Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1039 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-08-11 08:35
    Ocena: 3.00 / 5
    W bieżącym, 2023 roku, byliśmy, wraz z dziećmi, uczestnikami zorganizowanej przez biuro „Itaka” wycieczki do Grecji

    Przebieg wyjazdu był zgodny z programem, a nawet go przekraczał, standard zakwaterowania i wyżywienia, był, co najmniej, akceptowalny, a pilotka była kompetentna, profesjonalna i zorganizowana.

    Niestety wszystkie te zalety zostały zaprzepaszczone przez pewien niesłychanie przykry incydent, który praktycznie zrujnował nam te wakacje. Incydent, jakiego po tak profesjonalnym jak do tej pory, mylnie, jak się okazało, mniemałem, biurze podróży, nigdy bym się nie spodziewał.

    W umowie z Itaką, zaznaczone bowiem było, że dosłownie „Hotel przyjmuje gości w wieku od: 6”

    Zresztą w celu wykupienia wycieczki, w tym biletów samolotowych, należy podać daty urodzenia uczestników, które również były w umowie prawidłowo wpisane. Fakt więc, że wybieramy się na wycieczkę razem z dziećmi był Itace doskonale znany, potwierdzałem go także również w rozmowach telefonicznych. Nikt z biura nie wysuwał w związku z tym żadnych obiekcji.

    Niestety, okazało się i to w sposób wyjątkowo niemiły, że zapis w dokumencie „Hotel przyjmuje gości w wieku od: 6” nie opowiada prawdzie.

    Kiedy bowiem przybyliśmy do hotelu, okazało się, że ten hotel jednak gości w wieku od: 6 bynajmniej nie przyjmuje, co zarządca hotelu oznajmił w sposób niesłychanie impertynencki i obcesowy. Gdyby nie zdecydowana postawa pani pilotki, wyrzuciłby nas po prostu na ulicę. Po negocjacjach toczonych zresztą w obecności moich dzieci, zwłaszcza młodszego (11 lat), łaskawie zaproponowano, że możemy zostać w hotelu, ale …nie możemy wychodzić z pokoju na śniadanie (sic!!!). Wreszcie, po dalszych gorszących awanturach oznajmiono nam, że wszystko jest załatwione i nasz pobyt w hotelu może przebiegać bez przeszkód.

    Niestety nie przebiegał.

    Kiedy bowiem następnego dnia próbowałem z moim młodszym dzieckiem wejść na hotelowy basen, zarządca hotelu nie tylko zdecydowanie się temu sprzeciwił, twierdząc że nigdy nie wyraził na to, inaczej niż w przypadku śniadania, swojej zgody, choć w tym czasie inne osoby, także pozostali uczestnicy wycieczki, korzystały z basenu bez żadnych przeszkód, ale uczynił to w sposób niezwykle chamski i agresywny, posuwając się do inwektyw i rasistowskich wyzwisk, wszystko to oczywiście w obecności mojego 11 letniego syna. Co więcej, zostałem także przez tego osobnika pomówiony (w Polsce art. 212 KK – nie wiem jak w Grecji) o to, że, wbrew temu zakazowi, korzystałem z moim dzieckiem „nielegalnie” z basenu, chociaż dobrze on wiedział, że w czasie, w którym rzekomo mielibyśmy się tego dopuszczać, byliśmy na plaży nad morzem, ponieważ rankiem tego dnia, a przed opisaną wyżej awanturą, szczegółowo się go wypytywałem, jak tam dotrzeć, a na basen próbowaliśmy wejść już po powrocie stamtąd.

    Konsekwencje tego incydentu wybiegały daleko poza samą tylko niemożność kąpieli w basenie i praktycznie całkowicie zrujnowały nasze wakacje. Mój syn płakał później przez pół nocy i pytał się, dlaczego Grecy tak bardzo nienawidzą dzieci. Do końca wycieczki dopytywał się też czy na pewno nas z tego i kolejnych hoteli nagle w środku nocy nie wyrzucą.

    Po powrocie do Polski złożyłem oczywiście reklamację. Po długim, trwającym prawie miesiąc namyśle, Itaka odpowiedziała. Nie negując bynajmniej wcale opisanego wyżej incydentu, stwierdziła, że …nie stało się to ze złej woli biura (sic!!!) – jeszcze by tego brakowało, żeby wysłanie rodziny z dziećmi do hotelu tylko dla dorosłych wynikło ze złej woli biura! – i zaproponowała nam …bon na inne wycieczki o wartości …4% kosztów wycieczki. Słownie cztery procent. Bon na inne wycieczki Itaki.

    Tymczasem regulująca podobne sprawy tzw. tabela frankfurcka, przewiduje, że brak basenu powinien skutkować obniżką ceny o 10-20%. I to nie w formie bonu, który w ciągu roku trzeba wykorzystać u wystawcy - Itaki, na co obecnie nie mamy najmniejszej ochoty. A przecież nie chodziło o sam basen, ale przede wszystkim o stres i krzywdy wyrządzone dzieciom i całkowicie w związku z tym zrujnowany urlop, co jest znacznie gorsze niż sam arbitralny zakaz korzystania z basenu.

    Pamiętajcie zatem wykupując imprezy w Itace. Dopóki wszystko działa, to działa. Ale jeżeli okaże się nagle, że zarezerwowany dla was hotel jest akurat w remoncie, albo w rozbiórce i w związku z tym ostaniecie zmuszeni spędzić noc np. w noclegowni dla bezdomnych, to Itaka wtedy wyrazi ubolewanie, zapewni was, że nie uczyniła tego ze złej woli i zaproponuje wam na otarcie łez firmowy kubek. Albo może nawet torbę?
    ZaletyBardzo kompetentna pilotka, pani Ania
    WadySkierowanie rodziny z dziećmi do hotelu dla dorosłych - brak kontroli nad rezerwacjami. Kpiny z reklamacji.
  • ~Micku / 2023-08-11 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam to biuro podróży,i to ich ubezpieczenia jakaś kpina.Bylismy w Egipcie potrzebowaliśmy pomocy lekarskiej więc dzwonimy na Egipski nr.ubezpieczyciela ktory otrzymaliśmy od rezydentki pierwszego dnia pobytu.Zero odzewu 4 próby kontaktu i nic nawet nie oddzwonili do hotelu z pytaniem czy wszystko ok.Gdyby nie pomoc panów w recepcji i fakt że zabraliśmy dużo własnych lekarstw mogło by być nie wesoło.
  • ~Mariusz / 2023-08-10 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie w żadnym razie wycieczki z biurem itaka klienta maja za nic w pokoju nie działa klima w sierpniu winda na 3 kondygnacje nie działa nie widza problemu rezydent ma klientów w poważaniu daleko gdzies
    ZaletyBrak
    WadyBrak jak w ofercie siłowni i innych udogodnień jak czysty basen czysta plaża pełni śmieci na płazy
  • ~Maciex44 / 2023-08-06 08:42
    Ocena: 4.33 / 5
    Hotel Porto Bello Beach. Zdecydowanie polecam hotel, jedzenie wyśmienite, natomiast bardzo nie fajnie jest to zgrane nie wiem czy to celowe działanie itaki w porozumieniu z hotelami z Grecji ale myślę że tak. Lot na miejscu 3 - 4 rano cała doba przepada, skoro są to loty wyczarterowane przez itakę to raczej powinniśmy być normalnie, ale przylatując w nocy praktycznie przepada cały dzień, kolacja i obiad. Dostaliśmy po przylocie w pokoju niezbyt świeżą bułkę (to chyba takie zadość uczynienie za stracony dzień- nie pykło) ok pal sześć jedzenia, ale odbijanie sobie kasy kosztem wczasowiczów to zagranie poniżej pasa, zwłaszcza że nie są to małe pieniądze. Kolejna farsa to wylot znów o 3:20 rano doba hotelowa do 10 czyli cały dzień bezdomny, w upale itd. z dzieckiem wiadomo że dokupię kilka godzin do pokoju do godziny 10 wieczorem koszt bagatela 140 euro lub coś w tym stylu. I kto mi powie że nie jest to świadome działanie Sitwy hotel-Itaka. Kontynuując od 10 wieczorem spanie na plaży do 1.15 kiedy jedzie transfer na lotnisko masakra, z 10 latkiem jeszcze jakoś ujdzie ale jak by było mniejsze dziecko to masakra. Nie powiem że wypocząłem bo bym skłamał, na pewno tydzień spowodował że zregenerowałem akumulatory, ale postępowanie Itaki jest wysoce kompromitujące. Rezydenci stanęli na wysokości zadania ale mam nieodparte wrażenie, że jedyny ich cel to sprzedać wycieczki fakultatywne i na tym zakończę.
    ZaletyHotel, jedzenie, plaża, obsługa.
    WadyLOT do i z powrotem
  • ~Borne / 2023-08-04 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno oszukali nas i oszukują dalej zapłaciliśmy za wycieczkę do Grecji w formie all inclusive i all inclusive nie było. Hotel zagrzybiony. Złożyliśmy reklamację i oczywiście nas olali więc sprawę oddaliśmy w ręce mecenasa. Ta firma to totalne dno i banda oszustów niepolecam
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Edyta / 2023-08-04 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta nie adykwatna do tego co na miejscu. Itaka kłamie ludziom prosto w oczy.
    ZaletyBrak
    WadyBrudno, nie ten hotel.
  • ~Alicja / 2023-08-03 20:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta niby na 10 dni, z czego 2 w podrozy. Hotel **** okazuje sie ze na standardy miejscowe. W rzeczywistości*** ale cena jak za 4. Jedzenie monotonne i niesmaczne. Hotel - włoski Ciechocinek, pełen glosnych emerytow, psow, kolonii i glosnych włoskich rodzin. Smród petow, baseny czynne do 19.00 zero animacji w jezyku innym niz wloski. Obsługa nie mowi po angielsku, oferta to zadne All Inclusive tylko Soft choc cena jak za full wypas. Alkohole podłe, kawa to jakis syf z proszku podany w papierowym kubku. Owoce wydzielane, automat z sokami glownie nieczynny. Woda do picia kranowka w plastiku. Jedzenie wymiatane w parę minut, nie jest uzupelniane na bieżąco. Kto nie zdazy, je resztki. Żenada za 15 k
    ZaletyCodzienne sprzątanie i wymiana ręczników na świeże, hotel w stylu lat 70 ale w miare schludny
    WadyPodłe, monotonne jedzenie, ohydne wino, brak klimy w restauracji, hotel głosny, psy sikajace w korytarzach, full głosnych kolonii, smrod papierosow
  • ~Czarek / 2023-08-02 18:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak najgorsza opinia. Destynacja Turcja. Po dwóch dniach pobytu w hotelu zgłaszamy do rezydenta i COK Itaki że hotel Aventura Park zrzuca szambo do morza a właściwie zatoki przy której leży i domagamy się przeniesienia do innego hotelu. rezydent odpowiada że to rola centrali i wysłał zapytanie. COK odpowiada nam mailem, że to rola rezydenta. Przepychają się tak do końca naszego pobytu. Złożoną po powrocie reklamację odrzucają mimo załączonych fotografii, twierdząc, iż nie było innych zgłoszeń. A w hotelu z Polaków byliśmy tylko my i jeszcze jedna para. Itaka ma nas w bazie klientów i wie, że nigdy wcześniej nie składaliśmy reklamacji. Nigdy też z tego biura nie pojadę. Kłamią w trakcie powstania problemu na miejscu a następnie zarzucają mi kłamstwo gdy składam reklamację po powrocie, bo nie satysfakcjonuje ich moja dokumentacja fotograficzna (fotki i filmy) robiona smartfonem. Proponują hotel przy plaży nie wspominając, że hotel co tydzień wylewa szambo do zatoki i przez pięć dni w tygodniu nikt z plaży i morza nie korzysta bo jest to niemożliwe.
    WadyNieuczciwość w załatwianiu reklamacji, brak pomocy na miejscu, nieuczciwość przy opisie oferty, celowe wprowadzanie w bład zarówno przy prezentacji oferty jak i w czasie gdy będąc na wyjeździe prosimy o pomoc.
  • ~Iwona / 2023-08-02 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne biuro i oferty. Hotele poniżej krytyki, brud, smród, kradzieże, paskudne jedzenie. Brak pomocy i wsparcia z biura, obojętność, manipulowanie klientem, umywanie rąk. Nie polecam i ostrzegam przed tym biurem.
    ZaletyBrak
    WadyKradzieże, kiepskie hotele i jedzenie
  • ~Angelika / 2023-08-02 11:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa w biurze ujdzie.... Natomiast rezydentka to kompletna porażka. Zero wiedzy, wsparcia, prosi o kontakt przez WhatsApp na którym rzekomo pełni dyżur od 9.00 do 18.00 oo czym nie odpowiada na wiadomości, nawet te pilne....
  • ~Renata / 2023-08-01 23:27
    Ocena: 4.00 / 5
    B. dobry kontakt z rezydentka p. Milena
    Szczegółowo podawała info o regionie, kulturze i zwyczajach w Bulgarii, kontaktowalismy się przez whats up, podała swój nr telefonu, umawiała się z turystami w hotelu, fajnie zorganizowana wycieczka do Nessebar z p. Halina, która przez cały pobyt opowiadała o historii, religii, warunkach mieszkaniowych itp tego kraju, b. dobrze zorganizowany transfer, wszystko szczerze na plus.
    ZaletyWszystko ok, dobry hotel w przystępnej cenie.
    WadyMogłaby być lepsza łazienka zwłaszcza prysznic.
  • ~Renata / 2023-08-01 23:27
    Ocena: 4.00 / 5
    B. dobry kontakt z rezydentka p. Milena
    Szczegółowo podawała info o regionie, kulturze i zwyczajach w Bulgarii, kontaktowalismy się przez whats up, podała swój nr telefonu, umawiała się z turystami w hotelu, fajnie zorganizowana wycieczka do Nessebar z p. Halina, która przez cały pobyt opowiadała o historii, religii, warunkach mieszkaniowych itp tego kraju, b. dobrze zorganizowany transfer, wszystko szczerze na plus.
    ZaletyWszystko ok, dobry hotel w przystępnej cenie.
    WadyMogłaby być lepsza łazienka zwłaszcza prysznic.
  • ~V. / 2023-08-01 17:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Podczas wycieczki objazdowej, doszło do uszkodzenia bagaży, na miejscu pilotka twierdziła , że jakoś to załatwimy. Jakoś to skierowanie mnie do biura ,które twierdzi, że nie ma dowodów na uszkodzenie bagażu w autokarze!?!!!
    Nawet nie próbowali tego wyjaśnić- żenujące.
    To moje ostatnie wczasy z tym operatorem i nie polecam nikomu.
    ZaletyOferta minimalnie tańszą od Rainbow
    WadyNiestety taniej okazało się finalnie drożej.
  • ~Ania / 2023-08-01 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Sprzedają coś czego nie ma. Skasowali mnie na 7 tys i zmarnowali cały urlop. Nigdy więcej wakacji z Itaką, bo Itaki świat może i jest piękny i jej właścicieli, ale nie klientów
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Julia / 2023-07-31 21:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Korfu Angela Beach-bardzo dobry obiekt dla klientów,którzy szukają porządnego hotelu za przystępną cenę.Dobre jedzenie i opieka rezydentki
    ZaletyBlisko plaży
  • ~Joanna / 2023-07-31 21:48
    Ocena: 4.67 / 5
    Hotel Amanda na Rodos to świetny obiekt że zjeżdżalniami.Jestesmy bardzo zadowoloni z pobytu,na pewno do niego wrócimy
    ZaletyWszystko super
  • ~Edi / 2023-07-31 21:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra oferta,takiej jakiej szukaliśmy na internecie.Hotel Na Thassos spełnił nasze wszystkie oczekiwania,kameralny,spokój cisza,tego szukalismy
    ZaletyW spokojnym miejscu,na uboczu
  • ~Rzaba / 2023-07-31 21:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalnie,rzetelnie,zgodnie z ofertahotel odpowiednio dobrany do naszych wymagan
    ZaletyTanio,sprawnie i bardzo dobra oferta
    WadyNa krótko tylko taka wada
  • ~Krysia / 2023-07-31 14:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Szczególnie rezydentka Magda(Magdalena) Hiszpania Costą Brava lub Majorka maj 2023 to oszustka jeżeli chodzi o sprzedaż wycieczek fak. Wycieczka nie dochodzi do skutku a rezydentka nie zwraca kasy , którą wzięła za wycieczkę. Poza tym nie zainteresowana jakąkolwiek pomocą. Przecież ta rezydentka Magda(Magdalena) nie jest w pracy, tylko na WAKACJACH!
    ZaletyMajorka piękna- tylko to, nic poza tym.
    WadyPraca rezydenta-pilota Magdaleny poniżej krytyki. Do zwolnienia!
  • ~Aga / 2023-07-31 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta poniżej jakiejkolwiek skali.Wdrozanie w życie dyrektywy najważniejsze to sprzedać imprezę i wycieczki fakultatywne reszta nie liczy się .co tam że klienta nie otrzymał ilości dni pobytu za które zapalacil ani ilości posiłków które były w ofercie nieważne że w jego pokoju śmierdzi w łazience jakby szambo wylało a cichy hotel okazuje się być otoczony betonowa i ruchliwa ulica gdzie jeżdżą śmieciarki i odbierają śmieci niemiłosiernie się tłukąc o 2.15-2.45 rano ...przecież wszystko jest w porządku.
    WadyObsługa klienta posprzedażowa jakość rezydentów brak znajomości funkcjonowania hotelu do którego wysyłają klienta brak opieki rezydenta na miejscu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1039
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 926
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4382
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892