Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LEO Express opinie

Ocena na podstawie 76 opinii

2.70 / 5

  • Poziom cen
    2.97
  • Oferta
    2.70
  • Jakość obsługi
    2.54
  • Wygoda
    2.90

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Kirak / 2019-04-11 22:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Po (niestety) kilkunastu przejazdach Gliwice-Wiedeń mam serdecznie dość. Autobus od lutego do kwietnia wyjechał z Gliwic punktualnie tylko raz, do Wiednia przyjeżdża notorycznie spóźniony (od 45 minut do 1,5h). Wysoki człowiek jedzie z kolanami pod brodą, obsługa (mimo, że naprawdę miła) pali tuż przy drzwiach do autokaru. Najgorsza jest jednak aplikacja: często się zawiesza, są problemy z potwierdzeniem płatności, a raz bilet mi... zniknął. O 2:40 dowiedziałem się, że zakupiony bilet (z potwierdzeniem płatności z banku) nie istnieje, utkwiłem dzień dłużej w mieście wyjściowym, dniówka pracy w plecy (w dodatku nieobecność bez uprzedzenia).
    Leo zaproponowało mi zwrot... 120 koron. Żegnam się z tą firmą - mając do wyboru dać się zedrzeć InterCity albo LeoExpress najlepiej skoczyć z mostu, ale w ostateczności w pociągu jest przynajmniej o wiele wygodniej.
    ZaletyMiła obsługa (próbowali nawet odnaleźć bilet który zagubił system informatyczny)
    WadyTragiczna aplikacja
    Absurdalnie niepunktualny
    Mało komfortowy
    Dział obsługi klienta to dział spychologii
  • ~Agata / 2019-04-09 13:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam ja przedewszystkim chce podziekowac panu Zbyszkowi , ktory wczoraj mnie wiozl z 6 letnim dzieckiem jestem mu BARDZO wdzieczna za cala pomoc JEST PAN SUPER taka podroz jest przyjemnoscia
    ZaletyChec pomocy
  • ~słoneczkoo / 2019-03-25 04:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy razy jechałam tym autobusem i trzy razy on się spóźniał( 1,5-2,5 godziny), przez to nawet zdarzyło mi się spóźnic na lotnisko. Toaleta nie pracuje, gniazdek nie ma(chociaż to wszystko jest w cenie)
    Zdecydowanie nie polecam.
  • ~coco / 2018-12-03 20:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Kupiłam bilet z Warszawy do Wiednia czyli jakieś 760 km. Bardzo się przeliczyłam, myślałam,że to będzie autobus rejsowy, wygodny, komfortowy, z możliwością obejrzenia filmu czy posłuchania muzyki.( takie możliwości ma konkurencyjna firma ) Niestety. Podróż okazała się koszmarkiem.Brak miejsca na nogi, teraz wiem o czym piszą na stronie leoexpress,że w klasie biznes jest miejsce na nogi,sprawdźcie sami. Siedzenie nie do rozłożenia, gdyż dosłownie miażdży nogi osoby siedzącej z tyłu, mnie poprosiły co najmniej 3 osoby w czasie jazdy, abym nie obniżała siedzenia. To jest zwykły autobus, najwięcej podróżuje Czechów, którzy się przemieszczają na zdecydowanie krótszych odcinkach. Autobus zatrzymuje się na wielu przystankach w Czechach jak i w PL. Jechałam kursem nocny, średnio co 2 godziny wchodzili nowi pasażerowie, byli głośni, bo dopiero zaczynali podróż, było rozkładanie bagaży, rozmowy przez telefon, włączanie świateł na pokłądzie bo był rozdawany poczęstunek przez stewardessę i tak co 2 godziny w nocy, do Wiednia dojechałam ledwo żywa, w autobusie pomimo wc obsługa informuje od początku,że wc jest nieczynne ( tak miałem w 2 strony, przypadek? )
    Zaletycena
  • ~Edyta / 2018-10-29 00:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Jakiś czas temu kiedy chciałam jechać z Katowic do ostravy nie poinformowali mnie smsem że zmienili lokalizację przystanku. Więc nie odjechalam kiedy miałam i kupiłam bilet na kolejne połączenie dzięki czemu musialam jechać 3 godz później. Jednak dostałam smsa że ten bus przyjedzie 3 godz później niż powinien bo jedzie z Lwowa. Więc musiałam zrezygnowac i pojechać pociągiem. Dzięki czemu zamiast o 13 to w Ostravie byłam o 20.
    Dzis znów dostałam smsa że będzie opóźnienie ok 3 godziny i ze jeśli to się zmieni to poinformuja mnie smsem. Jako że jest bardzo zimno to czekałam w poczekalni, nie dostałam żadnego smsa o zmianie opóźnienia ale ze z Leoexpress nigdy nic nie wiadomo to wyszlam na przystanek 40 min wcześniej niż miał być w Katowicach. I co? Bus odjechał mi sprzed twarzy! Pani na infolinii stwierdziła że oni o "takich drobnych zmianach opóźnienia" nie informują smsami. KPINA! czyli jak bus może się spóźnić 3 godziny to musicie STAĆ na tym pseudo przystanku nie ważne czy pada deszcz śnieg czy jest - 20 stopni!
    Ponownie nie miałam jak dostać się do domu i musialam zapłacić 200zl za taksówkę! Największą kpina z jaką się spotkalam! Pani na infolini miała to Totalnie gdzieś, zero empatii, gubila się w zeznaniach i nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Uważajcie na nich
    ZaletyNIE WIEM BO ODJECHAŁ MI PRZED TWARZA
    Wadyopóźnienia 180min
    Brak informacji
    Infolinia
    Ceny
    Przystanek
    Kpienie z ludzi
  • ~AGIS / 2018-10-09 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie podrozuje w biznes klasie, zostalo jeszcze tylko pol godziny do celu, a dostalam tylko kawe!!!!!
    Gdzie przekaski wliczone w cene?!
    Zart jakis!!!!!
  • ~Komaki / 2018-09-19 19:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam
    Piszę tę opinię dlatego aby uspokoić wszystkich czytających opinie o LEO EXPRESS. Jak widać dużo opinii jest nieprzychylnych a jak wiadomo klient niezadowolony prędzej napiszę opinię niż klient u którego wszystko było OK. Sam czytając opinię o LEO EXPRESS miałem obawy czy na pewno skorzystać z oferty tego przewoźnika, ponieważ jechałem Katowic na lotnisko do Warszawy a czasu między odprawą a planowanym przyjazdem miałem niecałą godzinę. Bus trasę rozpoczynał w Wiedniu a jak wiadomo na tak długiej trasie zawsze może się wydarzyć wypadek losowy (np. korek, złapanie gumy, objazd z powodu wypadku itp.). Z wielką obawą zakupiłem bilet i okazało się, że niepotrzebnie się obawiałem. Autobus przyjechał do Katowic i Warszawy punktualnie i spokojnie udałem się na odprawę na lotnisku. Jak widać nie każdy bus się spóźnia czyli nie jest to norma. A sam autobus komfortowy, obsługa miła, nic dodać, nic ująć.
    Pozdrawiam zadowolony klient.
  • ~MATZE / 2018-09-12 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 04.08 miałem zaplanowany wyjazd do Pragi. Na samym starcie były problemy, bus nie przyjechał w wyznaczone miejsce, po czym dostałem maila że pociąg z Bohumina zostanie opóźniony o dwie godziny. Byłem zmuszony samemu zorganizować przejazd ceskimi drahami. Po telefonie na infolinię dostałem formularz zwrotu na konto bankowe. Formularz wypełniłem i zostałem zapewniony że pieniążki zostaną zwrócone w 30 dni. Jest już grubo po terminie, a zwrotu nadal nie ma. Panie z obsługi klienta gubią się w zeznaniach, raz piszą że czekają na potwierdzenie przelewu z działu finansowego, raz że sprawa została zgłoszona do działu finansowego. Sumujac zostałem oszukany przez firmę leoexpress na 1200 kooron. Gorąco nie polecam i proszę o kontakt osoby z podobnym problemem. Nie można pozwolić aby tak potężne firmy robiły w konia społeczeństwo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zwrotu kosztów, brak busa w wyznaczonym miejscu, bardzo niemiła obsługa
  • ~Zbigniew i Adam / 2018-09-10 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    3.09.2018 miałem z synem wykupione bilety (2x110 PLN) na podróż z Koszyc do Krakowa, kurs o 10:35. BUS nie przyjechał, więc około godz. 10:45 skontaktowaliśmy się z dyspozytorką, informując o sytuacji. Pani oświadczyła, że Bus jest od 15 minut w drodze do Krakowa, że widocznie podjechał w Koszycach w inne miejsce niż go oczekiwaliśmy (miejsce to wskazał nam kierowca, który przywiózł nas do Koszyc w dniu 1.09.2018r.) i nie ma możliwości aby po nas zawrócił. Ponadto poinformowała, że posiadane przez nas bilety na bilety na kurs o 10:35 są w tej sytuacji nieważne i musimy wykupić nowe na kurs o godz. 16:00. Tak więc z bagażami, w upale, który tego dnia był w Koszycach, musieliśmy czekać na kurs popołudniowy. Do tego doszły komplikacje z zakupem biletów, ponieważ nie mieliśmy na koncie potrzebnej kwoty (tym razem kosztowały 2X112 PLN). Tak więc nigdy więcej podróży z Leoexpressem!.
    Jedynym pozytywem w tej całej historii był kierowca kursu o 16:00 - pan Zbigniew, który po ludzku, życzliwie wysłuchał naszych żalów, skontaktował się telefonicznie z głównym dyspozytorem, zrelacjonował mu naszą sytuację i uzyskał zapewnienie, ze firma zwróci nam 220 PLN za niewykorzystane bilety.

  • ~Ewa / 2018-07-23 14:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Poczatkowo byłam zadowolona z usług firmy ze względu na przystępne ceny i korzystne z mojego punktu widzenia połączenia. Po ostatniej podróży, kiedy to byłam zmuszona skorzystać z usług innego przewoźnika bo autobus Leo Express nie przyjechał uważam, że firma jest zarządzana w sposób niekompetentny a dobro i wygoda pasażera są lekceważone. Chaos, dezorganizacja, znaczne opóźnienia pociągów i autobusów oraz brak konkretnej informacji sugerują, że firma musi upaść. Szkoda ...
    Zaletyceny, czystość i wygoda podróży
    Wadywszystko pozostałe: znaczne opóźnienia (sięgające kilku godzin), brak lub sprzeczne informacje od kierowców i na stronach Leo Express, brak niektórych informacji w języku polskim, prowizoryczne przystanki pozbawione aktualnych rozkładów jazdy
  • ~tomo / 2018-07-15 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo, że kupiłem bilet z opcją przewozu roweru to kierowca oznajmił, że nie ma miejsca na rower przez co nie pojechałem na wakacje
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Podróżniczka 123 / 2018-07-14 06:36
    Ocena: 4.25 / 5
    Bardzo miła Pani Monika, pozdrawiamy serdecznie.❤
    Wifi, woda, prąd między siedzeniami,czego więcej chcieć ????
    ZaletyMiła obsługa, woda, prąd, brak opóźnień.
    WadyTo autobus, więc zawsze jest ciasnawo i troszkę buja.
  • ~Noel / 2018-07-05 17:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety wyjazd z Leo Express nie należy do udanych, nie polecam. Potężne opóźnienia o których nikt nie informuje. Wysłanie maila na 30 min. przed planowanym wyjazdem o 120 min. opóźnieniu to jakiś żart. Jak upłynął czas opóźnienia i nadal nie było autobusu oczywiście nikt nie raczył poinformować o ile zwiększyło się opóźnienie i co z połączeniami w Czechach. Kto przed wyjazdem sprawdza pocztę, może lepiej informować podróżnych sms-em. Dodatkowo bardzo nieuprzejma obsługa telefoniczna, nikt nie bierze odpowiedzialności za utrudnienia i łaskawie informuje że opóźnienia są wpisane w podróż. Nigdy więcej się z nimi nie wybiorę.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyNiestety same wady.
  • ~Jakub / 2018-07-02 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej, juz nie chodzi o to jaki to express, ze mielismy byc o 13:40 w Pradze a jestesmy nadal w drodze, ale o to jak potraktowala nas obsluga klienta ktora byla totalnie niekompetentna. Zadnych informacji o opoznieniu na telefonie. Maile sobie wsadzcie... bo nie kazdy sprawdza je co 5min i nie kazdy ma calodobowy dostep do internetu. Wspolczuje osobom zza granicy, ktorzy zdecydowali sie na podroz Leo, bo nie moge sobie nawet wyobrazic ich zdezorientowania.
    Zaletyjedyna zaleta jest taka ze nie kupilem biletow powrotnych u tego przewoznika
  • ~Elo melo / 2018-07-02 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam, autobus miał przyjechać o 8:25. Bez żadnej informacji, smsa, maila, telefonu przyjechał o 12. Lekkie opóźnienie:-) próbując dodzwonić się na infolinię, przemiła osoba tam pracująca była zdolna początkowo jedynie do odrzucania połączeń, następnie do odpowiedzi " to nie mój problem". Zachowanie i kultura pracowników poniżej krytyki. Szkoda pieniędzy i czasu, nigdy więcej nie chcę być nawet w pobliżu usług tej firmy w promowaniu mniejszym niż 10 kilometrów:)
    ZaletyHaha
    WadyWszystko
  • ~Qzn / 2018-07-01 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Na trasie Kraków Praga autobus spóźnił się na tyle, że nie zdążyliśmy na pociąg tego samego przewoźnika. Rozwiazanie wg leo express? Czekać 3 godziny na kolejny pociąg. Ale jeszcze lepszy numer w drodze powrotnej. Pociąg co prawda przyjechał punktualnie natomiast chwilę przed przesiadka otrzymuje SMS-a o 4 godzinnym opóźnieniu autobusu które jeszcze może ulec wydłużeniu co zresztą się stało! Żadnej alternatywy ani propozycji rozwiązania tylko, że mamy czekać. Firma z dramatycznym podejściem do klienta natomiast emocje gwarantowane.
  • ~Anbes / 2018-05-14 15:08
    Ocena: 4.75 / 5
    Pierwszy raz korzystałem z usług Leo express. I jestem bardzo zadowolony. Trasa Gliwice - Ostrawa-Praga i powrót. Bardzo uprzejma obsługa punktualność.Bardzo polecam!!! Jedyny minus to brak w pociągu w taryfie economy gniazdek przy fotelach
  • ~Michał / 2018-05-11 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem za bilet online i nie otrzymałem go na maila. Walczę o zwrot 30 płn ku ponad 40 dni. Nigdy więcej innym tez odradzam.
  • ~Ugh / 2018-05-11 03:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca nie przyjmowal zadnych uwag- w autobusie bylo goraco, czge kierowca nie przyjmowal do wiadomosci. Zachowanie kierowcow budzilo podejrzenia.
    ZaletyPunktualnie
    Wady- na stacji benzynowej Pan postanowil pozostawic drzwi zamkniete, bez klimatyzacji, przy panujacym w srodku ‚upale’
    - kierowca nieprzyjemny, szukajacy konfliktu
  • ~Dorota / 2018-05-06 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kupiłam bilet na klasę business z Ostravy do Warszawy, żeby móc spokojnie się wyspać (więcej miejsca na nogi, wygodne fotele).
    Autobus był spóźniony 50 minut a autokar jak dla karłów i zero miejsca na nogi. Obsługa twierdzi, że to nie ich wina? Nie? A może nie powinna się zgodzić na jazdę autokarem, którym nie powinni?
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienie, brak miejsca na nogi.
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 842
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
NeoBus
Ocena: 2.69, ilość opinii: 210
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 96
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 94
LEO Express
Ocena: 2.70, ilość opinii: 76
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 75