Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LEO Express opinie

Ocena na podstawie 105 opinii

2.71 / 5

  • Poziom cen
    2.98
  • Oferta
    2.77
  • Jakość obsługi
    2.54
  • Wygoda
    2.87

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Brygida / 2016-08-26 08:17
    Ocena: 3.00 / 5
    10 sierpnia czekałam trzy godziny w Katowicach na autobus do Wiednia. Przez zupełny przypadek dowiedziałam się, że początek trasy jest we Lwowie (nie ma o tym żadnej wzmianki w rozkładzie jazdy) i czasem jest opóźnienie na granicy. W drodze powrotnej tydzień później czekałam 1,5 godziny w Wiedniu (w informacji nikt nic nie wiedział) na przyjazd tej linii. Zamiast autobusu podjechały dwa busy, które zabrały pasażerów tylko do Ostrawy. Wprawdzie czekał tam już autobus, który jechał dalej, ale nikt nam tego wcześniej nie był w stanie przekazać.Kierowcy busów nie wiedzieli, co będzie z nami dalej !!! Kompletna ignorancja i brak poszanowania dla klienta. Po co im numer telefonu pasażera przy rezerwacji biletu ? Nie nabierajcie się na niską cenę biletów, bo stracone nerwy i czas nie są tego warte.
  • ~Ewa / 2018-07-23 14:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Poczatkowo byłam zadowolona z usług firmy ze względu na przystępne ceny i korzystne z mojego punktu widzenia połączenia. Po ostatniej podróży, kiedy to byłam zmuszona skorzystać z usług innego przewoźnika bo autobus Leo Express nie przyjechał uważam, że firma jest zarządzana w sposób niekompetentny a dobro i wygoda pasażera są lekceważone. Chaos, dezorganizacja, znaczne opóźnienia pociągów i autobusów oraz brak konkretnej informacji sugerują, że firma musi upaść. Szkoda ...
    Zaletyceny, czystość i wygoda podróży
    Wadywszystko pozostałe: znaczne opóźnienia (sięgające kilku godzin), brak lub sprzeczne informacje od kierowców i na stronach Leo Express, brak niektórych informacji w języku polskim, prowizoryczne przystanki pozbawione aktualnych rozkładów jazdy
  • ~Pati / 2018-02-17 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma bardzo dba o pozytywne wpisy na swój temat. Wiadomą rzeczą jest, że zadowolone osoby rzadko o tym piszą. A tu tyle pochwał.
    Podzielę się swoimi negatywnymi doświadczeniami.
    Nieświadomy, podejścia do ludzi tej firmy, kupiłem bilet dla rodziny z Liptowskiego Mikulasza do Krakowa.
    Na miejsce dotarliśmy z ponad dwu godzinnym opóźnieniem!!! To skutkowało bardzo dużymi komplikacjami w dalszej podróży. Przepadło kilkaset złotych.
    Wystąpiłem do Leo Expres, o zwrot wartości wyłącznie kosztów związanych z podróżą, za Ich pośrednictwem, ale i tu nas olali!!! Zaczęły się kłamliwe twierdzenia, że Ich pociąg będący pewnym etapem podróży się spóźnił tylko 57 minut, więc zwrot za ten etap się nie należy.... Na chwilę obecną nie odzyskaliśmy nic. Pozostaje sąd, polski sąd. Czy warto???
    Na tzw. zachodzie, nie pozwolili by sobie to, u nas jest wolna amerykanka. Przestrzegam
  • ~:( / 2024-04-12 16:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam. Brak oznaczeń skąd odjeżdża pociąg, na biletach i rozkładzie na dworcach. W punktach informacyjnych "I" na dworcach odsyłają, że to prywatny przewoźnik i nie udzielają informacji (Kraków, Praga). W moim przypadku mało brakowało a nie mógłbym wrócić do kraju na czas....... Sporo niepotrzebnego stresu. NIE polecam!
  • ~Lolo / 2019-07-17 15:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Kurs Kraków Koszyce, kierowca ewidentnie się spieszył, korzystał z telefonu w trakcie jazdy, wyprzedzał na trzeciego przy ciągłej linii, próbował wyprzedzać w tunelu (!), jazda nerwowa, ciągle zbliżał się do środka jezdnii szukajac możliwości wyprzedzania, wykonywał niebezpieczne manewry. Rozumiem że czas jest ważny ale za ponad 100 zł za bilet bezpieczeństwo pasażerów jest najważniejsze.
  • ~Aleks-andra / 2017-06-05 11:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Miałam jechać do Krakowa z Gliwic, autobus nie przyjechał. Czekałam 20 minut po czasie, próbowałam dzwonić na infolinię - ale infolinia od 10:00. Kiedy minęło 30 minut a autobus nie przyjechał ani nikt nie zadzwonił, że coś się dzieje - poszłam na inny. Gdy już jechałam w innym - po godzinie od tej o której miał być na przystanku w Gliwicach - zadzwonił kierowca z pytaniem gdzie jestem ????
    Okazało się, że był wypadek na autostradzie w Czechach i dlatego był spóźniony. Tylko dlaczego ten kierowca nie zadzwonił wcześniej, tylko dopiero jak był na przystanku, ile miałam czekać. Dodatkowo - mógł przewoźnik podać nr do kierowcy - człowiek by sam zadzwonił.
    Gdy złożyłam reklamację to odpisali, że im przykro ale niestety nie zwrócą pieniędzy, za to mogę mi dać voucher na wyjazd do Krakowa ważny do 30.09.2017
    Takie to podejście do klienta. Nigdy więcej. Odradzam.
  • ~jutrzenka112 / 2017-08-26 08:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Ceny biletów podane w Internecie są inne, niz w rzeczywistości co trochę rozczarowuje.Cena biletu z Krakowa do Częstochowy wg inf. internertowej to 20 zł a w rzeczywistości to, 30 zl

    Podział miejsc w autokarze na lepsze dla business class i gorsze jest również rozczarowujący. Nie można ich zająć, choć przez cały czas podróży są puste.
    Po kupieniu biletu u kierowcy i próbie zajęcia tych miejsc, obsługa prosi o ich opuszczenie.
  • ~Katarzyna / 2019-08-05 14:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus odjechał 3 minuty przed czasem, co potwierdzili mi czekający na przystanku pasażerowie, więc nie m co liczyć na punktualność. Udało mi się pojechać tylko w jedną stronę, bilet powrotny musiałam zakupić u innego przewoźnika. Bardzo śmierdzi z toalety, komfort jazdy fatalny.
    WadyŚmierdzi, niepunktualny przewoźnik
  • ~Krzysztof / 2019-06-10 20:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Firma LeoExpres to najgorszy przewożnmik z jakiego do tej pory korzystałem. Dokonałem zwrotu biletów na rtasie Łódź Wiedń i z powrotem /czyli 2 bilety/ . okazalo sie że na pieniadze czaka się miesiącami . Korespondeencji i telefonów nie było końca , raczyli zwrócic jedynie za jeden bilet .teraz walczymy o zwrot za drugi.Ręce opadają. I jesze jedno biuro sprzedazy biletów w Łodzi na dworcu Fabrycznym poraża brakiem kompetencji . To oni przyjeli zwrot biletow i dalej mieli nadać bieg sprawie odnosnie zwrotu środkow.Spisano protokół i w cągiu 30 dni mial nastapić zwrot pieniędzy na konto. Nic tych rzeczy po 30 dniach telefony do biura i moje interwencje i wszystko od nowa , bo nie otrzymali ponoc faksu z Łodzi-koszmar
  • ~leo messi / 2018-01-13 23:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam leoexpress, autobus wyruszył zgodnie z czasem, a przyjazd jak zwykle spóźniony, kierowca jakiś naprawdę nieogarnięty bo przy wjeździe do Torunia błądziliśmy można by rzec polnymi drogami.. Spóźnienie przyjazdu uniemożliwiło mi dalszą podróż, gdyż mój pociąg odjechał!!! MASAKRA. Nie polecam. POLSKI BUS LUB ARRIVA zawsze są przed czasem. Naprawdę n i e p o l e c a m.
    Zaletydarmowa woda, niedrogie przejazdy
    Wadyspóźnienia, kierowcy nieznający drogi
  • ~pppp / 2017-09-07 12:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechaliśmy 6.09.2017 z Pragi via Bohumin do Krakowa, i o ile pirwsza część - kolejowa - część podróży była bez najmniejszego zarzutu, to druga już nie. Trafiliśmy na autokar Viena-Bohumin-Lviv, a kierowcami byli Ukraińcy. Starszy spokojny, natomist młodszy to jakiś gbur. Nie pozwala wsiadać i wysuiadać pierwszymi drzwiami. Skoro są takie zasady to ok, z tym że można to powiedzieć w cywilizowany sposób a nie wyć i zamykać drzwi jak kroś jest na schodach i łapać go ręką. W końcu są jakieś uniwersalne słowa typu "Stop, nie, ..." itp.. Może to są ukraińskie standardy ale nie polskie. Autobus miał pokręconą numerację miejsc zupełnie nie odpowiadającą numeracji na biletach. Ogólnie porażka w obsłudze.
    ZaletyKOnfort jazdy, punktualność.
    WadyNiecywilizowana ukraińska obsługa
  • ~Darek / 2018-02-04 00:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej !!
    Kupiłem w firmie LEO Expres bilet na przejazd ze Słowacji do Krakowa. W tym JEDNYM bilecie zawierał się przejazd pociągiem, a następnie autobusem tej firmy. Przesiadka w Czechach. Pociąg miał godzinne opóźnienie , a autobus choć był drugą częścią tej samej umowy odjechał.Dalej podróż łaskawie! zapewnili po kolejnej godzinie. To dwu godzinne opóźnienie na odcinku ca. 150-200 km spowodowało, że nie zdążyłem z rodziną na kolejny pociąg już w kraju.
    Aby kontynuować podróż musiałem kupić kolejne bilety, ponieść podwójne koszty, na które w tym momencie nie bylem przygotowany.
    W międzyczasie próbowałem interweniować na polskiej infolinii tej firmy. Pani była arogancka harda skupiona wyłącznie na własnym ja, nie rozwiązywaniu problemu spowodowanego nie wywiązaniem się z umowy firmy Leo Expres.
    Po całym dniu koszmaru, użerania się z tą firmą postanowiłem i innych przestrzegam,
    NIGDY WIĘCEJ !!!
    ZaletyNowy tabor
    WadyJak wiele w naszym regionie firm, ta idzie "po trupach" do zysku. W zachodniej cywilizowanej europie, było by to nie do pomyślenia, instytucje chroniące jej obywateli, szybko unicestwiła by taki twór.
  • ~MK / 2023-05-07 20:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie wiem dlaczego, ale nie dostałem butelki wody jak reszta pasażerów. Zamówiłem napój, nie dostałem go, obsługa znikła, moja forsa też...
    ZaletyDojechał
    WadySuszyło mnie po podróży
  • ~Rafał / 2022-08-28 20:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa z brakiem chęci do sprzedaży lub jakiejkolwiek pomocy
  • ~witek / 2022-05-18 15:09
    Ocena: 2.25 / 5
    pociąg z Kato do Pragi wcale nie przyjechał a pociąg powrotny wysadził nas 50km przed Bohuminem bo awaria.Totalna porażka.Nigdy wiecej tym przewoźnikiem.Zero kontaktu.Nikomu nie polecam.
  • ~Robb / 2023-08-28 02:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem na Słowacji, siadł mi internet.
    Nie mogłem kupić biletu więc zaczekałem ns pociąg. PRZED wejściem do pociągu spytałem czy cena jest taka sam jaką się tu dostałem, czyli 12€, przytaknęła, wsiadłem i wyjechała mi z biletem za 25 €. Gdy wyjaśniłem że popełniła błąd, odparsknęĺa tylko że albo płacę albo wysiadam a to była noc. Zapłaciłem bo miałem przesiadkę. Zgłosiłem sprawę do Leo w dwóch działach, ale wątpie że coś zrobią.
    Nie wiem o co chodzi z tymi idotycznymi cenami bo nie jest to kwestia przepełnienia bo pociąg powrotny był prawie pusty. A ludzie których zatrudniają nie nadają się do tej pracy albo są szkoleni do oszukiwania. Odradzam firmę.
  • ~Ugh / 2018-05-11 03:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca nie przyjmowal zadnych uwag- w autobusie bylo goraco, czge kierowca nie przyjmowal do wiadomosci. Zachowanie kierowcow budzilo podejrzenia.
    ZaletyPunktualnie
    Wady- na stacji benzynowej Pan postanowil pozostawic drzwi zamkniete, bez klimatyzacji, przy panujacym w srodku ‚upale’
    - kierowca nieprzyjemny, szukajacy konfliktu
  • ~Alallala / 2017-12-15 13:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Opoznienie 40 min. Po 25 minutach otrzymalam smsa, ze opoznienie wynosi 25 min (wow) I nie wiadomo ile potrwa.
  • ~Aleksandra / 2017-05-04 20:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie POLECAM !!!! Autobus w Krakowie którym mielismy jechac o 7.10 wogóle się nie zatrzymał i nie zabrał ludzi!! dzwonilismy i powiedzieli ze nie da się zawrócic i musimy 1.5godziny czekac na nastepny co było powodem spóznienia sie równiez na pociąg do Pragi przez co spóznilismy się na rezerwacje hotelu!!!!!!! pociag dość ze przyjechał z opóznieniem to jeszcze na trasie miał 2godziny opoznienia!!! w drodze powrótnej musieliśmy się przesiadac do innego pociągu niewiadomo z jakiej przyczyny !!!a w autobusie majac na bilecie swoje miejsce były zajete i niewiadomo jak to się stało było zaduzo pasażerów czyli tak jakby sprzedawali bilety które sa juz kupie ..!! A oprócz tego w drodze powrotnej gdzie mielismy wysiąść w Krakowie autobus zatrzymał sie stał z 2minuty nie wysiadł kierowca nikt zeby dac bagaże nie wypuścili nas z autobusu poczym ruszył dalej dopiero musieliśmy krzyczeć co jest grane zeby nas wypuścił bo tu wysiadamy!!!Porażka nie Polecam w 100% pierwszy i ostatni raz jechaliśmy Liniami Leo express!!
    ZaletyZadne!!!
    WadyWyżej wymienione w opisie
  • ~Pasażer / 2019-09-30 21:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie odradzam.Słaby komfort jazdy autobusem. Przy przesiadkach nie czekają na pasażerów. Zostawiają pasażerów bez pomocy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4725
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2875
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 776
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 686
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 320
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.88, ilość opinii: 261
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807