strona 302 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- nastepna »
-
~Fabian / 2021-02-09 13:32
Zadzwonil do mnie kurier i powiedzial że zaraz przyjedzie i czekałem na niego 3 godziny -
-
~Tośka / 2021-02-09 13:18
Inpost najgorsza firma jaka może być, zaginęła mi paczka ,dostałam paczkę innej osoby, na opakowaniu miałam 3różnych odbiorców, moją paczkę okleiłam i wielkimi literami napisałam dane,ale mimo wszystko ktoś ją prawdopodobnie ukradł bo nie widzę innej możliwości jak można zgubić wielką opisaną paczkę, infolinia i reklamacje to jakaś ściema, robią z ludzi głupków, karzą czekać i nic z tym nie robią, grają na zwłokę ,za każdym razem jak dzwonię mowią coś innego,nieprzyjemna obsługa i nieprofesjonalna, nie zalęży im na tym żeby zatrzymać klientów,nie są pomocni, mam nadzieję że ludzie pzestaną korzystać z inpostu i wkrótce zbankrutuje.porażka -
~foxy7 / 2021-02-09 09:54
Ludzie żeby wam do głowy nie przyszło zapłacić za paczke aplikacją Inpost bo jej nie dostaniecie!!! Kurier tego nie widzi u siebie, oddział wpłaty też nie widzi a paczka w lesie. Na infolinii nic nie poradzą mądrego, bo nic nie mogą a odpowiedzą jedynie "czy mogę jeszcze jakoś pomóc?" Takiej niekompetencji w życiu nie widziałem!!! NIE POLECAM!!! -
~Agnieszka / 2021-02-09 09:31
Przesyłka nadana w Paczkomacie 7 stycznia ale przez błąd systemu nie została zarejestrowana po włożeniu do skrytki. Telefon na infolinię tego samego dnia, dokładną godzina umieszczenia paczki w Paczkomacie, mniej więcej jej lokalizacje w danym Paczkomacie, jej wygląd, dosłownie wszystko. Po dwóch tygodnia brak kontaktu więc kolejna reklamacja złożona mailowo. Mija miesiąc i dostaliśmy negatywne rozpatrzenie reklamacji a uzasadnieniem jest nie przeprzytanie regulaminu przy nadaniu przesyłki. Procedura prosta zeskanuj kod z telefonu i wloz do odpowiedniej skrytki a mimo to chcą z nas zrobić debili. Absolutnie nie przyjmują na siebie winy ewidentnego błędu systemu a my jesteśmy 200 zl w plecy bo nikomu nie chciało się nawet sprawdzić kamer. WadySystem zawodzi a inpost nie bierze za nic odpowiedzialności -
~Tomasz T / 2021-02-08 11:17
Paczkę umieściłem w paczkomacie 2 lutego. Ponieważ do 5 nie dotarła do adresata, zadzwoniłem z prośbą o jej odszukanie i zwrot. Trzykrotnie dzwoniłem do tzw. konsultanta i za każdym razem informowano mnie, że mają 24 godziny na interwencję, a ponieważ mają bardzo dużo skarg, to nie wiadomo kiedy moja paczka będzie odnaleziona. ZaletybrakWadyPracownicy tej firmy działają nieetycznie i niestety ta firma jest w taki nieetyczny sposób zarządzana -
~mirek / 2021-02-07 11:14
Konkrety: paczkomat kat16a był zepsuty (ale o dziwo mogłem go wybrac w systemie) i paczka bez mojej zgody została przeniesiona 2km dalej (choć sprawny paczkomat był dużo bliżej). Zwykle w takiej sytuacji była przenoszona do paczkomatu bliższego Zaletydostawa w niedzieleWadyzmiany paczkomatu odbiorczego -
~michał / 2021-02-06 16:20
Po prostu dramat. Zakręcony odbiorca podał zły numer telefonu, pomylił 6 z 4. Zadzwonił do mnie rozczarowany że przesyłki nie ma , po sprawdzeniu okazało się że przesyłka jest w paczkomacie ale zły numer spowodował brak powiadomienia .Moja próba odkręcenia sytuacji spełza na niczym, po piętnastominutowym słuchaniu durnego automatu odebrała miła Pani która stwierdziła że nie jest w stanie mi pomóc. Już się boję o mój rachunek za tą "pomoc" W rezultacie paczka wraca do mnie. Podsumowując ponoszę karę za czyjś błąd. Zostaje przy tradycyjnej poczcie, tam się nigdy nie zawiodłem . -
~Marek / 2021-02-06 12:13
Moją przesyłkę umieszczono w innym paczkomacie-wskazany był zajęty. Niestety gdy powiadomiony mnie o odbiorze we wskazanym miejscu mój stan zdrowia wykluczył poruszanie się. Licząc, że stan zdrowia się poprawi (jestem osobą nie pełnosprawną z przyznaną drugą grupą-narządy ruchu) zadzwoniłem na infolinię z prośbą o przetrzymanie w magazynie w Łodzi. Odmówiono. Zero empatii. -
-
~zazwyczaj miła / 2021-02-05 18:24
paczki nie ma w paczkomacie ...ale sms przychodzi i jedz sobie człowieku po tą paczkę a co tam a tu kuku.... i żadnej wiadomości najlepiej zwalić na sprzedawce..nie wiadomo w czym problem...radz sobie sam -
~Ewa / 2021-02-05 13:26
Czy Inpost ma jakiś wpływ na to, kto pracuje w ich punktach? W pszczyńskim byłam drugi raz i drugi raz wyszłam zszokowana. Pani, które tam... zasiada, jest do granic możliwości antypatyczna, niewychowana, bez ogłady, nieprzyjazna, nieporadna i niepomocna. Mówienie do klientów: zważyć! zmierzyć! - zamiast proszę zważyć czy proszę zmierzyć, to tylko przykład pierwszy z góry. -
~Kasia / 2021-02-05 09:22
Zazwyczaj nie miałam większych problemów, a często zamawiam przez inpost. Raz zdarzyło się, że paczka zaginęła, ale po jakimś tygodniu się znalazła. W każdym razie mój ostatni kontakt z inpost był dość problematyczny. Jakoś ok. godziny 00:30 dostałam mail, że przesyłka powinna być doręczona w kolejnym dniu roboczym. Link do przekierowania przesyłki nie działał (wyskakiwał błąd). Rano zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że skoro nie działa to nie ma możliwości przekierowania i pozostaje mi jedynie zadzwonienie do kuriera i dogadanie się z nim. Jakoś po 7 pokazało mi, że paczka jest już wydana do doręczenia, ale w mailu nie było podanego ani numeru kuriera ani przewidywanych godzin doręczenia, więc musiałam znowu dzwonić na infolinię, gdzie dostałam numer do kuriera. Okazało się, że paczka ma być doręczona ok. godziny 9, a kurier powiedział mi, że przekierować paczkę można w dniu poprzednim (gdzie link umożliwiający przekierowanie paczki został mi wysłany jakoś ok. 00:30 i nie działał, a rano była już wydana do doręczenia). Na szczęście sąsiad odebrał paczkę, ale powiem szczerze, że tak jak zazwyczaj inpost oceniam dość pozytywnie na tle innych dostawców tak tym razem jestem rozczarowana. Zaletymożliwość przekierowania paczki i odbiorze w paczkomacie (zazwyczaj, bo jak się okazało nie zawsze jest taka możliwość)Wadyczęsto przepełniony paczkomat i paczkę wysyłają do punktu, który jest dość daleko ode mnie i otwarty tylko w godzinach, w których pracuję, nie zawsze uda się dowiedzieć czegoś przydatnego na infolinii -
~Realista / 2021-02-04 12:40
Mój pierwszy post: ~Realista / 2021-02-03 11:58 oceniał działania. "Bawimy" się od 28 stycznia. Zapchali paczkę do Magazynu Przesyłek Niedoręczalnych skutkiem nierozumienia przesyłanych do nich informacji. Z tegoż magazynu wysyłają w przeciągu kilku dni roboczych. Na pytanie ile jest kilka, podobnie jak i wskazanie dnia, przekracza możliwości specjalistów od logistyki. Ale przekazano informację i wskazano adres gdzie można składać reklamacje - odpowiedzą w terminie do 30 dni. Dlatego OSTRZEGAM i PRZESTRZEGAM drobiazg do usunięcia przeradza się w gigantyczny problem. Festiwal niekompetencji. InPoście wstydź się! ZaletyZe szkłem powiększającym nie znajdziesz.WadyFatalna kompetencyjnie obsada. -
~Edward / 2021-02-04 10:09
Zamówiłem paczkę do paczkomatu, natomiast otrzymał ją do paczkopunktu w innej stronie miasta. Zaletyelchevive72@gmail.comWadyelchevive72@gmail.com -
~bruh / 2021-02-03 21:47
zamówiłem dwa komputery. paczka nadana, opóźnienie dwa dni. Dostałem sms od kuriera (godz.9.00) że w dniu dzisiejszym dostarczy paczę. Godzina 13.00 kuriera nie ma, zadzwoniłem do niego i powiedział że sie zakopał i że za godzine powinien być. Dzwonie za godzine i nie odbiera 3 razy, za 4 odebrał i powiedział że jest na warsztacie. Musiałem sam odebrać paczkę, przyjechałem na podany przez niego adres i przywitał mnie pyskliwy kurierzyna. Nie odsyć że nie poinformował mnie o tym że jednak paczki nie przywieznie, to jeszcze mi napyskował jakbym mu coś zrobił a ja tylko dokończyłem jego prace.
Warto dodać że zakopał sie 3km od mojego domu i nie zadzwonił czy nie będe mógł sam odebrać paczki, tylko musiałem sam sie dodzwaniać i finalnie jechać 20km w jedną strone.Wadybrak komunikacji i pyskowanie -
~Karolka / 2021-02-03 17:05
Bardzo miła obsługa kuriera, rzetelny i wyrozumiały. Rejon stara Rumia i okolice lotniska. Dobry kontakt, sprawnie i szybko ???? -
~Anonim / 2021-02-03 16:09
Dotychczas nie miałam powodów do narzekań, jednak ostatnimi czasy jakość usług się bardzo pogorszyła. Dostaję powiadomienia, że paczki zostały przekazane do doręczenia, dni mijają, a kuriera nie widać. Awizo też nie zostawione.
Żenada.WadyPaczki nie dochodzą -
-
~jack_28 / 2021-02-03 15:47
Źle się dzieje z tą firmą. Dawniej wzorcowo wszystko dochodziło do klienta (szybko. tanio i z kulturą) Teraz już po raz trzeci mam sytuację, że nie dosyłają informacji (kodów do odbioru przesyłki). dzwoniłem do nich w tej sprawie kilka razy - ale z jakiej przyczyny to ja mam pytać o kod do odbioru przesyłki - dawniej kody docierały i na telefon (w postaci SMS'ów) i na moją pocztę e-mail a teraz nigdzie nie dosyłają. LENISTWO DO POTĘGI N.
Pozdrawiam
JWZaletySzybkoWadyBrak kodów do odbioru.NIE DOSYŁAJĄ W MOMENCIE POZOSTAWIENIA PRZESYŁKI W PACZKOMACIE.
Przesyłki pozostawiane w paczkomatach nie w tych, na które miały być dosłane. -
~Damian / 2021-02-03 14:54
Nie ma mozliwości płatności za pobraniem gotówką na poczcie. Argumentują to wirusem. Szkoda tylko, że w sklepach płacimy gotówką i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Dno dna. -
~Bezdomny bo mnie w domu nie ma / 2021-02-03 14:07
Te reklamację zgłaszane i obsługa klienta to są jakieś jaja . Kurier nie ma obowiązku zadzwonić do odbiorcy , zostawił podobno dwa razy awizo tylko gdzie te awizo ? Jestem cały czas w domu Jakoś wcześniej za każdym razem dzwonił . Widocznie jeździ nadal ten sam bo od tamtego roku był u mnie 3 razy z paczką jakoś umiał trafić . Dodam że już były problemy z paczką tamtym razem i była ta sama sytuacja. ZaletyAni jednej -
~darek / 2021-02-03 13:38
Firma to jakaś porażka -czekam na przesyłkę wchodzę na śledzenie -wydana do doręczenia 2 dni -zero awizo ) kontaktu ) telefonu
Przesyłka zwrócona bo niby kurier był 2 razy -i co z tego jak nikt go nie widziałWady)kontaktu 00000
strona 302 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- nastepna »