Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LEO Express opinie

Ocena na podstawie 99 opinii

2.77 / 5

  • Poziom cen
    3.04
  • Oferta
    2.81
  • Jakość obsługi
    2.64
  • Wygoda
    2.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2018-05-11 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem za bilet online i nie otrzymałem go na maila. Walczę o zwrot 30 płn ku ponad 40 dni. Nigdy więcej innym tez odradzam.
  • ~Ugh / 2018-05-11 03:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca nie przyjmowal zadnych uwag- w autobusie bylo goraco, czge kierowca nie przyjmowal do wiadomosci. Zachowanie kierowcow budzilo podejrzenia.
    ZaletyPunktualnie
    Wady- na stacji benzynowej Pan postanowil pozostawic drzwi zamkniete, bez klimatyzacji, przy panujacym w srodku ‚upale’
    - kierowca nieprzyjemny, szukajacy konfliktu
  • ~Dorota / 2018-05-06 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kupiłam bilet na klasę business z Ostravy do Warszawy, żeby móc spokojnie się wyspać (więcej miejsca na nogi, wygodne fotele).
    Autobus był spóźniony 50 minut a autokar jak dla karłów i zero miejsca na nogi. Obsługa twierdzi, że to nie ich wina? Nie? A może nie powinna się zgodzić na jazdę autokarem, którym nie powinni?
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienie, brak miejsca na nogi.
  • ~brygida / 2018-04-05 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilety na kurs z Torunia do Krakowa i z powrotem na wyjazd służbowy.Kilka dni przed wyjazdem Leo express poinformował w mailu,że kurs odwołuje i zwróci pieniądze.Miałam problem z kupieniem biletów na inny kurs( zbyt póżne powiadomienie o odwołaniu)
    Minęło półtora miesiąca-pieniędzy na koncie NIE MA.Leo express stale żąda podania innych danych osobowych (łącznie z nr i serią dowodu osobistego!),a pieniędzy nie zwraca.
    NIE POLECAM-FIRMA NIERZETELNA
    Zaletybrak
    Wadykurs odwołany- minęło półtora miesiąca,a brak zwrotu za bilety
  • ~Beata / 2018-03-28 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Nie mam sposobu wystawiania negatywnych opini ale w tym wypadku niestety muszę. W styczniu przyleciałam z narzeczonym do Katowic o północy zamówiliśmy sobie busa (nie z tej firmy) z lotniska na dworzec w Katowicach gdzie miałam kupiony bilet od miesiąca na Leo Expres do Warszawy.Było strasznie zimno a tam jak wiadomo nie ma gdzie poczekać i się ogrzać. Czekając ponad godzinę na mrozie żaden nasz autobus nie przyjechał, po znalezieniu i skontaktowaniu się z jakąś infolinią dowiedzieliśmy się że tego autobusu nie ma i nie przyjedzie,gdzie bilety za które zapłaciłam miałam w ręku. Oczywiście wróciliśmy pociągiem po trzygodzinnym czekaniu na pkp zapłaceniu ponad 120 zł za bilety. Po złożeniu reklamacji firma strasznie się nie zainteresowała zwróciła mi tylko za bilet autobusu który nie przyjechał a dodatkowe koszty zero zwrotu. zaproponowali mi voucher na ich przejazd z Katowic do Warszawy. żenada!!!
    Zaletyzeroooooo!!!!!
    WadySameeeee!!!!
  • ~Tadek / 2018-03-07 22:09
    Ocena: 4.00 / 5
    7.03.2018 Katowice-Łódź 19,99zł,cena super.Do Częstochowy OK,w Częstochowie zmiana autobusu i w miejsce dwóch normalnych kierowców ,podstawiono dwóch chamów i prostaków.Kierującemu łacina leciała z ust aż uszy więdły,a drugi z idiotycznym śmiechem obrażał pasażerów jadących do Ciechocinka(wyszydzał ich wiek).Najwięcej frajdy sprawiło mu czytanie negatywnej opinie o ich kursie z Zakopanego z lutego br.Zaśmiewał się jak idiota,i tak samo ten śmiech nie podobał się autorce tamtej opini.Na głośno mówili jaką to imprezę alkoholową urządzą po dotarciu na miejsce(nie pamiętam Ustka albo Słupsk)Pomimo że jestem zszokowany zachowaniem obsługi autobusu dalej ze względu na cenę będę korzystał z usług waszej firmy.
    ZaletyCena biletu,komfortowy autobus
    WadyKierowca-tylu kurw i chujów dawno nie słyszałem.Siedzący obok ksywa Dżery cham i prostak.
  • ~Pietka2222 / 2018-03-07 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilismy dzisiaj 19 biletów, przyszedl mail o potwierdzeniu,za minute ze operacja anulowana, ponieważ bilety podrozaly,pieniedzy nikt nie zwrócił,
  • ~Pati / 2018-02-17 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma bardzo dba o pozytywne wpisy na swój temat. Wiadomą rzeczą jest, że zadowolone osoby rzadko o tym piszą. A tu tyle pochwał.
    Podzielę się swoimi negatywnymi doświadczeniami.
    Nieświadomy, podejścia do ludzi tej firmy, kupiłem bilet dla rodziny z Liptowskiego Mikulasza do Krakowa.
    Na miejsce dotarliśmy z ponad dwu godzinnym opóźnieniem!!! To skutkowało bardzo dużymi komplikacjami w dalszej podróży. Przepadło kilkaset złotych.
    Wystąpiłem do Leo Expres, o zwrot wartości wyłącznie kosztów związanych z podróżą, za Ich pośrednictwem, ale i tu nas olali!!! Zaczęły się kłamliwe twierdzenia, że Ich pociąg będący pewnym etapem podróży się spóźnił tylko 57 minut, więc zwrot za ten etap się nie należy.... Na chwilę obecną nie odzyskaliśmy nic. Pozostaje sąd, polski sąd. Czy warto???
    Na tzw. zachodzie, nie pozwolili by sobie to, u nas jest wolna amerykanka. Przestrzegam
  • ~Tadeusz / 2018-02-17 12:26
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem zadowolony z możliwości zakupu biletu Praga - Kraków przez internet. Uwaga - dla 4 osób jest już tańszy bilet grupowy. Pociąg z grzeczną obsługą, przez całe ponad trzy godziny ciągle się przemieszczała miła i uśmiechnięta Pani steward zbierając zamówienia. Luksus w klasie biznes i jeszcze większy w premium - ja jechałem w ekonomicznej. Pociąg punktualny - opóźnienie do Bohumina zaledwie 2 minuty. Dobre rozwiązanie - łączenie pociągu z autobusem. Dobre wrażenie zrobiła informacja sms o zmianie autobusu, inny kolor.
    Zalety- wygodny pociąg z trzema różnymi klasami, serwisem barowym i miłą obsługą,
    - łączenie podróży pociągiem i autobusem,
    - możliwość zakupu biletu przez internet,
    - zniżki dla grupy od czterech osób.
    Wady- opóźnienie autobusu 1 godzina na trasie Bohumin - Kraków (opóźnienie odjazdu i okropnie wolne sprawdzanie numerów rezerwacji przy wejściu do autobusu co wydłuża czas postoju na przystanku).
  • ~Marta / 2018-02-16 13:43
    Ocena: 4.75 / 5
    Ogromne podziękowania dla kierowców jadących na trasie Kraków - Ustka 16.02.2018r. Pomocni, uprzejmi. Nie musieli pomóc, kiedy mąż nie znalazł podziemnego dworca w Łodzi i nie wsadził do autokaru dwoje 15stolatków. Mogli mieć to gdzieś. Pomogli, miło, uprzejmie, udało się! (Choć nie od Łodzi). Jednak dzieci pojechały i dotarły na czas do celu.Komfortowo, pewnie. Obsługa od A do Z bez wychodzenia z domu! Ogromne podziękowania dla całej obsługi.
    ZaletyKomfortowo, punktualnie, szybko, dobra cena. Bez wychodzenia z domu wszystko załatwione.
    WadyTo nie wada raczej uwaga. Tylko przydałyby się bardziej szczegółowe informacje na stronie www co do stanowisk z których odjeżdżają autokary na poszczególnych przystankach. Ale można zadzwonić i wszystko jasne.
  • ~Darek / 2018-02-04 00:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej !!
    Kupiłem w firmie LEO Expres bilet na przejazd ze Słowacji do Krakowa. W tym JEDNYM bilecie zawierał się przejazd pociągiem, a następnie autobusem tej firmy. Przesiadka w Czechach. Pociąg miał godzinne opóźnienie , a autobus choć był drugą częścią tej samej umowy odjechał.Dalej podróż łaskawie! zapewnili po kolejnej godzinie. To dwu godzinne opóźnienie na odcinku ca. 150-200 km spowodowało, że nie zdążyłem z rodziną na kolejny pociąg już w kraju.
    Aby kontynuować podróż musiałem kupić kolejne bilety, ponieść podwójne koszty, na które w tym momencie nie bylem przygotowany.
    W międzyczasie próbowałem interweniować na polskiej infolinii tej firmy. Pani była arogancka harda skupiona wyłącznie na własnym ja, nie rozwiązywaniu problemu spowodowanego nie wywiązaniem się z umowy firmy Leo Expres.
    Po całym dniu koszmaru, użerania się z tą firmą postanowiłem i innych przestrzegam,
    NIGDY WIĘCEJ !!!
    ZaletyNowy tabor
    WadyJak wiele w naszym regionie firm, ta idzie "po trupach" do zysku. W zachodniej cywilizowanej europie, było by to nie do pomyślenia, instytucje chroniące jej obywateli, szybko unicestwiła by taki twór.
  • ~Tomasik / 2018-01-16 15:33
    Ocena: 4.25 / 5
    Przejazd pociągiem LEO z Pragi ( 14.10 ) do Czeskiego Cieszyna ( 18.20 )w relacji do Koszyc w dniu 15.01.2018. Komfortowe warunki podróżowania, wygodne fotele z gniazdkami 230V,moje miejsce akurat z rozkładanym stolikiem. Bilet w klasie ekonomicznej w przedsprzedaży - 25 zł.Obsługa zamówiony catering i kawę donosi na miejsce pasażera. Dojazd punktualnie co do minuty, większość trasy pociąg pokonuje z prędkością 160 km/h. Na panelu pozycja gps, kolejne mijane i oczekiwane stacje, komunikaty głosowe po czesku i angielsku, informacje o prędkości pociągu, dystans, pogoda itp. Szczerze polecam!!! Kiedyś z Pragi wracałem Polskim Busem...za podobne pieniądze, ale przy porównaniu te dwie firmy to niebo a ziemia.
    ZaletyCena biletu, czystość pociągu, punktualność, komfort, możliwość zakupu cateringu na pokładzie.
    WadyWpuszczanie do składu na ostatnią chwilę przed odjazdem...ale spowodowane to jest tym, że w kwadrans obsługa sprząta skład po przyjeździe a przed kolejnym odjazdem.
  • ~leo messi / 2018-01-13 23:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam leoexpress, autobus wyruszył zgodnie z czasem, a przyjazd jak zwykle spóźniony, kierowca jakiś naprawdę nieogarnięty bo przy wjeździe do Torunia błądziliśmy można by rzec polnymi drogami.. Spóźnienie przyjazdu uniemożliwiło mi dalszą podróż, gdyż mój pociąg odjechał!!! MASAKRA. Nie polecam. POLSKI BUS LUB ARRIVA zawsze są przed czasem. Naprawdę n i e p o l e c a m.
    Zaletydarmowa woda, niedrogie przejazdy
    Wadyspóźnienia, kierowcy nieznający drogi
  • ~Iwona / 2018-01-03 12:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie zgodzę się z negatywnymi opiniami. W mojej opinii to najbardziej komfortowe i profesjonalne autobusy. Jechałam z Wiednia do Katowic, byłam spóźniona 5 min, zadzwoniłam poprosiłam o poczekanie, nie było problemu. Centrala przedzwoniła do mnie, z dokładnymi instrukcjami, jak dotrzeć na busa. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak miłą i profesjonalną obsługą. Sam autobus nowoczesny, podróż bardzo wygodna, niezwykle punktualny, nie było żadnych problemów np. z zabraniem bagażu podręcznego do kabiny. Pan Piotr, steward, niezwykle życzliwy, uczynny.
  • ~Jurek / 2018-01-02 17:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałem już 4 razy na trasie Warszawa Kielce. zawsze punktualnie, rekordowo szybki przejazd w porównaniu do konkurencji, bardzo dobra cena, Polecam!
    ZaletySzybki przejazd, atrakcyjna cena.
    WadyNie zawsze była woda i to co miało być dla klasy biznes
  • ~EWELINA / 2018-01-02 13:50
    Ocena: 4.75 / 5
    Musze obalić negatywne komentarze na temat Leo Express. Jechalismy na wycieczke do Brna, autokar przyjechal na czas, wszystko jest dobrze zorganizowane. Cala podróż stewardessa byla pomocna, mila dziewczyna. Rozdaja darmowa wode i pytaja jak mija podroz. Bylam zaskoczona uprzejmoscia :). Powrot z Brna do Warszawy tez bez zarzutu. Autokar przyjecha jeszcze przed czasem. Nie ma spoznien iw widac ze kierowcy o to dbaja. POLECAM.
  • ~Krystyna / 2018-01-01 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    15.12.2017r. wykupiony został bilet online na 2 tygodnie przed odjazdem z Torunia do Słupska.
    W dniu odjazdu 31.12.2017r. o godz.14.40 autobus przewoźnika Leo expres relacji Kraków- Ustka, numer kursu 28736095, bez informacji do pasażera nie przyjechał do Torunia.
    Poniosłam dodatkowy koszt transportu. Takie podejście Państwa uważam za lekceważenie nas pasażerów .
  • ~Alallala / 2017-12-15 13:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Opoznienie 40 min. Po 25 minutach otrzymalam smsa, ze opoznienie wynosi 25 min (wow) I nie wiadomo ile potrwa.
  • ~Marek / 2017-12-10 11:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko było na 5* podczas trasy krakow - ustka o 10:10 :) polecam
    ZaletyWygoda podróży
    WiFi
    Pani stewardEssa
    Ciepło
    Toaleta
    WadyBrak
  • ~Andrzej i Brygida. / 2017-12-09 21:13
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystałem z przewozu Leoexpress w dn.13.11.2017. kurs Słupsk-Ciechocinek g.6.50.Podróżowałem z żoną do sanatorium. Rezerwacja miesiąc wcześniej-bilet powrotny. Skorzystaliśmy ze zniżki dla seniora. Początkowo planowaliśmy wyjazd własnym samochodem,jednak wybraliśmy Leoexspress. Wyjazd zgodnie z planem, ale warunki atmosferyczne (deszcz) ograniczały prędkość jazdy z czym należy się liczyć w miesiącach jesiennych. Nas to nie dziwiło a niektórych pasażerów tak(?).Pan obsługujący przyniósł mi,żonie i innym podróżnym wodę mineralną i pytał czy czegoś nie potrzeba, był miły i uprzejmy do końca przejazdu. Jazda panów kierowców w dobrym stylu-pełen komfort podróży. W Gdańsku opóźnienie, ale to pogoda i wzmożony ruch na drodze a nie lot samolotem. Wysiadamy w Ciechocinku z lekkim poślizgiem w czasie. Jesteśmy zadowoleni, dziękujemy panom kierowcom i obsłudze. Było komfortowo i bezpiecznie. Powracamy w dn.04.12.2017. o g.14.00(oj nie tak). Czekamy przez pół godziny a autokaru nie ma. Ludzie się denerwują, a ja nie. Dzwonię na infolinię dostaję informacje, że przyjedzie za 15 minut(brak informacji o przyczynie spóźnienia i słowa przepraszamy}.Godzina 15.00 jest zimno na przystanku w Ciechocinku, my czekamy. Przyjeżdża autobus pan tłumaczy żonie przyczynę spóźnienia(wypadek-ok.). Wewnątrz ciepło, a pan Paweł(tak się przedstawił)bardzo stara się zapewnić podróżnym ciepłe napoje i dogrzewać wnętrze pojazdu. Jego przemiła obsługa i dobra znajomość j. angielskiego, oraz starania przy każdym z pasażerów rekompensuje utrudnienia jakie nastąpiły(brawo panie Pawle, więcej takich młodych na pokładzie Leoexpress). Pani ,która wsiadła w Gdańsku lub w Gdyni narzekała na zimno i siedziała w kurtce, zaprosiliśmy panią do tyłu autobusu i było ciepło. Wniosek taki, że pani miała miejsce blisko wyjścia i wpadający chłód z zewnątrz przy wysiadaniu innych podróżnych wychładzał okolicę miejsca gdzie siedziała, a przecież mamy jesień i taki klimat. Do Słupska dojechaliśmy szczęśliwie. Szybko upłynął czas przy miłej rozmowie z panią wychłodzoną pasażerką. Ja i moja żona jesteśmy zadowoleni z podroży mimo małych niedogodności i w przyszłości planujemy przejazd do Krakowa z Leoexpress. Dziękujemy panom kierowcom za bezpieczna jazdę i miłą obsługę przy bagażu. Panu Pawłowi za uprzejmość i bardzo dobrą opiekę pasażerów. Ps. czytałem wcześniejsze komentarze i dziwi mnie tyle złych wpisów, to chyba takie przyzwyczajenie w naszym kraju na ciągłe narzekania. Pozdrawiam wszystkich, życząc więcej wzajemnej uprzejmości i Wesołych Świąt.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.76, ilość opinii: 3677
Flixbus
Ocena: 2.21, ilość opinii: 2055
NeoBus
Ocena: 2.62, ilość opinii: 583
Sindbad
Ocena: 2.27, ilość opinii: 470
Szwagropol
Ocena: 2.04, ilość opinii: 261
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 199
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3494
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3073
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 3026
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2995
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 2983
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2501