Z mojej perspektywy niczym nie różniący się pociąg od tych zwykłych mimo, że to transport prywatny. Panie z obsługi miłe, warsa stricte nie ma tylko podchodzą i można zamawiać u obsługi. Zdziwiło mnie to, że ani w jedną ani w drugą stronę nie poproszono nas o ukazanie biletu, tylko wyłącznie o legitymacje studencką. Po opiniach martwiłam się, że nie odnajde peronu, jednak wystarczy być ok 15/20min wcześniej i wszystko wyświetla się na tablicach, tak samo zapowiadają pociąg z megafonu. Z Pragi pociąg odjeżdża z tego samego peronu co przyjechał.
ZaletyJedzenie podawane prosto do stolika
Czyste toalety
WadyGłośne rozmowy pasażerów
Niewygodne fotele
~:( / 2024-04-12 16:32
Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam. Brak oznaczeń skąd odjeżdża pociąg, na biletach i rozkładzie na dworcach. W punktach informacyjnych "I" na dworcach odsyłają, że to prywatny przewoźnik i nie udzielają informacji (Kraków, Praga). W moim przypadku mało brakowało a nie mógłbym wrócić do kraju na czas....... Sporo niepotrzebnego stresu. NIE polecam!
~Dopragi / 2023-09-23 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Unikają odpowiedzialności kontaktując się telefonicznie. Nie polecam..
~Loczi / 2023-09-15 19:42
Ocena: 1.50 / 5
Jechaliśmy z Pragi do Katowic i przez 6 godzin nie dostaliśmy nic do jedzenia. Kiedy próbowaliśmy zamówić, Pani w bardzo opryskliwy sposób poinformowała nas, że obsłuży nas za Bohuminem. Do tego nie doszło. Zdecydowanie już nie skorzystam z usług Leo Ekspress.
~Robb / 2023-08-28 02:12
Ocena: 2.00 / 5
Byłem na Słowacji, siadł mi internet.
Nie mogłem kupić biletu więc zaczekałem ns pociąg. PRZED wejściem do pociągu spytałem czy cena jest taka sam jaką się tu dostałem, czyli 12€, przytaknęła, wsiadłem i wyjechała mi z biletem za 25 €. Gdy wyjaśniłem że popełniła błąd, odparsknęĺa tylko że albo płacę albo wysiadam a to była noc. Zapłaciłem bo miałem przesiadkę. Zgłosiłem sprawę do Leo w dwóch działach, ale wątpie że coś zrobią.
Nie wiem o co chodzi z tymi idotycznymi cenami bo nie jest to kwestia przepełnienia bo pociąg powrotny był prawie pusty. A ludzie których zatrudniają nie nadają się do tej pracy albo są szkoleni do oszukiwania. Odradzam firmę.
~Marlena / 2023-08-19 06:16
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa pociągu (konduktor z przejazdu o 5.51 z Krakowa Głównego do Pragi w dn. 19.08.2923) nieprofesjonalna, bardzo niemiło nas potraktował wskazany konduktor, informując że nie możemy wejść do pociągu (kilka minut przed odjazdem) z psem (posiadał aktualne szczepienia, kaganiec i swoje posłanie) bez transportera (jechaliśmy w góry, więc transporter nie byłby kompletnie przydatny w dalszej podróży). Kupiliśmy bilety dużo wcześniej i specjalnie przeglądaliśmy regulamin, aby uniknąć tego typu nieporozumień, niestety, zostaliśmy nie wpuszczeni do pociągu, pomimo zapewnień, że pies jest odpowiednio przygotowany do podróży.
WadyGorąco nie polecamy podróży, zwłaszcza z psem (w regulaminie jest napisane, że psy mile widziane....). Szkoda, że jest to jeden z nielicznych przewoźników do Czech. ????
~MK / 2023-05-07 20:22
Ocena: 2.25 / 5
Nie wiem dlaczego, ale nie dostałem butelki wody jak reszta pasażerów. Zamówiłem napój, nie dostałem go, obsługa znikła, moja forsa też...
ZaletyDojechał
WadySuszyło mnie po podróży
~Niezadowolony klient / 2023-03-14 09:20
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie! Kupiłam bilety z kodem promocyjnym, w aplikacji mobilnej była informacja, że mogę anulować bezpośrednio przed odjazdem. Jak się okazało za dzień przed odjazdem nie ma takiej możliwości, ponieważ można było to zrobić do 24 godzin. Infolinia nie pomogła, skarga została również odrzucona. Przewoźnik Leo Express nie przyznaje się do swoich błędów. Nieprawdziwe i błędne informacje o możliwości anulowania biletów doprowadziły do utraty pieniędzy. Nie szanują klientów, zero pomocy, przekładają winę tylko i wyłącznie na klienta!
~Ala / 2023-02-04 18:34
Ocena: 4.75 / 5
Dziś mieliśmy okazję jechać z Krakowa do Pragi, wszystko było na czas-nie wiem jak wygląda podróż w razie opóźnień natomiast gdy ich nie ma wszystko jest w porządku... Bilety udało nam się kupić na promocji za połowę ceny. W pociągu dostępne ,dobrze działające wifi, wygodne fotele, miła obsługa.
ZaletyDostępne wifi, bezpośredni przejazd do Pragi
~Klientka / 2023-01-20 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Jakość przewoźnika to jakieś nieporozumienie... Informację o zmianie przejazdu Katowice- Praga dostałam w nocy (o 22:00), gdzie wyjazd był o 6 rano- zamiast połączenia bezpośredniego zmieniono je na autobus z przesiadką.
Wiadomość o lokalizacji nowego przystanku napisana chyba z translatora- ciężko było w ogóle zrozumieć, gdzie ów nowy przystanek się znajduje. Z infolinii nikt nie umiał wyjasnić przyczyny zmian.
A wisienką na torcie był powrót - dokładnie ten sam scenariusz - kilka godzin przed wyjazdem informacja o zmianach: znów zamiast połączenia bezpośredniego przejazd z przesiadką. Znów biuro obsługi klienta nie zna przyczyny.
Nikt nic nie wie:)
A reklamacji nie uznają.
NIE POLECAM
~Pasazer / 2022-12-25 23:51
Ocena: 1.00 / 5
1)Kupujesz bilet na pociąg bezpośredni Kraków Praha.
2)Kilka godzin przed podróżą dostajesz mail w języku czeskim że część drogi będzie busem (Kraków - Bogumin)
3)Kiedy dostajesz się słońcu do dworca w Boguminie to pociąg do Pragi już sobie pojechał bez 7 pasażerów.
4) Nie da się zrobić bilety tak jak już został wykorzystany na podróż od Krakowa do Bogumina.
Cała historia podróż Kraków PraHa
ZaletyNie mam
Wady Tragiczny support
~Rafał / 2022-08-28 20:15
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa z brakiem chęci do sprzedaży lub jakiejkolwiek pomocy
~witek / 2022-05-18 15:09
Ocena: 2.25 / 5
pociąg z Kato do Pragi wcale nie przyjechał a pociąg powrotny wysadził nas 50km przed Bohuminem bo awaria.Totalna porażka.Nigdy wiecej tym przewoźnikiem.Zero kontaktu.Nikomu nie polecam.
~mk / 2020-10-02 11:39
Ocena: 1.00 / 5
Możliwość anulowania biletów to fikcja. Zwłaszcza, jeśli zapiszesz się do SMILE CLUB. Wtedy możliwość zwrotu tylko w Leo kredytach, pieniędzy nie odzyskasz.
Fatalna obsługa klienta. Nie odpowiadają na pytania, wklejają te same formułki. Podobnie z obsługą telefoniczną, czyli klasyczna "zdarta płyta".
~Aga / 2020-02-16 13:10
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta nieżyczliwa, nie odpowiada na pytania, wkleja ciągle te same formułki
~Aleks / 2020-02-13 13:00
Ocena: 1.00 / 5
Moje 4 bilety zostały anulowane przez przewoźnika ale zamiast zrobić mi po prostu zwrot na kartę kazali mi wypełniać jakieś formularze zwrotu itp. Gdyż rzekomo nie mogą zrobić zwrotu z powodu "problemów technicznych" Dziś mija 2 tyg. Od anulowania biletów nie z mojej winy i nadal nikt nie raczyl oddać mi pieniędzy. Obsługa klienta to dno
~Aneta / 2019-10-29 19:26
Ocena: 5.00 / 5
Podrozowalismy Leo bus z Gliwic do Krakowa w business class. Autobus przyjechal punktualnie, siedzenia w srodku byly ponumerowane i kazdy mial przydzielone wlasne miejsce co jest wielkim plusem. Obsluga w autobusie bardzo mila i pomocna. Bardzo duzo miejsca na nogi oraz gniazdka przy kazdym siedzeniu. Polecam!
~Pasażer / 2019-09-30 21:36
Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie odradzam.Słaby komfort jazdy autobusem. Przy przesiadkach nie czekają na pasażerów. Zostawiają pasażerów bez pomocy.
~Magda / 2019-09-27 08:42
Ocena: 5.00 / 5
Pierwszy raz podróżuje z Leoexpress i jestem pod wielkim wrażeniem obsługa na wielki plus czysciutko kierowcy bardzo mili takich firm brakuje! Podróż z Krakowa do Gliwic to czysta przyjemność będę korzystać częściej
~Vector1 / 2019-09-20 08:04
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa bardzo trocszczy się o każdego pasażera , dopytuje się czy czegoś nie brak , co 1 h przechodzi i zabiera śmieci . Autobus czysty tak samo czysta łazienka . Nie można nic złego napisać ani powiedzieć na ich temat . Z Warszawy do Wiednia .