Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7849 opinii

1.74 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2023-12-22 19:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka została odebrana przez niewiadomo kogo, po konsultacji z inpost stwierdzili, że została dostarczona do sąsiada, czekam już drugi dzień bo niby kurier został tam wysłany i nadal nie otrzymałem przesyłki
  • ~Mateusz / 2023-12-22 19:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka została odebrana przez niewiadomo kogo, po konsultacji z inpost stwierdzili, że została dostarczona do sąsiada, czekam już drugi dzień bo niby kurier został tam wysłany i nadal nie otrzymałem przesyłki
  • ~Barbara / 2023-12-22 19:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo chciałabym podziękować pracownikom in post za tak trudną pracę zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Bardzo zdziwiła mnie informacja od kuriera że czeka przy paczko macie i ma moją paczkę. Ten człowiek czekał aby wydać paczki następnego dnia to samo. Bardzo dziękuję i jestem wdzięczna za poświęcenie waszych pracowników.
    ZaletyProszę podziękować waszym pracownikom za ich poświęcenie jestem pełna szacunku. Zawsze dostarczają na czas.
    WadyBez wad
  • ~Marcela / 2023-12-22 19:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Już drugi raz kurier przekierował paczkę do innej miejscowości nie dając nawet znaku i nie zadzwoniąc. Specjalnie muszę teraz siąść samochód i jechać 10 km po paczkę ????????‍♀️ dwa tygodnie temu dokładnie zrobił to samo dzwoniłam mieli mi dać znać mówiłam żeby dowieźli paczki ani be ani me nikt nie oddzwonił. I dzisiaj to samo zrobili czyli 22 grudnia.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Mateusz / 2023-12-22 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Firma nie kompetentna do obsługi się dodzwonić to cud. Paczkomat zepsuty od kilku dni paczki odebrać nie można..prezent na święta kupiony a INPOST NAWALA!!!

    WSTYDD I HAŃBA !!!!
  • ~Anna / 2023-12-22 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostarczyli, bez mojej zgody i wiedzy, paczkę do innego niż wybrany paczkomatu, z ktòrego nie mogłam odebrać bo jestem niepełnosprawna,następnie odesłali do oddziału i choć codziennie dzwoniłam i wyjaśniałam, obiecywali mi, że dostarczą do wybranego a tymczasem w piątek wieczorem przed świętami odesłali do nadawcy. Mòj wnuk zostaje na święta bez wymarzonego prezentu. Chce mi się płakać
  • ~Rika / 2023-12-22 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier w miejscowości Sulejów woj łódzkie to prawdziwy dramat. Istny pan i władca. Zawsze wydzwania klienta z domu i nigdy nie dostarczy paczki pod drzwi,trzeba biec do jego samochodu. Paczki przetrzymuje kilka dni i pisze że nie zastał nikogo w domu choć to bzdura. Nie odbiera telefonu nigdy. Myślę że InPost powinien jeśli chce mieć klienta pozbywać się tego rodzaju złośliwych pracowników jednak jest inaczej bo pomimo skarg pan ciągle jeździ i ma się dobrze.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Jadwiga / 2023-12-22 14:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Pan Kurier (xxx xxx 832 - Baza Bydgoszcz obsługujący rejon Sępólna Kr) kompetentny i miły.
    Zaletydbałość o przesyłki, kultura osobista
    Wadynie znajduję
  • ~Krzysztof / 2023-12-22 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Informacja paczka nie dostarczona 10.48 byłem i czekałem . Jak nie wiedział gdzie dostarczyć miał nr tel. I tak już dwa dni wydzwaniania i zgłaszania braku dostarczenia paczki. Magazyn nie wydaje paczek indywidualnym odbiorcą. Stałem się ich niewolnikiem gdyż przetrzymują moją bardzo pilną paczkę . To jest chore 2 dni domagam się paczki
    WadyBarak odbioru osobistego z magazynu w krytycznych sytuacjach
  • ~Julia / 2023-12-22 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka to miało być dostarczenie przesyłki śmiech na sali. Ile mogło mi zająć wyciągnięcie pieniędzy i otworzenie drzwi, kurier do zwolnienia bardzo nie miły
    ZaletyBrak
  • ~Julia / 2023-12-22 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnimi czasy dostarczenie paczki to jakaś porażka. Kurier DPD umiał zaczekać aż dojdę do drzwi
  • ~Wkurzona / 2023-12-21 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Panu kurierowi nie chciało się ruszyć czterech liter na pierwsze piętro. Na! Nawet zadzwonić! O godzinie 11 dostałam powiadomienie odmowa odbioru o 12 złożyłam reklamacje paczka miała zostać dostarczona na drugi dzień jednakże wróciła do nadawcy! I tak zostałam bez prezentów na święta. Dziękuję Ci leniu patentowany. Łódź- Śródmieście. Obyś miał zrabane święta
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
  • ~najskfofjsjaha / 2023-12-21 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, wieczne problemy. Chyba z 3 razy byłam zmuszona dzwonić na infolinię
  • ~Dapson / 2023-12-21 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została dostarczona pod inny adres niż miała być dostarczona,pani na infolinii wogole nie pomocna,a bardzo zależało nam na informacji ponieważ wartość przesyłki była bardzo duża.
  • ~ Claus Shwap / 2023-12-21 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej nie skorzystam z tej firmy. Checie nam naliczać co2 to zycze bankructwa
    ZaletyPokazali prawdziwa twarz
    Wady Naliczaja co2. zamach na naszą wolnosc
  • ~Marcin R / 2023-12-21 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka która najpierw z winy sprzedawcy opóźniła się tydzień, teraz jest opóźniona z waszej winy - i naprawdę trzymałbym frustrację w sobie gdyby to była tylko kwestia szczerego opóźnienia, a nie tego, że dziś na infolinii konsultantka po prostu mnie oszukała.
    W skrócie, zamówienie miało dotrzeć wczoraj, od godzin porannych miało status w doręczeniu - niestety nie zostało doręczone, o 19:33 przeszło spowrotem w status "Przyjete w oddziale InPost" prawdopodobnie okres świąteczny czy inne przeszkody, rozumiem i nie mam żalu.
    Dziś rano sprawdziłem status, i zobaczyłem że niezmiennie (na obecną chwilę nadal) ma status "w oddziale" - zadzwoniłem na Infolinię, połączyłem się z Panią Konsultant której imienia nie zapamiętałem (ale myślę, że u was łatwo sprawdzić) i poprosiłem o weryfikację, czy jest jakiś błąd czy naprawdę nikt mojej paczki nie przekazał dziś do doręczenia, Pani zadzwoniła do oddziału w Kielcach (tak twierdziła) i przekazała mi, że Oddział w Kielcach informuje iż to błąd, i moja paczka jest w doręczeniu i będzie dziś (2 razy mnie zapewniano), około godziny 17 zadzwoniłem ponownie, zapytać czy można ponownie to zweryfikować - inna Konsultantka poinformowała mnie, że zweryfikowała i moja paczka nie została przekazana do doręczenia...
    Rozumiem, że to dla was normalna polityka? Wprowadzanie w błąd, zamiast szczerze przyznać się do błędu/problemu?
    Gratuluje, i liczę dalszych sukcesów z takim podejściem do klienta, PRowo wychodzicie obronną ręka. ????
    ZaletyJedna Konsultantka szczera
    WadyDruga konsultantka poziom odwagi cywilnej Vladimira Putina
  • ~macko.79@o2.pl / 2023-12-21 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dostawami paczek, to jakiś cyrk.
    Szkoda mi czasu na opisywanie.
  • ~Klient / 2023-12-21 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki w skrzynce brak, pani z infolini 0owiedziala że sprawdza, ale nie czy jutro albo pojutrze, ogólnie nic nie wie, totalny brak szacunku dla klienta!!! Omijajcie szeroko
    WadyChaos brak informacji
  • ~Bydgoszcz / 2023-12-21 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem dziadostwo paczki nie idzie odebrać od 2 dni ciągle mówią żę kurjer to napraewi to jakiś żart totalne dno
  • ~Dominik / 2023-12-21 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Z InPostem jest tak, że jak wszystko idzie ok to spoko. Gorzej jak zaczną się komplikacje...to już rozwiązanie problemu mija się z cudem. Kontakt z nimi jest zerowy, ich poziom wiedzy jest zerowy, ich reagowanie na problem jest zerowe. Wynika to chyba z tego, że czują się bezkarni, bo żadna instytucja nie dobrała im się jeszcze do tyłka. I teraz z wielką chęcią napiszę UOKiKu- i Wam Ludzie też to polecam, bo to co się teraz dzieje, to jakiś cyrk. Masowe psucie ludziom świąt a ja nie pozwolę sobie na sytuację, żeby moja paczka z cenną zawartością, zginęła w "tajemniczych okolicznościach" na jakimś oddziale (nawet nie potrafią zlokalizować jakim) i nie można nic z tym zrobić.
    ZaletyPóki się nie natniesz to jest ok
    WadyZerowy kontakt z klientem, zero zainteresowania problemem, gubienie paczek, zerowa wiedza pracowników, mają najwyższe ceny jeśli chodzi o usługi kurierskie a obsługa klienta to jakiś żart
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12089
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7849
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7383
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3938
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2341
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4158
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809