strona 311 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2021-01-12 06:43
Tragedia paczka nadana do mnie 5stycznia dziś 12 paczki dalej niema dzwonie na infolinie jedyne co mogą dla mnie zrobić to sprawdzić mi to co widzę jak wejdę na ich stronę i podać numer do kuriera, dzwonie do kuriera gość kompletnie nie wie czy ma moja paczkę pytam gdzie jest to podjadę zabiorę od niego, on nie wie gdzie teraz jest po drugie właśnie z stamtąd odjeżdża ale tez nie wie na jaki adres? Rany Firma która ma kompletnie w nosie klienta, z takim brakiem szacunku, kompletnym brakiem jakiego kolwiek profesjonalizmu to sie nie spotkałam. Naprawde 3 razy sie zastanówcie zanim wybierzecie ta firmę, -
-
~Monika / 2021-01-11 22:54
świetnie że szybko otrzymałam paczkę, niestety przy wzroście 161cm nie mogłam dosięgnąć. Mam 28lat. Nawet jeżeli stałam na palcach to nie sięgałam. Wspiąć się nie było możliwości. Musiałam wziąć steropianowy fotelik samochodowy dla dziecka, który ktoś położył obok pobliskiego śmietnika. Niestety. Czułam się niezręcznie. Przyszłam po paczkę wieczorową porą, wiéc wokół brak żywej duszy.
System sprawny, łatwy w obsłudze. ZaletaZaletyObsługa responsywna, system sprawny i łatwy w obsłudze.Wadydla niskich osób skrzynka górna za wysoko usytuowana -
~Aneta / 2021-01-11 17:51
Tragedia, kurier uszkodził paczkę. Oczywiście przy dostarczeniu tak przekazał karton, że w żaden sposób nie było możliwości zauważyć tego, iż zniszczony bok kartonu, nieudolnie wyprostował. Dogoniłam go, "umył ręce"-zgłosić reklamację internetowo. Reklamacja odrzucona, odwołanie od decyzji także rozpatrzone negatywnie. Powód uszkodzenia: paczka spakowana nieodpowiednio i co najśmieszniejsze, piszą iż nadawca przed wysłaniem paczki powinien ją PRZETESTOWAĆ, czy nie ulegnie zniszczeniu a dodatkowo była naklejka UWAGA SZKŁO! Bezczelne zachowanie kuriera tłumaczą: PANDEMIA COVIT 19!NADAWCY WYBIERAJCIE INNE FIRMY! ZaletyBRAKWadyBRAK PROFESJONALIZMU -
~Janka27 / 2021-01-11 16:37
Tragedia. Dużo wysyłam, dużo odbieram. Co najmniej 1-2 razy w miesiącu mam zgubione paczki. Czasami znikają w drodze do sortowni a czasami ze skrytki ???? WadySłaba obsługa, długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, brak reakcji na uwagi dotyczące nieprawidłowego działania paczkomatu itp -
~Andi / 2021-01-11 12:35
Firma nie wysłała powiadomienia sms o czekającej do odbioru paczki i spowrotem trafiła do magazynu.Pani na infolini powiedziała ze firma odchodzi od powiadomień sms.Najlepsze jest to, że dostałem powiadomienie sms o zwrocie paczek do magazynu, których rzekomo inpost już przecież nie wysyła! -
~JG / 2021-01-11 09:39
Oszuści, paczka opakowana w karton i w folię bombelkowa uszkodzona, reklamacja odrzucona... Gdzie w DPD nigdy takie coś by nie przeszło nie polecam .... -
~Sebastian Z / 2021-01-10 00:56
Nie polecam, paczkomat wydał moją przesyłkę komu i innemu, jest nagranie z monitoringu mimo widocznej twarzy nie umieli go namierzyć. Reklamację odmówiono bo 7 dni na uzupełnienie dokumentów.
DnoZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Magda123 / 2021-01-09 22:25
Nie polecam, Pani która dostarczała mi paczkę po 7 rano gdzie nie było mnie w domu, była opryskliwa i w chamski sposób się do mnie odzywała, nie wspominając o przekleństwach. -
-
~dzik / 2021-01-09 18:27
Wszystko jest świetnie polecam ! Nie ma opuźnień i bardzo mili kurierzy :). ZaletySzybki czas dostawy, paczka w doskonałym stanie, mili kurierzy -
~Rozczarowana / 2021-01-09 04:55
Jestem totalnie
rozczarowana tą firmą, już przez dwie doby nie są w stanie umieścić paczki w wybranym paczkomacie w Łodzi, ani alternatywnie innym w okolicy. Nie wiem ile to jeszcze potrwa? Porażka!
-
~Pedros / 2021-01-08 22:30
Rekomendują paczkę bez etykiety, a potem paczka się zapodziewa! Na infolinii arogancka obsługa! Telefony, maile z których nic nie wynika... krótko mówiąc krakowskie dziady! -
~Fly / 2021-01-08 19:12
Beznadzieja infolinia.
Zgubiona paczka przez kuriera.
Nikt nie potrafi odpowiedzieć, gdzie jest. -
~P20 / 2021-01-08 18:42
W mojej multiskrytce powinny znajdować się dwie paczki, była tylko jedna. Reklamacji nie uznano ponieważ jeśli otworzyłam skrytkę to znaczy że wyjęłam paczkę(te samą paczkę której nie było). -
~cocietoobchodzi / 2021-01-08 15:29
POGCHAMP paczka zamowiona 5 stycznia na 7 stycznia, a od 6 stycznia nie rusza sie z miejsca, polecam ????????????????????
ZaletyBrakWadyCzas dostawy. -
~Joanna / 2021-01-08 14:56
Żenada! Nadana paczka 4 stycznia do dziś nie została doręczona. A na stronie 98% pączek dociera do odbiorcy na następny dzień roboczy. Od dwóch dni paczka tkwi w miejscu docelowym, ale nie ma miejsca w paczkomacie. Jeżeli ktokolwiek ma zamiar wysłać pilnie paczkę. Stanowczo odradzam korzystanie z usług inPost!!!!!! -
~Wojciech / 2021-01-08 14:03
Ogólnie inpost to porażka, przesyłka nadana do mnie została 4 stycznia, dziś jest 8 stycznia, i wg śledzenia przesyłka jeszcze tkwi w punkcie inpost, może dotrze 11 styczna ?????????????
MASAKRA !!!!!!WadyKuriozalnie długa dostawa !!!!!!!!!!! -
-
~Dominika / 2021-01-08 04:42
Korzystałam z InPost dość często do momentu kiedy wysłałam paczkę na święta i nie dotarła...zgubiła się najśmieszniejsze jest to że aby otrzymać zwrot w postaci gotówki muszę przedstawić paragon lub fakturę VAT z danymi które potwierdzą wartość przesyłki jeśli nie reklamacja nie będzie uznana śmiech na sali bo przecież kupując prezent i wysyłając nie myślałam o zatrzymaniu paragonu bo paczka zaginie....i całe 150 zł poszło gdzieś nie wiadomo gdzie.... -
~Ewa / 2021-01-07 22:37
Chcę podziękować pracownikom In Post Zielona Góra za umieszczenie w paczkomacie na Urszuli rozciętej wzdłuż paczki z połową zawartości. Na co liczyli???? Totalne chamstwo!!!! Słów brakuje, co za złodziejska łachudra! WadyJak można rozciętą po całości paczkę z wypadającą zawartością - połową pierwotnego zamówienia - wsadzić do paczkomatu i udawać, że wszystko jest ok? -
~Tskq / 2021-01-07 20:58
Cały tydzień dostarczają mi przesyłkę i dalej jej nie mam. Przez cały dzień moja przesyłka stała w miejscu. Nie polecam.???? WadyDługi czas oczekiwania -
~Blondynka / 2021-01-07 19:37
Sytuacja z sierpnia 2020r - kurier celowo włożył paczkę do uszkodzonej skrytki, na infolinii powiedzieli, że wiedzą, że jest zepsuta, ale mam sobie w nią postukać :) a nóż pomoże, jak można się domyślić - nie pomogło.
Kurier przyszedł dzień później i przełożył paczkę do działającej skrytki.
Druga już taka sytuacja - Zamówiłam sobie 2 paczki do paczkomatu inpost. Doszły we wtorek 05.01. więc poszłam je odebrać. Wpisując poprawny nr telefonu i kod odbioru pokazała się informacja "błąd autoryzacji".
Jeszcze 2 próby i nic. Po kolejnej próbie komunikat "ups, wygląda na to, że paczka została już zabrana".
Znowu telefon na infolinię i znowu niezawodne "stukanie" w skrytkę. Kolejna informacja, że j.w. przyjdzie kurier i przełoży paczkę. Pani zapewniła mnie, że dostanę sms-a i info na maila.
Nie dostałam nic.
Ale teraz najciekawsze! :)
Dzisiaj t.j. 07.01. o 12:15 dzwoni mój telefon - Pani X mówi, że była dzisiaj w paczkomacie odebrać swoja paczkę, ale znalazła w swojej skrytce moje paczki.
Wyobraźcie sobie mój szok. Moje paczki w cudzej skrytce, która się jednak otworzyła :)
Ta miła Pani X podała mi swój adres abym mogła odebrać od niej moje rzeczy.
Od inpostu nie dostałam żadnej informacji o przełożeniu paczki, więc przyszedł kurier i wcisnął trzecią paczkę do skrytki, która wcześniej mi się nie otwarła.
Niemożliwe, że nie zauważył paczek już tam obecnych, bo były duże.
Gdyby nie uczciwość Pani X byłabym w plecy 200zł bo taka była wartość paczek.
Zadzwoniłam dzisiaj na impost z pytaniem "jak tam moja paczka, bo nie mam info o przełożeniu do działającej skrytki" :)
Zakłopotany, niekompetentny konsultant zaczął tłumaczyć, że trzeba sprawdzić status paczki i ewentualnie będą szukać w magazynie, a gdy opowiedziałam mu zaistniałą sytuację, zapytał czy ja i Pani X złożyłyśmy reklamację XD
Reklamacje w inposcie to jeden wielki żart i strata czasu, nie usłyszałam "przepraszam" i bez ostrzeżenia w pół słowa konsultant się rozłączył i nie raczył oddzwonić, a numer miał :)
Podsumowując, nie polecam, totalny brak kompetencji i zero szacunku.
Nie wiem, czy kurierzy są niewidomi czy aż tak leniwi, skoro pakują wszystkie paczki jak leci do jednej skrytki.WadyNawet nie są w stanie przeprosić za swój błąd i nie udzielają żadnej pomocy.
strona 311 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- nastepna »