Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8045 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2021-01-23 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest beznadziejne, że nie ma szans odebrać przesyłki, gdy upłynął Ci czas odbioru. Nie ma żadnych szans. Po prostu chore. Na stronie Inpost w FAQ na pytanie "co zrobić gdy minął czas odbioru przesyłki?" Jest odpowiedź jak przedłużyć ten czas, gdy termin jeszcze nie upłynął. Po prostu chore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadybeznadziejna obsługa
  • ~Romek / 2021-01-23 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca w Inpost jako kurier u podwykonawcy - Przewoźnika.

    Sortownia porażka.
    Zapominają o przekazaniu paczek kurierowi, w połowe dnia dzwonią za paczkami których nie masz na stanie. Później okazuje się że są na magazynie i często każą zjeżdżać z rejonu na magazyn żeby zabrać je na rejon, co bardzo utrudnia dostarczenie paczki do innych odbiorców. Rozładowywanie paczek odbywa się na niezadaszonym placu, gdy pada deszcz to na paczki. O odśnieżaniu placu można zapomnieć, nie da się pchać wózków na magazyn.. w ostatnim czasie wyrwałem w dwóch wózkach uchwyty i prawie sobie zęby wybiłem ( w sumie jest wiele zaniedbań jeżeli chodzi o przepisy BHP). Ogólnie koordynatorzy mają totalnie gdzieś pracę kurierów, dla nich liczy się własny tyłek i słupki które umiejętnie zakrzywiają. Praca od 9-10 godzin w górę. Plusem jest przewoźnik który zatrudnia na umowę o prace, da o samochód itd. Klienci też są również w porządku, jeśli się dobrze z nimi żyje to i pomogą nawet zapakować paczki na samochód czy też poczęstują czymś słodkim ;)
    Slogan pt. "Pracuj z najlepszymi" to bardziej szydera ;) Byłem kurierem przez kilka miesięcy, zajmowałem od 1 do 4 miejsca w statystykach kurierów i to wystarczy, takie podejście firmy naprawdę z czasem wyniszcza.
  • ~Dorota / 2021-01-23 13:53
    Ocena: 5.00 / 5
    InPost to najlepsza firma jaka może istnieć na kuli ziemskiej. Błyskawiczna dostawa nawet w weekendy. Profesjonalizm kurierów, zaangażowanie i szacunek do klienta. Polecam wszystkim.
    ZaletyProfesjonalizm i najniższe ceny.
    WadyBrak
  • ~Asis / 2021-01-23 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam co chwile a to zgubiona paczka a to niby bez etykiety i towar otwierają. Porażka
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystkoo
  • ~aga / 2021-01-23 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione paczki dotarty do paczkomatu, który okazał się uszkodzony. Bardzo dużo klientów zgłaszało uszkodzenie od czwartku21.01.2021r., przy mnie, w czwartek wieczorem, Pan bardzo długo rozmawiał z pracownikami infolinii. Bardzo dużo ludzi przyjeżdżało po odbiór i odjeżdżało z niczym (niektórzy już po raz kolejny). Ja również zadzwoniłam, ponieważ powiedziano temu Panu, że każdy musi indywidualnie zgłaszać problem odnośnie przedłużenia czasu na odbiór paczek. Zapewniono mnie, że paczki nie wrócą do nadawcy i otrzymam smsa o przedłużeniu terminu odbioru. Na drugi dzień rano (w piątek) otrzymałam smsa, że jeżeli nie odbiorę paczki do godz. 11:30 to zostanie zwrócona do nadawcy!!! Zadzwoniłam natychmiast, Pan na infolinii wyjaśnił, że takie smsy wysyłane są "z automatu" i że moje paczki będą umieszczone bądź w tym samym paczkomacie po jego naprawieniu bądź w innym najbliższym, ale żadna paczka nie wróci do nadawcy. Dziś, w sobotę, postanowiłam zadzwonić po raz trzeci i upewnić się, że Inpost już działa w prawie moich paczek. Pani na infolinii powiedziała, że jedna paczka wraca do nadawcy i na tym etapie już nic nie może zrobić, musze zapłacić i zamówić przesyłkę raz jeszcze. A ponadto powiedziała, że moje wcześniejsze rozmowy dotyczyły innych przesyłek, bo podałam inny kod odbioru! A prawda jest taka, że rzeczywiście, w piątek, podałam błędny, ale Pan poprosił o właściwy, co uczyniłam. Zapewnił mnie, że do końca dnia skontaktuje się ze mną ktoś w prawie przesyłek i że nie wrócą do nadawcy. A rozmowa i tak została przyporządkowana do błędnej przesyłki!!! Niestety, nie są godni zaufania, już nie będę korzystać z ich usług. Odpowiedzialność poniosłam ja, Inpost "już nic nie może zrobić". Tak naprawdę to już ich trzecia u mnie "wpadka" , wcześniejsze darowywałam. Wybiorę inną formę przesyłek, nie mam ochoty marnować czasu i nerwów na Inpost. I wcale ich usługa nie jest już "po drodze i pod ręką", bo postawienie paczkomatu na każdym rogu bez właściwej i rzetelnej usługi nie jest mistrzostwem. U nich więcej znaczy niestety mniej.
    ZaletyNie polecam, już brak zalet. Cena nie czyni cuda - paczki bardzo często nie dochodzą.
    WadyPracownicy na infolinii bardzo mili, ale z rozmów z nimi nic nie wynika, co równa się brakowi kompetencji. A nie chodzi tylko o miłe pogaduszki, tylko o załatwienie sprawy. Brak organizacji, bałagan, brak rozwiązań (prawdopodobnie wynikający z braku chęci) do wzięcia odpowiedzialności za niewywiązanie się z umowy.
  • ~Iwona / 2021-01-22 15:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka zaginęła,została włożona do skrytki w Paczkomacie i ślad po niej zaginął...In post nie poczuwa się do zwrotu wartości przesyłki.
    Omijajcie In Post!!!
  • ~Marian / 2021-01-22 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznę może od początku ostatnio skorzystałem pierwszy raz z usługi kurierskiej inpost po wrzuceniu do paczkomatu w menager paczek nic Mi nie wykazało po zadzwonieniu na infolinię inpost okazało się że Paczka zaginęła był to telefon wart 2tysiace zł po 8h paczka się znalazła gdyż to był piątek to dopiero dotarła wieczorem w poniedziałek paczka była za pobraniem teraz tak duża firma przewozowa jak inpost ma problem wpłacenia Mi pieniędzy na konto gdyż już minęło 5dni strasznie się zawiodłem na tej firmie tak czy inaczej nie polecam wręcz odradzam chyba że ktoś jest odporny na nerwy stres
  • ~kurier do bani / 2021-01-22 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost nie poinformował przez 3 dni o tym że przesyłka do mnie nie dotrze, ani z jakiego powodu. Na infolinii podawane były sprzeczne informacje i finalnie i tak muszę kontaktować się z nadawcą, żeby cokolwiek zdziałać
  • ~BarTek / 2021-01-22 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem paczkę 17 stycznia, została nadana 18 stycznia, przewidywana dostawa była na 20 stycznia (środa) mamy aktualnie piątek a pączki jak nie było tak nie ma i nie wiadomo czy do mnie dotrze,inne firmy kurierskie potrafią wyrobić się w czasie i nie ma z nimi problemu. Nie polecam
    WadyNie dostarczają przesyłek na czas
  • ~Konsument / 2021-01-22 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam pojęcia dlaczego ludzie nie lubią poczty. Wysłałem 20tys przesyłek przez pocztę i nigdy żadnych problemów. Przez InPost 5 przesyłek i 2 problemy. Reklamacja z automatu odrzucona. Na poczcie reklamacje są akceptowane i nie ma z tym żadnych problemów. Najgorsza firma. Polecam dopłacić 2 zł do DPD albo innego kuriera. Po ub wybrać pocztę. InPost to największy chłam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Marek / 2021-01-22 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina
    Dzis opłaciłem paczke pobraniowa przez aplikację 105zl . Z czego kurier pod domem zażądał opłacenia paczki kolejny raz,nawet po tym jak pokazałem mu na telefonie ze opłaciłem paczke...no i zabrał kolejne 105 zł... żadnego potwierdzenia,ani nic podobnego nie otrzymałem.
    Infolinia ? To bzdura nie ma szans na połączenie z konsultantem.ODDAWAC MOJE PIENIADZE!!!!! Musialem wrocic do bardziej prymitywnych sposobów kontaktu przez formularz,lecz kiedy ? I czy będzie to rozpatrzone ? nie wiadomo. A co jakbym nie mial kolejnej stówki?
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia,aplikacja,kontakt z kurierem
  • ~Anna / 2021-01-22 09:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Otrzymałam paczkę w mocno zniszczonym opakowniu. To cud, ze towar nie wypadł.
  • ~km / 2021-01-21 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja IPR11062313 .przesyłka po miesiącu szukania zginęła .Ja nie odebrałem paczki mam na to dowód -rozmowę telefoniczną spod paczkomatu,gdzie konsultant mowi że nie można otworzyć zdalnie ,próbuję uderzeniem w drzwiczki odblokować ,na koniec konsultant informuje mnie ,że paczka zostanie przełożona do innej skrytki i będę mógł odebrać.
    Po miesiącu otrzymuję odpowież ,że paczkę odebrałem.
    Mam nagrania rozmów z konsultantem ,druga rozmowa parę dni pożniej. taka sama odpowiedż.Przełożą do innej skrytki.
    Odradzam korzystania z inpostu, celowo z małej litery ,bo to gówniana firemka.
    Zaletybrak
    Wadyburdel na kółkach
  • ~Go / 2021-01-21 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kategorycznie!!! Zgubili moja paczkę teoretycznie złożyłam reklamację . Po 39 dniach kiedy wreszcie spodziewałam się rozwiązania sprawy zaczęli wymagać dokumenty potwierdzające ze to moja paczka wyjaśnienia vo zawierajka paczka paragon lub fv oświadczenia od odbiorcy itd najlepsze jest to że w kolejnych meilach prosili zawsze o to samo Ja wysyłam oni znowu chcą to samo.Wudac że to ich taktyka.Z góry wiedzą że reklamacja zostanie odrzucona. Można powiedzieć ze jest to kradzież w biały dzień.Sa bezkarni!!! Osoby na infolinii nic nigdy nie wiedzą i nie mogą pomóc to ich stałe hasło.
    Absolutnie Odradzam wszystkim korzystania z usług tej złodziejskiej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyKradną paczki
  • ~No Inpost / 2021-01-21 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!! Nigdy więcej!!! Paczka zagubiona, biuro obsługi 1/10.

    Nie polecam
  • ~Jan / 2021-01-20 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka włożona do paczkomatu o 15 o 16 status zagubiona , paczkomat wydał komus moja nadana paczke podczas nadawanie jego , wartości paczki 7 tys zł . Rozmawiam ze znajomymi i nie tylko mnie to spotkało , nigdy wiecej tego sheetu
  • ~Aleksander / 2021-01-20 21:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Przesyłka nadana wróciła choć dzwoniłem na infolinię żeby przedłużyć termin lezakowamia paczki na drugi dzień dostaję informacje że przesyłka wraca.choc konsultant zapewnił zw będzie do odbioru. SKANDAL
  • ~Midori / 2021-01-20 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    System InPost faktycznie padł,przypuszczam, że konsultanci to wiedzą ale się nie przyznają
    Najgorzej jednak, że Allegro ma to gdzieś
    Ja smsy, że przyszły paczki otrzymywałam dopiero jak paczka miała być odesłana, nadto większość informacji się nie zgadzala.
    Ostatnio wpisano mi w Allegro, że odebrałam paczkę, której nigdy nie widziałam i nie dostałam co niej żadnego powiadomienia
    Konsultanci próbowali mi wmówić, że paczkę odebrał ktoś z domowników, a mieszkam sama na zabitej wsi
    Teraz w Allegro za wysyłkę Smart jednej paczki naliczono mi prawie 60zl
    Reklamacja W InPost to fikcja, a Allegro ma to gdzieś
    Od dzisiaj nie kupuje na Allegro
    Tylko to zmuszało mnie do kontaktu z inpostem
    Szkoda ale allegro też już jest poniżej krytyki
    ZaletyByłyby gdyby system działał
    WadyObecnie tylko wady i nerwy
  • ~Marek Giewont / 2021-01-20 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nienawidzę was ! Jesteście do bani, muszę płacić za wasze błędy bo nie potraficie się przyznać że macie problemy w waszym systemie informatycznym. Paczka którą zamówiłem z dużego sklepu internetowego nigdy do mnie nie dotarła. Musiałem zapłacić za wasz zwrot i kolejne wysłanie. W sumie wysyłka kosztowała mnie 45 !!!!
    Zaletybrak !!!
    Wadybrak jakiejkolwiek możliwości reklamacji czy obsługi klienta !
  • ~Sorth / 2021-01-20 19:35
    Ocena: 2.33 / 5
    BRAK SOLIDNEGO SYSTEMU INFORMACYJNEGO DOTYCZĄCEGO PRZESYŁEK gdzie sie znajdują, właściwy kod odbioru itp. to samo tyczy się tych śmiesznych "Mobilnych paczkomatów..." Kurier nie posiada paczki na samochodzie (BO WŁOZYŁ JA 20 MINUT TEMU DO PACZKOMATU a system NIE POINFORMOWAŁ klienta o tym!!!) 40 minut stracone nad namierzeniem przesyłki, mnóstwo nerwów i straconego czasu, po stronie klienta jak obsługi telefonicznej oraz kurierów. ŻENADA!!!

    WASZ SYSTEM LEŻY !!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyCena, szybkość
    WadyBRAK SOLIDNEGO SYSTEMU INFORMACYJNEGO DOTYCZĄCEGO PRZESYŁEK !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8045
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4670
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3020