Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Skory / 2020-12-11 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kłamie że mnie nie zastał patologia.
    To już nie pierwszy taki numer Firma traci przez źle dobranych pracowników. To w waszym interesie żeby takich leni eliminować.Tym bardziej że takie praktyki są na pożądku dziennym. Jestem 24 godziny na dobę w domu a tu kolejny raz kurier nie może mnie zastać.
    PATOLOGIA
    ZaletyBRAK
    WadyZŁY PERSONEL
  • ~Patryk / 2020-12-11 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost przetrzymuje moją paczkę w sortowni od ponad 24h. Pilnie potrzebuje tego zamówienia a oni nawet nie pozwalają mi odebrać go osobiście z ich punktu. Kpina.
    ZaletyBrak
    WadyNie potrafią dostarczyć paczki na czas
  • ~Jola / 2020-12-11 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj o 9 rano przyjechało dwóch kurierów, jeden się przyuczał do do tego cholernie trudnego zawodu jakim jest roznoszenie paczek ale znając ich IQ pewnie będzie się musiał tego uczyć miesiąc. Generalnie ci kurierzy z InPostu są bezczelni chamscy niewychowani. Firmy taniej by wyszło gdyby zatrudniała małpy bo lepiej by sobie poradziły.nie polecam tej firmy nikomu trzymajcie się od niej z daleka bo zostaniecie oszukani i jeszcze będą was popychać tak jak mnie wczoraj kurier popchnął na stół. Powinien być za to zwolniony z pracy w trybie natychmiastowym.ale oczywiście jak zadzwoniłam do inpostu i zaczęłam się skarżyć no to wszyscy mieli mnie gdzieś nie ma się komu poskarżyć. Jaka firma tacy kurierzy.oczywiście nie mieli maseczek twierdząc że oni ich nie muszą nosić że wystarczy dystans. Tak jak powiedziałam małpy są inteligentniejsze niż kurierzy z InPostu.
    ZaletyTa firma nie ma żadnych zalet.
    WadyTa firma ma same wady
  • ~Asia / 2020-12-11 11:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Nadałam 10 paczek jedna po drugiej w tym samym paczkomacie. 1 zaginęła, na infolini wielokrotnie zapewniano mnie ,że wina leży po ich stronie ponieważ zarejestrowano nadanie na drugim końcu Polski. Paczkomaty przeszukane, paczki nie ma a reklamacja nieuwzględniona - według InPost wina leży po mojej stronie bo źle nadałam paczkę. Pytam jakim cudem? Zostałam bez paczki i pieniędzy. Monitoring i zapis rozmów na infolini udostępniają tylko na żądanie policji. Paranoja
    ZaletyCena przesyłki
    WadyObsługa klienta
  • ~Trafel / 2020-12-11 11:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie (mocno naciągane) średnio polecam. Jeżeli chodzi o paczkomaty jest bardzo dobrze, ale jak już trzeci raz miałem okazje mieć doczynienia z kurierstwem tej firmy nie polecam. Rozumiem że covid, teraz śnieg, ale te trzy razy kurier się spóźnił o jeden dzień, a kiedy dzwoniłem zapytać się co z paczką kurierzy byli opryskliwi i nie mili.
    ZaletyDo paczkomatów, ładnie wszystko i szybko,
    Paczki są szanowane nie uszkodzone

    WadyObsługa na linii
    Czas dostawy
    Opryskliwość kurierów
    Ogólnie słabo
  • ~Astralius / 2020-12-11 11:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z paczkomatów InPosta od dłuższego czasu, i jestem bardzo zadowolony z możliwości jakie to daje.

    Jestem jednak wstrząśnięty kulturą pracy kurierów, którzy pracują w tej firmie! Dwie sytuacje ostatnio:
    1. Żona czekała na paczkę, która miała już 2-dniowe opóźnienie, a była nam potrzebna na ten dzień (prezent dla znajomych). Chcieliśmy podejechać po paczkę bezpośednio do kuriera. Zadzwoniliśmy, umówiliśmy się, że jak będziemy wyjeżdżać to zadzwonimy ponownie. Dzwoniliśmy chyba ze 100 razy, a kurier olał nas ciepłym strumieniem..

    2. Wysłałem paczkę paczkomatem. Paczka miała na sobie aktualną etykietę oraz jedną starą etykietę na paczkę sprzed pół roku (data była widoczna na etykiecie), adresowaną na nasz adres, której status od dawna jest "Dostarczona". Kurier ponownie zeskanował starą etykietę i dostarczył paczkę pod zły adres. Efekt? 4 dni opóźnienia i paczka dostarczona przez uśmiechniętego ukraińskiego imigranta z powrotem na nasz adres, oraz strata 12 zł. Reklamacja?? Zapomnij! Równie uśmiechnięta i miła Pani na infolinii po pół h czekania powiedziała, że z uwagi na dwie etykiety reklamacji nie można uwgzlędnić. A "nowoczesny" system InPostu nie wykrył, że mądry inaczej kurier skanuje etykietę już dostarczonej paczki.. Paczka oczami adresata jest teraz "W drodze" a w rzeczywistości jest u nas i czeka na ponowne opłacenie.

    Widać że firma oszczędza na pracownikach, a system informatyczny niestety nie we wszystkich przypadkach zastępuje mózg...
    ZaletyWygodne nadawanie i odbiór paczek.
    WadyNiekompetentni kurierzy.
    Bezczelna obsługa infolinii.
    Dziurawy system obsługi paczek.
  • ~Mila / 2020-12-11 06:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam maila, że paczka dostarczona a paczki nie ma. Na infolinii nie chcieli mi przesłać nawet potwierdzenia odbioru i winę zwalali na nadawcę.
  • ~Zoe / 2020-12-11 00:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Rzucanie paczek można obejrzeć na miastokolobrzeg.pl z 10 grudnia 2020. Moją przerzucił popołudniowy kurier przez 2 metrowe ogrodzenie. Nie czekał, żeby przekazać, chociaż miałam do przejścia kilkanaście metrów kiedy byłam w ogrodzie. Poprzednią zgubili i na własną rękę szukaliśmy po magazynach. Jeśli ktoś nie ma wyboru firmy kurierskiej, to radzę brac paczki z płatnością przy odbiorze, jest szansa, że przywiozą.
  • ~Marek / 2020-12-10 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    firma skierowana na wyzysk. Czarują przez telefon, mówią co człowiek chce usłyszeć. Kolejna firma nadająca się na program w TV. Małym druczkiem w umowie dopisane np. umowa na 24 miesiące i po niej wypowiedzenie miesięczne. A słowa handlowca wypowiedzenie miesięczne w każdej chwili. Już nikt nie wspomina że po 24 miesiącach. ciągle jakieś dopłaty do paczek. Człowiek się boi korzystać z ich usług
    Zaletybrak
    WadyJedna wielka wada
  • ~Max / 2020-12-10 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka trafiła nie do tej skrytki i ktoś inny odebrał moją przesyłkę
  • ~Andrzej / 2020-12-10 15:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa reklamacji żenada!!! Zwrot pieniędzy podwójnie pobranych za paczkę z ich winy 30 dni Ludzie co można robić 30 dni jeśli sprawa jest prosta !!! Po prostu celowe zwlekanie by obracać pieniędzmi klienta a Ci co obsługują reklamację odpisują tyle co muszą i tak pewnie są szkoleni zero współpracy tym bardziej wina jest z ich winy mówiąc otwarcie . Na następny raz mam nauczkę nie zapłacę i niech paczka wraca oczywiście nie z winy zamawiającego . Większość paczkomatów nie obsługuje kart w tych czasach to chyba żart . Nie polecam a miałem zawsze miłe wspomnienia ale widać dopóki nie chodzi o pieniądze . Tym bardziej że mamy czasy gdzie nie blokuję się pieniędzy ludziom bo jest pandemia i niektórzy żyją z dnia na dzień .

    P.S Oczywiście nie mam nić do ludzi tam pracujących w dziale obsługi klienta - robią co muszą , To wszytko jest prowadzone przez zarządzających oni opracowali taki system i Uważam że celowo !!!
    WadyZwrot pieniędzy 30 dni co w innych firmach trwa moment . Obracają pieniędzmi przy tej okazji !!!!!!
  • ~Marcin / 2020-12-10 14:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Denerwująca robi się sytuacja w której paczka z powodu braku miejsc w paczkomacie ląduje w jakimś punkcie który otwarty jest w wyznaczonych godzinach. Zależy mi na odbiorze po 22. Tylko kasa się liczy. Jeżeli ktoś zamawia paczkę na dany adres paczkomat powinien mieć miejsce zarezerwowane. Tracę tylko czas paczka leży kilka dni gdzieś tam i jak znajdzie się miejsce to ląduje w wyznaczonym miejscu. Zarabiacie miliony i nie stać was na większe paczkomaty. W tyłku macie ludzi. Pozdrawiam iżyczę trochę więcej ludzkich normalnych zachowań
    ZaletyTanio
    WadyNie liczą się z klientem
  • ~Niezadowolony klient / 2020-12-10 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem paczkę z gwarancją dostawy następnego dnia roboczego. Jak się można domyślać po ilości gwiazdek kurier nie dostarczył przesyłki i czekam już na nią tydzień. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Taka firma nie powinna być na rynku !!! / 2020-12-10 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam !!!Stanowczo nie polecam !!!Stanowczo nie polecam !!!Stanowczo nie polecam !!!Stanowczo nie polecam !!!
    Zaletybrak!!!
    Wadypiszą mi ,że byli i mnie nie zastali a ja od dwuch dni nie wychodzę z domu.Krętacze!!!
  • ~Mojka / 2020-12-10 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma w ogóle nie powinna istnieć. Kurierzy popychają klientów są agresywni nie chcą ponosić żadnej odpowiedzialności jak i kurierzy tak i firma. uważają że nie muszą nosić maseczek z jakiegoś powodu może dlatego że uważają się za lepszych. W dodatku nie ma się gdzie poskarżyć, nie chcą połączyć z żadnym kierownikiem. Absolutnie nic nie przesyłajcie tą firmą bo będziecie mieli z tego tylko same kłopoty.
    WadyTa firma nie nadaję się do niczego nie powinna istnieć na rynku. Są dużo lepsze inne firmy na których można polegać do koszyka ten młody słoik witaj kochanie szykuj
  • ~Wojciech / 2020-12-10 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Antykonsumencka firma, która pomimo błędów nie uznaje reklamacji.
    WadyKrótki czas odbioru, system przedłużenia odbioru nie działa.
  • ~Aga / 2020-12-10 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesylki nie docierają na czas. Po interwencji telefonicznej do inpost, dalej cisza i nic nie wiadomo co z przesyłką. Telefoniczne nie potrafią udzielić informacji gdzie jest przesyła i kiedy dotrze do poczkomatu odbiorczego. Bardzo czesto korzystałam z ich usług. Ogólnie nie polecam za dużo nerwów. Zero informacji. Totalnie zlewaja klientów. Możesz dzwonić gadać i tak nic się nie dowiesz. A do tego byłam świadkiem wyładowania paczek z busa do przełożenia do paczkomatu. Zero poszanowania przesyłek. Wyrzucenie przesyłek z busa na ziemie jak leci, a potem wkładanie do paczkomatu. Nie ważne czy paczki się zaszkodziło.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko wypisane j.w. do tego drogo.
  • ~Marta / 2020-12-09 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka w opłakanym stanie , wszystko rozbebrane,karton rozerwany.... Nie polecam!!!!!
  • ~Wieloletni zwolennik szybkich przesyłek / 2020-12-09 19:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Zamawiałam dostawę do najbliższeego paczkomatu, na który zawsze odbieram przesyłki. Ale ostatnia przesyłka z 4 grudnia zamiast do paczkomatu, to kazano mi w SMS odebrać z z prywatnego punktu kurierskiego PAKERSI w innym odległym punkcie miasta, z twierdzeniem,że mój paczkomat jest załadowany. Następnęgo dnia byłam w pobliżu mojego paczkomatu, obserwowałam go ok godziny. Okazakło się że nikt nie odbierał paczek a niemal wszystkie skrytki,były wolne, tylko po to aby nadawcy mogli wkładać po 10 do 12 paczek od jednego nadawcy. Podjeżdzali nadawcy i wypakowywali po pół samochodu do skrytek. WNIOSEK: Paczkomat zarezerwowany wyłącznie dla nadawców, po to by zgarnąć jak nawięcej opłat za przesyłki,a odbiorcy już zapłacili, więc będą biegać za odbiorem swoich paczek choćby na koniec miasta. I o to w tym chodzi, liczy się kasa do zarobienia a nie klient który ma do odbioru przesyłkę. W moim przypadku odbiór zawsze następował najdalej po 2, 3 godzinach, bo właśnie po to wybieram paczkomat jak najbliżej mojego. zamieszkania. POCZTA przywozi paczki do domu a jeśli nie zastanie dzwoni i umawia się na konkretną godzinę lub proponuje zostawienie u sąsiada, pyta u którego. I to nazywa się profesjonalna usługa.
    WadyRezewacja skrytek dla przyszłych nadawców, a odbiorcy mogą biegać za swoimi paczkami, bo nie pozostawia się im wyjścia.
  • ~Iwona / 2020-12-09 18:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Towar zakupiony został dostarczony w opłakanym stanie. Zamówiony grzejnik czyli blacha była powyginana pudełko uszkodzone,podrzucone pod drzwi i tyle, kurier nie miał czasu czekać na mnie. Próba kontaktu z kurierem niemożliwa( nie odbierał telefonu)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982