strona 57 z 60
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~Roberto / 2025-06-26 15:26
Bardzo uczciwa jest to firma ????
Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:
1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.
Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020. -
-
~Roman / 2025-07-09 13:09
UWAGA LUDZIE !!! Jak się tylko dasz złapać na nich niby niskimi cenami to gorzko pożałujesz !!! U nich nawet płacisz za logowanie do sieci !!! Masz abonament za 20 złoty a za miesiąc płacisz 200 i więcej na wszystkim naciągają !!! -
~Ryszard / 2023-09-05 15:52
Nigdy nie patrzcie na reklamy.Najgorsza firma na rynku.Zero kontaktu.Klienta mają gdzieś.Z całego serca przestrzegam z kontaktem ztą firmą i jej przedstawicielami.Bareja to mały pikuś. -
~S.Z / 2020-03-06 17:20
Oszuści. Zakupiłam kartę startową przez internet. Owszem dotarła bez zarzutów, niestety jej aktywacja nie jest możliwa. Wg informacji zamieszczonych na stronie, numer powinien być aktywny po 48 godzinach. w dniu dzisiejszym minęły 192 godziny numer jest dalej nieaktywny. Nie można wykonywać ani odbierać połączeń. Dzwoniąc na infolinię mimo iż rozmowy są nagrywane konsultanci twierdzą, że nie odnotowano zgłoszenia z dnia poprzedniego, i każdorazowo jest przekazywana inna, nieprawdziwa odpowiedź.
Nie zdążyłam przetestować zasięgu ani polecanych ich usług ale już nie będę miała okazji. Obecnie wnoszę o zwrot wpłaconych pieniędzy aczkolwiek nie liczę by nawet tą sprawę potrafili zrealizować kompetentnie.
Jak dla mnie oszustwo.
Nie polecam. -
~Sabina / 2025-07-30 16:35
Internet tragiczny… bardzo słabo działa. Obsługa klienta za wszelką cenę chce zatrzymać klienta bez usprawnienia sieci. Osobiście złożyłam reklamację, która została odrzucona na podstawie miejsca zamieszkania (jest to duże miasto/dzielnica blisko centrum-dodatkowo zostałam zapewniona zawierając umowę, że internet będzie działał sprawnie). -
~Sabina Liszka / 2025-07-15 15:21
Internet tragiczny… bardzo słabo działa. Obsługa klienta za wszelką cenę chce zatrzymać klienta bez usprawnienia sieci. Osobiście złożyłam reklamację, która została odrzucona na podstawie miejsca zamieszkania (jest to duże miasto/dzielnica blisko centrum-dodatkowo zostałam zapewniona zawierając umowę, że internet będzie działał sprawnie). -
~Seba / 2025-03-16 14:08
Dziady jakich mało. Nie polecam tych oszustów. Przenoszę się do nju -
~Sebastian / 2025-03-30 14:11
Dziady jakich mało. Byłem u nich 7 lat z 3 numerami a gdy chciałem przenieść numerygdzieindziej cały czas blokowali przeniesienie ( najpierw musiałem przenosić numery z firmowych jednosobowa działalność gospodarcza na mnie na siebie - dane,nipy, pesele, adresy wszystko to samo - jedyna różnica to nazwa firmy przed nazwiskiem) Stracone parę tygodni ale i tak się przeniosę do NJU -dużo lepsze warunki i na subskrypcji można mieć 5 numerów. NIE POLECAM LAJT MOBILE. -
-
~Sebastian / 2025-06-04 18:20
Dziady jakich mało. Byłem u nich 7 lat z 3 numerami a gdy chciałem przenieść numerygdzieindziej cały czas blokowali przeniesienie ( najpierw musiałem przenosić numery z firmowych jednosobowa działalność gospodarcza na mnie na siebie - dane,nipy, pesele, adresy wszystko to samo - jedyna różnica to nazwa firmy przed nazwiskiem) Stracone parę tygodni ale i tak się przeniosę do NJU -dużo lepsze warunki i na subskrypcji można mieć 5 numerów. NIE POLECAM LAJT MOBILE. -
~sfl / 2021-03-24 09:25
Oszuści! Tragedia i patologia! Mimo nielimitowanej oferty blokowane są połączenia i SMSy wychodzące po dłuższej rozmowie albo wysłaniu kilku SMS-ów w krótkim czasie. Telefon dostaje wtedy bana na dwa-trzy dni. Ciekawe że nie blokują internetu (ten akurat ma limit 10Gb). Złodziejska firma. Ostatnio blokada wpadła zupełnie bez powodu, mimo że nie było wykonywanych połączeń ani wysyłanych SMS-ów. Całe szczęście zostało tylko kilka dni do przeniesienia numeru do nowego operatora i już mam drugą kartę z tymczasowym numerem. Radzę każdemu uciekać byle szybciej a jak się ktoś zastanawia nad ofertą to stanowczo odradzam. Powinni zaorać Telestrade ze wszystkimi wrednymi pracownikami którzy nie są w stanie nic pomóc. WadyCałe mnóstwo!! -
~Slawomir / 2022-08-07 22:17
Tragiczna obsługa klienta.
Jakość poniżej normy.
Nie polecam.ZaletyBrakWadyObsługa klienta, jakość uslugi a raczej jej brak -
~Srajt / 2025-03-14 17:33
Firma krzak. Angelika i Sebastian z obsługi klienta mistrzowie ściemy. Wady"specjaliści" Angelika i Sebastian -
~Szma ja / 2025-04-09 13:51
10 zł przez pierwsze 3 miesiące, po 3ch miesiącach 20 zł; ciekawe, że nie eksponują informacji o opłacie aktywacyjnej 35 zł, co w rozbiciu na 3 miesiące razem z abonamentem daje ok 21.5 przez pierwsze 3 miesiące, ot taka promocja... Czyli 21,5 przez 3 miesiące, potem taniej ???? bo 20. -
~TOM / 2025-01-27 17:38
Przestroga dla nowych klientów Lajt Mobile
Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem z firmą Lajt Mobile, które może stanowić przestrogę dla osób planujących przeniesienie numeru do tej sieci. Podczas procesu przenoszenia aż sześciu numerów telefonów z dotychczasowego operatora, na jednym z nich, przez pomyłkę błędnie założyłem, że umowa z T-Mobile jest już zakończona lub zawarta na czas nieokreślony. W rzeczywistości okazało się, że umowa na ten konkretny numer obowiązywała jeszcze ponad rok.
Przed przeniesieniem numeru skontaktowałem się z konsultantem Lajt Mobile, aby poinformować, że źle zaznaczyłem rodzaj umowy, i wyjaśnić sytuację. Konsultant zapewnił mnie, że w związku z trwającą umową T-Mobile odrzuci wniosek o przeniesienie numeru. Niestety, informacje te były błędne – przeniesienie zostało zrealizowane, a ja zostałem obciążony wysoką karą (faktura na kwotę 3176,47 zł) przez T-Mobile za przedwczesne zerwanie umowy.
Gdybym nie został wprowadzony w błąd przez konsultanta Lajt Mobile, zrezygnowałbym z przeniesienia tego numeru i poczekał na zakończenie trwania umowy. Kara, którą musiałem zapłacić, wyniosła trzykrotność pozostałych opłat abonamentowych, co stanowiło ogromny, niepotrzebny koszt. Niestety, pomimo mojego wyjaśnienia sytuacji i złożenia reklamacji, Lajt Mobile odmówił wzięcia odpowiedzialności za błąd swojego konsultanta, uznając reklamację za niezasadną.
Przestroga: Jeśli planujecie przeniesienie numerów do Lajt Mobile, upewnijcie się, że dokładnie sprawdziliście okres obowiązywania umowy z dotychczasowym operatorem. Nawet jeśli uzyskacie od konsultantów Lajt Mobile zapewnienie, że wniosek o przeniesienie zostanie odrzucony, lepiej samodzielnie zweryfikować te informacje. W przeciwnym razie możecie znaleźć się w sytuacji, gdzie pomyłka w dacie zakończenia umowy lub błędne informacje od konsultanta mogą skutkować poważnymi kosztami, a Lajt Mobile odmówi jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu.
Dbałość o szczegóły i samodzielna weryfikacja są kluczowe, aby uniknąć podobnych trudności. -
~Tom / 2025-03-30 14:08
5G u tego operatora nie działa. Kupiłem nowy telefon i przy pełnym zasięgu 5G uzyskuje u mnie prędkość max 27/8Mb. To jest nieporozumienie. Nadajnik 5G na sąsiednim budynku. ZaletyBrak zaletWadySkandalicznie wolny Internet. Infolinia ignorująca klienta -
~Tom / 2025-04-08 17:55
Najgorsza sieć. Oszuści, złodzieje. Infolinia to banda niewykształconych matołów umiejących jedynie kłamać, wprowadzać w błąd ZaletyBrakWadyInfolinia oszukuje klientów -
-
~Tom / 2025-07-09 13:04
Prezes UOKiK nałożył na Telestradę ponad 8 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd i nieuczciwe praktyki rynkowe. Przedstawiciele spółki pozyskiwali klientów, podszywając się pod ich dotychczasowego operatora. "Powiedział, że musieli zmienić z Orange na Telestradę. Ja uwierzyłem a to on skłamał, bo przyszły nam rachunki z Orange i Telestrady" - opisuje jeden z poszkodowanych seniorów.
Bardzo uczciwa firma - POLECAMWadyOszuści. Nie wywiązują się że zobowiązan -
~Tomasz / 2024-06-08 18:21
OSZUŚCI SZCZERZE NIE POLECAM PRZYSŁALI KARTĘ SIM 10 DNI SPÓŻNIONĄ NA LICZNE REKLAMACJE NIE ODPOWIADAJĄ I NAJPIERW BLOKOWALI POŁĄCZENIA WYCHODZĄCE ZAWSZE BYŁO ŻE BRAK ZASIĘGU PÓŻNIEJ PO MOJEJ INTERWENCJII PRZEZ JAKIEŚ 8 DNI NAPRAWILI TO ALE ZA JAKIŚ CZAS JA MOGĄ DZWONIC ALE NIKT NIE MOŻE DODZWONIĆ SIE DO MNKIE "PORAŻKA NIKOMU NIE POLECAM" ZaletyBRAKWadyJEDNE WIELKIE OSZUSTWO -
~Tomasz / 2024-06-21 00:07
Sieć lajt mobile bardzo słaba blokuje połączenia i nie uznaje żadnych reklamacji a do tego żeby przenieść numer tam to trzeba poczekać prawie miesiąc szczerze nie polecam ZaletyBrakWadyCała masa od ciągłe blokowanie połączeń czasem wychodzących innym razem przychodzących -
~Tomasz / 2024-06-27 13:24
Co z tego, że jest tanio, jak usługi nie działają prawidłowo.
Mam u nich kilka numerów i przy pełnym zasięgu sieci Plus prędkość LTE osiąga u mnie maksymalnie 2Mb/s download, 1Mb/s upload.
Reklamacja złożona, ale nie widzą problemu.
Sieć Plus twierdzi, że tak być musi, ponieważ dużo ludzi korzysta z nadajnika w mojej lokalizacji.
Reklamują maksymalny przesył 600/300 Mb/s, ale 2/1 Mb/s nie stanowi dla nich problemu.
W domu jest dużo więcej urządzeń, przeważnie w sieci Orange, które działają z prawidłowymi prędkościami LTE.
Zdecydowanie nie polecam tej sieci.ZaletyCenaWadyBrak poprawnie działającego LTE
strona 57 z 60
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »