Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LEO Express opinie

Ocena na podstawie 73 opinii

2.71 / 5

  • Poziom cen
    3.00
  • Oferta
    2.72
  • Jakość obsługi
    2.51
  • Wygoda
    2.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~coco / 2018-12-03 20:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Kupiłam bilet z Warszawy do Wiednia czyli jakieś 760 km. Bardzo się przeliczyłam, myślałam,że to będzie autobus rejsowy, wygodny, komfortowy, z możliwością obejrzenia filmu czy posłuchania muzyki.( takie możliwości ma konkurencyjna firma ) Niestety. Podróż okazała się koszmarkiem.Brak miejsca na nogi, teraz wiem o czym piszą na stronie leoexpress,że w klasie biznes jest miejsce na nogi,sprawdźcie sami. Siedzenie nie do rozłożenia, gdyż dosłownie miażdży nogi osoby siedzącej z tyłu, mnie poprosiły co najmniej 3 osoby w czasie jazdy, abym nie obniżała siedzenia. To jest zwykły autobus, najwięcej podróżuje Czechów, którzy się przemieszczają na zdecydowanie krótszych odcinkach. Autobus zatrzymuje się na wielu przystankach w Czechach jak i w PL. Jechałam kursem nocny, średnio co 2 godziny wchodzili nowi pasażerowie, byli głośni, bo dopiero zaczynali podróż, było rozkładanie bagaży, rozmowy przez telefon, włączanie świateł na pokłądzie bo był rozdawany poczęstunek przez stewardessę i tak co 2 godziny w nocy, do Wiednia dojechałam ledwo żywa, w autobusie pomimo wc obsługa informuje od początku,że wc jest nieczynne ( tak miałem w 2 strony, przypadek? )
    Zaletycena
  • ~Edyta / 2018-10-29 00:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Jakiś czas temu kiedy chciałam jechać z Katowic do ostravy nie poinformowali mnie smsem że zmienili lokalizację przystanku. Więc nie odjechalam kiedy miałam i kupiłam bilet na kolejne połączenie dzięki czemu musialam jechać 3 godz później. Jednak dostałam smsa że ten bus przyjedzie 3 godz później niż powinien bo jedzie z Lwowa. Więc musiałam zrezygnowac i pojechać pociągiem. Dzięki czemu zamiast o 13 to w Ostravie byłam o 20.
    Dzis znów dostałam smsa że będzie opóźnienie ok 3 godziny i ze jeśli to się zmieni to poinformuja mnie smsem. Jako że jest bardzo zimno to czekałam w poczekalni, nie dostałam żadnego smsa o zmianie opóźnienia ale ze z Leoexpress nigdy nic nie wiadomo to wyszlam na przystanek 40 min wcześniej niż miał być w Katowicach. I co? Bus odjechał mi sprzed twarzy! Pani na infolinii stwierdziła że oni o "takich drobnych zmianach opóźnienia" nie informują smsami. KPINA! czyli jak bus może się spóźnić 3 godziny to musicie STAĆ na tym pseudo przystanku nie ważne czy pada deszcz śnieg czy jest - 20 stopni!
    Ponownie nie miałam jak dostać się do domu i musialam zapłacić 200zl za taksówkę! Największą kpina z jaką się spotkalam! Pani na infolini miała to Totalnie gdzieś, zero empatii, gubila się w zeznaniach i nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Uważajcie na nich
    ZaletyNIE WIEM BO ODJECHAŁ MI PRZED TWARZA
    Wadyopóźnienia 180min
    Brak informacji
    Infolinia
    Ceny
    Przystanek
    Kpienie z ludzi
  • ~AGIS / 2018-10-09 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie podrozuje w biznes klasie, zostalo jeszcze tylko pol godziny do celu, a dostalam tylko kawe!!!!!
    Gdzie przekaski wliczone w cene?!
    Zart jakis!!!!!
  • ~Komaki / 2018-09-19 19:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam
    Piszę tę opinię dlatego aby uspokoić wszystkich czytających opinie o LEO EXPRESS. Jak widać dużo opinii jest nieprzychylnych a jak wiadomo klient niezadowolony prędzej napiszę opinię niż klient u którego wszystko było OK. Sam czytając opinię o LEO EXPRESS miałem obawy czy na pewno skorzystać z oferty tego przewoźnika, ponieważ jechałem Katowic na lotnisko do Warszawy a czasu między odprawą a planowanym przyjazdem miałem niecałą godzinę. Bus trasę rozpoczynał w Wiedniu a jak wiadomo na tak długiej trasie zawsze może się wydarzyć wypadek losowy (np. korek, złapanie gumy, objazd z powodu wypadku itp.). Z wielką obawą zakupiłem bilet i okazało się, że niepotrzebnie się obawiałem. Autobus przyjechał do Katowic i Warszawy punktualnie i spokojnie udałem się na odprawę na lotnisku. Jak widać nie każdy bus się spóźnia czyli nie jest to norma. A sam autobus komfortowy, obsługa miła, nic dodać, nic ująć.
    Pozdrawiam zadowolony klient.
  • ~MATZE / 2018-09-12 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 04.08 miałem zaplanowany wyjazd do Pragi. Na samym starcie były problemy, bus nie przyjechał w wyznaczone miejsce, po czym dostałem maila że pociąg z Bohumina zostanie opóźniony o dwie godziny. Byłem zmuszony samemu zorganizować przejazd ceskimi drahami. Po telefonie na infolinię dostałem formularz zwrotu na konto bankowe. Formularz wypełniłem i zostałem zapewniony że pieniążki zostaną zwrócone w 30 dni. Jest już grubo po terminie, a zwrotu nadal nie ma. Panie z obsługi klienta gubią się w zeznaniach, raz piszą że czekają na potwierdzenie przelewu z działu finansowego, raz że sprawa została zgłoszona do działu finansowego. Sumujac zostałem oszukany przez firmę leoexpress na 1200 kooron. Gorąco nie polecam i proszę o kontakt osoby z podobnym problemem. Nie można pozwolić aby tak potężne firmy robiły w konia społeczeństwo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zwrotu kosztów, brak busa w wyznaczonym miejscu, bardzo niemiła obsługa
  • ~Zbigniew i Adam / 2018-09-10 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    3.09.2018 miałem z synem wykupione bilety (2x110 PLN) na podróż z Koszyc do Krakowa, kurs o 10:35. BUS nie przyjechał, więc około godz. 10:45 skontaktowaliśmy się z dyspozytorką, informując o sytuacji. Pani oświadczyła, że Bus jest od 15 minut w drodze do Krakowa, że widocznie podjechał w Koszycach w inne miejsce niż go oczekiwaliśmy (miejsce to wskazał nam kierowca, który przywiózł nas do Koszyc w dniu 1.09.2018r.) i nie ma możliwości aby po nas zawrócił. Ponadto poinformowała, że posiadane przez nas bilety na bilety na kurs o 10:35 są w tej sytuacji nieważne i musimy wykupić nowe na kurs o godz. 16:00. Tak więc z bagażami, w upale, który tego dnia był w Koszycach, musieliśmy czekać na kurs popołudniowy. Do tego doszły komplikacje z zakupem biletów, ponieważ nie mieliśmy na koncie potrzebnej kwoty (tym razem kosztowały 2X112 PLN). Tak więc nigdy więcej podróży z Leoexpressem!.
    Jedynym pozytywem w tej całej historii był kierowca kursu o 16:00 - pan Zbigniew, który po ludzku, życzliwie wysłuchał naszych żalów, skontaktował się telefonicznie z głównym dyspozytorem, zrelacjonował mu naszą sytuację i uzyskał zapewnienie, ze firma zwróci nam 220 PLN za niewykorzystane bilety.

  • ~Ewa / 2018-07-23 14:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Poczatkowo byłam zadowolona z usług firmy ze względu na przystępne ceny i korzystne z mojego punktu widzenia połączenia. Po ostatniej podróży, kiedy to byłam zmuszona skorzystać z usług innego przewoźnika bo autobus Leo Express nie przyjechał uważam, że firma jest zarządzana w sposób niekompetentny a dobro i wygoda pasażera są lekceważone. Chaos, dezorganizacja, znaczne opóźnienia pociągów i autobusów oraz brak konkretnej informacji sugerują, że firma musi upaść. Szkoda ...
    Zaletyceny, czystość i wygoda podróży
    Wadywszystko pozostałe: znaczne opóźnienia (sięgające kilku godzin), brak lub sprzeczne informacje od kierowców i na stronach Leo Express, brak niektórych informacji w języku polskim, prowizoryczne przystanki pozbawione aktualnych rozkładów jazdy
  • ~tomo / 2018-07-15 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo, że kupiłem bilet z opcją przewozu roweru to kierowca oznajmił, że nie ma miejsca na rower przez co nie pojechałem na wakacje
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Podróżniczka 123 / 2018-07-14 06:36
    Ocena: 4.25 / 5
    Bardzo miła Pani Monika, pozdrawiamy serdecznie.❤
    Wifi, woda, prąd między siedzeniami,czego więcej chcieć ????
    ZaletyMiła obsługa, woda, prąd, brak opóźnień.
    WadyTo autobus, więc zawsze jest ciasnawo i troszkę buja.
  • ~Noel / 2018-07-05 17:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety wyjazd z Leo Express nie należy do udanych, nie polecam. Potężne opóźnienia o których nikt nie informuje. Wysłanie maila na 30 min. przed planowanym wyjazdem o 120 min. opóźnieniu to jakiś żart. Jak upłynął czas opóźnienia i nadal nie było autobusu oczywiście nikt nie raczył poinformować o ile zwiększyło się opóźnienie i co z połączeniami w Czechach. Kto przed wyjazdem sprawdza pocztę, może lepiej informować podróżnych sms-em. Dodatkowo bardzo nieuprzejma obsługa telefoniczna, nikt nie bierze odpowiedzialności za utrudnienia i łaskawie informuje że opóźnienia są wpisane w podróż. Nigdy więcej się z nimi nie wybiorę.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyNiestety same wady.
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 663
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
NeoBus
Ocena: 2.83, ilość opinii: 162
PKS Polonus
Ocena: 1.92, ilość opinii: 85
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 77
LEO Express
Ocena: 2.71, ilość opinii: 73
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48