Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LEO Express opinie

Ocena na podstawie 105 opinii

2.71 / 5

  • Poziom cen
    2.98
  • Oferta
    2.77
  • Jakość obsługi
    2.54
  • Wygoda
    2.87

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosia / 2017-08-09 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Z LeoExpress jezdzilam regularnie przez dwa lata i do tej pory bylo wszystko w porzadku i bez wiekszych zgrzytow czy opoznienien. Az do teraz. Na wstepie trzeba powiedziec, ze LeoExpress jakis czas temu poszerzyl swoja siatke polaczen, jednoczenie zwiekszajac liczbe polaczen z Krakowa. Jednakze, czesc z nich od tej pory zaczyna swoja jazde nie w Krakowie a we Lwowie. Nie pozostaje mi nic innego jak ostrzec wszystkich przed tymi polaczeniami! Jesli autobus jest dluzej spozniony to lepiej nawet nie wsiadac! Wracajac w niedziele z Krakowa zakupilam bilet do Pragi z przesiadka w Bohuminie (odjazd z Krakowa o 17). Gdy autobus nie przyjechal, okolo 17.30 zadzwonilam na infolinie, gdzie Pan mnie poinformowal, ze autobus jest dopiero w Rzeszowie i musi sprawdzic czy to prawda i za chwile oddzwoni. Oddzwonil potwierdzajac, ze autobus jest spozniony okolo 120 minut. Na moje pytania, co w takim razie bedzie, jesli spoznimy sie na pociag w Bohuminie (ktory jest ostatnim polaczeniem do Pragi LeoExpressu tego dnia) dostalam enigmatyczne odpowiedzi, ze sa rozne warianty, ze kazdy przypadek rozwiazywany jest indywidualnie. Wiedzac, ze LeoExpress ma calkiem spora flote autobusow i mniejszych busow (po tym jak kupil TigerExpress) bylam dobrej mysli. NIESTETY SPORO SIE POMYLILAM. Spozniony autobus nas zabral z Krakowa i dowiozl do Bohumina. Wsiadajac do autobusu nie mozna sie bylo niczego dowiedziez o losach polaczenia, Pani z obslugi nas tylko popedzala i kazala szybko wsiadac lamana polszczyzna. Niedlugo po wyjechaniu z Krakowa powiedziala jednak, ze na pociag Bohumin-Praga nie zdazymy i ze nastepne polaczenie LeoExpresu do Pragi jest o 3.55 (rano) ale na nie biletow juz nie ma i ze kolo 2 godziny w nocy jedzie jakis pociag do Pragi ale sami musimy sobie kupic listki i to jak najpredzej najlepiej przez internet. Szkoda tylko, ze wifi nie funkcjonowalo a Pani swoj telefon sluzbowy uzyczala tylko Ukraincom. Po dojezdzie do Bohumina przejal nas pan dyspozytor, ktory powtorzyl, ze mamy sobie sami bilety kupic i ogolnie LeoExpress laskawie moze nam udostepnic miejsce gdzie poczekamy. Jesli chodzi o dostanie sie do Pragi to LeoExpress umywa rece i mamy radzic sobie sami. Suma sumarum skonczylam w niedziele poznym wieczorem w Bohuminie, ktory nie cieszy sie najlepsza slawa przez "mniejszosc" cyganow tam zamieszkujaca, a kazdy Czech powie, ze nie jest to bezpieczne miejsce i lepiej uciekac. Dodatkowo mialam ze soba dwa duze i ciezkie bagaze oraz towarzyszylo mi dziecko. Pan zaprowadzil nas do pokoju gdzie nastepnie, wraz z innymi podroznymi, czekalismy przez kolejne 5 godzin na polaczenie. Na prosbe o wrzaca wode (do zrobienia herbaty) przyniosl nam laskawie czajnik i zamknal sie w biurze. O kubki mysielismy sie upomniec, herbaty zadnej nie dostalismy. Przez ten czas ani razu nie przyszedl zapytac, czy czegos nie potrzebujemy, czy moze cos dla nas zrobic. Kompletnei nic.
    Podsumowujac totalne dno i zero odpowiedzialnosci. LeoExpress? NIGDY WIECEJ. Najlepsze jest to, ze pociag o 2.12 w bohuminie to pociag relacji Warszawa Wschodnia-Praga i rownie dobrze moglabym wsiasc w Krakowie okolo 23 i spokojnie spedzic noc w drodze. Tak sie jednak nie stalo, na dodatek musialam drzec o miejsce, bo w Bohuminie nie bylo mozliwosci kupienia miejscowski do Pragi!
  • ~Gość / 2017-10-19 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM !
    Na trasie Kraków Kielce bus byl opózniony ponad 60 min.Po 2 h łaskawie napisali smsa gdzie ja byłem na miejscu. Pan powiedział ze mozna zlozyc reklamacje ale tylko czesc kosztow bedzie zwrócona i mówi ze bus przyjechał a ja na to to gdyby bus miał opóznienie 3 h to tez zwrócicie czesc kosztów??Na to on Tak.
    TO JAKIŚ ŻART Z 14 ZL ZA BIKET ODDALI MI 4 ZL A RESZTE MAJĄ W KIESZENI OSZUŚCI!
    Kielce
  • ~Greg / 2017-06-18 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!' Albo totalne oszustwo albo nie wiem co ... kupiłem bilety tam i z powrotem przez internet . Po tygodniu imformacja mailem ze unieważnili bilety powrotne z "przyczyn technicznych" następnego dnia ze bilety tam również są unieważnione z przyczyn technicznych. Korespondencja , pytania bez echa zero wytłumaczenia , zero propozycji zastępczych . Na szczęście miałem jeszcze tydZien czasu żeby zorganizować sobie podróż zastępcza .

    Chcesz egzotycznej podróży bez ruszania się z domu ?
    - wybierz LEO Express !!

    Ciekawe kiedy oddadzą mi poeniazdze.
    ZaletyŻadne zalety. Same wady. Chyba ze zaleta jest ich umiejetność robienia klienta w konia ...
    WadySame wady. Kupujesz bilet i do samego odjazdu nie wiesz czy ci go nie unieważnia . Lepiej pójść do kasyna .
    Kupno przez strome internetowa LEO express , koszty 210 PLN , szybko przyszły bilety i przez tydzień byłem przekonany ze będę jechał potem je unieważnili . Widocznie mogłem je sprzedać ponownie po wyższej cenie - kupowałem na 3 ryg przed wyjazdem
  • ~Jakub / 2018-07-02 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej, juz nie chodzi o to jaki to express, ze mielismy byc o 13:40 w Pradze a jestesmy nadal w drodze, ale o to jak potraktowala nas obsluga klienta ktora byla totalnie niekompetentna. Zadnych informacji o opoznieniu na telefonie. Maile sobie wsadzcie... bo nie kazdy sprawdza je co 5min i nie kazdy ma calodobowy dostep do internetu. Wspolczuje osobom zza granicy, ktorzy zdecydowali sie na podroz Leo, bo nie moge sobie nawet wyobrazic ich zdezorientowania.
    Zaletyjedyna zaleta jest taka ze nie kupilem biletow powrotnych u tego przewoznika
  • ~Kamila / 2017-08-11 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupilam bilet z Lodzi do Częstochowy. Autobus mial planowo odjechać z Łodzi o godzinie 18.35. Spozniony przyjechal 55 minut później (dodam że przy zakupie biletu podaje się numer telefonu aby być informowanym o ewentualnych opoznieniach - tak jest napisane na stronie a podanie nr jest obowiązkowe). Autobus podjechal, wsiadajac i pokazujac bilet stewardessie usłyszałam ze autobus ten nie jedzie do Częstochowy i zeby czekac na kolejny. Po kolejnych kilku minutach czekania zadzwoniłam na infolinię dopytac kiedy autobus przyjedzie. Wtedy Pan stwierdził ze autobus wyjeżdża wlasnie z Lodzi.. okazalo sie ze autobus jadzcy w kierunku Krakowa byl wlasnie tym autobusem na ktpry mialam bilet. Sytuacja żenująca i naprawde malo śmieszna. Takimi zachowaniami klientow napewno nie zyskaja. Ja juz na pewno z ich uslug nie skorzystam. Jakos usług fatalna.
    26 zlotych, bilet zakupiony przez internet
  • ~Klientka / 2023-01-20 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość przewoźnika to jakieś nieporozumienie... Informację o zmianie przejazdu Katowice- Praga dostałam w nocy (o 22:00), gdzie wyjazd był o 6 rano- zamiast połączenia bezpośredniego zmieniono je na autobus z przesiadką.
    Wiadomość o lokalizacji nowego przystanku napisana chyba z translatora- ciężko było w ogóle zrozumieć, gdzie ów nowy przystanek się znajduje. Z infolinii nikt nie umiał wyjasnić przyczyny zmian.
    A wisienką na torcie był powrót - dokładnie ten sam scenariusz - kilka godzin przed wyjazdem informacja o zmianach: znów zamiast połączenia bezpośredniego przejazd z przesiadką. Znów biuro obsługi klienta nie zna przyczyny.
    Nikt nic nie wie:)
    A reklamacji nie uznają.
    NIE POLECAM
  • ~Krystyna / 2018-01-01 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    15.12.2017r. wykupiony został bilet online na 2 tygodnie przed odjazdem z Torunia do Słupska.
    W dniu odjazdu 31.12.2017r. o godz.14.40 autobus przewoźnika Leo expres relacji Kraków- Ustka, numer kursu 28736095, bez informacji do pasażera nie przyjechał do Torunia.
    Poniosłam dodatkowy koszt transportu. Takie podejście Państwa uważam za lekceważenie nas pasażerów .
  • ~Marek K. / 2017-10-15 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!! Informacja dla chcących skorzystać z usług tej „firmy”. Autobus wogóle nie przyjechał na stanowisko nr 13 dnia 15.10.2017 w Częstochowie. Pani w infolini Leo Express oznajmiła z rozbrajajacym chumorem mi że autobus BYŁ, ale już pojechał.

    Czyli ja i 5 osób czekających na autobus Leo Express muszą wybrać się do okulisty.
    Zaletybrak
    Wadytotalne dno
    pierwszy raz i ostatni czekałem na autobus Leo Express
  • ~Marlena / 2023-08-19 06:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa pociągu (konduktor z przejazdu o 5.51 z Krakowa Głównego do Pragi w dn. 19.08.2923) nieprofesjonalna, bardzo niemiło nas potraktował wskazany konduktor, informując że nie możemy wejść do pociągu (kilka minut przed odjazdem) z psem (posiadał aktualne szczepienia, kaganiec i swoje posłanie) bez transportera (jechaliśmy w góry, więc transporter nie byłby kompletnie przydatny w dalszej podróży). Kupiliśmy bilety dużo wcześniej i specjalnie przeglądaliśmy regulamin, aby uniknąć tego typu nieporozumień, niestety, zostaliśmy nie wpuszczeni do pociągu, pomimo zapewnień, że pies jest odpowiednio przygotowany do podróży.
    WadyGorąco nie polecamy podróży, zwłaszcza z psem (w regulaminie jest napisane, że psy mile widziane....). Szkoda, że jest to jeden z nielicznych przewoźników do Czech. ????
  • ~MATZE / 2018-09-12 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 04.08 miałem zaplanowany wyjazd do Pragi. Na samym starcie były problemy, bus nie przyjechał w wyznaczone miejsce, po czym dostałem maila że pociąg z Bohumina zostanie opóźniony o dwie godziny. Byłem zmuszony samemu zorganizować przejazd ceskimi drahami. Po telefonie na infolinię dostałem formularz zwrotu na konto bankowe. Formularz wypełniłem i zostałem zapewniony że pieniążki zostaną zwrócone w 30 dni. Jest już grubo po terminie, a zwrotu nadal nie ma. Panie z obsługi klienta gubią się w zeznaniach, raz piszą że czekają na potwierdzenie przelewu z działu finansowego, raz że sprawa została zgłoszona do działu finansowego. Sumujac zostałem oszukany przez firmę leoexpress na 1200 kooron. Gorąco nie polecam i proszę o kontakt osoby z podobnym problemem. Nie można pozwolić aby tak potężne firmy robiły w konia społeczeństwo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zwrotu kosztów, brak busa w wyznaczonym miejscu, bardzo niemiła obsługa
  • ~Michał / 2018-05-11 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem za bilet online i nie otrzymałem go na maila. Walczę o zwrot 30 płn ku ponad 40 dni. Nigdy więcej innym tez odradzam.
  • ~mk / 2020-10-02 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Możliwość anulowania biletów to fikcja. Zwłaszcza, jeśli zapiszesz się do SMILE CLUB. Wtedy możliwość zwrotu tylko w Leo kredytach, pieniędzy nie odzyskasz.
    Fatalna obsługa klienta. Nie odpowiadają na pytania, wklejają te same formułki. Podobnie z obsługą telefoniczną, czyli klasyczna "zdarta płyta".
  • ~Monika / 2017-10-26 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Te linie to pomyłka. Czekając na dworcu na przyjazd autobusu okazało się że został on odwołany. Nikt wcześniej mnie o tym nie poinformował. Konsultantka do której dzwoniłam była dość niesympatyczna. W ogóle nie przejęła się ta sytuacja. Bardzo nie polecam tych linii !!!
    WadyBrak jakichkolwiek informacji na temat zmian
    Ignorancja klienta
    Sieradz
  • ~Niezadowolony klient / 2023-03-14 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie! Kupiłam bilety z kodem promocyjnym, w aplikacji mobilnej była informacja, że mogę anulować bezpośrednio przed odjazdem. Jak się okazało za dzień przed odjazdem nie ma takiej możliwości, ponieważ można było to zrobić do 24 godzin. Infolinia nie pomogła, skarga została również odrzucona. Przewoźnik Leo Express nie przyznaje się do swoich błędów. Nieprawdziwe i błędne informacje o możliwości anulowania biletów doprowadziły do utraty pieniędzy. Nie szanują klientów, zero pomocy, przekładają winę tylko i wyłącznie na klienta!
  • ~Pasazer / 2022-12-25 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    1)Kupujesz bilet na pociąg bezpośredni Kraków Praha.
    2)Kilka godzin przed podróżą dostajesz mail w języku czeskim że część drogi będzie busem (Kraków - Bogumin)
    3)Kiedy dostajesz się słońcu do dworca w Boguminie to pociąg do Pragi już sobie pojechał bez 7 pasażerów.
    4) Nie da się zrobić bilety tak jak już został wykorzystany na podróż od Krakowa do Bogumina.


    Cała historia podróż Kraków PraHa
    ZaletyNie mam
    Wady Tragiczny support
  • ~Pietka2222 / 2018-03-07 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilismy dzisiaj 19 biletów, przyszedl mail o potwierdzeniu,za minute ze operacja anulowana, ponieważ bilety podrozaly,pieniedzy nikt nie zwrócił,
  • ~posmyke1 / 2017-10-26 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Oszuści!!!! Odwołali kurs nie powiadamiając o tym i dziewczyna została na przystanku na lodzie, biuro obsługi klienta katastrofa!!!! Wogole nie przejeli się że dziewczyna nie może dojechać w wyznaczone miejsce!!!!! Nie polecam!!!!!!!!!
    WadyOszuści
    Gänserndorf
  • ~Qzn / 2018-07-01 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Na trasie Kraków Praga autobus spóźnił się na tyle, że nie zdążyliśmy na pociąg tego samego przewoźnika. Rozwiazanie wg leo express? Czekać 3 godziny na kolejny pociąg. Ale jeszcze lepszy numer w drodze powrotnej. Pociąg co prawda przyjechał punktualnie natomiast chwilę przed przesiadka otrzymuje SMS-a o 4 godzinnym opóźnieniu autobusu które jeszcze może ulec wydłużeniu co zresztą się stało! Żadnej alternatywy ani propozycji rozwiązania tylko, że mamy czekać. Firma z dramatycznym podejściem do klienta natomiast emocje gwarantowane.
  • ~Ryszard / 2017-06-19 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    16.6.2017 miałem przyjemność a raczej nieprzyjemność podróżować Leo Expresem z Rzeszowa do Pragi. Podroż koszmarna to jest jakiś skandal i nieporozumienie, autobus spóźniony o 300 minut oczywiście nie zdążyłem na dalsze połączenie w Bohumíne a ukraińska stewardesa łamanym czeskim oznajmiła mi ze nie zarezerwowali mi biletu na dalsze połączenie bo nie maja miejsca i abym sobie teraz radził sam. Stewardesy nic nie wiedza i rozmawiają po ukraińsku nie interesują się podróżującym wywalić je na zbity pysk. Na jakiekolwiek pytanie odpowiadają "ja neznaju". Kierowcy ukraińscy gburowaci. Smrod w autobusie. Wykupiłem bilet typu biznes klas w którym otrzymałem tylko 0,33l wody niegazowanej. Taki standard biznes za taka cenę biletu to niech sobie te wodę wsadza. Nie polecam tego przewoźnika. To są chyba Ukraińskie standardy a nie Europejskie.
    ZaletyNie ma zalet wywalić to z Polskiego rynku niech nie drażnią podróżujących!!!!
    WadyNapisałem wyżej
    pierwszy i ostatni raz skorzystałem z tego czegoś.
  • ~Sandra / 2017-11-07 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet na tą linię, został kupiony dzień wcześniej, na przystanku w kasie. Następnego dnia na przystanku, po tym jak minął czas odjazdu autobusu a autobusu brak, dowiedziałam síę, że autobus ma opóźnienie już 150 min.... I nie wiadomo czy nie będzie więcej.... Chciałam oddać bilet na tym samym przystanku, na którym kupiłam go poprzedniego dnia i jak się okazało u tej samej sprzedawczyni... Nie chciała oddać pieniędzy.... Musiałam wydać dodatkową kasę na bilet na inną linię... Pierwszy i ostatni raz naciągnęła mnie ta linia -Leo pseudo express, na kasę. Nie ma żadnej możliwości odzyskania pieniędzy....
    ZaletyZero
    WadyOgromne opóźnienia, brak możliwości odzyskania pieniędzy.....
    Bolet do Ostravy, 30 zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4725
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2875
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 776
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 686
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 320
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.88, ilość opinii: 261
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807