Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8016 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda123 / 2021-01-09 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, Pani która dostarczała mi paczkę po 7 rano gdzie nie było mnie w domu, była opryskliwa i w chamski sposób się do mnie odzywała, nie wspominając o przekleństwach.
  • ~dzik / 2021-01-09 18:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jest świetnie polecam ! Nie ma opuźnień i bardzo mili kurierzy :).
    ZaletySzybki czas dostawy, paczka w doskonałym stanie, mili kurierzy
  • ~Rozczarowana / 2021-01-09 04:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem totalnie
    rozczarowana tą firmą, już przez dwie doby nie są w stanie umieścić paczki w wybranym paczkomacie w Łodzi, ani alternatywnie innym w okolicy. Nie wiem ile to jeszcze potrwa? Porażka!
  • ~Pedros / 2021-01-08 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Rekomendują paczkę bez etykiety, a potem paczka się zapodziewa! Na infolinii arogancka obsługa! Telefony, maile z których nic nie wynika... krótko mówiąc krakowskie dziady!
  • ~Fly / 2021-01-08 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja infolinia.
    Zgubiona paczka przez kuriera.
    Nikt nie potrafi odpowiedzieć, gdzie jest.
  • ~P20 / 2021-01-08 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej multiskrytce powinny znajdować się dwie paczki, była tylko jedna. Reklamacji nie uznano ponieważ jeśli otworzyłam skrytkę to znaczy że wyjęłam paczkę(te samą paczkę której nie było).
  • ~cocietoobchodzi / 2021-01-08 15:29
    Ocena: 1.67 / 5
    POGCHAMP paczka zamowiona 5 stycznia na 7 stycznia, a od 6 stycznia nie rusza sie z miejsca, polecam ????????????????????

    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy.
  • ~Joanna / 2021-01-08 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada! Nadana paczka 4 stycznia do dziś nie została doręczona. A na stronie 98% pączek dociera do odbiorcy na następny dzień roboczy. Od dwóch dni paczka tkwi w miejscu docelowym, ale nie ma miejsca w paczkomacie. Jeżeli ktokolwiek ma zamiar wysłać pilnie paczkę. Stanowczo odradzam korzystanie z usług inPost!!!!!!
  • ~Wojciech / 2021-01-08 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie inpost to porażka, przesyłka nadana do mnie została 4 stycznia, dziś jest 8 stycznia, i wg śledzenia przesyłka jeszcze tkwi w punkcie inpost, może dotrze 11 styczna ?????????????
    MASAKRA !!!!!!
    WadyKuriozalnie długa dostawa !!!!!!!!!!!
  • ~Dominika / 2021-01-08 04:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystałam z InPost dość często do momentu kiedy wysłałam paczkę na święta i nie dotarła...zgubiła się najśmieszniejsze jest to że aby otrzymać zwrot w postaci gotówki muszę przedstawić paragon lub fakturę VAT z danymi które potwierdzą wartość przesyłki jeśli nie reklamacja nie będzie uznana śmiech na sali bo przecież kupując prezent i wysyłając nie myślałam o zatrzymaniu paragonu bo paczka zaginie....i całe 150 zł poszło gdzieś nie wiadomo gdzie....
  • ~Ewa / 2021-01-07 22:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Chcę podziękować pracownikom In Post Zielona Góra za umieszczenie w paczkomacie na Urszuli rozciętej wzdłuż paczki z połową zawartości. Na co liczyli???? Totalne chamstwo!!!! Słów brakuje, co za złodziejska łachudra!
    WadyJak można rozciętą po całości paczkę z wypadającą zawartością - połową pierwotnego zamówienia - wsadzić do paczkomatu i udawać, że wszystko jest ok?
  • ~Tskq / 2021-01-07 20:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Cały tydzień dostarczają mi przesyłkę i dalej jej nie mam. Przez cały dzień moja przesyłka stała w miejscu. Nie polecam.????
    WadyDługi czas oczekiwania
  • ~Blondynka / 2021-01-07 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja z sierpnia 2020r - kurier celowo włożył paczkę do uszkodzonej skrytki, na infolinii powiedzieli, że wiedzą, że jest zepsuta, ale mam sobie w nią postukać :) a nóż pomoże, jak można się domyślić - nie pomogło.
    Kurier przyszedł dzień później i przełożył paczkę do działającej skrytki.

    Druga już taka sytuacja - Zamówiłam sobie 2 paczki do paczkomatu inpost. Doszły we wtorek 05.01. więc poszłam je odebrać. Wpisując poprawny nr telefonu i kod odbioru pokazała się informacja "błąd autoryzacji".
    Jeszcze 2 próby i nic. Po kolejnej próbie komunikat "ups, wygląda na to, że paczka została już zabrana".
    Znowu telefon na infolinię i znowu niezawodne "stukanie" w skrytkę. Kolejna informacja, że j.w. przyjdzie kurier i przełoży paczkę. Pani zapewniła mnie, że dostanę sms-a i info na maila.
    Nie dostałam nic.
    Ale teraz najciekawsze! :)

    Dzisiaj t.j. 07.01. o 12:15 dzwoni mój telefon - Pani X mówi, że była dzisiaj w paczkomacie odebrać swoja paczkę, ale znalazła w swojej skrytce moje paczki.
    Wyobraźcie sobie mój szok. Moje paczki w cudzej skrytce, która się jednak otworzyła :)
    Ta miła Pani X podała mi swój adres abym mogła odebrać od niej moje rzeczy.
    Od inpostu nie dostałam żadnej informacji o przełożeniu paczki, więc przyszedł kurier i wcisnął trzecią paczkę do skrytki, która wcześniej mi się nie otwarła.
    Niemożliwe, że nie zauważył paczek już tam obecnych, bo były duże.

    Gdyby nie uczciwość Pani X byłabym w plecy 200zł bo taka była wartość paczek.

    Zadzwoniłam dzisiaj na impost z pytaniem "jak tam moja paczka, bo nie mam info o przełożeniu do działającej skrytki" :)
    Zakłopotany, niekompetentny konsultant zaczął tłumaczyć, że trzeba sprawdzić status paczki i ewentualnie będą szukać w magazynie, a gdy opowiedziałam mu zaistniałą sytuację, zapytał czy ja i Pani X złożyłyśmy reklamację XD
    Reklamacje w inposcie to jeden wielki żart i strata czasu, nie usłyszałam "przepraszam" i bez ostrzeżenia w pół słowa konsultant się rozłączył i nie raczył oddzwonić, a numer miał :)

    Podsumowując, nie polecam, totalny brak kompetencji i zero szacunku.
    Nie wiem, czy kurierzy są niewidomi czy aż tak leniwi, skoro pakują wszystkie paczki jak leci do jednej skrytki.
    WadyNawet nie są w stanie przeprosić za swój błąd i nie udzielają żadnej pomocy.
  • ~Małgorzata / 2021-01-07 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Kurier w pierwszy dzień napisał w komentarzu, że w domu mnie nie było kłamstwo czekałam na kuriera cały dzień. Po tym był drugi i następnie trzeci dzień. Brak telefonu, jakiejkolwiek informacji. Interweniowałam u kuriera. Powiedział, że będzie o 16:00 i co - nie było go o 16:00. Pan stwierdził, że teraz czeka ma załadunek około 40 minut i może będzie u mnie jak się wyrobi około 20:00, ale to też niepewne. Bo najpierw musi obsłużyć przedsiębiorców (bo oni są priorytetowi dla tej firmy) a potem paczki z dzisiejszego dnia do indywidualnych klientów (tych mniej ważnych). Dzwoniłam na infolinię - rozkładają ręce - "no co ja dla Pani zrobić mogę, obowiązuje kolejność rozpatrywania skarg". Jestem ciekawa czy dzisiaj również przeczytam, że w domu mnie nie było. Przesyłka opłacona z góry pewnie powróci do nadawcy. NIE POLECAM SZKODA NERWÓW I PIENIĘDZY.
    Poznań, 07.01.2021r.
    ZaletyBrak
    WadyJak na razie same wady. Drogo, nerwowo i brak pewności czy otrzymamy przesyłkę :(
  • ~Eliza / 2021-01-07 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogodzinie 10.18 została umieszczona przesyłka w paczkomacie, a o godz. 14.20 tego samego dnia zabrana z powrotem z informacją, że odesłana do nadawcy, bo upłynął termin odbioru. Od godziny 15 wydzwaniam do Inpostu, dostałam w końcu ok. 17 informację, że wdał się błąd systemu, dlatego mogę zrezygnować z produktu i anulować zamówienie, bo ich rola na ten moment się skończyła, a ja mam sobie dzwonić do nadawcy, prosząc o ponowne przesłanie towaru. Inpost zrzucił odpowiedzialność na nadawcę. Niemiła kobieta z punktu odbioru, twierdziła, że nie ma wpływu na to, co mówią na infolinii Inpost, że paczka będzie przekierowana do sprawnego najbliższego paczkomatu, bo może oni są niedoinformowani, co dalej się z produktem dzieje To po, co ta infolinia. Żenada.
    Wadybrak pomocy w rozwiązaniu problemu, który powstał z winy Inpostu
  • ~Aaa / 2021-01-07 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś utwierdziłam sie w tym ze składanie reklamacji przez in post jest zupełna strata czasu jesli komuś zginęła jakaś wartościowa paczka dostarczana przez tych konowałów polecam udanie sie od razu ze sprawa na policję bo infolinia nic nie wskóracie zamówiłam przesyłkę dostarczana za pomocą paczkomatów in post pod koniec listopada niestety paczka zaginęła pani z infolinii poleciła mi złożenie reklamacji i zapewniła mnie ze wszystkie paczkomaty są monitorowane i dopiero gdy złoże reklamacje oni sprawdza za pomocą kamer co tak naprawde stało sie z moja paczka co tez uczyniłam dziś to jest 7.01 otrzymuje maila od firmy in post z informacja ze reklamacja została rozpatrzona negatywnie powod : brak faktury lub paragonu potwierdzającego złożenie zamówienia to jest śmiech na sali napisałam wiec do szanownej pani z działu reklamacji jak mam im załączyć paragon lub fakturę za zamówienie skoro ono do mnie nie dotarło przecież nie wezmę sobie tego z księżyca ? Na co szanowna pani mi odpisała kopia artykułu ustawy, po co firmie kurierskiej faktura za zamówienie lub paragon chyba po to zeby sprawdzic czy warto w ogole zwracać za to hajs przecież oni rejestrują jakos chyba te przesyłki sa listy przewozowe itp co firmę kurierska interesuje co zamówiłam i za jaka kwotę ???? dno wodorosty oszustwo chamstwo złodziejstwo i sto metrów mułu
    ZaletyBrak
    WadyOkropne
  • ~Bylku / 2021-01-07 14:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka została umieszczona w skrzynce która była dwa razy mniejsza od paczki, wepchnięta na sile i przez dziurkę w skrzynce nie było jej widać, dopiero po otworzeniu skrzynki można było wydobyć ja w trzech częściach cała porwana od wpychania na sile. Kurier nie zadzwonił, nie powiadomił o zostawieniu paczki w skrzynce ( gdzie nawet nie pomyślałabym żeby zostawić paczke tej wielkości w tak małej skrzynce ) po interwencji zadzwonił zdenerwowany ze dzwonił a ja nie odbierałam gdzie specjalnie cały dzień byłam pod telefonem bo czekałam na paczke a z powodu pracy zdalnej nie mogłam stać cały dzień pod oknem , za każdym razem dzwonił do mnie kurier wiec brak kontaktu był dla mnie niepokojący.
    ZaletyŻadne
    WadyKurierzy wykonują prace na odwal się, nie dbają o opinie firmy a co ważne o zadowolenie klienra
  • ~Poa / 2021-01-07 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja przesyłka zaginęła, a w systemie widnieje jako "odebrana". Od kilku dni codziennie dzwonię w tej sprawie, ale jedyne co słyszę to że "proszę uzbroić się w cierpliwość"... jestem bardzo ciekawa kiedy moja paczka do mnie dotrze... czy w ogóle...

    Wczoraj odebrałam inną paczkę, która była uszkodzona... W środku rozbity lakier do paznokci, kawałki szkła i pobrudzona reszta zawartości przesyłki...

    Naprawdę usługi tej firmy są wątpliwej jakości...
    WadyKurierzy coraz bardziej leją na jakość wykonywanych usług.
  • ~Krzysiek / 2021-01-06 20:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka została zniszczona. Zero zwrotu,absurdalne wytłumaczenie odmowy odszkodowania. A dodam że chodzi o rurę stalową którą trzeba chcieć zniszczyć.
    Obsługa reklamacji klienta poniżej zera.
  • ~Małgorzata / 2021-01-05 21:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z inpostu w rejonie zachodniopomorskim.Pan,którego telefon jest podany do kontaktu-zawsze odbiera i jest z paczkami o ustalonej godzinie.Od kiedy zaczęłam korzystać z inpostu paczki są w ciągu 24 godzin u adresata w małej, odległej miejscowości.
    ZaletyNajszybsza dostawa paczek do każdego miejsca w Polsce.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981