Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LEO Express opinie

Ocena na podstawie 105 opinii

2.71 / 5

  • Poziom cen
    2.98
  • Oferta
    2.77
  • Jakość obsługi
    2.54
  • Wygoda
    2.87

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbigniew i Adam / 2018-09-10 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    3.09.2018 miałem z synem wykupione bilety (2x110 PLN) na podróż z Koszyc do Krakowa, kurs o 10:35. BUS nie przyjechał, więc około godz. 10:45 skontaktowaliśmy się z dyspozytorką, informując o sytuacji. Pani oświadczyła, że Bus jest od 15 minut w drodze do Krakowa, że widocznie podjechał w Koszycach w inne miejsce niż go oczekiwaliśmy (miejsce to wskazał nam kierowca, który przywiózł nas do Koszyc w dniu 1.09.2018r.) i nie ma możliwości aby po nas zawrócił. Ponadto poinformowała, że posiadane przez nas bilety na bilety na kurs o 10:35 są w tej sytuacji nieważne i musimy wykupić nowe na kurs o godz. 16:00. Tak więc z bagażami, w upale, który tego dnia był w Koszycach, musieliśmy czekać na kurs popołudniowy. Do tego doszły komplikacje z zakupem biletów, ponieważ nie mieliśmy na koncie potrzebnej kwoty (tym razem kosztowały 2X112 PLN). Tak więc nigdy więcej podróży z Leoexpressem!.
    Jedynym pozytywem w tej całej historii był kierowca kursu o 16:00 - pan Zbigniew, który po ludzku, życzliwie wysłuchał naszych żalów, skontaktował się telefonicznie z głównym dyspozytorem, zrelacjonował mu naszą sytuację i uzyskał zapewnienie, ze firma zwróci nam 220 PLN za niewykorzystane bilety.

  • ~Edyta / 2018-10-29 00:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Jakiś czas temu kiedy chciałam jechać z Katowic do ostravy nie poinformowali mnie smsem że zmienili lokalizację przystanku. Więc nie odjechalam kiedy miałam i kupiłam bilet na kolejne połączenie dzięki czemu musialam jechać 3 godz później. Jednak dostałam smsa że ten bus przyjedzie 3 godz później niż powinien bo jedzie z Lwowa. Więc musiałam zrezygnowac i pojechać pociągiem. Dzięki czemu zamiast o 13 to w Ostravie byłam o 20.
    Dzis znów dostałam smsa że będzie opóźnienie ok 3 godziny i ze jeśli to się zmieni to poinformuja mnie smsem. Jako że jest bardzo zimno to czekałam w poczekalni, nie dostałam żadnego smsa o zmianie opóźnienia ale ze z Leoexpress nigdy nic nie wiadomo to wyszlam na przystanek 40 min wcześniej niż miał być w Katowicach. I co? Bus odjechał mi sprzed twarzy! Pani na infolinii stwierdziła że oni o "takich drobnych zmianach opóźnienia" nie informują smsami. KPINA! czyli jak bus może się spóźnić 3 godziny to musicie STAĆ na tym pseudo przystanku nie ważne czy pada deszcz śnieg czy jest - 20 stopni!
    Ponownie nie miałam jak dostać się do domu i musialam zapłacić 200zl za taksówkę! Największą kpina z jaką się spotkalam! Pani na infolini miała to Totalnie gdzieś, zero empatii, gubila się w zeznaniach i nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Uważajcie na nich
    ZaletyNIE WIEM BO ODJECHAŁ MI PRZED TWARZA
    Wadyopóźnienia 180min
    Brak informacji
    Infolinia
    Ceny
    Przystanek
    Kpienie z ludzi
  • ~Kirak / 2019-04-11 22:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Po (niestety) kilkunastu przejazdach Gliwice-Wiedeń mam serdecznie dość. Autobus od lutego do kwietnia wyjechał z Gliwic punktualnie tylko raz, do Wiednia przyjeżdża notorycznie spóźniony (od 45 minut do 1,5h). Wysoki człowiek jedzie z kolanami pod brodą, obsługa (mimo, że naprawdę miła) pali tuż przy drzwiach do autokaru. Najgorsza jest jednak aplikacja: często się zawiesza, są problemy z potwierdzeniem płatności, a raz bilet mi... zniknął. O 2:40 dowiedziałem się, że zakupiony bilet (z potwierdzeniem płatności z banku) nie istnieje, utkwiłem dzień dłużej w mieście wyjściowym, dniówka pracy w plecy (w dodatku nieobecność bez uprzedzenia).
    Leo zaproponowało mi zwrot... 120 koron. Żegnam się z tą firmą - mając do wyboru dać się zedrzeć InterCity albo LeoExpress najlepiej skoczyć z mostu, ale w ostateczności w pociągu jest przynajmniej o wiele wygodniej.
    ZaletyMiła obsługa (próbowali nawet odnaleźć bilet który zagubił system informatyczny)
    WadyTragiczna aplikacja
    Absurdalnie niepunktualny
    Mało komfortowy
    Dział obsługi klienta to dział spychologii
  • ~Krzysztof / 2017-09-18 17:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem okazję dwa razy jechać z tymi liniami i więcej nie pojadę. Pierwszy raz na trasie Katowice - Kraków. Autobus spóźnił się „tylko” godzinę. W międzyczasie wyjechało kilka autobusów konkurencji. Autobus miał być komfortowy w rzeczywistości podjechał stary wysłużony autobus.
    Pomyślałem w tym wypadku że to wpadka jednorazowa dlatego chciałem skorzystać drugi raz. Tym razem trasa Gliwice – Kraków. Bus oczywiście spóźniony ale najgorsze dla mnie było to że był to bus z logiem Tiger nie Leo. Ponieważ od niedawna jeżdżę tego typu komunikacją po prostu nie wiedziałem że Tiger i Leo to ten sam przewoźnik. Oczywiście na zakupionym bilecie zero informacji, wszędzie logo LEO a nie Tiger… O tym że to ta sama firma dowiedziałem się po rozmowie telefonicznej z konsultantem.
    Szczerze, nie polecam.
  • ~Loczi / 2023-09-15 19:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechaliśmy z Pragi do Katowic i przez 6 godzin nie dostaliśmy nic do jedzenia. Kiedy próbowaliśmy zamówić, Pani w bardzo opryskliwy sposób poinformowała nas, że obsłuży nas za Bohuminem. Do tego nie doszło. Zdecydowanie już nie skorzystam z usług Leo Ekspress.
  • ~Sharik / 2017-10-17 18:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Kupiłem bilet przez internet z strony Gliwic do Krakowa o 10:50. Byłem na przystanku na którym pisalo wyraźnie że z tego odjeżdża do Krk, Katowic itd. Do 11 nie pojawił się żaden, zadzwoniłem na infolinię po 3 minutach odebrała jakaś Pani, która nie wiem gdzie była ale mówiła takim tonem niskim że ledwo ją rozumiałem, jakby się bała mówić(powaga). Powiedziałem jej sytuacje, ona sprawdziła że autobus na gps i do 5 min będzie na przystanku. Po 10 minutach nie było jej, to zadzwoniłem nagle okazało się że autobus czekał na mnie 5 minut, ale nikogo nie było(ciekawe). Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyNie polecam, lecą w kulki i mają w dupie klienta.
  • ~Marcel / 2017-06-17 13:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Stanowczo odradzam!
    Autokar miał wyjechać o 20:40 z Katowic, nie pojawił się wcale. Na infolinię nie dało się dodzwonić. Automat przez dwie i pół godziny (dzwonienie aż do skutku) podawał informację "jesteś pierwszy w kolejce", a za 10 sekund stwierdzał "przepraszamy, obecnie wszystkie linie są zajęte". Kiedy już się dodzwoniliśmy konsultant zapytał "czy jest jakiś problem?" po ogłoszeniu mu, że autokar spóźnia się dwie godziny i chcemy dowiedzieć się co z nim dzieje. Konsultant pojęcia nie miał, wysłał numer do niby kierowcy. Do wcześniej wymienionego Pana dodzwonić się nie dało, jak się następnie okazało był jakimś dyspozytorem. Twierdził on, że autokar już dawno był (ciekawe kiedy??) no i następny wyjedzie za 10 minut (ok. 23:30) ze Zakopanego... Miał oddzwonić z dodatkowymi informacjami - nie doczekaliśmy się.
    Dwie starsze Panie musiały załatwiać w środku nocy przewóz innymi środkami transportu za trzykrotnie większą cenę. Miało być szybko i wygodnie. Było żenująco, stresująco i bardzo niekomfortowo.
    Wady- autokar nie zjawił się na przystanku o wyznaczonej godzinie (ani trzy godziny później)
    - brak informacji
    - ciągłe zajęte linie na infolinii
    Katowice
  • ~Noel / 2018-07-05 17:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety wyjazd z Leo Express nie należy do udanych, nie polecam. Potężne opóźnienia o których nikt nie informuje. Wysłanie maila na 30 min. przed planowanym wyjazdem o 120 min. opóźnieniu to jakiś żart. Jak upłynął czas opóźnienia i nadal nie było autobusu oczywiście nikt nie raczył poinformować o ile zwiększyło się opóźnienie i co z połączeniami w Czechach. Kto przed wyjazdem sprawdza pocztę, może lepiej informować podróżnych sms-em. Dodatkowo bardzo nieuprzejma obsługa telefoniczna, nikt nie bierze odpowiedzialności za utrudnienia i łaskawie informuje że opóźnienia są wpisane w podróż. Nigdy więcej się z nimi nie wybiorę.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyNiestety same wady.
  • ~Adam / 2017-05-08 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaczynając od tego, że infolinia udzieliła mi złej informacji odnośnie stanowiska odjazdu, przez fakt podstawienia busika zamiast autobusu (jak było na rezerwacji)na trasie Wrocław-Brno już NIGDY nie skorzystam z tego przewoźnika. Ostatecznie czekałem na dworcu 2 godziny po to by dowiedzieć się, że pojechali beze mnie.
  • ~Aga / 2020-02-16 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta nieżyczliwa, nie odpowiada na pytania, wkleja ciągle te same formułki
  • ~AGIS / 2018-10-09 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie podrozuje w biznes klasie, zostalo jeszcze tylko pol godziny do celu, a dostalam tylko kawe!!!!!
    Gdzie przekaski wliczone w cene?!
    Zart jakis!!!!!
  • ~Aleks / 2020-02-13 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje 4 bilety zostały anulowane przez przewoźnika ale zamiast zrobić mi po prostu zwrot na kartę kazali mi wypełniać jakieś formularze zwrotu itp. Gdyż rzekomo nie mogą zrobić zwrotu z powodu "problemów technicznych" Dziś mija 2 tyg. Od anulowania biletów nie z mojej winy i nadal nikt nie raczyl oddać mi pieniędzy. Obsługa klienta to dno
  • ~anka / 2016-09-14 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekaliśmy z mamą na autobus. Po przyjeździe okazało się że kierowca jest zwykłym chamem i gburem !! Nikt nie raczył nas poinformować że trzeba mieć wykupiony bilet, gdzie dzwonilam i telefonicznie dowiadywalam się co i jak w sprawie podróży.kierowca potraktował moja mame i mnie w taki sposób jakbysmy były czyms gorszym że nawet na bilet nas nie stać tyle się dowiedziałysmy!! To jakaś kpina.a moja mama tylko zapytała gdzie może bagaż schować ..
    WadyChamstwo !!!
  • ~Beata / 2018-03-28 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Nie mam sposobu wystawiania negatywnych opini ale w tym wypadku niestety muszę. W styczniu przyleciałam z narzeczonym do Katowic o północy zamówiliśmy sobie busa (nie z tej firmy) z lotniska na dworzec w Katowicach gdzie miałam kupiony bilet od miesiąca na Leo Expres do Warszawy.Było strasznie zimno a tam jak wiadomo nie ma gdzie poczekać i się ogrzać. Czekając ponad godzinę na mrozie żaden nasz autobus nie przyjechał, po znalezieniu i skontaktowaniu się z jakąś infolinią dowiedzieliśmy się że tego autobusu nie ma i nie przyjedzie,gdzie bilety za które zapłaciłam miałam w ręku. Oczywiście wróciliśmy pociągiem po trzygodzinnym czekaniu na pkp zapłaceniu ponad 120 zł za bilety. Po złożeniu reklamacji firma strasznie się nie zainteresowała zwróciła mi tylko za bilet autobusu który nie przyjechał a dodatkowe koszty zero zwrotu. zaproponowali mi voucher na ich przejazd z Katowic do Warszawy. żenada!!!
    Zaletyzeroooooo!!!!!
    WadySameeeee!!!!
  • ~brygida / 2018-04-05 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilety na kurs z Torunia do Krakowa i z powrotem na wyjazd służbowy.Kilka dni przed wyjazdem Leo express poinformował w mailu,że kurs odwołuje i zwróci pieniądze.Miałam problem z kupieniem biletów na inny kurs( zbyt póżne powiadomienie o odwołaniu)
    Minęło półtora miesiąca-pieniędzy na koncie NIE MA.Leo express stale żąda podania innych danych osobowych (łącznie z nr i serią dowodu osobistego!),a pieniędzy nie zwraca.
    NIE POLECAM-FIRMA NIERZETELNA
    Zaletybrak
    Wadykurs odwołany- minęło półtora miesiąca,a brak zwrotu za bilety
  • ~Dawid / 2017-10-03 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus wogole nie przyjechał i ciężko wogole było ten przystanek znaleźć w Zabrzu.. Brak podanej ulicy.
    ZaletyNiema
    WadySą.
  • ~Dopragi / 2023-09-23 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikają odpowiedzialności kontaktując się telefonicznie. Nie polecam..
  • ~Dorota / 2018-05-06 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kupiłam bilet na klasę business z Ostravy do Warszawy, żeby móc spokojnie się wyspać (więcej miejsca na nogi, wygodne fotele).
    Autobus był spóźniony 50 minut a autokar jak dla karłów i zero miejsca na nogi. Obsługa twierdzi, że to nie ich wina? Nie? A może nie powinna się zgodzić na jazdę autokarem, którym nie powinni?
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienie, brak miejsca na nogi.
  • ~Elo melo / 2018-07-02 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam, autobus miał przyjechać o 8:25. Bez żadnej informacji, smsa, maila, telefonu przyjechał o 12. Lekkie opóźnienie:-) próbując dodzwonić się na infolinię, przemiła osoba tam pracująca była zdolna początkowo jedynie do odrzucania połączeń, następnie do odpowiedzi " to nie mój problem". Zachowanie i kultura pracowników poniżej krytyki. Szkoda pieniędzy i czasu, nigdy więcej nie chcę być nawet w pobliżu usług tej firmy w promowaniu mniejszym niż 10 kilometrów:)
    ZaletyHaha
    WadyWszystko
  • ~FEKALIUSZ / 2019-06-05 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam, obsługa uważa się za nie wiadomo kogo i nie ma wydać z 50 zlotych. Przy pytaniu o płatność kartą wyproszono mnie z busa. Więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa. Odradzam!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4725
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2873
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 776
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 686
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 320
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.88, ilość opinii: 261
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807