strona 324 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- nastepna »
-
~Konrad / 2020-12-22 14:35Ocena: 1.00 / 5
Daja paczki gdzie chca, po rozmowie telefonicznej dowiedzialem sie ze paczka trafi do paczkomatu docelowego, gdyz wczesniej byl przepelniony. Niestety paczka zostala zwrocona do nadawcy. Dramat!! -
-
~Grzegorz / 2020-12-22 13:37Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jedna wielka pomyłka. Poraz drugi w tym miesiącu kurier nie dostarczył mi przesyłki, a w systemie śledzenia przesyłki oznaczył jako doręczoną. Po reklamacji i dwudniowym oczekiwaniu, przesyłka w tajemniczy sposób pojawiła się u mnie pod drzwiami. Odradzam korzystanie z usług tej firmy na terenie powiatu kartuskiego. -
~niezadowolona klientka / 2020-12-22 13:36Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nierzetelna firma moja paczka krąży między oddziałami od 14.12, na infolinii nie uzyskałam żadnej informacji. -
~Monika / 2020-12-22 12:29Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa! Najgorsza firma kurierska ever. W zeszłym roku dokumenty księgowe kurier zostawił w sklepie bo mu się nie chciało domofonem dzwonić. W tym roku kurier zostawił w krzakach przed budynkiem - tak w krzakach, paczkę o wartości 500 zł. Oczywiście konsekwencji dla obydwu Panów brak. Polecam inne solidne firmy kurierskie, na tę firmę szkoda nerwów. ZaletyBrakWadySame wady -
~Jaro / 2020-12-22 12:00Ocena: 2.00 / 5
Prezent kuferek na biżuterię potrzaskany paczkami rzucają jak workami z kartoflami przy tym klnąc na swoją pracę kierowcy to się zwolnijcie i idzie gdzieś indziej jak nawet do przewożenia sie nie nadajecie ZaletyNie maWadyDzwonią minutę przed jak człowieka nie ma to zaczynają się priblemy i stękanie -
~Marta / 2020-12-22 11:14Ocena: 2.00 / 5
Status paczki, która została nadana 11 dni temu, nadal jako "odebrana od nadawcy". To był prezent świąteczny, niestety nie dotrze na czas. Okres przedświąteczny jest dla firmy bardzo trudny, warto pomyśleć o rozwiązaniu tego problemu, skoro pojawia się co roku. Zaletyszybka dostawa w okresie poza światecznymWadydostarczanie paczek w okresie przedświątecznym
umawianie się z kurierem na odbiór przesyłki (zbyt duże widełki czasowe oczekiwania) -
~sandraa / 2020-12-22 10:39Ocena: 1.00 / 5
Rozmawiając dzisiaj na infolinii z Panią Agnieszką mam wrażenie, że nagrała sobie formułkę i puszczała co każde moje pytanie, nie udzieliła żadnej konkretnej odpowiedzi, po czym w połowie mojego zdania rozłączyła się, byłam zmuszona wykonać kolejny telefon o dziwo Pan bardzo mi pomógł.
Aczkolwiek nie polecam, odradzam, nie skorzystam nigdy więcej.WadyWadą jest to, że taka firma istnieje. -
~XMX / 2020-12-22 09:31Ocena: 2.33 / 5
Obsługa klienta: pracownica infolinii wykazała zero empatii. Dziękuję tej pani bardzo za brak jakiejkolwiek chęci pomocy klientowi. -
-
~Artur / 2020-12-21 22:09Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy z możliwych kurierów, nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i wszystkich przestrzegam???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? -
~Dorota / 2020-12-21 20:36Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam paczkę do paczkomat. Przy odbiorze okazało się, że skrytka, która się otworzyła jest pusta. Zgłosiłam sprawę na infolinię, pani powiedziała, że w ciągu 24h sprawa się wyjaśni. Minęły 3 dni i zero odzewu, codziennie dzwonię na infolinię i karzą mi czekać, a to był prezent na święta, które są za dwa dni. Nie polecam współpracy z inpostem. -
~Greg / 2020-12-21 19:42Ocena: 1.00 / 5
Oni mają problemy z wszystkim a najbardziej z kurierami, którzy nierzetelnie wykonują swoją pracę. WadyNa infolini nie wiedzą nawet czy żyją. -
~Aaaa / 2020-12-21 18:51Ocena: 3.00 / 5
Problemy z płatnością za paczkę w sms przysyłają ze u kuriera można zapłacić kartą po czym kurier przyjeżdża i mówi że tylko gotówką. Masakra. -
~Arkadio / 2020-12-21 18:29Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem dwie paczki (gry) od dwóch różnych sprzedawców. Paczki (niby) zostały umieszczone w multiskrytce. Odbierając przesyłki doznałem szoku, ponieważ w multiskrytce była tylko jedna paczka. Od razu po dotarciu do domu złożyłem reklamację, mieli podobno przeglądać paczkomat ( po tygodniu!) oraz sprawdzić monitoring. Paczki oczywiście nie było w paczkomacie. Po prawie miesiącu od reklamacji dostałem info, że wszystko przebiegło prawidłowo i paczka została umieszczona w paczkomacie. Uznali mnie za kłamcę. Poprosiłem o nagranie z monitoringu i odwołałem się od decyzji. To nie pierwszy raz tak się stało. Kilka dni poźniej kurier złodziej również nie włożył paczki (kolegi) do skrytki. U niego na drugi dzień przesyłka się znalazła. Moja była bardziej wartościowa, dlatego nie było zwrotu. Raczej zrezygnuję z usług tej firmy- nie będę tolerować złodziei. Nie polecam!! ZaletyBrakWadyKiepska obsługa reklamacji, niezrzetelna -
~Maja126 / 2020-12-21 17:40Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy! W ramach odstąpienia od umowy kupna chciałam zwrócić produkt ponad gabarytowy za pomocą kuriera inpost. Wygenerowałam etykietę, nakleiłam na paczkę i otrzymałam informację, że kurier będzie tego samego dnia do godziny 16:00 więc czekałam cały dzień w domu i nikt nie przyjechał. Następnego dnia o 12:00 zadzownił kurier że jest pod drzwiami i mam znieść paczkę do 5 minut bo on musi jechać dalej. Nie było mnie w domu więc tego nie zrobiłam. Zadzwoniłam na infolinię i otrzymałam informację, że w takiej sytuacji dadzą nowe zlecenie na sobotę do godziny 16:00. Czekałam całą sobote, otrzymałam numer do kuriera i zadzwoniłam czemu nie odebrał mojej paczki. A kurier na to że ma wolne i ma na to wywalone. Po raz czwarty zadzwoniłam z pretensjami i przełożyli odbiór na poniedziałek. Powiedziałam że w poniedziałek będę dopiero o 16:00 w domu. Dyspozytor odpowiedział że nie ma problemu, proszę tylko wysłać SMS do kuriera żeby przyjechał po tej godzinie. Tak też zrobiłam.. I oczywiście nie przyjechał! Dzwonię do kuriera a on mi mówi że pracuje tylko do 16:00 a moje zlecenie zostało anulowane i mam dzwonić do dyspozytora. Dyspozytor powiedział mi że w takiej sytuacji nikt nie odbierze mojej paczki skoro nie mogę się dostosować do pracy kuriera i ewentualnie mogę starać się o zwrot kosztów za przesyłkę w zgłoszeniu reklamacyjnym. Wkurzyłam się i powiedziałam, że jeżeli za 4 dni odbiorca nie dostanie paczki nie otrzymam zwrotu pieniędzy za towar w kwocie 300zł i Inpost poniesie koszty moich strat. Dyspozytor odpowiedział, że w takim razie trzeba było sobie paczkomatem wysłać te paczkę. Odpowiedziałam że gdyby zmieściłaby się do paczkomatu to bym wysłała, ale jest ponad gabarytowa i dlatego zamówiłam kuriera.
Firma to porażka. Nikt nic nie wie. Kurier zwala winę na dyspozytora a dyspozytor na kuriera.ZaletyBrakWadyNie da się wysłać paczki kurierem -
~Wkurwiony klient / 2020-12-21 17:40Ocena: 1.00 / 5
Paczka nadana ponad 10 dni temu, do dziś widnieje info paczka nadana w paczkomacie i tyle. Pomimo wielu telefonów i osobistego udania się do ich siedziby nic nie widzą co się stało z moja paczką. Pewnie już ją zgubili i nie ma komu się teraz przyznać. A infolinia to istny dramat , nie wiedzą czy żyją nawet. Wysyłałem setki paczek i nie było problemu ale tą najważniejszą w tym roku musieli zgubić. Nigdy więcej nie wyślę żadnej paczki u nich. Serdecznie nie polecam nikomu. ZaletyBrakWadyChcesz stracić paczkę wysyłaj tylko z importem. -
~BELL / 2020-12-21 15:48Ocena: 1.00 / 5
MASAKRA zamówiłem prezent na święta paczka niby w doręczeniu o 7:29 potem o 10:56 ze nie było nikogo w domu a byłem z rodziną cały dzień i zaraz dostałem o 14:57 ze paczka jest odesłana do nadawcy masakra !!!! nie polecam tej firmy schodzi na psy -
-
~Sebastian / 2020-12-21 07:54Ocena: 1.00 / 5
Szok.. przez kilka dni sms-y informujące o tym że paczka będzie dostarczona, a później paczka zostaje odesłana do nadawcy. Infolinia przeprasza i komentuje, że proszę sobie zadzwonić do nadawcy. !!!!!!!!!!!!!!?????????????
-
~wkurzony klient / 2020-12-21 02:06Ocena: 1.00 / 5
jakiś złodziej ukradł połowę paczki .nie polecam ZaletybrakWadybraki w paczce -
~Anonim / 2020-12-20 22:32Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!Byłam cały czas zadowolona aż do momentu gdy kurier miał dostarczyć mi paczkę a nie było mnie w domu i miał podjąć druga próbę doręczenia a odesłałam mija paczkę spowrotem i już nie przyjechal. Byłam z nim ugadana na drugi dzień i nic. Odesłał paczkę że niby była odmowa przyjęcia.Porazka ZaletyBrakWadyNie dostarczanie paczek -
~Grazyna / 2020-12-20 15:19Ocena: 4.00 / 5
Mam też problem z Inpostem. Do tej pory było wszystko ok, ale teraz to juz mam pecha. Od czwartku, od trzech dni paczka ma status "W doręczeniu" i nie mam mojej Paczuchy
strona 324 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- nastepna »
