Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8016 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pjoter / 2021-01-13 14:40
    Ocena: 3.67 / 5
    Kurier jak pakuję paczki do paczkomatu to rzuca nimi lub je zgniata zeby sie tylko zmieściły.
    ZaletySzybkość dostawy
    WadyObchodzenie sie z paczka
  • ~Baabi / 2021-01-13 14:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam, paczka o wartości 900 złoty została zostawiona pod drzwiami, kurier nie zadzwonił nie próbował zostawić u nikogo innego.
  • ~adamka / 2021-01-13 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam, opiszę mechanizm ignorowania klientów. Otrzymałem przesyłkę inpost 23 grudnia po południu. Nie mogłem jej odebrać, wiadomo wyjazd na święta. Poza tym w tamtym momencie pogubiłem się. Inpost przesyłał sms za smsem, ponieważ miałem kilka przesyłek, potem pracownik dokładał do skrytki po kilka przesyłek i robiło się totalne zamieszanie, że podjeżdzalem po przesyłkę, którą odebrałem wcześniej. Masakra. Tak więc podjechałem po powrocie do domu i okazało się, że piszę, że jest błąd po wpisaniu kodu. Tak więc dalej czekałem myśląc, że to kod do wcześniejszej przesyłki. Dopiero dwa dni pozniej zorientowałem się, że to była przesyłka na którą czekałem. Zadzwoniłem na infolinię, poinformowanomnie, że przesyłka jest u nich w magazynie i można ja ponownie przesłać do paczkomatu, tylko musze napisac reklamację, napisałem, ale odpisano mi standardową formułką, że zwracają do nadawcy bo upłynęło 48h.

    Widzicie tu logikę? Vo ja nie. system ma zapisane, że podejmowałem próbę odbioru nieco po czasie, przesyłka w tym czasie jest w magazynie, ja dzwonię i prosze o ponowne przesłanie, natomiast to jest jak mi pisza po prostu niemozliwe, bez jakiegokolwiek wytłumaczenia. Totalne olanie swojego klienta. To jest dno dna i kompletna bezczelność. Gdyby firma musiała walczyć o klienta bo by się nie zblatowała z kilkoma innymi duzymi firmami, to by popłynęła przy takiej organizacji. Oczywiście przesyłka nie dotarła do nadawcy, więc się pytam retorycznie- gdzie jest? To Vyło 30 zł warte, ale przynajmniej wiem, ze dla mnie inpost to dziady. GdyVy zalezło im na dostarczaniu przesyłek po pierwsze system by pokazywał, że była próba odbioru i wystarczyłoby mieć aplikację, że na paczkomacie jest opłata np 5 zł za spóxniony odbiór. Albo ebile, że na to nie wpadli albo zwyczajnie nie dorośli aby mieć wpisana misję w swojej działalności. Ja odVieram te firme jako prostactwo do kwadratu, żerujące doputy dopóki ich zleceniodawcy ich nie kupia i nie zakończa tej naszej męczarni.
    Zaletyzero
    Wadyza dużo
  • ~Myszka 1234 / 2021-01-13 14:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Dostawa szybka tu nie mam co do zarzucenia , ale podejście kuriera masakra. Niemiłe i gburowate zachowanie jakby za karę woził te paczki.. i to przekreśla wszystko.
    ZaletySzybką dostawa
    WadyNiemiłe podejście do klienta
  • ~Monika / 2021-01-13 11:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłam paczkę za pobraniem widząc że można spokojnie zapłacić kartą. Niestety agresja wśród kurierów ich ton woła o pomstę do nieba. Ogólnie twierdzą że nie mogę zapłacić kartą bo oni nie muszą wozić terminali ze sobą. Dziś próba pierwsza skończyła się statusem brak klienta pod danym adresem. Opryskliwość to ich drugie imię. Każą dzwonić na centrale i tam sobie tłumaczyć a i tak nie zapłacę karta. Tragedia polecam paczkomaty one nie są sfrustrowane.
    ZaletyCzas dostarczenia
    WadyKurierzy i ich opryskliwość i złośliwość.
  • ~Nika / 2021-01-13 11:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie polecam tej firmy. Kurier zamiast dostarczyć paczkę do mnie, zostawił ją pod innym adresem. Dzwoniąc do niego zapytałam czy paczka napewno będzie danego dnia - odpowiedział no już jest przecież dostarczona.
  • ~Agata / 2021-01-13 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Postawa kuriera do klienta pierwsza raz się spotykam z taką arogancją,mianowicie przy pierwszej próbie doręczenia paczki dzwoni do mnie szanowny "PAN" kurier ze ma przesyłkę pod dany adres odpowiadam ze nie ma mnie w tym momencie w domu ze będę po godz 13 albo ewentualnie jutro na to szanowny pan kurier odpowiada cytuję "TO NIE JEST KONCERT ŻYCZEŃ" głosem aroganckim i bardzo pretensjonalnym... Dzisiaj nastąpiła druga próba doręczenia paczki przez szanownego "Pana" kuriera powodem nie wydania mi paczki przez Pana kuriera i wpisania błędnego statusu iż klient odmówił przyjęcia paczki co oczywiście mija się z prawdą było to że widząc że opryskliwy Pan kurier wcale się nie spieszy z doręczeniem paczki tylko zaczyna aroganckim tonem upominac mnie tylko proszę wyliczona kwotę odpowiadam panu kurierowi tak mam wyliczona kwotę widząc że dalej nie ma zainteresowania przekazania mi tej paczki, kładę wyliczona kwotę przy panu na ziemi i wyjmuje pierwsza paczkę pytając czy to moja paczka pan głosem "plutonowego w wojsu" rozkazuje mi proszę natychmiast zostawić ta paczke podnieść te pieniądze bo inaczej nie dostanie Pani tej paczki jak powiedzial tak zrobił zabrał paczkę i poszedł tylko dlaczego wpisuje fałszywe dane do formularzu ze klient odmówił przyjęcia paczki dlaczego nie wpisze ze celem nie odebrania paczki jest arogancja i nie umiejętność współpracy z ludźmi owego Pana kuriera ( na tym chyba jego praca polega). Pierwszy raz w życiu spotkałam się z takim zachowaniem ze strony kuriera mam nadzieję ze ostatni !!!!!!
  • ~yarrro / 2021-01-13 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier, kiepsko mówiący po polsku, nie potrafił zrozumieć, czym jest adres odbiorcy. Dla niego odbiorcą byłem ja (osoba nadająca paczkę) ponieważ odbierał ją ode mnie. Wskutek ostatecznego jej nieodebrania, firma prawdopodobnie wpisała mnie na listę klientów, których nie obsługuje, bo po następne przesyłki kurier w ogóle już nie przyjechał.
  • ~Mati / 2021-01-13 09:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Wysłałem tylne lampy od samochodu do klienta przyjechały popękane i zniszczone napisałem naklejkę uwaga szkło żeby nie rzucać ale i tak to nic nie dało
  • ~Andrzej G / 2021-01-13 06:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Realizacja dostarczania przesyłek z Aliexpress realizowanych przez InPost woła o pomstę do nieba, podobnie jak reakcja na składane reklamacje. Nie pierwszy raz się zdarza, że przesyłka dotarła do Polski, została oclona, a na stronie InPostu figuruje jako "Przygotowana przez nadawcę".
    Jedna z przesyłek (653399980061332015952683) już 20 grudnia 2020 r. dotarła do Polski, została oclona i do tej pory InPost nie dostarczył jej do paczkomatu. Składałem w tej sprawie kilkakrotnie reklamację, informując InPost o aktualnym położeniu przesyłki, dokumentując nawet zrzutem ekranu ze strony https://track.aliexpress.com/ i nic to nie dało. Dzisiaj mamy 13 stycznia 2021 r. Czyli mija 24 dzień "leżakowania" przesyłki gdzieś na składzie celnym i nie podjęcia jej przez InPost.
    ZaletyBrak
    WadyOgromne opóźnienia w dostarczaniu przesyłek AliExpress. Totalna ignorancja zgłaszanych reklamacji. Nie podejmowanie przesyłek ze składu celnego. Brak wiedzy o aktualnym statusie przesyłek z AliExpress
  • ~Piotr / 2021-01-12 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka dostarczona ale pomimo zaznaczenia "ostrożnie" oraz opisu blat granitowy - dotarła uszkodzona. Blat pękniety na pół. A firma nie widzi ŻADNEJ Swojej WINY. Żenada i skandal. Nie polecam tego przewożnika, Wyznają zasadę że jak klient zapłacił to pomimo zniszczenia przedmiotu mają Cię w dupie. Potęncjalny kliencie, jeżeli i Ty również mąasz gdzieś swoje ciężko zarobione pieniądze to śmiało wybierz tę firmę a jej pracownicy pokażą gdzie jest Twoje miejsce, czyli na miejscu sponsora kupy nieudaczników.
    ZaletyPrzesyłka dotarła pomimo pomylenia adresu przez kuriera.
    WadyKurier a ostrożne obchodzenie z przesyłką to dwie różne rzeczy
  • ~Kinga / 2021-01-12 15:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka dostawa, trzymaja sie terminu dostawy, a paczka czasmi zdarzy wczesniej przyjechac. Polecam.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyRaz paczka zostala dostarczona uszkodzona, ale wnetrze bylo ok
  • ~Radosław / 2021-01-12 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis niekompetentny, kłamią i nie dotrzymują terminów. Brak reakcji na zagubione przesyłki
  • ~Agnieszka / 2021-01-12 06:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia paczka nadana do mnie 5stycznia dziś 12 paczki dalej niema dzwonie na infolinie jedyne co mogą dla mnie zrobić to sprawdzić mi to co widzę jak wejdę na ich stronę i podać numer do kuriera, dzwonie do kuriera gość kompletnie nie wie czy ma moja paczkę pytam gdzie jest to podjadę zabiorę od niego, on nie wie gdzie teraz jest po drugie właśnie z stamtąd odjeżdża ale tez nie wie na jaki adres? Rany Firma która ma kompletnie w nosie klienta, z takim brakiem szacunku, kompletnym brakiem jakiego kolwiek profesjonalizmu to sie nie spotkałam. Naprawde 3 razy sie zastanówcie zanim wybierzecie ta firmę,
  • ~Monika / 2021-01-11 22:54
    Ocena: 3.67 / 5
    świetnie że szybko otrzymałam paczkę, niestety przy wzroście 161cm nie mogłam dosięgnąć. Mam 28lat. Nawet jeżeli stałam na palcach to nie sięgałam. Wspiąć się nie było możliwości. Musiałam wziąć steropianowy fotelik samochodowy dla dziecka, który ktoś położył obok pobliskiego śmietnika. Niestety. Czułam się niezręcznie. Przyszłam po paczkę wieczorową porą, wiéc wokół brak żywej duszy.
    System sprawny, łatwy w obsłudze. Zaleta
    ZaletyObsługa responsywna, system sprawny i łatwy w obsłudze.
    Wadydla niskich osób skrzynka górna za wysoko usytuowana
  • ~Aneta / 2021-01-11 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurier uszkodził paczkę. Oczywiście przy dostarczeniu tak przekazał karton, że w żaden sposób nie było możliwości zauważyć tego, iż zniszczony bok kartonu, nieudolnie wyprostował. Dogoniłam go, "umył ręce"-zgłosić reklamację internetowo. Reklamacja odrzucona, odwołanie od decyzji także rozpatrzone negatywnie. Powód uszkodzenia: paczka spakowana nieodpowiednio i co najśmieszniejsze, piszą iż nadawca przed wysłaniem paczki powinien ją PRZETESTOWAĆ, czy nie ulegnie zniszczeniu a dodatkowo była naklejka UWAGA SZKŁO! Bezczelne zachowanie kuriera tłumaczą: PANDEMIA COVIT 19!NADAWCY WYBIERAJCIE INNE FIRMY!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK PROFESJONALIZMU
  • ~Janka27 / 2021-01-11 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Dużo wysyłam, dużo odbieram. Co najmniej 1-2 razy w miesiącu mam zgubione paczki. Czasami znikają w drodze do sortowni a czasami ze skrytki ????
    WadySłaba obsługa, długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, brak reakcji na uwagi dotyczące nieprawidłowego działania paczkomatu itp
  • ~Andi / 2021-01-11 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie wysłała powiadomienia sms o czekającej do odbioru paczki i spowrotem trafiła do magazynu.Pani na infolini powiedziała ze firma odchodzi od powiadomień sms.Najlepsze jest to, że dostałem powiadomienie sms o zwrocie paczek do magazynu, których rzekomo inpost już przecież nie wysyła!
  • ~JG / 2021-01-11 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, paczka opakowana w karton i w folię bombelkowa uszkodzona, reklamacja odrzucona... Gdzie w DPD nigdy takie coś by nie przeszło nie polecam ....
  • ~Sebastian Z / 2021-01-10 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, paczkomat wydał moją przesyłkę komu i innemu, jest nagranie z monitoringu mimo widocznej twarzy nie umieli go namierzyć. Reklamację odmówiono bo 7 dni na uzupełnienie dokumentów.
    Dno
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981