Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8094 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niezadowolony klient / 2020-09-14 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Po otrzymaniu smsa z informacją, że paczka znajduje się w paczkomacie do odbioru, po godzinie poszedłem ją odebrać. Niestety po wpisaniu prawidłowych informacji, skrytka się nie otworzyła.
    Zadzwoniłem na infolinię, powiadomili mnie, że akurat ta skrytka jest uszkodzona i kurier jeszcze tego samego dnia w godzinach południowych przełoży paczkę do innej działającej skrytki a ja dostanę nowego smsa z informacją o odbiorze paczki z nowym kodem dostępu.
    No to czekałem cierpliwie i po godzinie 14 zamiast obiecanego smsa z nowym kodem dostępu otrzymałem wiadomość z informacją „ czas odbioru paczki upłynął. Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy” To dziwne pomyślałem, gdyż termin odebrania paczki miałem w tym samym dniu, więc nie minęło nawet 48h. Interweniując na infolinii powiedziano mi że to system sam generuje takie komunikaty i że mam czekać na nowego smsa. Na pytanie kiedy ten sms przyjdzie rozmówca z In Postu nie był w stanie mi odpowiedzieć. Na stronie internetowej śledzącej przesyłki zobaczyłem jeszcze jeden komunikat „ Powrót do oddziału. Kurier In Post ponownie nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem. Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy”. Tym bardziej dziwne bo paczka miała być w paczkomacie a nie dowieziona przez kuriera. Po ponownej interwencji i zapytaniu gdzie w dniu bieżącym mogę odebrać paczkę, usłyszałem że mam czekać na kolejną informację smsową. Nikt nie był w stanie ustalić co się stało z paczką, gdzie się znajduje, i dla czego nie mogę jej odebrać nawet w oddziale w dniu w którym potrzebowałem tej przesyłki i za którą zapłaciłem aby była dokładnie w tym czasie. ZERO PRZEPROSIN, tylko traktowanie człowieka jak niechcianego petenta. Kasę przecież zgarnęli za przesyłkę więc o co mi chodzi. Nie szanują klientów i nie zabiegają o nich. Na infolinii ludzie mówią jak roboty stosując technikę zdartej płyty. Nawet nie przeprosili mnie za winę z ich strony. Taka firma , która traktuje tak ludzi to kompletne DNO . Nikt nie jest doskonały , ale usługa nie została należycie wykonana za którą zapłaciłem. W sumie to należy mi się odszkodowanie. Za mój czas, nerwy, telefony na infolinię i do sprzedawcy informując, że chcę odebrać paczkę ale firma In Post mi nie otworzyła skrytki. Czy zawsze tak jest że jak się wchodzi na rynek to się klienta traktuje jak króla a potem jak już jest się wielkim to się go olewa???
    Straciłem zaufanie do tej firmy. Omijajcie In Post szerokim łukiem.
    WadyZła obsługa klienta
  • ~Małgorzata / 2020-09-14 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówiąc krótko - do dupy! Nie można nadać paczki na terenie Warszawy. Dzwoniłam aż 7 razy, jeden powiedział, że nie pomoże wyjaśnić dlaczego strona nie działa a po coś tam siedzi, drugi, że nie poda nr do kuriera. Do tej pory - od wielu godzin nikt nie przyjechał, czyli liczy się kasa a klienta mają w dupie! NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadychamstwo
    brak kompetencji
    brak wiedzy na dany temat
    brak możliwości kontaktu z kurierem
    kompletne "olanie" klienta
    nadmiernie długi czas oczekiwania
  • ~Piotr / 2020-09-14 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka kpina . Kurier zadzwonił o 9.30 z pytaniem , czy jestem w domu ? Jak mu powiedziałem , ze będę o 15.00 , to stwierdził że to za późno. Następnego dnia przez cały dzień nie odbierał telefonu . Trzeciego dnia oddzwonił , ale paczki mojej nie miał . Ponieważ był to piątek obiecał że w poniedziałek paczkę mi dostarczy.W poniedziałek ja do niego zadzwoniłem i usłyszałem że paczki mojej nie ma. Okazało się że paczka została odesłana do nadawcy.
    Jedna wielka kpina
  • ~WK / 2020-09-13 09:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Kurier nie dostarczył paczki, nie ma z nim kontaktu, nie można się dodzwonić. Na infolinii usłyszałam: "jak się nie podoba, to niech pani złoży reklamację!".
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Weronika / 2020-09-10 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat nie działa prawidłowo i mimo zgłoszenia do firmy, nic się nie dzieje...
    Dalej można sobie wyjąć cudzą przesyłkę, dzięki niedomkniętym drzwiczkom...
    Zgłoszona reklamacja (brak paczki w paczkomacie) dwa tygodnie temu i brak odzewu.
    ZaletyBrak
    WadyAwaria paczkomatu
    Niesłowni kurierzy
    Szkoda gadać.....
  • ~Łukasz / 2020-09-10 20:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Kiedyś było super teraz bardzo "olewają" klientów. 24 h paczka czeka aż kurier odbierze od nadawcy, porażka! Następnie 12 h leży zanim wyślą, porażka! Szybciej idzie ekonomiczna paczka na poczcie polskiej!!!
  • ~Raxon / 2020-09-10 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    O ile paczkomaty InPost działają raczej bez zarzutu, to przesyłki kurierskie to jakieś nieporozumienie. Za każdym razem są problemy. Najświeższa sytuacja. Pomimo, że cały dzień ktoś jest w domu, kurier zostawia awizo, ponieważ rzekomo nikogo nie było. Odpowiedz na zgłoszenie problemu: kurier był 39m od adresu. Czemu nie dzwonił, albo nie pukał? Nie ma obowiązku... Żenada. Wychodzi na to, że zadzwonienie domofonem przerasta możliwości kuriera inpost. Trzeba wystawać cały dzień przed klatką, bo jaśnie pan kurier przyjedzie. A że nie ma czasu, pomacha i pojedzie, jeśli nie wyjdziemy mu na spotkanie...
    Kolejny dzień i ta sama historia. Domofon, dzwonek i pukanie sprawdzone: działają. Kurier rzekomo dzwonił na telefon: brak w historii i brak sms, że ktoś próbował się dodzwonić.
  • ~Bohun2006 / 2020-09-09 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana w poniedziałek wysłana w środę,obsługa klienta nie odbiera,nr kuriera
    505548397 również nie odbiera.zalezalo mi na dostawie we wtorek a tu doopa.totalna porażka.
    ZaletyBrak
    WadySame wady, brak kontaktu,brak możliwości zawrócenia paczki,
  • ~Krisss / 2020-09-08 22:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Odkąd poznałam firmę InPost i paczkomaty, nie wyobrażam sobie przesyłki inną firmą. Dodatkowo konkursy i opcje jakie zapewniają są wręcz fenomenalne. Paczka w weekend, szybkie polowanie i dodatkowo szybkienadania.pl w promocyjnej cenie... Wielkie Brawa dla InPostu!
  • ~Kanu / 2020-09-08 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji od kuriera nie odbiera telefonów nie zostawił paczki
  • ~Małgorzata / 2020-09-08 12:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeśli mam cokolwiek dostawać za pośrednictwem tej firmy, to tylko do Paczkomatu; nigdy więcej kuriera!!!

    Już ok rok lub nawet 2 lata temu mieliśmy problem z tym kurierem - opryskliwy i zdziwiony, że ludzi nie ma przed południem w domu. Czyżby praca zawodowa i odbieranie dzieci ze szkoły było jakąś fanaberią?!

    Dzisiaj kurier odmówił mi dostarczenia umowy z banku po 12"30 lub jutro po 14:00 i jeszcze pouczył, że "jak nie mam jak odebrać przesyłki od kuriera, to powinnam podpisać umowę w siedzibie banku" - no ja nie mogę: wybrałam ten sposób zawarcia umowy bo miałam do tego prawo bez tłumaczenia się jakiemuś kurierowi. Za kulturę osobistą - zero totalne - kurierów InPost unikać jak ognia!
    Zaletyświetne działanie paczkomatów, szybkie dostarczenie do paczkomatów, łatwy odbiór z packzomatu
    Wadykultura osobista kuriera, odmowa przyniesienia przesyłki wczesnym popołudniem bo panu kurierowi to nie odpowiada
  • ~Ania / 2020-09-08 11:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo czesto korzystam z paczkomatow. Nigdy nie mialam zadnego problemu z odbiorem, z zagubieniem , czy przekierowaniem paczki. Od pewnego czasu,korzystam z mobilnej aplikacji i jak dla mnie to jest hit. Zawsze wiem, gdzie sa paczki i kiedy dotra do paczkomatu. No i przekonuje mnie to zdalne otwieranie skrytki. Nawet moja 65 letnia mama ogarneła temat:)
  • ~Piotr / 2020-09-07 20:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Co raz częściej, przesyłki są dostarczane do innych paczkomat ów na innych osiedlach.W mojej okolicy są dwa i nigdy niedostarczyli do tego drugiego.Firmę InPost przerosła umowa z Aliexpres i nie wyrabiają.Chyba wrócę do przesyłek Poczty Polskiej.
    WadyMała ilość punktów odbioru
  • ~olo / 2020-09-07 12:10
    Ocena: 3.67 / 5
    kurier zadzwonił że ma do mnie przesyłkę ale jej nie dowiezie bo gps wskazuje mu zakaz dalszej jazdy i w beszczelny sposób kłamał że wszystko jest na stronie inpostu, więc chcąc nie chcąc musiałem się udać po przesyłkę 400 metrów od domu. nie dało mi to spokoju więc po powrocie z przesyłką odpaliłem kompa ale na stronie inpostu takiej informacji nie znalazłem więc zadzwoniłem na infolinie gdzie pani powiedziała że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. z zapytaniem czy zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje pani z infolini powiedziała że nie . jaka firma takie przesyłki a inpostowi widocznie już nie zależy na klientach pozdrawiam
  • ~Mary Jane / 2020-09-04 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę sklep wysyłkowy online. Podpisałem z firmą InPost umowę abonamentową na 300 zł netto/msc, Nigdy nie zapłaciłem tej kwoty, gdyż firma InPost zawsze sobie coś doliczała. Najpierw otrzymałem FV na 460 zł, bo zdarzyło mi się zamówić paczkę kurierską przez platformę do paczkomatów i na odwrót usługę paczkomatową przez platformę do zamawiania kuriera. Nikt mnie o tym nie poinstruował, że taki koszt zostanie doliczony. Dlaczego tak próbowałem? Bo zamawiając kuriera nie możesz liczyć na terminowe pojawienie się go, więc wolałem sam wrzucić przesyłkę do paczkomatu - nie opłacało się jak widać. Dokonywałem licznych skarg, reklamacji telefonicznych i pisemnych - bezskutecznie. Firma InPost w umowie ma tak długą tolerancje na dostarczenie przesyłki, że nie ma szans na wygraną. Wedle umowy abonamentowej jedyną opcją na rozwiązanie umowy jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego zamknięcie działalności. Innej opcji nie ma. Umowa jest jednostronna (wręcz cyrograficzna), bo ja jako firma muszę płacić w terminie, a firma InPost ma 3 tygodnie na dostarczenie przesyłki, co powoduje, że brak kuriera przez 3-4 dni i tak skutkuje w dalszej perspektywie (w odpowiedziach na reklamacje) terminowym dostarczeniem. Moi klienci czekali na nadaną tego samego dnia, co zakup przesyłkę, czasami około tydzień. Niedopuszczalne w sklepie online. Najgorsza moja umowa w życiu. Najgorsza decyzja biznesowa w życiu. Kto czyta tą recenzję - błagam nie dajcie się związać łańcuchem. Trzymajcie się od tej firmy z daleka.
    ZaletyTylko jako użytkujący - nigdy nie współpracujący
    WadyCała współpraca
  • ~MIMI / 2020-09-04 12:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Zastanawiam się jakie standardy obowiązują w tej firmie przy doręczaniu przesyłek, zwłaszcza przy dokumentacji bankowej? Dwukrotnie miał kurier obsługujący miejscowości Juszczyn i Białke dostarczyć mi taką dokumentację i mimo iż sama dzwoniłam do niego i próbowałam ustalić przypuszczalną godzine tak abym była w domu lub ewentualnie gdzie podjechać jak mu wygodniej ale po 16 to usłyszałam,że jestem śmieszna, on o 16 to już w domu będzie a zaczął prace o 9
    To śmieszny, nieprofesjonalny, arogancki młokos, ale skoro firma mu na to pozwala tzn ,że nie zależy jej na klientach. NIE POLECAM , WRĘCZ ODRADZAM J.
    ZaletyBRAK
    WadyArogancja , bezczelność , nieprofesjonalność
  • ~Klient 123 / 2020-09-03 23:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Kupiłem karmę dla psa i jeszcze jedna przesyłkę z racji tego że karma ważyła około 20kg to kurier z nerwów wsadził ja w najniższym punkcie i jeszcze na Maxa wepchnął 5 minut się męczyłem żeby wyciągnąć A drugą również wsadził do samego końca po prostu ze złości i to już nie jeden raz miałem taką sytuacj.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyBrak szacunku dla klienta od strony kuriera
  • ~Tygrysica / 2020-09-03 20:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeśli chodzi o dostarczenie paczek do paczkomatu, to brak zastrzeżeń, natomiast ostatnio wybralam opcje, aby paczkę dostarczył kurier-jednym słowem tragedia. Zero kontaktu, żadnej wiadomości ze kurier dostarczy paczkę, zostawił pod drzwiami, przecież każdy mógł ją wziąć. Nie polecam
    ZaletySzybka dostawa
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera
  • ~MACIEJ / 2020-09-03 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze nie dotrzymują terminów za które pobierają opłaty.
    Kurierzy zachowują się gorzej niż bydło.
    Przy chęci odbioru osobistego w punkcie odmowa brak możliwości kontaktu z oddziałami miejscowymi.
    ZaletyBrak
    WadyZawarte w opini
  • ~Karolina / 2020-09-03 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłajac paczkę źle wrpowadzilam nr tel odbiorcy, Zadzwoniłam do obsługi i kazali wszystkie dane dane w tym poprawny nr tel wysłać email i miałam czekać na sms z kodem weryfikacyjnym,ktory miałam in wysłać e-mail. Wszytko zrobiłam wg instrukcji i dzisiaj paczka do mnie wróciła. Odbiorca też do nich wydzwaniał, żeby się dowiedzieć co i jak! Wysłałam im wiele email, dzwoniłam też dużo razy i dzisiaj taka "niespodzianka "
    Nigdy nie miałam z nimi problemów a dzisiaj wielkie rozczarowanie ????
    WadyBrak rozwiązania problrmu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8094
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7736
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4757
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3993
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086