strona 298 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- nastepna »
-
~Małpka / 2021-04-01 11:59Ocena: 1.33 / 5
TRAGEDIA. Wybrałam zupełnie inny paczkomat na mapie, dostałam do zupełnie innego. -
-
~Niezadowolony Klient / 2021-04-01 10:25Ocena: 1.00 / 5
Uszkodzili przesyłkę i otwartą (rozdarte opakowanie zewnętrzne)umieścili w paczkomacie, winę zrzucili na nadawcę i odrzucili reklamację.Paczka w takim stanie w ogóle nie powinna zostać umieszczona w paczkomacie. Koszmarne podejście do klienta i brak wzięcia odpowiedzialności za swoje czyny. -
~Niezadowolony / 2021-04-01 06:54Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy i ostatni raz z nimi. U nich nie istnieje coś takiego, jak dostawa na czas. Oczywiście brak jakiegokolwiek kontaktu i informacji o opóźnieniu. ZaletyŻadneWadyBrak realizacji na czas.
Brak kontaktu. -
~Joanna / 2021-03-31 23:14Ocena: 2.33 / 5
Zawsze wszystko bylo w porzadku jednak dzisiaj zastalam w paczkomacie janki otwarta i nie kompletna przesylke ZaletyCzasWadyOtwieraja paczki -
~Darek / 2021-03-31 19:32Ocena: 1.00 / 5
Standart w inpost-2 pseudoproby doreczenia-interwencja u nadawcy o przekierowanie z powrotem-nieudana-firma ktora lubie i szanuje polegla z debilami z inpostu-przesylka wraca do nich i wyslana dpd. Dociera blyskawicznie jak zwykle na poziomie. Opakowanie niwe zniszczone natomiast zawartosc...zniszczona. interwencja w in post bo to ich sprawka- paczka nie nie miala zgloszonych uszkodzen-debilu ktory mi to pisales z oddzialu inpost lodz mam nadzieje ze ciebie tez tak ktos potraktuje-zniszczyliscie walizke do broni z materialu z atestem-co ten debil kurier z nia robil???? Oczywiscie jak zatrudniacie to uczcie ich polskiego. ZaletyTylko paczkomatyWadyObcoiezyczni kurierzy i brak szacunku do wlasnosci-placimy wam barany za usluge wiec zasluzcie na te zaplate -
~... C / 2021-03-31 16:17Ocena: 1.67 / 5
Ewidentnie Rozerwana paczka włożona do skrytki bez jednego produktu. Odpowiedź na reklamację po ponad 2 tygodniach z wiadomościa ze nie zostały dostarczone odpowiednie potwierdzenia mimo że wszystko zostały podane włącznie z dowodem zakupu. Więcej zachodu niż to jest warte... Żenada -
~Joshua / 2021-03-31 16:11Ocena: 2.00 / 5
Skanowanie kodu QR telefonem w paczkomacie to czysta loteria. Raz działa, innym razem człowiek próbuje milion różnych kombinacji, aby kod w smartfonie został odczytany. Ustawia telefon bliżej, dalej, bliżej, dalej, pod kątem, aż po 5 minutach na wkurwieniu trzeba zrezygnować, i bawić się w podanie kodu liczbowego. Frustracja, i na fali tej frustracji idzie ten wpis. ZaletySzybkość dostawyWadyKody QR, raz to działa innym razem człowiek ślęczy pod paczkomatem i się męczy z tym gównem. -
~Aneta / 2021-03-31 14:28Ocena: 3.67 / 5
Moja przesyłka została zniszczona w transporcie- przedziurawiona książka. Reklamacja i odwołanie oddalone pomimo ewidentnej winy tej żałosnej firmy. WadyCo złego to nie InPost -
-
~Wojciech / 2021-03-31 14:20Ocena: 3.00 / 5
Paczkomaty: Super bez uwag
Kurier: nie wiem czy nie mam szczęścia czy inni mają podobne przemyślenia. Jest aplikacja, ale nie można zmienić odbiorcy, adresu doręczenia, a kurier przyjeżdża no i pech bo rozmawiam przez telefon po kilku próbach odjeżdża. No ok niby rozumiem stanowisko kuriera, ale paczka z żywymi roślinami i zależy i na pilnym odbiorze, oferuję, że podjadę gdzieś (notabene chwilę przed rozmową widziałem jak odjeżdżał), ale nie mogę bo paczka już awizowana... Ok not o podjadę do oddziału - też nie bo pandemia. Hmm no obiektywnie niby rozumiem, ale np. z DPD nie raz korzystam z usług i jakos nie mam takich problemów, w DHL zmieniłem nie raz adres/odbiorcę. Może to kwestia wyższych oczekiwań od Inpost z uwagi, na zadowalający dla mnie poziom usług w zakresie paczkomatów? a może Inpost powinien podciągnąć jednak poziom usług kurierskich do "nowoczesnej firmy kurierskiej" za jaką ją uważałem przez pryzmat paczkomatów...ZaletypaczkomatyWadykurier -
~Beti / 2021-03-31 09:05Ocena: 1.00 / 5
Firma porażka!!!!! Kurier nie odbiera telefonu mimo że oddzwonilam po 3 minutach. -
~pk / 2021-03-31 08:13Ocena: 1.67 / 5
Od kilku dni paczka utknęłą w magazynie nadawczym i nikt nie wie gdzie jest.....
Na pytanie kiedy będzie dostarczona nikt nie potrafi na to odpowiedzieć.ZaletyBrak.WadyJak w opinii. -
~Snoopy420 / 2021-03-30 21:55Ocena: 2.67 / 5
Kurier nawet nie pofatygował się żeby wnieść paczkę pod drzwi i zostawił to zadanie 50l kobiecie z chorym kręgosłupem, nie polecam kuriera ZaletySzybka dostawaWadyPogniecione puszki, niemiła obsługa oraz mus samodzielnego dostarczenia na 4 piętro -
~Ja / 2021-03-30 18:35Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakaś porażka. Najpierw przez tydzień nie potrafili dostarczyć przesyłki.Po dwóch interwencjach telefonicznych wreszcie się udało. Paczka dotarła mocno zniszczona. Wprawdzie nie była rozerwana, a miała tylko trochę odklejona taśmę, ale nic nie wskazywało na niekompletność zawartości. Po otwarciu okazało się, że jednak zawartość jest niekompletna. Oczywiście reklamacja odrzucona. -
~Marek / 2021-03-30 18:11Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie przyjeżdża po odbiór przesyłki na czas, nie po raz pierwszy, tłumaczy się głupio błędem systemu. -
~Zawiedziona klientka / 2021-03-30 16:49Ocena: 2.67 / 5
Zawsze dostawałam paczki bez uszkodzeń aż do dnia dzisiejszego gdzie duża paczka została dosłownie ściśnięta do średniej skrytki z której nie dało jej się wyciągnąć inaczej niż rozrywając paczkę i wyjmując z jej środka część zawartości paczki i dopiero wtedy można było wyjąć resztę, zawiodłam się bardzo na tej firmie bo to jest po prostu brak szacunku dla klienta. ZaletySzybka dostawaWadyWciskanie paczek do nieodpowiednich skrytek -
~Xx / 2021-03-30 14:50Ocena: 1.67 / 5
Dzień dobry,
Niestety paczka trafia nie do paczkomatu, a „wyjątkowo” czeka w aucie kuriera, gdzie w tej sytuacji jaka mamy teraz nie chce czekać w „kolejce” z innymi ludźmi. Po to zamawiam do paczkomatu aby unikać kontaktu z innymi ludźmi. „Wyjątkowo” często się to zdarza , praktycznie zawsze.
Po drugie infolinia nie wiem po co istnieje, nie można niczego załatwić.
Paczki trafiają nie w terminie.ZaletyNie maWadyWyjątkowo paczki znajdują się w pojeździe kuriera
Paczki często nie trafiają w terminie , tylko sa przerzucane
Infolinia, na której nie może konsument niczego załatwić
-
-
~Miłosz / 2021-03-30 12:52Ocena: 2.67 / 5
Wiele razy zamawiałem przez Inpost i jak zawieje tak się dzieje. Czasem paczka trafi normalnie czasem rozwalona a czasem występują działania niepożądane. Po pierwsze kiedy zamawiam paczkę do PACZKOMATU nie chcę jeździć w "podejrzane miejsca" odbioru paczek, które są przepełnione, jest wielki tłok ludzi i gościu nie ogarnia jaką paczkę mi ma wydać. Również nie chcę odbierać jej z wana czekając w kolejce jak za PRLu. Po drugie nie mam czasu ani chęci reklamować i odsyłać paczek (bo niestety kurierzy nie szanują nieswojej własności). Po trzecie warto było by się przyjrzeć obsłudze klienta bo tak jak zostałem potraktowany jest poniżej wszelkiej krytyki. Zalety- Wprowadzone nowości jak aplikacja,
- W miarę szybki czas dostawy.Wady- Paczka często nie trafia do paczkomatu tylko do podejrzanych punktów odbioru.
- Występują zniszczenia paczek.
- Obsługa klienta jest na niskim poziomie. -
~Korda sp. z o.o. Białystok / 2021-03-30 09:02Ocena: 1.00 / 5
Jadą 2 paczki - odbiorca firmę z bezpośrednia obsługa klienta pn-pt 8-16.
kurier ponoć 2x próbował dostarczyć. W dniu drugiego domniemanego dostarczenia przed godz. 15 dzwonię do kuriera gdzie jest. Okazuje się , ze to nie jego teren i nie mógł sie dodzwonić i w ogóle nie zajechał. Dzwonię na infolinię. raz zdenerwowany, potem drugi raz ustalamy z obsługa, że zawróci paczki z oddziału Białystok z powrotem do naszej firmy - były już skierowane jako zwrot nadawcy. W systemie oczywiście były 2 próby dostawy do otwartej firmy.... Jest piątek. Poniedziałek sprawdzam - paczki jadą do nadawców a nie do nas. Razem na rozmowach z Inpost spędziłem 39 minut. Efekt: 1 dostawca zwrócił mi pieniądze - i zamówiłem na allegro u innego z opcją innego kurier (tzn inny przewoźnik). Drugi dostawca nadaje mi drugi raz paczkę i dopłacam 10,95 za drugiego kuriera z innej firmy.
Na życzenie Inpost mogę przesłać biling rozmów i fakturę za dodatkowy koszt transportu oraz dokumenty związane ze zmiana sprzedawcy z powodu braku innej opcji dostawy niż INPOST.ZaletyCena ale nie jakośćWadySprzedawcy unikajcie w ofercie opcji dostawy tylko przez Inpost - dajcie klientowi wybór. -
~Malina nowak / 2021-03-30 07:55Ocena: 2.33 / 5
Koszmar co się dzieje z moją przesyłka już 7 dni od odebrania od nadawcy a paczka krąży i krąży jak pytam o co chodzi dostaje odpowiedzi w niezrozumiałym języku a dziś 8 dzień i dalej nic nie wiadomo, jeśli chodzi o śledzenie przesyłki to z automatu codziennie odtwarzają jakiś transport i przyjmowanie w oddziale, wygląda na to że moja paczka zwiedziła już wszystkie oddziały inpostu w Polsce tylko ciekawe jak będzie wyglądać i czy ja w ogóle dostanę..... -
~Jerzy / 2021-03-29 20:44Ocena: 2.00 / 5
Jesli chodzi o paczkomaty- nie mozna miec zastrzezen, natomiast dostarczanie paczek kurierem - tradycyjnie, zle. Kurier nie raczy nacisnac dzwonka pod adresem odbiorcy a ogranicza sie do telefonu. Nie odbiera lub le wybrany numer- paczka jedzie do oddzialu inPost. Reklamacje? Juz przy zglaszaniu slychac obrone kuriera. Robcie tak dalej a dolaczycie do szeregu innych, dziadowskich firm, ktore egzustuja li tylko dlatego, ze z szefami wita sie Prezydent. ZaletyPaczkomatyWadyKurierzy bez nadzoru.
strona 298 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- nastepna »
