Kontakt z konsultantem trudny do zrealizowania. Po "rozmowie" z automatem dowiaduję się, ze przesyłka "została wydana do doręczenia" .Ponieważ jest w "doręczeniu" trzeci dzień i pierwszego dnia nie udało mi się jej odebrać osobiście od kuriera...więc uparcie próbuję dodzwonić się do konsultanta. Po połączeniu z konsultantem z zupełnie innego działu i sprawdzeniu, okazuje się, ze przesyłka została odesłana do nadawcy. Nie mogę dowiedzieć się z jakiego powodu, to jakaś straszna tajemnica i mam kontaktować się ze sprzedawcą. Wnioski...zamawiać przesyłki za pobraniem...wtedy o dziwo zawsze dochodzą. Zaletyw tej chwili nie widzę,
Wadycoraz trudniej odebrać paczkę z paczkomatu, trzeba bezpośrednio od kuriera. Gdybym miała na to czas w tych godzinach, które mi wyznacza, to zamawiałabym dostawę do domu.