Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8018 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~W / 2020-08-03 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem wprowadzony w błąd przez InPost. Paczkomaty przestarzałe, w których nie można zwrócić paczki. Zignorowano moje roszczenie.
  • ~Maciek / 2020-08-03 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili paczkę, którą osobiście umieściłem w Paczkomacie w czasie rozmowy z doradcą. Bo był jakiś kłopot, nie wszystkie paczkomat w moim mieście realizowały usługę zwrotów więc rozmawiałem telefonicznie z pracownikiem InPost i słuchając jego wskazówek starałem się nadać zwrot. A więc wszystko mają nagrane. A mimo to kręcą i kombinują żeby się wymiksować z reklamacji...
  • ~B... / 2020-08-03 19:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie dostarcza mi paczek ubliżając mi InPost nie widzie problemu
    Jak równiez w tym że najzwyczajniej w świecie przywłaszczyl sobie moje paczki czyli jest złodziejem
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~julka / 2020-08-03 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    od dwoch tygodni czekam na paczke:) zostalam olana przez wszytskich tam. nie polecam
  • ~Maja / 2020-08-03 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobno paczkomat miał być dla wszystkich a tu się okazuje, że tylko klienci mogą nadać paczkę biznesową. Dodatkowo pobierają sobie opłatę za weekendową paczkę a nie wysyłają na czas. Ponadto Panie na infolinii niedoinformowane, gadają głupoty i co im się nawinie na język. Klient płaci klient wymaga. Pieniędzy też nie zwracają na czas- kolejna sytuacja, w której człowiek czeka i i czeka i tak sobie może czekać w nieskończoność.
    Paczkomatom mówię więc stanowcze nie, gdyż jest stratą czasu, nerwów i peniędzy dojście do porozumienia z przedstawicielami tej "firmy"
    Zaletybrak
    Wadyczas dostawy, niedoinformowanie przedstawicieli infolinii, złodziejstwo- pobierają pieniądze nie wysyłając paczek
  • ~Adam / 2020-08-02 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka, którą zamówiłem została uszkodzona i rozkradziona. Złożoną reklamację wielokrotnie odsyłali do uzupełnienia bo pani miała problem np. z odczytaniem nr telefonu pod danymi adresowymi lub załączonych Prt Scrin. Po ponad miesiącu i kilkunastu e-malach wydano decyzję na zwrot tylko części kosztów, choć dostarczone części bez uszczelek są bezwartościowe, zapomniano oczywiście również o kosztach niewłaściwie zrealizowanej usługi. NIE POLECAM!!!
  • ~artur / 2020-08-01 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadoska firma,drogi raz paczke oddano do nadawcy a kuriera wogule nie bylo a na infolini taka super obsluga ze potrafia tylko powiedziec zeby sie kontaktowac z nadawca,NIE POLECAM TEJ DZIADOSKIEJ FIRMY
  • ~pat_ka / 2020-07-31 20:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Przestrzegam przed nadawaniem przesyłek paczkomatem. Przesyłka teoretycznie od 4 dni czeka na wyjęcie z paczkomatu, praktycznie po umieszczeniu w paczkomacie wyparowała. Po interwencji oddział błyskawicznie przeszukal paczkomat, auto kuriera(nie wiedzą którego,a paczkomat obsługuje kilku), oddział oraz magazyn(serio?).Paczki nie ma. Skoro ja ja zaostawilam i jej nie ma to ktoś ją wyjął. Nagrania z monitoringu wyjasniłyby kwestie w ciągu 10 minut. Prośby o sprawdzenie monitoringu ignorowane. Lenistwo lub ciche przyzwolenie na kradzieże. Dział reklamacji nie odpisuje ma maila. Proszę czekać. Czysty Bareja"nie mamy pana paczki i co nam pan zrobi".Nie sądzę żeby ktoś jej w ogóle szukał.
    Zaletydotychczas sądziłam że niezawodnosc, teraz widzę że wcześniej miałam po prostu szczęście
    WadyIgnorowanie klienta w razie problemu z przesyłką. Brak współpracy pomiędzy infolinią, oddziałem i dzialem reklamacji. Wszechobecna niemoc. Brak kontaktu ze strony działu reklamacji. Ignorowanie maili. Brak mozliwosci odzyskania zguby.
  • ~Magda / 2020-07-29 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili mi paczkę, po czym w reklamacji napisali, że paczka nie została nadana chociaż na infolinii kilka dni wcześniej konsultant sprawdzał zdarzenie na monitoringu... Porażka!
  • ~Bodzia / 2020-07-28 14:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Czas oczekiwania na paczkę tydzień mimo że w trzecim dniu od nadania informacja na śledzeniu, że paczka u kuriera. Po interwencji na infolinię okazuje się, że paczkę zabrał inny kurier z innego rejonu. Kurier który w końcu po tygodniu dostarczył paczkę chamski i ordynarny. Stwierdził nie musi pani korzystać z naszych usług jeden klient mniej. Sami sobie robicie reklamę. Ja nie polecam.
    WadyDługi czas, chamska obsługa
  • ~Maciek / 2020-07-28 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa, infolinia niekompetentna, w niczym nie mogą pomóc, trzy razy korzystałem z ich usług i więcej tego błędu nie popełnię.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca, żeby tu wszystko zmieścić
  • ~Michał / 2020-07-28 12:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Zaginięcie paczki kurierskiej (w statusie zawsze doręczona) przerabiane dwukrotnie. Wysłane prawie 2000 paczek w InPost w 4 m/ce:
    1. 3 m/ce brak wypłaty, ciągle wymyślanie nowych powodów - brak wskazania ubezpieczyciela podawanego jako powód kolejnych uzupełnień - podany nr IMEI produktu, faktura i wszystkie dane
    2. Kolejna 1 m/c i informacja o braku rozpatrzenia, brakuje dowodu realizacji transakcji oraz IMEI. Wszystko dawno przesłane do InPost i to już podczas zgłoszenia reklamacji.
    Na każdej etykiecie informacja z nr aukcji, nazwą przedmiotu w paczce i kwotą jego wartości.

    Pracownicy robią co mogą, aby nie wypłacić odszkodowania. Dodam, że z prawie 2000 paczek, KAŻDA była ubezpieczona.

    Pomijam w ciągu 4 m/ce sytuacje, powrotu przedmiotu wartości 3-4 tys. zł bez elementów w które został zapakowane, z oddziału w Szczecinie wysłanego do oddziału w Rzeszowie (wrócił cały nienaruszony, więc pomijam) i inne drobne kwiatki.
    Pomijam zniszczenia paczek, gdzie dochodzenie roszczeń jest NIEREALNE i w związku z dużą ilością wysyłanych wartościowych paczek, pominięto i odpuszczono reklamacje. Zapakowane są w takim sposób, że można rzucać po całym busie...

    Obsługa klienta 0 (Zero).

    Jedyna rozsądna forma wysyłek to paczkomat. Kurier nigdy nie przyjechał na czas odebrać paczki, burdel w systemie, zdarzało się że był zamówiony na poniedziałek, a przyjeżdżał w środę i czwartek - mimo, że paczki dostarczyliśmy sami do sortowni i były już doręczone. Pomijam, że za każdy podjazd płacicie kilka zł.
    Pomijam, że często paczkomat wychodzi minimalnie drożej niż przesyłka kurierska, jeśli posiadacie umowę.

    Usługi kurierskie dramat, jeśli wysyłacie tanie rzeczy ok, w innym przypadku nie ma możliwości współpracy z tą firmą.

    Jeśli InPost myśli o rozwoju w kierunku zachodnim, zapomnijcie - za taką obsługę klienta wykopią Was ekspresem do domu.
    ZaletyPaczkomat
    WadyKurierskie usługi, odpowiedzialność za przesyłki, przyjazd kuriera po paczki, zniszczenia paczek i odpowiedzialność za to - to wszystko leży na dramatycznym poziomie ZERO
  • ~Klient / 2020-07-27 20:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Uszkodzona Przesyłka odebrana 8 Czerwca 2020r z samochodu Pan wręczający przesyłkę nie przyjmuje reklamacji słabo mówi do tego po Polsku.
    Informuje nadawcę 8 Czerwca 2020r o całej sytuacji nadawca odpowiada 9 Czerwca 2020r.
    W związku z nowym prawem w inpost po odebraniu przesyłki reklamacje może zgłaszać tylko odbiorca.
    Więc 10 Czerwiec 2020r składam reklamacje w inpost.
    14 dni później reklamacja odmowna za późno złożona reklamacja IPR10785683 od odebrania.
    Natychmiast odwołanie od reklamacji.
    27 Lipiec 2020r Odpowiedź ponownie odmowna reklamacja powód ten sam.
    Więc przestrzegam was też może spotkać taka historia.
    Inpost jak widać nie dba o nasze przesyłki i nie bierze za nie odpowiedzialności.
    A klient reklamujący to intruz.


    ZaletyCzy ktoś może tu widzieć jeszcze jakiś zalety ?
    WadyNiszczenie i Brak odpowiedzialności za przesyłki.
  • ~wuak / 2020-07-27 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat, który wybierałam był wiecznie przepełniony. Paczka trafiała więc do paczkomatu zastępczego, który jest daleko od mojego domu. Dostawałam powiadomienie, że gdy zwolni się miejsce paczka trafi do pierwotnego paczkomatu. NIGDY nie dostałam takiego powiadomienia i paczka kilkakrotnie wróciła do nadawcy. Firma po reklamacji nie poczuwa się do winy i zachęca do dalszej współpracy. Stanowczo odradzam!!!
    Wadyto co opisałam
  • ~Odbiorca / 2020-07-27 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat to mało powiedziane.
    Zero odpowiedzialności za doręczane przesyłki.
    Przesyłka może zostać wydana nawet bezdomnemu który akurat siedzi pod wskazanym adresem.
    Zero kontaktu ze strony kuriera, a kurier zapytany komu wydał przesyłkę, bo do mnie nie trafiła, stwierdził że on nie wie, komuś pod wskazanym adresem i jego nie interesuje teraz los tej przesyłki bo on ją dostarczył. Ja nie wiem jak taka firma w ogóle funkcjonuje ale powinni ją zamknąć. Reklamacja oczywiście nie uznana bo przecież paczka dostarczona. Tylko komu, bo" kurier jej nie wystawił sobie na allegro żeby dorobić.

    Dramat dramat i jeszcze raz dramat!!!
    ZaletyBRAK !!!
    WadyWszystko. Tempo dostarczenia, obsługa klineta, kontakt
  • ~Robert / 2020-07-27 10:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Dramat. Zero kontaktu. Informacja telefoniczna to łaska że dzwonisz i po co. Ich czas jest cenny... Musiałem być debilem że ponownie skorzystałem z ich usług. Nie polecam. Udzielam opinii pod nr tel. 511 341 879.
  • ~maargu / 2020-07-26 21:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Kartka zapakowana dwustronnie w grubą tekturę, a następnie w kopertę powietrzną została zgnieciona przez bardzo silne uderzenie w sam środek. Inpost nie uznał reklamacji tłumacząc się niedostatecznym zapakowaniem...
    ZaletyTempo.
    WadyBrak troski o przesyłki i całkowite lekceważenie klienta w kontakcie.
  • ~lysia / 2020-07-26 18:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobra.Musze przeprosic...czas oczekiwania faktycznie Poniedzialek.Przepraszam firmę Impost.Bardzo przepraszam.Starosc....nie doczytalam.♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • ~Lusi / 2020-07-26 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.Czekam od piatku.A podobno wekeendowe szybke dostawy.Z Gdanska do Skarszew jest ikolo 50km...gdybym to wiedziala sama bym po to jechala.Nigdy wiecej nie zamowie.
    ZaletyBrak
    WadyZamknijcie firme
  • ~bozenka-b13 / 2020-07-24 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam. 3 dni czekał max przesyłkę kurierzy nawet nie próbowali dręczyć twierdząc że są w zastępstwie i nie znają terenu. Mylne komunikatu na infolinii a konsultanta twierdziła że powinnam być wyrozumiała dla chłopaka bo ma tyle pracy Nie polecam omijajcie tę firmę jak najdalej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12564
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7661
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990