Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8045 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jabol / 2021-01-20 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona opłacona paczka, kurier mimo prostej lokalizacji nie dostarczył jej tylko oddał do sortowni. Mija kolejny dzień i nadal jej nie ma mimo, że obiecali że dziś już ją dostarczą.
    Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczenie w terminie, komentarze kuriera, że się zamówiło tani produkt i cię nie stać.
  • ~K. W / 2021-01-20 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkę umieszczono w Paczkomacie tymczasowym, paczka opłacona, zniknęła lub byla niewidzialna, po otwarciu pustej skrzynki, po 15 probie, infolinia "pomoc przy paczkomacie" trzy próby połączenia w jakości trzaski i zakłócenia. Ogólnie nie polecam.
  • ~Jarek / 2021-01-20 10:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Okradziono nas w firmie InPost. Paczka w paczkomacie leżała rozcięta i wyjęte zostały, czyt. ukradzione 1 szt słuchawek/ Złożenie i cała procedura reklamacji to jakaś wielka paranoja. Mataczenie, kłamstwa ze strony pracowników Inpost, brak chęci rozwiązania problemu, utrudniony kontakt. Dzwoniliśmy i ponaglaliśmy sprawę ale bez rezultatu.
    Minęło ponad 40 dni od złożenia reklamacji i zero odzewu, więc zadzwoniliśmy z myślą ze reklamacja uznana. Niestety nie. Po skontaktowaniu się z nimi odpowiedź że wyszło wezwanie od nich 17.12 i podał na jakiego maila. U nas oczywiście nic, zero wiadomości w skrzynce, przejrzane wszystko , spam również. No to napisałem pismo na podanego przez nich maila o duplikat. A tu przyszła odpowiedź że mail z którego pisze i który podał mi dzień wcześniej pracownik infolinii (jako ten właściwy podany przez nas do kontaktu) nie jest właściwym adresem. Oczywiście pod drugim naszym adresem również przejrzałem całą historie i nie ma żadnej wiadomości od nich.
    Cały czas kombinują, utrudniają rozwiązanie sprawy. Stanowczo odradzam, lepiej wybrać inna firmę kurierską.
    Wadybrak kompetentnych osób, mataczenie, kłamstwa, brak rozwiązania reklamacji po 40 dniach
  • ~Henryk / 2021-01-20 08:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Do momentu zagubienia mojej pierwszej przesyłki przez InPost uważałem ich za świetnego kuriera. Niestety gdy to się stało ukazała się jego ciemna strona. Próby złożenia reklamacji z mojej strony jako odbiorcy paczki spotykały się z ogromną falą problemów. Były to takie czynniki jak opieszałość w działaniu, oraz brak kompetencji niektórych z osób z którymi załatwiałem reklamację. Gdy po moich naciskach po około 1 miesiącu od zaginięcia sprawą wreszcie się ktoś zajął, pojawił się kolejny problem. Konieczność ustalenia co było w paczce, jaką była jej wartość,oraz paru innych rzeczy. Musiałem wszystko dokumentować łącznie z datą nadania paczki przez nadawcę,oraz rezygnację nadawcy z roszczeń co do utraconej przesyłki. To była gra na czas ze strony InPostu, przecież oni o tej przesyłce wszystko wiedzieli bo mają ja w systemie.Poczułem się jakby ktoś robił mi wszystko po złości. Moim zdaniem InPost jako winny całej tej sytuacji powinien sam się wszystkim zająć. Na koniec powiem tylko jedno, bardzo się nimi rozczarowałem. Do momentu gdy nie zginęła żadna przesyłka było ok, ale gdy to się stało wyszło z nich wszystko co najgorsze. Tak to z reguły bywa również w relacjach międzyludzkich.
  • ~pan gość / 2021-01-20 08:41
    Ocena: 1.67 / 5
    kurier informował mnie o swoim przyjeździe w dniu ubiegłym i do dziś nie przyjechał
    Zaletybrak zalet
    Wadyinformuje że będzie i go nie ma
  • ~Kacper / 2021-01-20 08:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka w paczkomacie czekała na mnie otwarta jak by kurier był ciekawy co w niej jest nie polecam
    ZaletyCzas
    WadyCiekawy kurier otwierający paczki
  • ~Goltar / 2021-01-19 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno wielokrotnie deklarowany czas dostawy rozbiega się z rzeczywistym (pomimo wprowadzenia prawidłowych statusów w aplikacji). Infolinia jedyne co umie to kłamać i się rozłączać.
  • ~Jacek P / 2021-01-19 20:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam już dłuższy czas, ale nigdy nie miałem problemów z dostawą czy paczkomatem. Aplikacja super! dobrze, że tekst jest wyraźny i pogrubiony osoby starsze bez problemu obsłużą aplikację
    ZaletyKurierzy w Radomiu Ok
    Paczkomaty Ok
    Aplikacja super
    WadyBrak
  • ~Niezadowolony / 2021-01-19 20:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeszcze do niedawna była to dobra firma ale od jakiegoś czasu dogadać się z kurierem żeby przyjechał w innych godzinach lub żebym ja nawet podjechał po paczkę później to jest problem a jak paczka jest opłacona z góry to już w ogóle mają w dupie ,jedyny plus to te paczkomaty ,psujecie się naprawcie obsługę bo stracicie klientów
    ZaletyPaczkomaty tylko i wyłącznie
    WadyDostawy
  • ~Gosx / 2021-01-19 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Z daleka od tej firmy.Kurierzy to oszuści.Siedze drugi dzień w domu bo czekalam na paczkę.W firmie dowiedziałam się że kurier był dwa razy i nikogo nie zastał.Ja dzwoniłam do niego i pisałam parę razy i nic zero kontaktu.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy widma
  • ~Kola / 2021-01-19 19:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Przepełnione paczkomaty, ciągłe dostarczania paczek do porozrzucanych po mieście paczkomatów. Ostatni raz skorzystałem z usług InPost.
    Zaletybrak
    WadyNierzetelność
  • ~Mariusz / 2021-01-19 17:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Ja o paczkomatach i kurierach paczkomatowych. Dobrze by bylo, zeby ktos z Zarzadu firmy sie tym zainteresowal. Inpost zaprasza serdecznie do nadawania przesyłek w paczkomacie, tymczasem kurierzy paczkomatowi blokuja paczkomat przez zapchanie maszyny paczkami tylko do odbioru. Chyba ta kwestia: NADAWCZA - umknęła uwadze firmie Inpost.
    Oczywiscie - jak jest duzo paczek brakuje wtedy miejsca, wtedy kurierzy paczkomatowi albo: 1- wkładaja paczke do innego paczkomatu i wysylaja sms, albo 2) wydaja paczki z samochodu (na marginesie: jesli juz deklaruja ze wydaja z samochodu to niech beda konsekwentni; a nie za chwile kolejny sms, ze jednak paczka jest w paczkomacie). A z samochodu wydają nadal. Tak właśnie zapychają paczkomat, przez co ci, którzy chcą nadać paczkę w paczkomacie - nie mogą.
    Sam byłem świadkiem wielokrotnie, jak kurierzy staja samochodem przy paczkomacie i polują na każda wolna skrytke, zeby natychmiast ja zająć przez włożenie kolejnej paczki do odbioru. Tylko ze przez to powstaje sytuacja taka, ze osoby chcace nadać paczkę w paczkomacie już nie mogą, bo paczkomat zapchany paczkami wyłącznie do odbioru. To jak nadawać, do czego tak zachęca firma Inpost?

    Infolinia tez mnie zdenerwowała, gdzie jakiś "mędrzec" raczył wyartykułować, żebym ja poszedł do innego paczkomatu nadać. A to dlaczego mając paczkomat pod domem to ja mam chodzić szmat drogi po mrozie, na piechotę? Dlaczego to kurier nie pojedzie samochodem, w cieple, do tego innego paczkomatu i tam nie zostawi nadmiarowych paczek? chyba mu łatwiej? Klientom każą chodzić po mrozie do innych paczkomatu, a sami siedzą w cieple w samochodzie!
    Poza tym dlaczego kurier zapycha paczkomat blisko mego domu, skoro może zostawić paczki do odbioru w innym paczkomacie, który ma wolne skrytki?? O co tu chodzi?!

    Tam gdzie mieszkam należy nadać przesyłkę w paczkomacie do godz. 15.00, zeby wyruszyła w drogę jeszcze tego samego dnia, i dotarła na dzień następny.
    W związku z tym sugeruje dwa rozwiązania tej kwestii; może Inpost skorzysta...
    1- albo wprowadzić zasadę, żeby nie wypełniać paczkomatu paczkami do odbioru w 100%, tylko np. w 50%; a resztę skrytek zostawić dla nadawców - ale do godz. 15.00...potem mogą zapełniać do pełna (po 15.00 i tak już nie wyjdzie tego dnia, zatem nie ma to znaczenia)
    2- wprowadzić rozwiązanie umożliwiające nadawanie w jednej skrytce nadawczej min. kilku przesyłek razem.
    3- rozbudować lub zainstalować więcej paczkomatów w tej konkretnej lokalizacji.


    WadyZaniedbano kwestie nadawania paczek w paczkomacie, doprowadzając do zablokowanie paczkomatów przez paczki wyłącznie do odbioru.
  • ~~Tala / 2021-01-19 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Zagubili moją paczkę w jednym ze swoich oddziałów i nawet nie wiedzą w którym z nich. Nie ma sensu podejmować prób reklamacji, ponieważ cały czas każą dosyłać nowe dokumenty potwierdzające zakup i nadanie przesyłki. Jeśli zależy Państwu na otrzymaniu paczki lepiej wybrać inną firmę kurierską, tę szczerze odradzam!!!
    ZaletyBrak
    Wady- niepoważne traktowanie klienta
    - brak zainteresowania problemem
  • ~Monika / 2021-01-19 16:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamowilam kurtke z dostawa u kuriera, jednak kurier nie dosc, ze paczke rzucil pod drzwi gdzie byl snieg i mokro, to dodatkowo gdy podnosilam paczke, wypadla mi kurtka.. Paczka byla otwarta tak jak by rozciete opakowanie.. Dobrze, ze kurtka jest czarna a nie np bialy plaszcz.. Dodatkowo, gdyby nie moja sasiadka, nawet nie wiedzialabym, ze pod moimi drzwiami jest paczka..
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentny kurier
  • ~Antyinpost / 2021-01-19 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem kuriera po odbiór przesyłki który rzekomo trzy razy przez kolejne trzy dni był po odbiór, a przesyłka była nieprzygotowana. Taką notatkę sporządzał. A tak naprawdę nie było go ani razu. Raz dzwonił z takim tekstem "macie chyba przesyłkę dla mnie" bez żadnego dzień dobry bez poinformowania, że to kurier dzwoni, dno. Miał być za godzinę ale przepadł i sienie pojawił. W tym impoście jako kurierzy pracuje chyba najniższa klasa społeczna która nawet nie potrafi się wysłowić. Po zgłoszeniu interwencji zadzwoniła do mnie jakaś pyskata baba, że kurier był a przesyłka nie była gotowa i nikt nic nie wiedział. Zamawiam kuriera i płacę za przesyłkę dla żartu. Nigdy więcej! W DHL zamówiłem kuriera wieczorem, a następnego dnia rano był już po przesyłkę gdzie inpost nie dał rady przez 3 dni.
    Kilka razy dzwoniłem również na infolinie do inpostu i jak odbierała Pani (inna za każdym razem) to dało się porozumieć normalnie. Raz odebrał jakiś gościu i nie szło sie dogadać on nie udzieli mi informacji i koniec. Tragedia
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetentni kurierzy. Niekompetentne osoby rozpatrujące interwencję. Niekompetentne osoby na infolinii (głównie mężczyźni).
  • ~Sabina / 2021-01-19 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili mi 2 paczki, jedna była wartości 500 zł, mają problem z oddaniem pieniędzy, porażka! Kurier oraz inne osoby tam pracujące są chyba pajacami. Pan Rafał, prezes powinien się wstydzić.
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
  • ~monika / 2021-01-19 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalna porażka , nie korzystajcie z jej usług, ignorowanie klienta, brak możliwości dodzwonienia się, kurierzy wpisują fałszywy status przesyłek,że doręczona podczas gdy siedzisz, czekasz na przesyłkę i nikt nawet nie przyjechał.
    W dniu 08.01.2021 nadana przesyłka , dziś 19.01.21 i przesyłki brak, kontaktu żadnego, nikt do Ciebie nie zadzwoni, nie poinformuje, nie przeprosi, prosze nie korzystajcie z usług tej firmy sa inni kurierzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Takie firmy nie powinny istnieć, nie zasługują na żadną dobra opinię, jak złodzieje zabrali pieniądze za usługę i nic!!!!

    Przestrzegam nie korzystajcie i nie polecajcie innym!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Renata / 2021-01-19 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zagubiona . Brak odszkodowania i osoby kompetentnej do rozpatrzenia sprawy nawet.
    Paczkomat przy Tesco w Nowym Tomyślu ma same zgubione przesyłki .
    Brak słow . Sami złodzieje chyba.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Misio / 2021-01-19 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zagubili moją przesyłkę. Wartość to 180 zl. W tej chwili wciąż ubiegam się o odszkodowanie. Dział reklamacji to jeden wielki absurd. Kierownik to chyba jakiś kuzyn Kafki. Już 5 miesięcy czekam i tylko wciąż te same emaile żeby im dosłać, wysłane już dokumenty. Nie korzystajcie z tego jak macoe wyslac paczkę
    ZaletyBrak
    WadyBalagan, arogancja, niekompetencje personelu
  • ~Magda / 2021-01-18 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero to moja ocena dla.firmy In Post. Po niecalych 24h paczka umieszczona w paczkomacie wrocila.do nadawcy - to jakis absurd
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8045
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4671
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3020