Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8016 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kurier do bani / 2021-01-22 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost nie poinformował przez 3 dni o tym że przesyłka do mnie nie dotrze, ani z jakiego powodu. Na infolinii podawane były sprzeczne informacje i finalnie i tak muszę kontaktować się z nadawcą, żeby cokolwiek zdziałać
  • ~BarTek / 2021-01-22 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem paczkę 17 stycznia, została nadana 18 stycznia, przewidywana dostawa była na 20 stycznia (środa) mamy aktualnie piątek a pączki jak nie było tak nie ma i nie wiadomo czy do mnie dotrze,inne firmy kurierskie potrafią wyrobić się w czasie i nie ma z nimi problemu. Nie polecam
    WadyNie dostarczają przesyłek na czas
  • ~Konsument / 2021-01-22 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam pojęcia dlaczego ludzie nie lubią poczty. Wysłałem 20tys przesyłek przez pocztę i nigdy żadnych problemów. Przez InPost 5 przesyłek i 2 problemy. Reklamacja z automatu odrzucona. Na poczcie reklamacje są akceptowane i nie ma z tym żadnych problemów. Najgorsza firma. Polecam dopłacić 2 zł do DPD albo innego kuriera. Po ub wybrać pocztę. InPost to największy chłam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Marek / 2021-01-22 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina
    Dzis opłaciłem paczke pobraniowa przez aplikację 105zl . Z czego kurier pod domem zażądał opłacenia paczki kolejny raz,nawet po tym jak pokazałem mu na telefonie ze opłaciłem paczke...no i zabrał kolejne 105 zł... żadnego potwierdzenia,ani nic podobnego nie otrzymałem.
    Infolinia ? To bzdura nie ma szans na połączenie z konsultantem.ODDAWAC MOJE PIENIADZE!!!!! Musialem wrocic do bardziej prymitywnych sposobów kontaktu przez formularz,lecz kiedy ? I czy będzie to rozpatrzone ? nie wiadomo. A co jakbym nie mial kolejnej stówki?
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia,aplikacja,kontakt z kurierem
  • ~Anna / 2021-01-22 09:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Otrzymałam paczkę w mocno zniszczonym opakowniu. To cud, ze towar nie wypadł.
  • ~km / 2021-01-21 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja IPR11062313 .przesyłka po miesiącu szukania zginęła .Ja nie odebrałem paczki mam na to dowód -rozmowę telefoniczną spod paczkomatu,gdzie konsultant mowi że nie można otworzyć zdalnie ,próbuję uderzeniem w drzwiczki odblokować ,na koniec konsultant informuje mnie ,że paczka zostanie przełożona do innej skrytki i będę mógł odebrać.
    Po miesiącu otrzymuję odpowież ,że paczkę odebrałem.
    Mam nagrania rozmów z konsultantem ,druga rozmowa parę dni pożniej. taka sama odpowiedż.Przełożą do innej skrytki.
    Odradzam korzystania z inpostu, celowo z małej litery ,bo to gówniana firemka.
    Zaletybrak
    Wadyburdel na kółkach
  • ~Go / 2021-01-21 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kategorycznie!!! Zgubili moja paczkę teoretycznie złożyłam reklamację . Po 39 dniach kiedy wreszcie spodziewałam się rozwiązania sprawy zaczęli wymagać dokumenty potwierdzające ze to moja paczka wyjaśnienia vo zawierajka paczka paragon lub fv oświadczenia od odbiorcy itd najlepsze jest to że w kolejnych meilach prosili zawsze o to samo Ja wysyłam oni znowu chcą to samo.Wudac że to ich taktyka.Z góry wiedzą że reklamacja zostanie odrzucona. Można powiedzieć ze jest to kradzież w biały dzień.Sa bezkarni!!! Osoby na infolinii nic nigdy nie wiedzą i nie mogą pomóc to ich stałe hasło.
    Absolutnie Odradzam wszystkim korzystania z usług tej złodziejskiej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyKradną paczki
  • ~No Inpost / 2021-01-21 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!! Nigdy więcej!!! Paczka zagubiona, biuro obsługi 1/10.

    Nie polecam
  • ~Jan / 2021-01-20 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka włożona do paczkomatu o 15 o 16 status zagubiona , paczkomat wydał komus moja nadana paczke podczas nadawanie jego , wartości paczki 7 tys zł . Rozmawiam ze znajomymi i nie tylko mnie to spotkało , nigdy wiecej tego sheetu
  • ~Aleksander / 2021-01-20 21:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Przesyłka nadana wróciła choć dzwoniłem na infolinię żeby przedłużyć termin lezakowamia paczki na drugi dzień dostaję informacje że przesyłka wraca.choc konsultant zapewnił zw będzie do odbioru. SKANDAL
  • ~Midori / 2021-01-20 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    System InPost faktycznie padł,przypuszczam, że konsultanci to wiedzą ale się nie przyznają
    Najgorzej jednak, że Allegro ma to gdzieś
    Ja smsy, że przyszły paczki otrzymywałam dopiero jak paczka miała być odesłana, nadto większość informacji się nie zgadzala.
    Ostatnio wpisano mi w Allegro, że odebrałam paczkę, której nigdy nie widziałam i nie dostałam co niej żadnego powiadomienia
    Konsultanci próbowali mi wmówić, że paczkę odebrał ktoś z domowników, a mieszkam sama na zabitej wsi
    Teraz w Allegro za wysyłkę Smart jednej paczki naliczono mi prawie 60zl
    Reklamacja W InPost to fikcja, a Allegro ma to gdzieś
    Od dzisiaj nie kupuje na Allegro
    Tylko to zmuszało mnie do kontaktu z inpostem
    Szkoda ale allegro też już jest poniżej krytyki
    ZaletyByłyby gdyby system działał
    WadyObecnie tylko wady i nerwy
  • ~Marek Giewont / 2021-01-20 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nienawidzę was ! Jesteście do bani, muszę płacić za wasze błędy bo nie potraficie się przyznać że macie problemy w waszym systemie informatycznym. Paczka którą zamówiłem z dużego sklepu internetowego nigdy do mnie nie dotarła. Musiałem zapłacić za wasz zwrot i kolejne wysłanie. W sumie wysyłka kosztowała mnie 45 !!!!
    Zaletybrak !!!
    Wadybrak jakiejkolwiek możliwości reklamacji czy obsługi klienta !
  • ~Sorth / 2021-01-20 19:35
    Ocena: 2.33 / 5
    BRAK SOLIDNEGO SYSTEMU INFORMACYJNEGO DOTYCZĄCEGO PRZESYŁEK gdzie sie znajdują, właściwy kod odbioru itp. to samo tyczy się tych śmiesznych "Mobilnych paczkomatów..." Kurier nie posiada paczki na samochodzie (BO WŁOZYŁ JA 20 MINUT TEMU DO PACZKOMATU a system NIE POINFORMOWAŁ klienta o tym!!!) 40 minut stracone nad namierzeniem przesyłki, mnóstwo nerwów i straconego czasu, po stronie klienta jak obsługi telefonicznej oraz kurierów. ŻENADA!!!

    WASZ SYSTEM LEŻY !!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyCena, szybkość
    WadyBRAK SOLIDNEGO SYSTEMU INFORMACYJNEGO DOTYCZĄCEGO PRZESYŁEK !!!
  • ~Jabol / 2021-01-20 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona opłacona paczka, kurier mimo prostej lokalizacji nie dostarczył jej tylko oddał do sortowni. Mija kolejny dzień i nadal jej nie ma mimo, że obiecali że dziś już ją dostarczą.
    Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczenie w terminie, komentarze kuriera, że się zamówiło tani produkt i cię nie stać.
  • ~K. W / 2021-01-20 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkę umieszczono w Paczkomacie tymczasowym, paczka opłacona, zniknęła lub byla niewidzialna, po otwarciu pustej skrzynki, po 15 probie, infolinia "pomoc przy paczkomacie" trzy próby połączenia w jakości trzaski i zakłócenia. Ogólnie nie polecam.
  • ~Jarek / 2021-01-20 10:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Okradziono nas w firmie InPost. Paczka w paczkomacie leżała rozcięta i wyjęte zostały, czyt. ukradzione 1 szt słuchawek/ Złożenie i cała procedura reklamacji to jakaś wielka paranoja. Mataczenie, kłamstwa ze strony pracowników Inpost, brak chęci rozwiązania problemu, utrudniony kontakt. Dzwoniliśmy i ponaglaliśmy sprawę ale bez rezultatu.
    Minęło ponad 40 dni od złożenia reklamacji i zero odzewu, więc zadzwoniliśmy z myślą ze reklamacja uznana. Niestety nie. Po skontaktowaniu się z nimi odpowiedź że wyszło wezwanie od nich 17.12 i podał na jakiego maila. U nas oczywiście nic, zero wiadomości w skrzynce, przejrzane wszystko , spam również. No to napisałem pismo na podanego przez nich maila o duplikat. A tu przyszła odpowiedź że mail z którego pisze i który podał mi dzień wcześniej pracownik infolinii (jako ten właściwy podany przez nas do kontaktu) nie jest właściwym adresem. Oczywiście pod drugim naszym adresem również przejrzałem całą historie i nie ma żadnej wiadomości od nich.
    Cały czas kombinują, utrudniają rozwiązanie sprawy. Stanowczo odradzam, lepiej wybrać inna firmę kurierską.
    Wadybrak kompetentnych osób, mataczenie, kłamstwa, brak rozwiązania reklamacji po 40 dniach
  • ~Henryk / 2021-01-20 08:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Do momentu zagubienia mojej pierwszej przesyłki przez InPost uważałem ich za świetnego kuriera. Niestety gdy to się stało ukazała się jego ciemna strona. Próby złożenia reklamacji z mojej strony jako odbiorcy paczki spotykały się z ogromną falą problemów. Były to takie czynniki jak opieszałość w działaniu, oraz brak kompetencji niektórych z osób z którymi załatwiałem reklamację. Gdy po moich naciskach po około 1 miesiącu od zaginięcia sprawą wreszcie się ktoś zajął, pojawił się kolejny problem. Konieczność ustalenia co było w paczce, jaką była jej wartość,oraz paru innych rzeczy. Musiałem wszystko dokumentować łącznie z datą nadania paczki przez nadawcę,oraz rezygnację nadawcy z roszczeń co do utraconej przesyłki. To była gra na czas ze strony InPostu, przecież oni o tej przesyłce wszystko wiedzieli bo mają ja w systemie.Poczułem się jakby ktoś robił mi wszystko po złości. Moim zdaniem InPost jako winny całej tej sytuacji powinien sam się wszystkim zająć. Na koniec powiem tylko jedno, bardzo się nimi rozczarowałem. Do momentu gdy nie zginęła żadna przesyłka było ok, ale gdy to się stało wyszło z nich wszystko co najgorsze. Tak to z reguły bywa również w relacjach międzyludzkich.
  • ~pan gość / 2021-01-20 08:41
    Ocena: 1.67 / 5
    kurier informował mnie o swoim przyjeździe w dniu ubiegłym i do dziś nie przyjechał
    Zaletybrak zalet
    Wadyinformuje że będzie i go nie ma
  • ~Kacper / 2021-01-20 08:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka w paczkomacie czekała na mnie otwarta jak by kurier był ciekawy co w niej jest nie polecam
    ZaletyCzas
    WadyCiekawy kurier otwierający paczki
  • ~Goltar / 2021-01-19 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno wielokrotnie deklarowany czas dostawy rozbiega się z rzeczywistym (pomimo wprowadzenia prawidłowych statusów w aplikacji). Infolinia jedyne co umie to kłamać i się rozłączać.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981