Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adhoc / 2021-02-20 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby odebrać przesyłkę, zostałam zmuszona do zmiany planów, zdobycia numeru telefonu do kuriera i około 10-cio kilometrowej podróży w stronę przeciwną do zamierzonej.
    Absolutny brak współpracy ze strony firmy, odpowiedzi sztampowe, niczego nie wnoszące, a już na pewno niczego nie ułatwiające.
    Brak możliwości zmiany daty doręczenia, przekierowania do paczkomatu, pozostawienia w punkcie.
    Nie wiem jakim cudem obecnej załodze udało się tak zniszczyć niegdyś dobrze działającą firmę.
    Serdecznie odradzam!



  • ~l1ber / 2021-02-20 08:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem pełen rozgoryczenia wobec postępowania InPost. Paczka o której piszę nie została odebrana przeze mnie w terminie z paczkomatu (powód: nie dostałem powiadomienia w aplikacji, ani sms) ale w chwili Pisania kontaktu z Infolinią była w sortowni, czyli nadal w Polsce a Oni mi mówią że nic się da zrobić, nie da się jej doręczyć, podkreślam MOJEJ WŁASNOŚCI (mimo że informację dostali już w dniu zawrócenia). Paczka musi zostać wysłana do Chin spowrotem ! Absurdalność rozmowy z konsultantami jest nie do zaakceptowania: " Nie da się nic zrobić". Paczka w Polsce w ich rękach, dzwoni jej właściciel, a oni nie są w stanie nic zrobić! Mało tego, "nikt w ich firmie nie jest w stanie nic zrobić". Paczka ma nową etykietę i to koniec. Wielki InPost nie wie jak sobie poradzić. Ludzie wysyłają sondy na Marca oddalonego o setki mln kilometrów i w razie ich awarii są w stanie coś zrobić a oni nie są w stanie zatrzymać paczki w Polsce i dostarczyć jej właścicielowi. Podobno wielka firma, marka, potentat rynkowy nakleił etykietę na paczkę i nie jest w stanie już nią nic zrobić. Domyślam się że chodzi o rozliczenie z aliexpress, a oni dla paru PLN utrudniają stałemu klientowi życie. Ja wysyłam więc opis sytuacji do ich kontrahenta, niech wie jakie praktyki stosują i wszystkim radzę to samo.
    WadyBezbronność wobec naklejki na paczce, ktrórą sami nakleili
  • ~martinosk / 2021-02-19 19:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Dotychczas byłem bardzo zadowolony ale dzisiaj bardzo się rozczarowałem gdyż inpost wysłął do mnie sms że paczka umieszczona dla mnie czeka już 2 dni i zostanie zabrana i zwrócona do nadawcy (Chiny) pomimo że wcześniej nie otrzymałem informacji ze paczka została umieszczona w paczkomacie. Po kontakcie z infolinią otrzymałem info ze nie ma innej możliwości i paczkę odeślą do Chin (nie ma możliwości już odebrać nigdzie paczki ani nie chcą umieścić jej ponownie w paczkomacie chociaż paczka nadal w oddziale), na czacie powtarzają ze się nie da i się rozłączają, obsługa czatu porażka.
    ZaletySzybkość dostawy
    WadyObsługa, procedury
  • ~Jarosław / 2021-02-19 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragiczna... 3 dzień i 3 przesyłka mimo prawidłowego nadania ląduje u innych odbiorców a nie u mnie...
  • ~ok / 2021-02-19 16:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Dział reklamacji nie pomocny, natomiast dział reklamacji jest twarzą firmy. Natomiast zawiodłam się i nie życzę nikomu trafić do tego działu bo i tak nigdy nie będziesz miał racji, można nawet nie zatrudniać ludzi tylko aotmat który za złożoną reklamację i tak odpowie NIE.
  • ~Sonia / 2021-02-19 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka istnieje. Nie dość że kurierka zawaliła dostarczenie paczki. Twierdząc że nikogo w domu nie było a wszyscy byli. I nikt nie słyszał dzwoniącego dzwonka twierdzi.A mama wyglądała w oknie i nikt nawet nie podjechał z paczką. Ogólnie byłam z firmy zadowala ale po takim incydencie zawiodłam się. Kurierka nie uprzejma.
  • ~Abba / 2021-02-19 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    3 reklamację złożone i 3 odrzucone. Głupie tłumaczenie, że paczka nie została należycie zabezpieczona, albo cały czas trzeba dosyłać jakieś obsrane dokumenty... Kur** co to ma być ? Masarka firma skrajnie nieodpowiedzialna.
  • ~Paula / 2021-02-19 13:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier bardzo niesympatyczny. Przesyłka kosztowała 85zł i dajać mu 100zł z wielkimi pretensjami zapytał "Czy Pani sobie żartuje?" Zero kultury.
    ZaletyPaczkomaty są świetne i nie mam z nimi problemów
    WadyKurierzy
  • ~Emilia / 2021-02-19 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Krótko i na temat : chciałam nadać paczkę w paczkomacie . Postępowałam zgodnie z instrukcjami . Mimo wszystko system nie zanotował , że umieściłam paczkę w skrytce . Telefony do inpostu i udawanie , że interesuje ich sprawa . Gdy to nie podziałało - reklamacja . Rozpatrzona oczywiście negatywnie . Czemu ? Bo przecież nie włożyłam paczki i tylko ja zarejestrowałam . O to właśnie chodziło , że włożyłam a paczka zginęła . Paczka za prawie 400 zł .
  • ~Grzegorz / 2021-02-19 10:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak kiltury osobistej kurierki. Dostarczenie przesyłki bardziej przypomina włamanie lub napad: dzwonek non-stop, walenie pięścią w drzwi i w okno (wszystko jednocześnie i bez ostrzeżenia)
    Tracę czas na opinię bo ta dziewczyna wystraszyła mi całą rodzinę.
    Pozdrawiam czytających.
  • ~Monika / 2021-02-19 10:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety kurierom firmy InPost daleko do profesjonalizmu. Zamówiłam paczkę, w której były dwa komplety porcelany obiadowej. W dniu dostarczenia dostałam sms powiadamiający o dostarczeniu paczki. I tyle. Rano dzwoni kurier, że paczka jest za ciężka (ok. 30 kg) i mam ją sobie odebrać z samochodu sama. Żadnej informacji wcześniej na ten temat nie było, bo wtedy mogłabym sobie zorganizować kogoś do pomocy, albo przekierować paczkę na inny adres. Paczka zamówiona do firmy, w której jestem sama. Po negocjacjach kurier powiada, że ewentualnie on może paczkę wyjąć z samochodu i zostawić na ulicy. Drzwi firmy wychodzą bezpośrednio na ulicę, więc paczkę można po prostu przełożyć przez drzwi. Hitem rozmowy, było żądanie kuriera, żeby mu otworzyć drzwi w czasie nie dłuższym niż 30 sekund od momentu jak podjedzie. Po interwencji w biurze obsługi paczka dostarczona.
    ZaletyJedyną zaletą tej firmy są paczkomaty, z którymi jak dotąd nie miałam problemu.
    WadyOrganizacja. Opryskliwi i niekulturalni kurierzy. Problem z dostarczeniem przez kuriera paczek już opłaconych.
  • ~alew / 2021-02-19 10:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo mili kurierzy, zawsze na czas! Polecam serdecznie
  • ~Marta / 2021-02-19 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Beznadziejna obsługa! Nigdy więcej przez tą firmę!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyBrak konkretów! Nie liczą się z klientem! Wyśmiewanie klienta!
  • ~Róża / 2021-02-18 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma inpost zatrudnia ostatnio kurierów, którzy nie mają w sobie za grosz kultury i szacunku. Wczoraj (środa) skontaktowałam się z kurierem, aby potwierdzić numer mieszkania. Zostałam potraktowana w sposób chłodny i poczułam się wręcz "wykpiona". Powiedział mi, że postara się przywieźć paczkę tego samego dnia, bądź nazajutrz. Czekałam na paczkę cierpliwie aż do dzisiaj (czwartek). Wieczorem spojrzałam na aplikację inpostu, w której była podana informacja, że paczka została zwrócona do nadawcy. Postanowiłam więc zadzwonić do kuriera i tę sprawę wyjaśnić. Kurier okazał się kłamcą i nie chciał w żaden sposób mi pomóc. Teraz muszę rozwiązać problem z nadawcą i prosić o ponowne wysłanie paczki. Nigdy więcej nie zamówię żadnej paczki przesyłką kurierską firmy inpost.
  • ~Ania / 2021-02-18 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma czekam na paczkę 3 dni i nie dostałam do tej pory dostałam sms że paczka ma być dziś a gdy dzwonię do kuriera słyszę ze do godz u pani będę miaja kolejne godziny i kuriera nie ma nie polecam tej firmy kurierskiej gdyż kurier przyjechał by wieczorem o godz 21 to by twierdzil że już tak wyszło ale nie mają szacunku do klijetow jeśli chodzi o dorsyarcznie paczek nie zamówię wicej przez tą ftime nic masakra nie widziałam ze tyle będę czekala na paczkę bo kurier pomagala koledze a o dostarczeniu paczki zapomniał
    ZaletyMało
    WadyBrak
  • ~Dana / 2021-02-18 19:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Uwielbiam te forme dostawy. Wybieram te opcje zawsze.... Nie trzeba czekac za kurierem.Mozna za pomoca aplikacji bezdotykowo odebrac przesylke....
    ZaletyNie trzeba czekac na kuriera
    WadyBrak wad
  • ~van Horn / 2021-02-18 18:29
    Ocena: 3.00 / 5
    NIe będę narzekać na obsługę , czas dostawy czy inne problemy . Zwracam się jednak do menagerów a może dotrze to do właściciela firmy? Po raz kolejny staję przed takim oto problemem. Zamówiłem w poniedziałek wieczorem jakiś towar.Sklep zapakował towar we wtorek ale dostarczył do punktu w środę. W środę zdążono odebrać paczki więc moja leży i czeka do czwartku i wtedy startuje . Zdąży do piątku ? mieszkam we Wrocławiu ale w piątek po pracy jadę do podwrocławskiego miasteczka gdzie mam dom i gdzie spędzam weekendy. Teraz jednak z tego miasteczka wyjeżdżam nad morze, mam tam tygodniową sprawę do załatwienia. Za każdym razem kiedy korzystam z przesyłek inpost drżę czy aby przesyłka dotrze do piątku do 16:00 (zamawiam w poniedziałek zwykle)bo juz mi się zdarzało stać pod punktem odbioru w piątek do 17 z nadzieją wypatrując przesyłki. kiedy odjadę to nawet w poniedziałek rano będzie już przesłana z powrotem do sprzedawcy. Zdarzało mi się już bywać w takich sytuacjach i prosić o ponowne wysłanie oczywiście koszt jest mój co podraża a nikt nie lubi dwa razy płacić za to samo o czasie nie wspomnę. Dzwonię na infolinię do inpostu ale miłe panie rozkładają ręce , nie można przekierować już idącej paczki a ja czasem nie moge nie skorzystać z inpostu, bo sprzedawca daje tylko taką opcję oprócz kuriera z którym jest zresztą to samo . Poradźcie drodzy menagerowie i właściciele inpstu co mam robić w takich sytuacjach. Staram się mało korzystać z inpostu ale nadal nadziewam się na bezsilność. Może przez weekend paczki powinny czekać 36 godzin? Czekam na poradę od radców In Postu , których pozdrawiam
    Zaletydużo
    Wadyi tych też trochę
  • ~Wojtek / 2021-02-18 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Odnoszą sukces kosztem klientów. Dostarczyli uszkodzoną przesyłkę i nie po czuwają się do winy. Firma kant
    ZaletyBrak
    WadyRzucanie paczek
  • ~Włodzimierz / 2021-02-18 15:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Opinie jak widzę piszą głównie niezadowoleni. Tym razem będzie inaczej. Nadałem przesyłkę w paczkomacie wczoraj o godzinie 14,oo w Warszawie a w małym, nawet nie powiatowym miasteczku w kujawsko-pomorskim paczka była w paczkomacie już dzisiaj o godzinie 5,oo (rano). Cudo, zwłaszcza, że był to lek dla ciężko chorej osoby.
    A niezadowolonym proponuję korzystać z usług Poczty Polskiej i ich awizomatów. Będą pełni zachwytu.
  • ~Lidia / 2021-02-18 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma gorszej firmy kurierskiej! Na infolinii nie można się z nikim skontaktować, kurier twierdzi, ze mój adres nie istnieje, dwa dni czekam na paczkę i nic! Nigdy więcej nie zamówię nic z dostawą przez InPost!
    Zaletyżadnych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12549
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981