Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

2.20 / 5

  • Prostota obsługi
    2.39
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.07

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Olek / 2013-12-14 17:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajna opcja ROR-u, wszystko można załatwić przez internet, jest też możliwość złożenia atrakcyjnych lokat :)
    Zaletydostepnośc w kazdej chwili
    kilka lat
  • ~Rafał / 2013-11-29 21:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie rewelacyjne konto. Wcześniej mnie nie zadowalało ze względu na koszta przelewów internetowych w wysokości 0.99 ale to było moja wina, gdyż konto mam założone od 2005r.a system jest z tamtej epoki. Do dziś dnia wiele się zmieniło a szczególnie po roku 2010. Zacząłem szperać w necie i dowiedziałem się że jest to również za free ale trzeba zadzwonić na infolinię i porozmawiać z ludzmi. Więc to uczyniłem podając dane tj. identyfikator i hasło telefoniczne. Więc wszystko zostało zmienione po dane nieaktualne oraz system , który nie pobiera opłat. Wydaję się śmieszna opłata 0.99gr za przelew do innych banków ale jeśli się ma ich 30 w skalo miesiąca to już nie wydaję się takie śmieszne. Kontakt z bankiem okazał się na najwyższym poziomie beż żadnych problemów. Więc po tym wszystkim jestem bardzo happy.
    ZaletyProstota, brak kosztów, rzetelny bank
    WadyNa razie nie odkryłem, może są jakieś ale ja osobiści narazie nie znam ich
    od 2005r.
  • ~Archie / 2013-11-27 12:36
    Zamknięcie konta pachnie dramatem, wszystko zablokowane ale informacji od 2 miesięcy od wysłania pisma brak.Totalne lekceważenie klientów którzy zrezygnowali z ich usług. Żałuję że zrobiłem to tak późno
    Zaletyżadnych
    Wadybrak kontaktu z klientem, obsługa klienta marnej jakości (wynikająca raczej z politykli firmy)
    10 lat
  • ~A.C. / 2013-10-31 15:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Znowu błędy po modernizacji. Kiedy wreszcie ten bank się ogarnie. Teraz podawane są od czapy daty spłaty debetu! To poważna kolejna zresztą wpadka inteligo.
  • ~CYRUS / 2013-10-01 21:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie jestem zadowolony z"podwójnych"treści SMS po ostatniej modernizacji-wprowadzają w błąd!!
    ZaletyBłyskawicznie odbierają telefony w BOK
    Wadyopłaty, serwis SMS
    inteligo mam od 6 lat
  • ~paweł / 2013-09-22 14:08
    Ocena: 1.67 / 5
    bank bardzo archaiczny, tragiczna obsługa klienta, karta wciaz na podpis, odradzam kazdemu zakladanie tam konta
  • ~Powell / 2013-09-16 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego konta od czasu zmiany serwisu na nowy, ciągle są na nim błędy nie pozwalające na przeprowadzenie transakcji (np. zakladanie lokaty) a wysłanie informacji mailowych o tych błędach nie skutkuje żadną odpowiedzią ze strony inteligo. Przez kilka lat był to dobry serwis jednak dziś zdecydowałem ze szukam czegoś innego, banku gdzie traktuje się klienta poważnie a nie udaje ze się nic nie dzieje. Jak w tak poważnej instytucja jaką jest bank można było wdrożyć niedziałający serwis zawierający masę błędów.
    powyzej 6 lat
  • ~Marcin / 2013-09-10 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po "modernizacji" banku, straciłem możliwość wykonywania przelewów na 5 dni (jak na razie, pewnie będzie więcej). Tragiczna obsługa klienta. Bank, kiedyś był ok, jak widać wszystko się zmienia.
    Zaletyżadnych
  • ~Prezes_dembi / 2013-09-09 11:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadam konto w inteligo. ogolnie z prowadzenia konta jestem zadowolony. Minusy tego konta, kiedy byś nie dzwonił na infolinie nie dodzwonisz sie możesz siedzieć po godzinie słuchając posranej muzyczki.
    i nic nie załatwisz przez serwis infolini. ogolna ocena 5/10
    Wadybrak mozliwości kontaktu z infolina oczekiwania po 1-2 godziny bez rezultatów
    8lat
  • ~Wujo / 2013-09-06 14:14
    Mam konto w inteligo od 6 lat. Generalnie mnie zadowala w pełni, jedyne co to wkurzająca jest autoryzacja podpisem przy płaceniu kartą. Wprowadźcie PIN przy płaceniu i będę zadowolony w 100%
  • ~Kasia Lena / 2013-05-08 20:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostałam SMSa, że zapłacono moja kartą, która spoczywała w moim portfelu a ja nie ruszałam się z domu. Jak wygooglowałam nazwę z SMSa, to okazało się, ze to jakiś obcojęzyczny portal, na który nigdy w życiu nie wchodziłam. Zadzwoniłam do banku, zastrzegłam kartę i transakcję a dziś cooo? Kasa z konta ściągnięta!!!To po co ja płacę 10 zł miesięcznie od lat za te SMsy, żeby bank zarobił, bo jak po kilku latach ta usługa wreszcie mogła się na coś przydać to.... jw.!!!!NIE PŁAĆCIE ZA SMSY, bo to i tak psu na budę i prezesom na wypłatę.
    WadySMSy po to,żeby brać kasę,
    konto mam od początku jego istnienie w Polsce, jak właścicielem był jeszcze bank niemiecki, nie pamięam od kiedy.
  • ~mbo / 2013-02-14 16:28
    Brak wpłatomatów w przypadku konta wirtualnego to duza niekonsekwencja.
  • ~lenin72 / 2013-02-13 23:47
    Moim subiektywnym zdaniem Inteligo to dziady - bezpłatne bankomaty i bezpłatne prowadzenie konta ma każdy inny bank i nie jest to żadna rewelacja. Wszystko jest ładnie i pięknie doputy dopuki nie zdarzy się jakaś sytuacja wynikająca z ewidentnej winy tej instytucji - oczywiście reklamacje nic nie dają ,a na infolinii siedzą tępe "maszynki" powtarzające tylko : "bardzo mi przykro". Na koncie już tylko trzymam niewiele ponad 100 zł.( bo za darmo) - chce żeby ta banda miała co robić obsługując moje konto.

    DNO
    ZaletyZadne
    Wadywszystko
    kilka lat
  • pl.j / 2012-08-16 02:42
    Ocena: 4.33 / 5
    Inteligo to moze nie najlepsza oferta jesli chodzi o ceny jego uslug ale za to w pelni profesjonalny bank, ktory od samego poczatku budzi moje zaufanie bo mimo ze jest tylko internetowy to wszystko dziala w nim tak jak powinno i nie mam wlasciwie zadnych zastrzen oprocz ograniczen ktore napotykam ale ktorych jestem swiadomy bo taka podpisalem umowe. NIE ZASKAKUJE MNIE W NIM NIC NA NA MINUS CO NAJWYZEJ NA PLUS choc sa banki online ktore maja lepsza oferte np. Millenium choc tu juz czekaja na nas pewne haki marketingowcow z millenium np. zaskakujace wysokie oplaty przy pewnych czynnosciach bankowych . CZYLI NA POCZATEK POLECAM. NA PEWNO NOZNA SIE ZNALEZC W INTELIGO BEZ PROBLEMOW BO WSDZYSTKO DZIALA W NIM JASNO, PROFESONALNIE, OBSLUGA TELEFONICZNA JEST OK I 24 NA DOBE.NAPRAWDE COOL.
    ZaletyProfesjonalizm: szybko i sprawnie dzialajacy interfejs intern., , swietne wsparcie telefoniczne 24h/ dobe.
    WadyDostep do gotowki tylko przez siec wybranych bankomatow, brak wplatomatow.
    10lat
  • ~wielkopolanin / 2012-05-02 14:30
    Ocena: 4.33 / 5
    Przez dłuższy czas szukałem alternatywy dla konta w mBanku, która spełniałaby moje 3 warunki:
    - bliskość do wpłatomatu,
    - niska opłata za kartę,
    - w miarę wygodny interfejs.

    Ponieważ mieszkam w mniejszym mieście, liczba potencjalnych banków była nieco okrojona, a zależało mi także na dostępie do "tradycyjnej placówki" (w razie problemów czy wątpliwości). Ostatecznie wybrałem konto w Inteligo, które jest częścią PKOBP. Zdecydowałem się na to konto, ponieważ niemalże "pod ręką" mam możliwość wpłaty w okienku w oddziale banku (wpłata jest bez prowizji, trzeba tylko poczekać w kolejce , obsługa przez internet jest wygodna i nie ma raczej na stronie skomplikowanych opcji, a poszczególne sekcje są wyraźnie oddzielone (osobny guzik na listę dostepnych rachunków, link do opcji z przelewami i oszczędnościami, doładowaniami telefonów itp.).

    Opłata za debetówkę jest wprawdzie nieco wyższa niż w mBanku (Inteligo - 4 zł, mBank - 2 zł), ale jeśli zrobi się zakupy za 100 zł nie płacimy za kartę w danym miesiącu ani grosza. Prowadzenie rachunku jest za darmo, nie ma też opłat za przelewy wychodzące do innych banków. Jeśli chodzi o hasła, można korzystać z list kodów jednorazowych albo wybrać hasła smsowe (zależy, które są wygodniejsze). Natomiast zdziwiło mnie to, że w Inteligo można całkowicie wyłączyć transakcje zbliżeniowe na debetówce MasterCard - trzeba tylko wpisać limit transakcji 0,- zł i taką karta ma całkowicie zablokowane transakcje bezstykowe. W mBanku niestety nie można było tego zrobić, a tutaj da się bez problemu Co jest w Inteligo na minus? Żeby korzystać z wszystkich bankomatów w kraju trzeba zapłacić 4,- zł za abonament, ponadto oprocentowanie konta oszczędnościowego które można sobie dodatkowo uruchomić nie jest zbyt wysokie (od 3% w górę).

    Podsumowując, Inteligo poleciłbym raczej osobom, które wolą wpłacać gotówkę w okienku zamiast we wpłatomatach, albo osobom (które tak jak ja) mają utrudniony dostęp do takich maszyn (niestety w mniejszych miastach jest ich b. mało). Uważam, że z tego konta będą bardziej zadowolone osoby, które dokonują podstawowe czynności w internecie, np. robią przelewy, doładowują komórkę albo płacą za zakupy w sklepach internetowych.
    Zalety- darmowe wypłaty z bankomatów PKOBP, eservice i BZWBK,
    - w miarę wygodny interfejs obsługi konta,
    - możliwość wyłączenia transakcji zbliżeniowych (na karcie debetowej MasterCard),
    - darmowa infolinia 0800 (można bez kosztów połączyć się z konsultantami i uzyskać pomoc),
    - kurier przywozi umowę do domu, można ustalić godzinę jego wizyty,
    Wady- brak wpłatomatów (jedyna opcja to przelew z innego rachunku albo wpłata w okienku w oddziale PKO BP),
    - brak w ofercie karty debetowej Visa z chipem (mają tylko debetową Visę z paskiem magnetycznym bez chipa albo debetowego MasterCarda z chipem i transakcjami zbliżeniowymi).
  • ~Esti / 2012-02-05 17:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam konto w Inteligo ponad 6 lat. Najpierw było to tylko wspólne konto z mężem, potem ewoluowało i mam dwa. Posiadam jeszcze kilka kont bankowych i muszę przyznać, że na ich tle Inteligo wygląda najlepiej.
    Świetna, pomocna infolinia,
    Bardzo dobry i łatwy w obsłudze dostęp on-line.
    Możliwość uzyskania dość dużego kredytu w rachunku,
    pełna kontrola przez sms

    Problematyczna jest trochę zmiana danych np. numeru telefonu lub numeru dowodu.
    Trzeba w takich przypadkach pisać oficjalne pisma i wysyłać pocztą, co troszkę przedłuża wszystko.
    Zaletyproste, przyjazne użytkownikowi, posiada wiele opcji dodatkowych
    Wadybrak dostępu osobistego, czasami bywają awarie i dobrze mieć wtedy inne konto.
    6 lat
  • ~mario / 2011-09-03 09:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Pisałem już wcześniej o cyrku z zakładaniem konta. Nadal twierdzę, że ochrona w momencie logowania jest zła. Teraz kolejne rozczarowanie - Bankomaty bez granic... Usługa - niby bajer - ale chyba w przekonaniu banku, bo teraz oferta w tym zakresie jest spora. Ale dobra. Zapłaciłem 4 PLN za ten bajer i pojechałem w świat. Korzystałem głównie z innych kart i kont, ale w Montenego/Czarnogórze wybrałem z bankomatu 50 Euro, bo taka waluta tam obowiązuje. Dostałem natychmiast od Inteligo informację sms, że obciążenie wynosi 208.60 PLN, co dało w przeliczeniu 4,172 PLN za 1 Euro. Kurs tego dnia oscylował pomiędzy 4.14 - 4.17, a więc było OK. Wczoraj dostałem wyciąg za miesiąc i tam - ta sama transakcja - obciąża moje konta w kwocie 212.75 PLN, a to już daje przelicznik 4,255 PLN za 1 Euro. Przelicznik wariacki, bo do takiej wartości Euro zbliżyło się tylko raz w tym miesiącu i to zdecydowanie przez moją wypłatą (ok 15 dni wcześniej). Analizując to na spokojnie, bo żył z tego powodu nie będę sobie podcinał, jest to kolejna ściema w usłudze. Co z bankomatów za darmo, jak na przeliczniku ustawiają takie widełki, że w niejednym banku opłacało by się ponieść opłatę za wybranie kasy z obcego bankomatu i wyszło by w sumie na to samo. Oczywiście opłatę 4 PLN pobrano ode mnie również. W całej tej sytuacji denerwuje mnie to, że PKO BP robi z nas idiotów. Klienci dobrze wiedzą, że nic nie ma za darmo, ale nikt nie lubi jak się ukrywa przed nim informacje, a potem rżnie głupa, że wszystko jest OK...
    ZaletyW tym układzie nie widzą żadnych, bo każdą kartą wybrać mogę kasę...
    WadyNotoryczne wtopy. Niewiele jest takim, jakim miało być...
    2-3 miesiące
  • ~mario / 2011-08-03 13:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z kilku banków. Miałem m.in. kredytówkę w Millenium, były tam jakieś zgrzyty, ale generalnie OK. Coś mnie podkusiło, żeby ja zamknąć i otworzyć konto w Inteligo. Bankomaty bez granic, możliwość powiązania kredytówki i karty debetowej, możliwość korzystania z dwóch operatorów kart (master i visa) w ramach jednego konta, to były argumenty które były dla mnie istotne i zadecydowały.
    Zamówiłem, odpaliłem, przelałem na konto 3500 i tu się zaczęły schody. W momencie odpalenia konta pańcia poinformowała mnie, że jest możliwość wnioskowania o kartę kredytową. Generalnie nie interesował mnie jakiś wypasiony limit bo główne konto i kredytówkę mam w innym banku, ale jak proponują - to i niech tam... Oczywiście wniosek poprzez internet. Łyknęli moje pełne dane, pełne dane żony, a po wstępnej weryfikacji zaproponowali limit powyżej 10.000 (mnie pasił ponad połowę mniejszy i taki odhaczyłem). Następnego dnia informacja sms, że odmowa - bez uzasadnienia, bez żadnej informacji czy jakieś dane pomyliłem itp. Dodam, że nie mam żadnych obciążeń, czy zaległości, a historię moją mogą sobie weryfikować dziesiątki lat w tył. Dodam, że oboje wykazaliśmy dochody wyższe kilka razy niż średnia krajowa i NIE, BO NIE...
    Biorąc powyższe pod uwagę uważam, że wyłudzili celowo moje i żony dane i prawdą pewnie jest, że głównym dochodem banku jest łapanie frajerówm na błędach i pobieranie od nich opłat, prowizji i kar.
    Czekam jeszcze kilka dni na odpowiedź, ale nie spodziewam się kokosów więc znikam z tego banku (muszę jeszcze doczytać, ale mam chyba 14 dni na wypowiedzenie - wg infolinii).

    Z tego co zauważyłem, nie mam debetu (w sumie kij z nim), a konto chyba nieoprocentowane.
    Infolinia mało kompetentna i "sprawiająca wrażenie" - może celowo - niedoinformowanej. Zasugerowali mi ofertę, która - jak się akazało - nie może być zrealizowana (chociaż nie wiem czemu). Broń boże nie zlecajcie przelewania poborów na to konto, dopóki sie nie zorientujecie, jak to wszystko hula (z kontekstu rozmów wynikało, że to by ich ucieszyło, ale nic w zamian). Nie chce mi się pisać o szczegółach, ale w ciągu 48 godzin chyba z 5-6 razy korespondowałem pisemnie i drugie tyle łączyłem się z infolinią. Robią straszną łaskę, a to przecież oni na nas zarabiają, a nie my na nich...
    ZaletyOkazało się, że praktycznie żadnych bonusów - z tych których oczekiwałem - i strach pomyśleć, jak będą działać te, które niby mam...
    WadyInfolinia mało kompetentna i "sprawiająca wrażenie" niedoinformowanej. Sugerowanie oferty, która - jak się okazało - już na wejściu nie mogła być zrealizowana. Nieodparte uczucie na wejściu, że człowiek wdepnął w g...
    Rozczarowałem się w ciągu 24 godzin
  • ~teretoto / 2010-09-13 03:55
    Ocena: 3.33 / 5
    Konto inteligo to konto w 99% internetowe. Jeżeli mieszkasz za granicą. Jest to jak najlepsze rozwiązanie, gdyż wszelkie formalności załatwisz przez Internet. Ale ma to także swoje wady.
    Jeżeli zgubisz kartę bankomatową a nie masz nikogo zaufanego do którego możesz przelać pieniądze z konta to umrzesz z głodu, gdyż trudni żyć przez 14 dni bez grosza przy duszy. Nie ma możliwości wypłacenia pieniędzy z konta w oddziale jakiegokolwiek banku. Można jedynie wpłacać bez prowizyjnie w bankach PKO BP.
    Plusem w banku jest bardzo duża oferta różnorakich rozwiązań technicznych. Choćby możliwość wysyłania za darmo faksu, e maila z potwierdzeniem płatności. Łatwość w otrzymaniu kredytu do 10 tyś zł (nie wymagane oświadczenie o dochodach) bank opiera się na historii rachunku.
    Łatwa obsługa strony internetowej. Bezpieczeństwo gwarantuje karta z kodami jednorazowymi.
    Bezpłatność tego konta jest dość naciągana. Aby konto było bezpłatne saldo na rachunku musi wynosić zawsze powyżej 99 zł Podobnie jest z kartą do konta. Tu musimy wykonać transakcje bezgotówkowe za min. 100 zł. Tak więc konto nie jest bezpłatne. Gdyż bank czerpie korzyści finansowe z tych operacji. Konto jest nieoprocentowane w chwili obecnej. Więc jest to na zasadzie, albo sam wypracujesz dla nas zysk a my to nazwiemy Za darmo albo zapłacisz a wtedy zwał jak zwał.
    Bank nie udziela kredytów hipotecznych. Także nie udostępnia dokumentacji w języku angielskim dla zagranicznych pracodawców, choć na infolinii powiedziano mi, że bank respektuje zagraniczne dochody.
    Nie ma też żadnych ułatwień dla rodaków pracujących w UK, co mnie dziwi, gdyż Interligo to odnoga PKOBP a PKOBP uruchomiło bezpłatne przelewy z Natwest.
    Ogromnym minusem jest to, że nic nie dostajemy gratis za transakcje kartą, jak to ma miejsce w większości banków. Nie dostaniemy zwrotu 1% od wykonanych transakcji, ani nie pozbieramy punktów za transakcje które potem będziemy mogli wymienić na nagrody.
    Nie ma harmonogramu spłaty kredytu. Kredyty spłacone wcześniej nie skutkują zmniejszeniem się odsetek.
    Uwaga na debet w koncie. Większość banków proponuje jeden kredyt odnawialny nazywany często debetem. I Polacy się nauczyli, że debet to wszystko. NIE. Debet to kredyt który musi być spłacony do zera w danym miesiącu. Jeżeli się spóźnisz, zeżrą cie odsetki i kary jakie Interligo na ciebie nałoży. Kredyt odnawialny to kredyt którego nie musisz spłacać w ciągu miesiąca. Interligo proponuje te dwa kredyty. Dlatego ważne by wiedzieć z jakiego się chce skorzystać.
    Przeniesienie konta z innego banku do Inteligo. Większość banków idzie swoim klientom na rękę i z automatu przyznaje np. kredyt odnawialny jaki klient miał w poprzednim banku. W przypadku Inteligo będziemy musieli zacząć wszystko od nowa. To też nie opłaca się przenosić konta, tylko po prostu zamknąć stare i otworzyć nowe. Mniej załatwiania i biurokracji.
    Jak wspomniałem na samym początku, Inteligo jest dobrym bankiem dla mieszkających za granicą. Jednak wiedzieć należy, że konta nie otworzymy będąc za granicą. Inteligo ma w wykazie miast Lublin, Lębork, Lądek Zdrój ale nie Londyn
    W ocenie ogólnej daje bankowi 5/5 za szatę graficzną i innowacyjne rozwiązania. 3/5 za opłaty.
    ZaletyWszystko przez internet, fajna szata graficzna, wiele ciekawych rozwiązań
    WadyOpłaty których niby nie ma ale są, Brak fizycznego kontaktu z bankiem. brak możliwości wypłaty pieniędzy inną drogą niż bankomat. Brak wpłatomatów
    2 lata
  • ~mm / 2010-08-26 12:40
    Ocena: 4.67 / 5
    od wielu lat

    polecam
    4 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1949
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807