Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nasti77 / 2021-02-16 12:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalizm godny polecenia:)
    Za każdym razem przesyłki docierają na czas.
  • ~Anonim1 / 2021-02-16 11:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam kurierzy tragiczni.Dobrze ze się zkapłam bo tak to bym była oszukana na stratę 100zl
    ZaletySzybki przyjazd
    WadyKurier chciał mnie oszukać na 100zl
  • ~Misio / 2021-02-16 10:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Firmę InPost polecam, zwłaszcza paczkomaty. Jeśli chodzi o funkcję: kurier InPost to jest porażka. Oprócz SMS że mają być zero kontaktu, mają telefon nie dzwonią, i nie odbierają telefonu, a gdy mieszka się w bloku to zanoszą to pobliskiego punktu odbioru zamiast zadzwonić czy ktoś jest.
    ZaletyNiedrogie wysyłki
    WadyKurier InPost NIE POLECAM
  • ~TEKUM / 2021-02-15 22:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Wysłałem ponad 400 przesyłek w ramach aukcji wosp i wszystko ok.Infolinia rewelacja. Polecam. w tym roku 100 % skuteczności. ;)
  • ~hen / 2021-02-15 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka nadana 6 lutego o 13:30, odebrana przez kuriera z paczkomatu o 13:46, zaginęła według InPost, coś im nie wyszło z usługą bez etykiety...
    reklamacja zgłoszona
  • ~Mm / 2021-02-15 21:28
    Ocena: 1.67 / 5
    PORAŻKA maja niekometentnych pracowników bo nie potrafią nadac paczki w paczkomacie a co za tym idzie przesyłka nie dotarła nigdy do mnie
  • ~j / 2021-02-15 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo. Zamknęli jedyny paczkomat w mojej miejscowości. Informacji o tym żadnej. Niby jest POP, ale wysłać na ten adres nie można, bo się nie wyświetla. Infolinia - porażka. Nie wiedzą jak długo paczkomat będzie nieczynny. Musze zapłacić haracz - dopłacić do kuriera, to wtedy paczka dojdzie do domu.
  • ~Klient / 2021-02-15 14:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka odebrana od nadawcy 17.12.2020.W styczniu napisali sms z zapytaniem co było w paczce żeby mogli ją zlokalizować i do dnia dzisiejszego jej nie ma tj. 15.02.2021. Reklamacja zgłoszona 15.01.2021 po 2 tygodnia napisali żeby uzupełnić dokumenty (e maile, faktury, zrzeczenie się praw do przesyłki przez nadawcę itd.) dalej czekam na rozpatrzenie.
    ZaletyTania przesyłka z allegro
    WadyObsługa klienta, czasami paczki wyglądają jak by ktoś po nich chodził,
  • ~Slawa2109 / 2021-02-15 12:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Inpost to najgorsze dziadowstwo jakie jest na rynku, paczki do odebrania umieszczane są daleko od miejsca zamieszkania, trzeba latać po całym mieście aby odebrać.Nie ma gdzie telefonicznie złożyć skargi ponieważ nic nikt nie wie.
    ZaletyŻadnych zalet.
  • ~Isabela / 2021-02-15 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług Inpost! Wszystko jest ok do momentu gdy nie masz problemu z przesyłką, później odbijasz się od ścian. Czekasz tygodniami na zwrot przesyłki piszesz maile bez odpowiedzi, dzwonisz na infolinie gdzie każą ci jedynie czekać na informację zwrotną mailem, bo nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić, błędne koło. Gdzie szukać pomocy? u prawnika?
  • ~Anonim / 2021-02-14 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka idzie do mnie już pięć dni roboczych.
    Aktualny status: Przesyłka jest w drodze do odbiorcy
    Zaktualizowano: 96 godz. temu- nie wiem co to ma znaczyć że tak długo mam czekać na zamówienie? Dodam tylko że nie dostałem żadnej informacji co z moją paczką zarówno mailowo jak i telefonicznie, żenada nie polecam.
    WadyDługi czas dostawy
    Zero informacji
    Brak możliwości kontaktu z kurierem
  • ~Paweł / 2021-02-13 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma beznadziejna ,prymityw kurierstwa ,najpierw ktoś z obsługi pomylił naklejki potem pomyloną paczkę odebrali a moja była potem zaginęła ,beznadziejne tłumaczenie paniusi z obsługi podobno specjalistki,
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~panda / 2021-02-13 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zgłoszeniu reklamacji niedoręczenia przesyłki i upływie terminu niekt na reklamację nie odpowiedział. Przesyłka nie została doręczona a ze strony InPost zero reklamacji. Porażka.
    ZaletyBrak
  • ~Daris / 2021-02-13 16:30
    Ocena: 4.33 / 5
    Po wyjęciu paczki że skrytki okazało się że jest rozerwana na tyle iż przesz ten otwór wyjąłem wszystko z paczki. Na szczęście wszystko było ale chyba tylko dlatego że kupione rzeczy nikomu by się nie przydały.Mam tylko nadzieję że to jednorazowy incydent.
  • ~Osi_11 / 2021-02-13 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka zginęła w drodze po złożeniu reklamacji i wielu tłumaczeniach mojej strony łaskawie przyznali mi koszt zawartość pomniejszony o koszt przesyłki to żenujące przecież musiałam zapłacić a paczkę zgubił InPost
    WadyNie polecam
  • ~Sylwia / 2021-02-13 15:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza firma kurierska! Zawsze wszystko przychodzi na czas, paczka jest zawsze na drugi dzień od zamówienia, rewelacja!
  • ~Piotr / 2021-02-13 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przez internet przesłanie paczek z odbiorem przez kuriera u mnie w domu. Usługę przyjęli pieniądze pobrali. Kurier się nie pojawił. Reklamując telefonicznie informowali, że w systemie mają informacje, że usługę wykonali. Po trzech nieudanych próbach reklamacji tel. zrezygnowałem i wysłałem innym operatorem. Od Inpostu zażądałem zwrotu 68zł na konto bankowe. Odpowiedzieli że reklamację przyjmują w całym zakresie ale pieniądze przelali na jakieś wirtualne konto w Inpost i będę mógł je wykorzystać. Faktycznie pojawiły się pieniądze ale 51zł. Musiałem pisać kolejną reklamację, że mam gdzieś ich usługi i mają zwrócić 68zł na konto bankowe. Na co znowu odpowiedzieli, że zwrócą na konto bankowe ale 51zł. Żenada. Musiałem pisać kolejną reklamację. Tak mnie wkurzyli, że gdzie się da będę ich obrzucał błotem bo na to zasługują.
    Zaletybrak zalet
    WadyPobierają opłaty za niewykonanie usługi.
  • ~Sky / 2021-02-13 11:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamiast paczkę dostarczyć z paczkomatu tymczasowego do docelowego oddalonego o 3 km paczka nieoczekiwanie poszła na zwrot do nadawcy pomimo SMS ze zostanie do mnie dostarczona. Czekalam miesiąc na te paczkę z aliexpress a oni na infolinii mówią ze nic nie da się z tym zrobić bo jest w sortowni :)
  • ~Jack / 2021-02-13 11:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Zepsuty paczkomat. Nie potrafią na infolinii odpowiedzieć kiedy będzie sprawny. Jutro ma być przekierowanie na ten który wybrałem. Mam nadzieję że tak będzie.Coraz częściej wybieram konkurencję.
    ZaletyBrak
    WadyBrak serwisu i informacji.
  • ~Zu / 2021-02-13 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Update..minęły kolejne 2 dni. Codziennie dalej zgłaszam awarię skrytki i nic się nie dzieje. Paczki dalej są uwięzione w paczkomacie...informacji brak.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12549
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981