strona 300 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- nastepna »
-
~Natalia / 2021-02-12 23:01
Specjalnie wzięłam dzień wolny żeby odebrać paczkę. Oczywiście napisali że nie było nikogo w domu i paczkę doręcza po weekendzie. -
-
~Zdzisław / 2021-02-12 22:58
Tragedia,przesyłka wydana do doręczena 6,45 a 19,52 przyjęta z powrotem do odziału nie pierwsza taka sytuacja,żadnego wyjaśnienia z jakiego powodu.przesyłka miała być prezentem a jest już po czasie -
~Sylwek / 2021-02-12 20:51
DRAMAT TO MAŁO POWIEDZIANE dziadostwo brak jakiej kolwiek odpowiedzialnosci za potwierdzone mienie PACZKI infolinia to tylko FIKCJA NIE Wysyłajcie firma INPOST jak jest dobrze to jest dobrze a jak inpost zgubia paczki to nie oni i nie sa odpowiedzialni bo inpost robi tylko usługę transportowa ??? ZaletyZadnychWadyInfolinia sciemnia kurierzy kłamią -
~Marek / 2021-02-12 20:05
Zacinające skrzynki.zero przeprosin. Czekam do poniedziałku aż wydadzą paczkę.ostatni raz inpost.-beznadzieja-porazka. -
~Monika / 2021-02-12 19:47
Kurier pukał do drzwi. Nie słyszałam...więc wszedł sobie do domu. Powiedziałam co o tym myślę. Na drugi dzień bezczelnie awizował przesyłkę...bał się chyba zadzwonić. Żenada. ZaletyBrak -
~Abc / 2021-02-12 19:39
Tragedia. Przepełnione paczkomaty. Odsyłają paczki zamiast do pobliskiego paczkomatu to gdzieś dalej. Bliski Paczkomat mam 500m od tego a wysyłają 2 km dalej. Cyrk. -
~Zdenerwowany klient / 2021-02-12 18:09
Bardzo zła jakość usługi InPost to jakaś porażka nie polecam tej firmy kurierskie WadyCzas dostawy -
~daria / 2021-02-12 14:59
Najgorsi kurierzy. Kurier nie dostarczył przesyłki -
-
~seba / 2021-02-12 13:35
03-01-2021 paczka została odebrana przez kuriera In Post i słuch o niej zaginą. Złożyłem reklamację ale odzyskanie pieniędzy za przesyłkę starają się utrudnić. Wymagają stosy dokumentów a nawet wciągają w to nadawcę. Dobrze że wartość paczki jest mała więc dam sobie spokój z odzyskaniem tych pieniędzy. W przyszłości nie zamierzam korzystać z ich usług. -
~anonim / 2021-02-12 13:09
Wysłałam paczkę paczkomatem, niestety zauważyłam że cos jest nie tak ponieważ od kilku dni wisiała w aplikacji w tym samym miejscu. Tak więc zadzwoniłam do inpostu dostałam wiadomość że paczka jest na sortowni i skontaktują się ze mną kiedy paczka wyjdzie z oddziału. Minął tydzień i paczka nadal wisiała w tym samym miejscu zadzwoniłam i pan z obsługi powiedział że nie ma tej paczki i trzeba będzie zgłosić reklamacje, więc to zrobiłam i mieli znowu się odezwać ale nic. Kolejnym razem mówili że paczka wcale nie zaginęła i tak w kółko... Minęły 2 miesiące od nadania paczki i dostałam wiadomość na email że brakuje danych do reklamacji... Także jeśli zdarzy się komuś sytuacja w której zginie paczka współpraca z inpost jest znikoma i raczej nie odzyskacie swoich pieniędzy. -
~Monika / 2021-02-12 11:54
Wyslalam paczke do rodziny i nadalam w paczkomacie po 2 dniach wrocila na moj adres poniewaz kurier nie pofatygowal sie zeby sprawdzic odbiorocow i nadawcow i oczywiacie prosze zlozyc reklamacje zenada totalna a wedluh nich paczka ktora jest u mnie widnieje u nich w oddziale doszla zupelnie na inny numer przewozowy -
~aNoniM / 2021-02-12 11:25
Wysłałam przesyłkę do Warszawy. Po czym wysłali maila żebym zmieniła adres dostawy bo paczka jest PONADGABARYTOWA, mi się zmieściła się do paczkomatu a tam nie? Dziwne rzeczy. Nadawca ma zmieniać adres dostawy jakby znał każde jedno miasto. Dawniej wysyłali SMS że paczka się nie zmieści czy paczkomat jest przepełniony, a teraz wyślą sobie maila- nie każdy wchodzi codziennie na pocztę. Dzisiaj przyszła do mnie paczka cała rozwalona i poklejona taśmą InPostu. Nie polecam wysyłać tą firmą większych gabarytów. -
~tyr / 2021-02-12 11:21
zadnego kontaktu telefonicznego, błedne dane adresowwe zostąły zmienione, mimo to kurier ani się nie pojawił, ani nie kwapił by zadzownić w żadnym wypadku. Paczka zwrócona do nadawcy, a obsługa klienta ze mnie kpi i nie odpowieada na wiadomości. Zaletynie stwierdzonoWadyBrak kontaktu, brak pomocy ze strony obsługi klienta, kurier zwyczajnie nie dostarcza paczek -
~Plazma / 2021-02-12 11:10
Masakra, osoba wysłała mi przez paczkomat paczkę z samego rana w poniedziałek , dziś jest piątek i paczka dalej jest w drodze, nie polecam dla osób które się spieszą z paczkami ZaletyBardzo fajni kurierzyWadyPaczka dochodzi o kilka dni za późno -
~Ola / 2021-02-12 09:48
Jeżeli chcecie mieć pewność, że paczka zostanie doręczona w terminie to absolutnie nie korzystajcie z InPost - Paczkomaty, Kurier!!!!
Paczkę nadaną przed świętami dostarczyli pod koniec stycznia z ponad miesięcznym opóźnieniem, a do tego zniszczyli jej zawartość.
Najpierw uznali paczkę za zaginioną, a następnie całe świątecznie zapakowane pudełko rozwalili, żeby zobaczyć co jest w środku i upewnić się, że to moja przesyłka. Wysłali mi zdjęcia, na których widać, że część przedmiotów jest kompletnie zniszczona, a potem odrzucili reklamacje za zniszczenie paczki, BO NIE ZOSTAŁ SPISANY REGULAMINOWY PROTOKÓŁ.
Szczyt bezczelności mieć świadomość, że doręczają zniszczoną paczkę i wymigiwać się od odpowiedzialności.
Jeśli tylko możecie unikajcie InPost - Paczkomaty, Kurier. Ja zawsze korzystałam z ich paczkomatów bo było blisko i wygodnie, ale po tym jak podeszli do załatwiania ze mną tej sprawy, nie chce mieć już z nimi nic wspólnego. Kontakt mailowy to dno totalne...
Zero odpowiedzialności. Wstyd!
-
~KLIENT / 2021-02-12 09:27
Skandaliczne zachowania przedstawicieli firmy. Brak mozliwosci placenia karta. Umawianie sie na odbior i nie dostarczanie paczki -
-
~Zu / 2021-02-11 23:58
Paczka wydana do doręczenia o 6.44 rano. Potem ponownie o 19. Finalnie przyszła do paczkomatu o 23.14. Problem w tym, że paczkomat nie działa... na razie brak możliwości odbioru... inny problem to próba nawiązania współpracy B2B...nie ma z kim rozmawiać. Od 2 tygodni nikt nie chce udzielić konkretnych odpowiedzi. Czas na zmiany... -
~Aga / 2021-02-11 22:35
Byłam do tej pory zwolenniczką tej formy dostawy. Przez dobre kilka lat. Niestety 2 ostatnie przesyłki trafiły do innego niż wybrałam paczkomatu. Nawet nie tymczasowo tylko od razu do odbioru. Gdybym nie zainstalowała aplikacji nawet bym o tym nie wiedziała. Paczki dziś 11.02.2012 trafić miały do paczkomatu Kie 13M przy ul. Jaworskiego, A trafiły do Kie 06A. Nie wiem czy to wina przepełnione paczkomatu, ppmyłka czy kuriera, takie sytuacje nie powinny się zdarzać. Finał jest taki, że muszę udać się po paczki do miejsca, gdzie mi kompletnie nie po drodze. Nie skorzystam już nigdy z tej formy dostawy. O stałego klienta się dba drogi In post. -
~Justyna / 2021-02-11 21:09
Nie polecam. Utrudniają uzyskanie odszkodowania za zgubioną przesyłkę. Ja czekam ponad miesiąc ani przesyłki ani odszkodowania ZaletybrakWadykurier często gubi przesyłki, brak możliwości uzyskania odszkodowania -
~ostro wk*%*iony / 2021-02-11 20:31
Żenada! Ta forma to jakaś pomyłka! ostatni raz zamówiłem coś do paczkomatu! Ze zniecierpliwieniem czekam n ajakś konkurencje dla paczkomatów i będę ich wspierał z całych sił! BO ta firma to żart. Towar obiecany dla klienta zamówiony paczkomatem bo najszybciej i najwygodniej, ale paczka wydana do doręczenia i nie doręczona przez cały dzień!!! Straciłem klienta i zostałem z towarem.... NIE POLECAM!!! ZaletybrakWadywg umowy mają czas do doręczenia 30 dni kalendarzowych od daty nadania - tak podał mi konsultant.
strona 300 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- nastepna »