Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8016 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Harry Potter / 2021-01-26 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostaje sms z InPost ze paczuszka czeka na odbiór.
    Po otwarciu skrytki InPost niespodzianka- w środku nie ma paczki, ale z uwagi że skrytkę otworzyłam i zamknęłam dostałam sms od InPost że paczka doręczona.
    W środku miała być zabawka pod choinkę dla dziecka ale widocznie spodobała się kurierowi In Post - złodziejowi.
    I zaczęła się zabawa z InPost.
    Reklamacje złożyłam ja i sprzedawca z allegro.
    Po 30 dniach dostaje widomość od InPost, że moja reklamacja nie zostanie rozpatrzona, bo muszę najpierw udowodnić ze kupiłam zabawkę na allego, że ona w ogóle została nadana.
    Pewnie to była paczka widmo

    Wadycwaniactwo i oszustwo
  • ~Anna / 2021-01-26 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka doszła uszkodzona, kolejna jest magazynowana od 8 dni w punkcie zastępczym.
    Na infolinii nikt nie potrafi udzielić informacji kiedy zostanie dostarczona do paczkomatu docelowego. Kompletny brak kompetencji. Ostatni raz z Inpost.
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji, niekompetentne osoby na infolinii, paczki nie docierają na czas, uszkodzone
  • ~Hank / 2021-01-26 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost to dno. Ukradli mi paczkę i robią wszystko żeby nie zapłacić za nią. Reklamacja trwa od początku grudnia i ciągle dostaje nowe maile żeby coś im odsyłać. Oczywiście im nie daruje...
    ZaletyBrak
    WadyKradną paczki
  • ~Lucjan / 2021-01-25 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka w systemie oraz na moim mailu widnieje jako dostarczona. Ja niestety jej nie otrzymałam. Dwa razy dzwoniłam na infolinię konsultant powiedział, że nie wie dlaczego w oddziale jest odnotowane, że przesyłka jest dostarczona, przyjął zgłoszenie i powiedział, że ktoś się ze mną skontaktuje. Nikt się nie kontaktował ze mną i nie ma przesyłki. ...? Totalne lekceważenie.
  • ~Darek / 2021-01-25 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, już po raz kolejny miałem uszkodzoną przesyłkę a jak reklamuje to inpost robi wszystko aby odrzucić reklamacje.
    ZaletyŻADNE
    WadySame wady.
  • ~Radek / 2021-01-25 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma jak firma, ale kurierzy nie szanują paczek. Mylą naklejki, są aroganccy, ani nie szanują tego co wiozą.
    Wina w zarządzaniu, zatrudnianiu, oraz niskiej kontroli jakości.
    WadyBrak poszanowania paczek. Częste pomyłki przy zwrotach, nie mili, nie rzetelnie kurierzy.
  • ~Greg / 2021-01-25 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jak było tak jest nadal.
    Kurier umówiony po godz. 13 i potwierdzony. Brak kontaktu z jego strony do godz 13.Wieczorem po moim telefonie dowiaduję się, że w poniedziałki kurier pracuje do 12. Ręce opadają. Klienta mają brzydko mówiąc w dupie.
  • ~odbiorca paczki / 2021-01-25 12:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Paczkomat na ulicy Hallera w Jabłonowie Pomorskim. Często nie można podejść i odebrać paczki bo stoi jakaś miejscowa żulerka. Trzeba coś z tym zrobić.
  • ~FIRMA123456 / 2021-01-25 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutna T R A G E D I A przy obsłudze klienta firmowego.
    Faktury brak, rozliczenie minęło, brak kontaktu, niekompetentne osoby na stanowiskach.
    Jeśli inPost chce się bawić z innymi firmami w "biznesy" należało by o takich klientów ZADBAĆ.
    Kilkanaście e-maili, kilkadziesiąt telefonów... brak pomocy od jakiegokolwiek działu.
    Nie spodziewałam się takiego traktowania.
  • ~Piotr / 2021-01-25 08:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości odbioru przesyłki.
    Kurier przyjeżdża sobie w godzinach 12-13 gdzie zdecydowana większość społeczeństwa jest w pracy !!!
    Kurier jest niedoinformowany.
    Przez telefon mówi,że paczka będzie w punkcie,a chwilę później info na stronie, że przesyłka wraca do nadawcy !!!
    Człowiek zostaje bez pieniędzy i bez przesyłki.
    Nigdy więcej kurierów InPostu.
    Nie Polecam!!!
    ZaletyBrak !!!
    WadySame wady !!!
  • ~Malwina / 2021-01-24 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można paczki opłacić blikiem. Wyskakuje błąd
  • ~Olka / 2021-01-24 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Powinniśmy się zbunotwac i dla zasady zrezygnować z ich usług.
    Niewiele się przejmują, gdy paczka zaginie. Na rozpatrzenie reklamacji mają aż 30 dni.
  • ~Wg / 2021-01-23 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczono mi przesyłki. Paczka gdzieś zaginęła. Państwo nie poczuwają sie wgl do odpowiedzialności..
  • ~Robert / 2021-01-23 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest beznadziejne, że nie ma szans odebrać przesyłki, gdy upłynął Ci czas odbioru. Nie ma żadnych szans. Po prostu chore. Na stronie Inpost w FAQ na pytanie "co zrobić gdy minął czas odbioru przesyłki?" Jest odpowiedź jak przedłużyć ten czas, gdy termin jeszcze nie upłynął. Po prostu chore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadybeznadziejna obsługa
  • ~Romek / 2021-01-23 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca w Inpost jako kurier u podwykonawcy - Przewoźnika.

    Sortownia porażka.
    Zapominają o przekazaniu paczek kurierowi, w połowe dnia dzwonią za paczkami których nie masz na stanie. Później okazuje się że są na magazynie i często każą zjeżdżać z rejonu na magazyn żeby zabrać je na rejon, co bardzo utrudnia dostarczenie paczki do innych odbiorców. Rozładowywanie paczek odbywa się na niezadaszonym placu, gdy pada deszcz to na paczki. O odśnieżaniu placu można zapomnieć, nie da się pchać wózków na magazyn.. w ostatnim czasie wyrwałem w dwóch wózkach uchwyty i prawie sobie zęby wybiłem ( w sumie jest wiele zaniedbań jeżeli chodzi o przepisy BHP). Ogólnie koordynatorzy mają totalnie gdzieś pracę kurierów, dla nich liczy się własny tyłek i słupki które umiejętnie zakrzywiają. Praca od 9-10 godzin w górę. Plusem jest przewoźnik który zatrudnia na umowę o prace, da o samochód itd. Klienci też są również w porządku, jeśli się dobrze z nimi żyje to i pomogą nawet zapakować paczki na samochód czy też poczęstują czymś słodkim ;)
    Slogan pt. "Pracuj z najlepszymi" to bardziej szydera ;) Byłem kurierem przez kilka miesięcy, zajmowałem od 1 do 4 miejsca w statystykach kurierów i to wystarczy, takie podejście firmy naprawdę z czasem wyniszcza.
  • ~Dorota / 2021-01-23 13:53
    Ocena: 5.00 / 5
    InPost to najlepsza firma jaka może istnieć na kuli ziemskiej. Błyskawiczna dostawa nawet w weekendy. Profesjonalizm kurierów, zaangażowanie i szacunek do klienta. Polecam wszystkim.
    ZaletyProfesjonalizm i najniższe ceny.
    WadyBrak
  • ~Asis / 2021-01-23 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam co chwile a to zgubiona paczka a to niby bez etykiety i towar otwierają. Porażka
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystkoo
  • ~aga / 2021-01-23 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione paczki dotarty do paczkomatu, który okazał się uszkodzony. Bardzo dużo klientów zgłaszało uszkodzenie od czwartku21.01.2021r., przy mnie, w czwartek wieczorem, Pan bardzo długo rozmawiał z pracownikami infolinii. Bardzo dużo ludzi przyjeżdżało po odbiór i odjeżdżało z niczym (niektórzy już po raz kolejny). Ja również zadzwoniłam, ponieważ powiedziano temu Panu, że każdy musi indywidualnie zgłaszać problem odnośnie przedłużenia czasu na odbiór paczek. Zapewniono mnie, że paczki nie wrócą do nadawcy i otrzymam smsa o przedłużeniu terminu odbioru. Na drugi dzień rano (w piątek) otrzymałam smsa, że jeżeli nie odbiorę paczki do godz. 11:30 to zostanie zwrócona do nadawcy!!! Zadzwoniłam natychmiast, Pan na infolinii wyjaśnił, że takie smsy wysyłane są "z automatu" i że moje paczki będą umieszczone bądź w tym samym paczkomacie po jego naprawieniu bądź w innym najbliższym, ale żadna paczka nie wróci do nadawcy. Dziś, w sobotę, postanowiłam zadzwonić po raz trzeci i upewnić się, że Inpost już działa w prawie moich paczek. Pani na infolinii powiedziała, że jedna paczka wraca do nadawcy i na tym etapie już nic nie może zrobić, musze zapłacić i zamówić przesyłkę raz jeszcze. A ponadto powiedziała, że moje wcześniejsze rozmowy dotyczyły innych przesyłek, bo podałam inny kod odbioru! A prawda jest taka, że rzeczywiście, w piątek, podałam błędny, ale Pan poprosił o właściwy, co uczyniłam. Zapewnił mnie, że do końca dnia skontaktuje się ze mną ktoś w prawie przesyłek i że nie wrócą do nadawcy. A rozmowa i tak została przyporządkowana do błędnej przesyłki!!! Niestety, nie są godni zaufania, już nie będę korzystać z ich usług. Odpowiedzialność poniosłam ja, Inpost "już nic nie może zrobić". Tak naprawdę to już ich trzecia u mnie "wpadka" , wcześniejsze darowywałam. Wybiorę inną formę przesyłek, nie mam ochoty marnować czasu i nerwów na Inpost. I wcale ich usługa nie jest już "po drodze i pod ręką", bo postawienie paczkomatu na każdym rogu bez właściwej i rzetelnej usługi nie jest mistrzostwem. U nich więcej znaczy niestety mniej.
    ZaletyNie polecam, już brak zalet. Cena nie czyni cuda - paczki bardzo często nie dochodzą.
    WadyPracownicy na infolinii bardzo mili, ale z rozmów z nimi nic nie wynika, co równa się brakowi kompetencji. A nie chodzi tylko o miłe pogaduszki, tylko o załatwienie sprawy. Brak organizacji, bałagan, brak rozwiązań (prawdopodobnie wynikający z braku chęci) do wzięcia odpowiedzialności za niewywiązanie się z umowy.
  • ~Iwona / 2021-01-22 15:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka zaginęła,została włożona do skrytki w Paczkomacie i ślad po niej zaginął...In post nie poczuwa się do zwrotu wartości przesyłki.
    Omijajcie In Post!!!
  • ~Marian / 2021-01-22 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznę może od początku ostatnio skorzystałem pierwszy raz z usługi kurierskiej inpost po wrzuceniu do paczkomatu w menager paczek nic Mi nie wykazało po zadzwonieniu na infolinię inpost okazało się że Paczka zaginęła był to telefon wart 2tysiace zł po 8h paczka się znalazła gdyż to był piątek to dopiero dotarła wieczorem w poniedziałek paczka była za pobraniem teraz tak duża firma przewozowa jak inpost ma problem wpłacenia Mi pieniędzy na konto gdyż już minęło 5dni strasznie się zawiodłem na tej firmie tak czy inaczej nie polecam wręcz odradzam chyba że ktoś jest odporny na nerwy stres
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981