strona 310 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- nastepna »
-
~Adam / 2021-01-13 19:45
Zamówiłem na allegro wycieraczki dla teścia 120 km różnicy. Dokonałem zapłaty ze swojego konta bankowego jak i również adres email pochodzi z mojego konta allegro. W danych odbiorcy wpisałem dane teściowej. Otrzymałem maila z.inpostu że przesyłka dostarczona - kurier. Po czym minął dzień a przesyłki nie ma. Podsumowując zadzwoniłem na infolinię inposta i po podaniu ostatnich czterech cyfr przesyłki pan urzędnik inpostowy stwierdził że moje dane nie widnieją w danych przesyłki. Wytłumaczyłem że kupiłem na allegro, że maile przychodzą na mój adres i że mam potwierdzenie przelewu z mojego konta! Gościu stwierdził że nie udzieli info o paczce bo odbiorcą jest moja teściowa która nie wiedziała by tak naprawdę o co zapytać ,,miłego pana,,. Paczkomaty polecam ale infolinia.... Podejrzewam że.bylby problem gdy bym zamówił na.swoje dane ale na adres teściów bo kurier by nie wydał.
-
-
~Kamil / 2021-01-13 18:45
Nie polecam i napewno korzystam poraz ostatni, aplikacja nie zdaje się na nic ponieważ nikt nie robi aktualizacji paczki docierały do mnie z opóźnieniem,a na OSTATNIĄ ciągle czekam mimo że powinna być dostarczona 2 dni temu Ja rozumiem, że gdzieś może być dużo pracy, ale to nie powinno wpływać czy chociażby interesować konsumenta złotych gór się nie obiecuje jeżeli nie jest się w stanie dotrzymać podstawowych terminów, nie polecam -
~Patrycja / 2021-01-13 18:21
Najgorsza firma kurierska z którą się spotkałam małolat zatrudniają a później się nie wyrabiają z paczkami oszustki. Byłam cały czas w domu a ta kurierka napisała że nie zastała nikogo w domu na drugi dzień dzwoniła i się pytała czy potrzebna jest mi przesyłka jeśli by mi nie była potrzebna to bym nie zamawiała ZaletyBrak zalet dla tej firmyWadyNie wyrabiają się z przesyłkamu -
~Przemysław / 2021-01-13 17:23
Paczka nadana 4 stycznia do dnia dzisiejszego (13 stycznia) nie doreczona do paczkomatu docelowego! Od 9 stycznia (pięć dni) czeka w POP aż kurier ją łaskawie zabierze do paczkomatu! To się nazywa USŁUGA - MASAKRA!!! Na reklamacje dostanę odpowiedź w terminie do 30 dni!!!! -
~Milkn / 2021-01-13 17:21
Kurier spóźnił się o dzień z przesyłką którą bardzo potrzebowałem -
~Adam / 2021-01-13 17:15
W dobie pandemi nie można płacić kartą....PARANOJA... -
~Pariee / 2021-01-13 14:52
Pierwszy raz dokonywałem reklamacji w Inpost, kurier przywiózł paczkę uszkodzoną, wiaderko z mikrobetonem w kartonie otulonym z każdej strony kartonami pęknięte, zawartość rozsypana po jego busie, pyta się czy jest ok? XD nie jest! 400zł w plecy, mów że mogę złożyć reklamację online, i tak uczyniłem, produkt był bardzo dobrze zabezpieczony, aby pęknąć wiaderko trzeba było albo rzucać i rozbijać o ziemię, albo spadło na nie coś wielkiego i ciężkiego.
Po miesiącu telefon i targowanie się czy ja czasem nie wyolbrzymiam i że wszystko jest ok przecież coś tam w tym wiaderku na dnie zostało nie? Pomyślałem nosz K***, wytłumaczyłem że prosze o zwrot całości zawartości, że zawartość mojego wiadra to sobie mogę zamieść z busa kuriera... Finalnie mail z odrzuceniem reklamacji, bo nie była dobrze zabezpieczona paczka, AAAA G**** prawda!!!! na zdjęciach reklamacyjnych dokładnie było widać że sprzedawca zapakował towar bardzo należycie i robotę spartolił INPOST!!!ZaletyTanio i szybkoWadyNiedbałość, system reklamacji to KPINA!!!! -
~Pjoter / 2021-01-13 14:40
Kurier jak pakuję paczki do paczkomatu to rzuca nimi lub je zgniata zeby sie tylko zmieściły. ZaletySzybkość dostawyWadyObchodzenie sie z paczka -
-
~Baabi / 2021-01-13 14:36
Nie polecam, paczka o wartości 900 złoty została zostawiona pod drzwiami, kurier nie zadzwonił nie próbował zostawić u nikogo innego.
-
~adamka / 2021-01-13 14:25
Witam, opiszę mechanizm ignorowania klientów. Otrzymałem przesyłkę inpost 23 grudnia po południu. Nie mogłem jej odebrać, wiadomo wyjazd na święta. Poza tym w tamtym momencie pogubiłem się. Inpost przesyłał sms za smsem, ponieważ miałem kilka przesyłek, potem pracownik dokładał do skrytki po kilka przesyłek i robiło się totalne zamieszanie, że podjeżdzalem po przesyłkę, którą odebrałem wcześniej. Masakra. Tak więc podjechałem po powrocie do domu i okazało się, że piszę, że jest błąd po wpisaniu kodu. Tak więc dalej czekałem myśląc, że to kod do wcześniejszej przesyłki. Dopiero dwa dni pozniej zorientowałem się, że to była przesyłka na którą czekałem. Zadzwoniłem na infolinię, poinformowanomnie, że przesyłka jest u nich w magazynie i można ja ponownie przesłać do paczkomatu, tylko musze napisac reklamację, napisałem, ale odpisano mi standardową formułką, że zwracają do nadawcy bo upłynęło 48h.
Widzicie tu logikę? Vo ja nie. system ma zapisane, że podejmowałem próbę odbioru nieco po czasie, przesyłka w tym czasie jest w magazynie, ja dzwonię i prosze o ponowne przesłanie, natomiast to jest jak mi pisza po prostu niemozliwe, bez jakiegokolwiek wytłumaczenia. Totalne olanie swojego klienta. To jest dno dna i kompletna bezczelność. Gdyby firma musiała walczyć o klienta bo by się nie zblatowała z kilkoma innymi duzymi firmami, to by popłynęła przy takiej organizacji. Oczywiście przesyłka nie dotarła do nadawcy, więc się pytam retorycznie- gdzie jest? To Vyło 30 zł warte, ale przynajmniej wiem, ze dla mnie inpost to dziady. GdyVy zalezło im na dostarczaniu przesyłek po pierwsze system by pokazywał, że była próba odbioru i wystarczyłoby mieć aplikację, że na paczkomacie jest opłata np 5 zł za spóxniony odbiór. Albo ebile, że na to nie wpadli albo zwyczajnie nie dorośli aby mieć wpisana misję w swojej działalności. Ja odVieram te firme jako prostactwo do kwadratu, żerujące doputy dopóki ich zleceniodawcy ich nie kupia i nie zakończa tej naszej męczarni.ZaletyzeroWadyza dużo -
~Myszka 1234 / 2021-01-13 14:16
Dostawa szybka tu nie mam co do zarzucenia , ale podejście kuriera masakra. Niemiłe i gburowate zachowanie jakby za karę woził te paczki.. i to przekreśla wszystko. ZaletySzybką dostawaWadyNiemiłe podejście do klienta -
~Monika / 2021-01-13 11:59
Zamówiłam paczkę za pobraniem widząc że można spokojnie zapłacić kartą. Niestety agresja wśród kurierów ich ton woła o pomstę do nieba. Ogólnie twierdzą że nie mogę zapłacić kartą bo oni nie muszą wozić terminali ze sobą. Dziś próba pierwsza skończyła się statusem brak klienta pod danym adresem. Opryskliwość to ich drugie imię. Każą dzwonić na centrale i tam sobie tłumaczyć a i tak nie zapłacę karta. Tragedia polecam paczkomaty one nie są sfrustrowane. ZaletyCzas dostarczeniaWadyKurierzy i ich opryskliwość i złośliwość. -
~Nika / 2021-01-13 11:32
Nie polecam tej firmy. Kurier zamiast dostarczyć paczkę do mnie, zostawił ją pod innym adresem. Dzwoniąc do niego zapytałam czy paczka napewno będzie danego dnia - odpowiedział no już jest przecież dostarczona. -
~Agata / 2021-01-13 11:11
Postawa kuriera do klienta pierwsza raz się spotykam z taką arogancją,mianowicie przy pierwszej próbie doręczenia paczki dzwoni do mnie szanowny "PAN" kurier ze ma przesyłkę pod dany adres odpowiadam ze nie ma mnie w tym momencie w domu ze będę po godz 13 albo ewentualnie jutro na to szanowny pan kurier odpowiada cytuję "TO NIE JEST KONCERT ŻYCZEŃ" głosem aroganckim i bardzo pretensjonalnym... Dzisiaj nastąpiła druga próba doręczenia paczki przez szanownego "Pana" kuriera powodem nie wydania mi paczki przez Pana kuriera i wpisania błędnego statusu iż klient odmówił przyjęcia paczki co oczywiście mija się z prawdą było to że widząc że opryskliwy Pan kurier wcale się nie spieszy z doręczeniem paczki tylko zaczyna aroganckim tonem upominac mnie tylko proszę wyliczona kwotę odpowiadam panu kurierowi tak mam wyliczona kwotę widząc że dalej nie ma zainteresowania przekazania mi tej paczki, kładę wyliczona kwotę przy panu na ziemi i wyjmuje pierwsza paczkę pytając czy to moja paczka pan głosem "plutonowego w wojsu" rozkazuje mi proszę natychmiast zostawić ta paczke podnieść te pieniądze bo inaczej nie dostanie Pani tej paczki jak powiedzial tak zrobił zabrał paczkę i poszedł tylko dlaczego wpisuje fałszywe dane do formularzu ze klient odmówił przyjęcia paczki dlaczego nie wpisze ze celem nie odebrania paczki jest arogancja i nie umiejętność współpracy z ludźmi owego Pana kuriera ( na tym chyba jego praca polega). Pierwszy raz w życiu spotkałam się z takim zachowaniem ze strony kuriera mam nadzieję ze ostatni !!!!!! -
~yarrro / 2021-01-13 09:05
Kurier, kiepsko mówiący po polsku, nie potrafił zrozumieć, czym jest adres odbiorcy. Dla niego odbiorcą byłem ja (osoba nadająca paczkę) ponieważ odbierał ją ode mnie. Wskutek ostatecznego jej nieodebrania, firma prawdopodobnie wpisała mnie na listę klientów, których nie obsługuje, bo po następne przesyłki kurier w ogóle już nie przyjechał. -
~Mati / 2021-01-13 09:00
Wysłałem tylne lampy od samochodu do klienta przyjechały popękane i zniszczone napisałem naklejkę uwaga szkło żeby nie rzucać ale i tak to nic nie dało -
-
~Andrzej G / 2021-01-13 06:15
Realizacja dostarczania przesyłek z Aliexpress realizowanych przez InPost woła o pomstę do nieba, podobnie jak reakcja na składane reklamacje. Nie pierwszy raz się zdarza, że przesyłka dotarła do Polski, została oclona, a na stronie InPostu figuruje jako "Przygotowana przez nadawcę".
Jedna z przesyłek (653399980061332015952683) już 20 grudnia 2020 r. dotarła do Polski, została oclona i do tej pory InPost nie dostarczył jej do paczkomatu. Składałem w tej sprawie kilkakrotnie reklamację, informując InPost o aktualnym położeniu przesyłki, dokumentując nawet zrzutem ekranu ze strony https://track.aliexpress.com/ i nic to nie dało. Dzisiaj mamy 13 stycznia 2021 r. Czyli mija 24 dzień "leżakowania" przesyłki gdzieś na składzie celnym i nie podjęcia jej przez InPost.ZaletyBrakWadyOgromne opóźnienia w dostarczaniu przesyłek AliExpress. Totalna ignorancja zgłaszanych reklamacji. Nie podejmowanie przesyłek ze składu celnego. Brak wiedzy o aktualnym statusie przesyłek z AliExpress -
~Piotr / 2021-01-12 20:38
Przesyłka dostarczona ale pomimo zaznaczenia "ostrożnie" oraz opisu blat granitowy - dotarła uszkodzona. Blat pękniety na pół. A firma nie widzi ŻADNEJ Swojej WINY. Żenada i skandal. Nie polecam tego przewożnika, Wyznają zasadę że jak klient zapłacił to pomimo zniszczenia przedmiotu mają Cię w dupie. Potęncjalny kliencie, jeżeli i Ty również mąasz gdzieś swoje ciężko zarobione pieniądze to śmiało wybierz tę firmę a jej pracownicy pokażą gdzie jest Twoje miejsce, czyli na miejscu sponsora kupy nieudaczników. ZaletyPrzesyłka dotarła pomimo pomylenia adresu przez kuriera.WadyKurier a ostrożne obchodzenie z przesyłką to dwie różne rzeczy -
~Kinga / 2021-01-12 15:37
Szybka dostawa, trzymaja sie terminu dostawy, a paczka czasmi zdarzy wczesniej przyjechac. Polecam. ZaletySzybka dostawaWadyRaz paczka zostala dostarczona uszkodzona, ale wnetrze bylo ok -
~Radosław / 2021-01-12 11:28
Serwis niekompetentny, kłamią i nie dotrzymują terminów. Brak reakcji na zagubione przesyłki
strona 310 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- nastepna »