strona 320 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- nastepna »
-
~Krzyś / 2020-12-16 09:05
Kolejny już raz kurier debil na siłę wepchnął paczkę do skrytki w paczkomacie i miałem trudności z jej wyjęciem. Takie praktyki kuriera tępego dzbana są nagminne. Chyba to debilowi sprawia przyjemność.
Wszelkie reklamacje są olewane przez firmę.
-
-
~Ali / 2020-12-15 21:19
Krótko nie polecam ostatni raz zamówiłem Wogole.jaks paczkę z Inpost od 3 w nocy a jest 21 jest paczka w jakimś podzielę pisanie mają żadnej odpowiedzi a tel Wogole nie można się dodzwonic Wady10 -
~Ktoś / 2020-12-15 18:44
Powiadomienie na maila ze paczka będzie dziś co mnie zdziwiło nawet numer do kuriera podali.Ale paczka wróciła do inpost i będzie dostarczona jutro.Jakim cudem?Bo zgloszalam juz 3 rekalamcje i kurier się mści!Badziew nie firma kurierska.ostatni raz wybrałam ta firmę.Nie szanują czyjegoś czasu.W dzisiejszych czasach mamy w czym wybierać nie trzeba korzystać z usług takich oslow którzy nawet dzwonkiem do drzwi nie potrafią zadzwonić że paczka czeka pod drzwiami! ZaletyJak taka firma może mieć zalety:)WadyWszystkie możliwe wady -
~Dariusz / 2020-12-15 18:10
Rano sms ,ze kurier dostarczy przesyłkę,nadawca przekazał,,ze kurier ma awizować wcześniej dostawę.Cały dzień czekania ,kurier przyjechał bez uprzedzenia przed godziną 18.Totalny brak szacunku dla cudzego czasu. -
~Agata / 2020-12-15 15:56
Kurier wiedział, że ma popsuty terminal do płatności kartą. Narodowości ukraińskiej, praktycznie nie rozmawiał po polsku. Śmiał się i mówił to pani nie odbiera. Przy zakupie było zaznaczone, że będę płaciła kartą. Chciał przyjechać rano, bo po południu mu nie pasowało. Odradzam korzystanie z kurierów tej firmy -
~Sławomir / 2020-12-15 15:43
Pierwszy raz mi się to zdażyło, ale in post rozwiązuje sprawę poprzez głupie tłumaczenie!!! Paczka przyszła do paczkomatu - mam aplikację inpostu, gdzie nie przyszło żadne powiadomienie w niej, a dopiero po tym jak przesłka została odesłana do nadawcy. W informacji uzyskałem tyle że "przecież wysłano informację na maila" - to po co mi aplikacja jak mam i tak siedziec i pilnować maila? A może wystarczy tylko wypita kawa i wróźenie z fusów by wiedzieć że paczka już czeka. Zaletyw dobie konkurencii to chyba żadna zaletaWadyNawet jak wina aplikacji inpost to i tak jest twoja wina. -
~Bernadeta / 2020-12-15 14:49
Kurier jest nie miły i bardzo pyskaty co to nie on nie polecam!!!!!!! -
~Niezadolowna / 2020-12-14 20:06
Wysłałam fygurke do Białegostoku z Gdańska, do Pani przyszła cała połamana mimo zabezpieczeń w postaci dwuwarstwowej folii bąbelkowej, nie polecam, rzucają tam tymi paczkami, a opakowywać to chyba trzeba w 5 kilo folii i karton z papierem... -
-
~Zofia / 2020-12-14 18:27
Jednego dnia kurier zostawił paczkę wieczorem przed drzwiami nie informując o tym nikogo. Paczka przeleżała tak całą noc. Kolejnym razem paczka została zostawiona na środku trawnika. Tego już za wiele, kurier wepchał paczkę za wycieraczkę od samochodu, ona nie kosztuje 5zł!!! -
~Niezadowolony klient / 2020-12-14 16:12
Zawsze byłam zadowolona z firmy, ale w tym roku przed świętami ewidentnie nie radzą Sobie na rynku. Każda inna firma potrafi na czas dostarczyć. Na początku grudnia nie zostałam poinformowana, że przesyłka jets już w paczkomacie. Zatem odesłali ja do nadawcy. Teraz czekam znowu na kolejną. Nie wiem czy już zaczynacie przejmować zachowania poczty polskiej, czy za mało kompetencji albo doświadczenia. Ale jeśli tak dalej pójdzie to nie wroze Wam przyszłości. -
~Wkur*wiony klient. / 2020-12-14 12:59
Bezkarnie gubią paczki. Robią wszystko żeby nie oddać pieniędzy!! Zwykle złodzieje. Potrzebują miliona dokumentów ode mnie z odowodnieniami.
Zwykle dno!!!!ZaletyŻadnychWadyMiliard -
~Aga / 2020-12-14 11:27
Nie polecam tej firmy nikomu korzystam z ich usług po raz pierwszy i mam nadzieje ze ostatni moja paczka nie doszła do mnie do dziś gdzie miała być umieszczona w paczkomacie juz 10 grudnia a gdy pojechałam pod paczkomat otworzyłam pusta skrytkę zadzwoniłam wiec do inpostu by wyjaśnić te sprawę i usłyszałam ze na drugi dzien to jest 11 grudnia kurier ma przeszukać paczkomat i mam czekać od nich na telefon telefonu oczywiscie nie otrzymałam wiec zadzwoniłam sama na co mi kolejna pani konsultantka odpowiedziała prosze czekać na maila jesli paczka sie znajdzie dostanie pani ponownie numer skrytki jak widać paczka nie znalazła sie do dziś bo nadal nie otrzymałam zadnej informacji na maila dzwonię jeszcze raz po raz kolejny pani z infolinii wysyła ponaglenie do firmy prosze o numer telefonu do kuriera który w tamtym dniu rozwoził paczki na co kobieta na infolinii mi odpowiada za nie posiadają takich informacji firma porażka kant oszust złodziej i dno nie polecam nigdy więcej nie skorzystam z ich usług ZaletyBrakWadyCale mnustwo -
~Elżbieta / 2020-12-13 23:24
Totalne dno, nie polecam! Cena 9,90 za doręczenie kusi ale nie warto za parę groszy szarpać się z tym towarzystwem. Rozmowa/y z paniami z infolinii - kiepski żart, powtarzają wyuczone formułki, dział reklamacji podobnie. ZaletyBrak -
~Cat / 2020-12-13 22:50
Ta firma to porażka. Pojechałem nadać paczkę, nie dało się zeskanować kodu, później nie mogłam włożyć paczki bo miała dokładnie 8 cm wysokości. Co to w ogóle ma być? Wróciłem do domu z niczym, ale będę pamiętał, żeby nie korzystać z beznadziejnych firm takich jak ta. ZaletyNie maWadyBeznadziejna firma -
~Wiktoria / 2020-12-13 18:44
Wysłałam paczkę używając aplikacji. W mailu informowano mnie, że nie jest potrzebne zaadresowanie przesyłki (również nie dostałam żadnej etykiety). Jedynie było wspomniane, że można napisać numer nadania na przesyłce. Niestety nie zrobiłam tego, ponieważ chyba zbyt mocno wierzyłam w inposta, że bez etykiety ani oznaczenia nic się z tą paczką nie stanie. Niestety paczka została zaadresowana źle a odbiorca dostał złą przesyłkę. Rozumiem, że ktoś mógł się pomylić, ale jednej rzeczy nie potrafię pojąć. Jak ktoś mógł pomylić paczkę o największym gabarycie z najmniejszym? Wybrałam duży gabaryt a odbiorca dostał paczkę mieszcząca się w jednej ręce. Na etykiecie były oczywiście moje dane wraz z napisem gabaryt C. Natomiast w aplikacji paczka jest podpisana jako gabryt mały. W emailu z kodem nadania wyraźnie jest napisane, że wybrałam gabaryt duży. Niestety nawet na infolinii nie dowiedziałam się jakim sposobem paczka dostała złą etykietę. Podejrzewam, że osoba wyjmująca paczki musiała naklejać etykiety na chybił trafił? Dziwny sposób, jeśli firma ma opcję wysyłania przesyłek bez potrzeby drukowania samemu etykiet. Niestety nie polecam i nie sądzę, że skorzystam jeszcze raz z tych usług. WadyNiekompetentni kurierzy -
~iza / 2020-12-13 15:33
Nie reagują na reklamacje, zawsze są niewinni, kurierzy odbierają przesyłki za klientów z paczkomatów, po czym kiedy zaczynasz szukać swojej przesyłki słyszysz, że ją odebrałeś. Z niedomkniętej przesyłki znikają przedmioty. ZaletybrakWadykradzieże paczek i z paczek -
-
~Celka 351 / 2020-12-13 10:41
Dzisiaj odebrałem paczkę z paczkomatu w Knurowie. Paczka rozerwana i pudełko w środku też rozerwane. Szukają czegoś??? Porażka -
~Wikuzia / 2020-12-12 21:41
Kurierzy przyjeżdżają późno do klientów nie dostarczają paczki na czas pracują o nie ludzkich godzinach -
~Ariel / 2020-12-12 12:35
To najgorsza firma w historii branży kurierskiej. Nie mam nic pozytywnego do powiedzenia o nich.
Począwszy od infolinii na której nie dowiesz się nic i tylko od konsultanta zależy jak bardzo Ci zepsuje dzień.
Nie da się nic odebrać, przyjmują dostawę na dni w których nie dostarczają paczek. Kurierzy często jeżdżą gdzie chcą i jak chcą. Jak jest sumienny to paczkomat działa idealnie jak nie to jest tragedia. -
~Andrzej / 2020-12-11 22:07
Paczka cała powgniatana, mimo kilku etykiet nie rzucać, opisu co jest w środku, ubezpieczenia paczki wszystko zostało zlekceważone.
strona 320 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- nastepna »