Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1195 opinii

3.79 / 5

  • Cena/Jakość
    3.70
  • Obsługa klienta
    3.75
  • Oferta
    3.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roberto / 2025-06-26 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo uczciwa jest to firma ????

    Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:

    1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
    2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
    3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.

    Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020.
  • ~Roman / 2025-07-09 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA LUDZIE !!! Jak się tylko dasz złapać na nich niby niskimi cenami to gorzko pożałujesz !!! U nich nawet płacisz za logowanie do sieci !!! Masz abonament za 20 złoty a za miesiąc płacisz 200 i więcej na wszystkim naciągają !!!
  • ~Ryszard / 2023-09-05 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie patrzcie na reklamy.Najgorsza firma na rynku.Zero kontaktu.Klienta mają gdzieś.Z całego serca przestrzegam z kontaktem ztą firmą i jej przedstawicielami.Bareja to mały pikuś.
  • ~S.Z / 2020-03-06 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Zakupiłam kartę startową przez internet. Owszem dotarła bez zarzutów, niestety jej aktywacja nie jest możliwa. Wg informacji zamieszczonych na stronie, numer powinien być aktywny po 48 godzinach. w dniu dzisiejszym minęły 192 godziny numer jest dalej nieaktywny. Nie można wykonywać ani odbierać połączeń. Dzwoniąc na infolinię mimo iż rozmowy są nagrywane konsultanci twierdzą, że nie odnotowano zgłoszenia z dnia poprzedniego, i każdorazowo jest przekazywana inna, nieprawdziwa odpowiedź.
    Nie zdążyłam przetestować zasięgu ani polecanych ich usług ale już nie będę miała okazji. Obecnie wnoszę o zwrot wpłaconych pieniędzy aczkolwiek nie liczę by nawet tą sprawę potrafili zrealizować kompetentnie.
    Jak dla mnie oszustwo.
    Nie polecam.
  • ~Sabina / 2025-07-30 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragiczny… bardzo słabo działa. Obsługa klienta za wszelką cenę chce zatrzymać klienta bez usprawnienia sieci. Osobiście złożyłam reklamację, która została odrzucona na podstawie miejsca zamieszkania (jest to duże miasto/dzielnica blisko centrum-dodatkowo zostałam zapewniona zawierając umowę, że internet będzie działał sprawnie).
  • ~Sabina Liszka / 2025-07-15 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragiczny… bardzo słabo działa. Obsługa klienta za wszelką cenę chce zatrzymać klienta bez usprawnienia sieci. Osobiście złożyłam reklamację, która została odrzucona na podstawie miejsca zamieszkania (jest to duże miasto/dzielnica blisko centrum-dodatkowo zostałam zapewniona zawierając umowę, że internet będzie działał sprawnie).
  • ~Seba / 2025-03-16 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady jakich mało. Nie polecam tych oszustów. Przenoszę się do nju
  • ~Sebastian / 2025-03-30 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady jakich mało. Byłem u nich 7 lat z 3 numerami a gdy chciałem przenieść numerygdzieindziej cały czas blokowali przeniesienie ( najpierw musiałem przenosić numery z firmowych jednosobowa działalność gospodarcza na mnie na siebie - dane,nipy, pesele, adresy wszystko to samo - jedyna różnica to nazwa firmy przed nazwiskiem) Stracone parę tygodni ale i tak się przeniosę do NJU -dużo lepsze warunki i na subskrypcji można mieć 5 numerów. NIE POLECAM LAJT MOBILE.
  • ~Sebastian / 2025-06-04 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady jakich mało. Byłem u nich 7 lat z 3 numerami a gdy chciałem przenieść numerygdzieindziej cały czas blokowali przeniesienie ( najpierw musiałem przenosić numery z firmowych jednosobowa działalność gospodarcza na mnie na siebie - dane,nipy, pesele, adresy wszystko to samo - jedyna różnica to nazwa firmy przed nazwiskiem) Stracone parę tygodni ale i tak się przeniosę do NJU -dużo lepsze warunki i na subskrypcji można mieć 5 numerów. NIE POLECAM LAJT MOBILE.
  • ~sfl / 2021-03-24 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! Tragedia i patologia! Mimo nielimitowanej oferty blokowane są połączenia i SMSy wychodzące po dłuższej rozmowie albo wysłaniu kilku SMS-ów w krótkim czasie. Telefon dostaje wtedy bana na dwa-trzy dni. Ciekawe że nie blokują internetu (ten akurat ma limit 10Gb). Złodziejska firma. Ostatnio blokada wpadła zupełnie bez powodu, mimo że nie było wykonywanych połączeń ani wysyłanych SMS-ów. Całe szczęście zostało tylko kilka dni do przeniesienia numeru do nowego operatora i już mam drugą kartę z tymczasowym numerem. Radzę każdemu uciekać byle szybciej a jak się ktoś zastanawia nad ofertą to stanowczo odradzam. Powinni zaorać Telestrade ze wszystkimi wrednymi pracownikami którzy nie są w stanie nic pomóc.
    WadyCałe mnóstwo!!
  • ~Slawomir / 2022-08-07 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta.
    Jakość poniżej normy.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, jakość uslugi a raczej jej brak
  • ~Srajt / 2025-03-14 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. Angelika i Sebastian z obsługi klienta mistrzowie ściemy.
    Wady"specjaliści" Angelika i Sebastian
  • ~Szma ja / 2025-04-09 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    10 zł przez pierwsze 3 miesiące, po 3ch miesiącach 20 zł; ciekawe, że nie eksponują informacji o opłacie aktywacyjnej 35 zł, co w rozbiciu na 3 miesiące razem z abonamentem daje ok 21.5 przez pierwsze 3 miesiące, ot taka promocja... Czyli 21,5 przez 3 miesiące, potem taniej ???? bo 20.
  • ~TOM / 2025-01-27 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestroga dla nowych klientów Lajt Mobile

    Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem z firmą Lajt Mobile, które może stanowić przestrogę dla osób planujących przeniesienie numeru do tej sieci. Podczas procesu przenoszenia aż sześciu numerów telefonów z dotychczasowego operatora, na jednym z nich, przez pomyłkę błędnie założyłem, że umowa z T-Mobile jest już zakończona lub zawarta na czas nieokreślony. W rzeczywistości okazało się, że umowa na ten konkretny numer obowiązywała jeszcze ponad rok.

    Przed przeniesieniem numeru skontaktowałem się z konsultantem Lajt Mobile, aby poinformować, że źle zaznaczyłem rodzaj umowy, i wyjaśnić sytuację. Konsultant zapewnił mnie, że w związku z trwającą umową T-Mobile odrzuci wniosek o przeniesienie numeru. Niestety, informacje te były błędne – przeniesienie zostało zrealizowane, a ja zostałem obciążony wysoką karą (faktura na kwotę 3176,47 zł) przez T-Mobile za przedwczesne zerwanie umowy.

    Gdybym nie został wprowadzony w błąd przez konsultanta Lajt Mobile, zrezygnowałbym z przeniesienia tego numeru i poczekał na zakończenie trwania umowy. Kara, którą musiałem zapłacić, wyniosła trzykrotność pozostałych opłat abonamentowych, co stanowiło ogromny, niepotrzebny koszt. Niestety, pomimo mojego wyjaśnienia sytuacji i złożenia reklamacji, Lajt Mobile odmówił wzięcia odpowiedzialności za błąd swojego konsultanta, uznając reklamację za niezasadną.

    Przestroga: Jeśli planujecie przeniesienie numerów do Lajt Mobile, upewnijcie się, że dokładnie sprawdziliście okres obowiązywania umowy z dotychczasowym operatorem. Nawet jeśli uzyskacie od konsultantów Lajt Mobile zapewnienie, że wniosek o przeniesienie zostanie odrzucony, lepiej samodzielnie zweryfikować te informacje. W przeciwnym razie możecie znaleźć się w sytuacji, gdzie pomyłka w dacie zakończenia umowy lub błędne informacje od konsultanta mogą skutkować poważnymi kosztami, a Lajt Mobile odmówi jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu.

    Dbałość o szczegóły i samodzielna weryfikacja są kluczowe, aby uniknąć podobnych trudności.
  • ~Tom / 2025-03-30 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    5G u tego operatora nie działa. Kupiłem nowy telefon i przy pełnym zasięgu 5G uzyskuje u mnie prędkość max 27/8Mb. To jest nieporozumienie. Nadajnik 5G na sąsiednim budynku.
    ZaletyBrak zalet
    WadySkandalicznie wolny Internet. Infolinia ignorująca klienta
  • ~Tom / 2025-04-08 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć. Oszuści, złodzieje. Infolinia to banda niewykształconych matołów umiejących jedynie kłamać, wprowadzać w błąd
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia oszukuje klientów
  • ~Tom / 2025-07-09 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Prezes UOKiK nałożył na Telestradę ponad 8 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd i nieuczciwe praktyki rynkowe. Przedstawiciele spółki pozyskiwali klientów, podszywając się pod ich dotychczasowego operatora. "Powiedział, że musieli zmienić z Orange na Telestradę. Ja uwierzyłem a to on skłamał, bo przyszły nam rachunki z Orange i Telestrady" - opisuje jeden z poszkodowanych seniorów.

    Bardzo uczciwa firma - POLECAM
    WadyOszuści. Nie wywiązują się że zobowiązan
  • ~Tomasz / 2024-06-08 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI SZCZERZE NIE POLECAM PRZYSŁALI KARTĘ SIM 10 DNI SPÓŻNIONĄ NA LICZNE REKLAMACJE NIE ODPOWIADAJĄ I NAJPIERW BLOKOWALI POŁĄCZENIA WYCHODZĄCE ZAWSZE BYŁO ŻE BRAK ZASIĘGU PÓŻNIEJ PO MOJEJ INTERWENCJII PRZEZ JAKIEŚ 8 DNI NAPRAWILI TO ALE ZA JAKIŚ CZAS JA MOGĄ DZWONIC ALE NIKT NIE MOŻE DODZWONIĆ SIE DO MNKIE "PORAŻKA NIKOMU NIE POLECAM"
    ZaletyBRAK
    WadyJEDNE WIELKIE OSZUSTWO
  • ~Tomasz / 2024-06-21 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć lajt mobile bardzo słaba blokuje połączenia i nie uznaje żadnych reklamacji a do tego żeby przenieść numer tam to trzeba poczekać prawie miesiąc szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCała masa od ciągłe blokowanie połączeń czasem wychodzących innym razem przychodzących
  • ~Tomasz / 2024-06-27 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Co z tego, że jest tanio, jak usługi nie działają prawidłowo.
    Mam u nich kilka numerów i przy pełnym zasięgu sieci Plus prędkość LTE osiąga u mnie maksymalnie 2Mb/s download, 1Mb/s upload.

    Reklamacja złożona, ale nie widzą problemu.

    Sieć Plus twierdzi, że tak być musi, ponieważ dużo ludzi korzysta z nadajnika w mojej lokalizacji.
    Reklamują maksymalny przesył 600/300 Mb/s, ale 2/1 Mb/s nie stanowi dla nich problemu.

    W domu jest dużo więcej urządzeń, przeważnie w sieci Orange, które działają z prawidłowymi prędkościami LTE.

    Zdecydowanie nie polecam tej sieci.
    ZaletyCena
    WadyBrak poprawnie działającego LTE
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2650
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1309
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1195
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2554
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187