strona 291 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- nastepna »
-
~Mateusz / 2021-03-22 11:55
Paczka została umieszczona w uszkodzonej skrytce przez co nie mogłem jej odebrać. Ok, rozumiem, zdarza się... ale
zostałem poinformowany na infolinii, że czas w jakim kurier przełoży paczkę to 24h. Trochę mnie to zszokowało, co prawda nie ma tam nic ważnego ale gdyby? Gdyby to były dajmy na to jakieś ważne leki lub jakieś owady? Np zamawiałem niedawno mrówki, które nie przetrwały by tyle czasu w zimnym paczkomacie. Kto wtedy odda pieniądze? Bo domyślam się, że walka z inspotem to była by wtedy walka z wiatrakami. Powinni mieć jakichś konserwatorów lub kogokolwiek kto jest w stanie naprawić skrytkę lub przełożyć przesyłkę żeby nie musiało to trwać 24h.
Sytuacja robi się o tyle bardziej denerwująca, że kurier dalej nie przełożył przesyłki(dzwoniłem w piątek), dziś jest poniedziałek. Minęło +/- 67h. -
-
~Wojciech / 2021-03-22 09:52
Paczki nie było w paczkomacie. Infolinia raz twierdzi że paczka została odebrana, innym razem ze wraca do nadawcy, ponieważ ten nadał dwie przesyłki na jednej etykiecie. Sami nie wiedzą co mówią i chyba gdzie jest paczka również. Kolejny dostawca na którego trzeba uważać. Szkoda, bo wcześniej było ok... ZaletyBrakWadyBrak paczki w paczkomacie. Infolinia daje sprzeczne wyjaśnienia. -
~Ja2 / 2021-03-20 13:54
Paczka nie dotarła, a myślałam, że takie rzeczy tylko poczta polska robi. ZaletyBrak zalet -
~hbs369 / 2021-03-20 13:37
Ostatni raz zamówiłem coś przez InPost Kurier. Kurier ewidentnie leci sobie w kulki, przez 4 dni paczka była "w doręczeniu" i piątego dnia "zwrot do nadawcy". Zero kontaktu od firmy. Kpina. Omijać szerokim łukiem! ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Bob / 2021-03-20 12:45
Firma poinformowała o dostawie w danym dniu. Kurier nie przyjeżdża. Wpisują, bez jakiegokolwiek kontaktu z klientem
Umówiono inny termin dostawy lub nie zastano odbiorcy mimo , że czekał na dostawę.
Przyjeżdżają sobie w następnym dniu jak gdyby nigdy nic robiąc z klienta idiotę, a tymczasem co sobą reprezentują?
Nie profesjonalizm i bylejakość.
Nagminna praktyka Inpost. Więc reszcie wystawiam obiektywną opinie.ZaletyŻadnych.WadyRozwalony, towar, brak dostawy, kłamstwo w stosunku do klienta. Zwroty do nadawcy bez powodu, dla mnie dno kurierskie.
W paczkomatach pogniecione towary, np rozwalone kosmetyki , lało się. Ciężko wyciągnąć z paczkomatu, tak upchane. -
~My / 2021-03-20 08:01
Reklamacja to dramat. Otrzymałem przesyłkę w takim stanie, jakby ktoś przejechał po nie samochodem. W styczniu! Jest koniec marca, przyznano mi odszkodowanie, a pieniędzy nie ma. Ale nie to jest najgorsze. Reklamację rozpatruje wiele osób, przesyłają WEZWANIA o usunięcie tych samych braków w dokumentacji po kilka razy. Tak jakby zajmowały się tym dzieci. Cytowalem tą samą korespondencję, a za chwilę to samo. STRASZNIE NIEPROFESJONALNIE. JEŻELI CHCECIE PISAC WEZWANIA, PRZECZYTAJCIE NAJPIERW KPA. ZaletySzybkość dostawy, dostępność paczkomatów.WadyRozpatrywanie reklamacji to dramat. -
~Beata / 2021-03-19 17:33
Bardzo miła i profesjonalna obsługa.Wiele przesyłek ta firma mi dostarcza i jak do tej pory się nie zawiodłam.Bardzo miły i uprzejmy Pan.Przesyłka na czas.Kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki.Nie mam nic do zarzucenia.Pod każdym względem 6 z plusem:-)Tak trzymać Panowie!!!! -
~Ona3 / 2021-03-19 13:31
Nie polecam ! Kurierzy arogancy, nieodpowiedzialni. Zamowiona paczka nie dotarła w umowiony dzien, ponieważ kurierowi nie chciało się wysiąść z auta i z czystej złośliwości przesunął dostarczenie paczki o cale trzy dni ! W dodatku kilkakrotnie wyłudzają pieniądze! Ja wiem , ze nie muszą mieć wydawać co do grosza ale napiwek w kwocie 20 czy 10 zl to przegięcie! Mają płacone za swoją pracę. Nigdy nie zamówię juz z inpostu. -
-
~recepcjonistka / 2021-03-19 12:08
Dostałam dwie wielkie paczki do hotelu, postawiono mi je w drzwiach przesuwnych z wielką łaską, a a na moją uprzejmą prośbę o pomoc w ich przeniesieniu w odpowiedzi dostałam pretensje i machanie rękami. Jak chcecie pracować to bądźcie ludźmi. Pan w samochodzie o rejestracji DWR 87 213 w godzinach 11;50 - 12:00 w Bielanach Wrocławskich - mam nadzieję, że to dotrze do Pańskiego przełożonego który będzie mógł "nagrodzić" Pana za brak profesjonalizmu. -
~Sylwester / 2021-03-18 22:33
Niestety ktoś się nie bał i ....
Nie mamy pana przesyłki i co pan nam zrobi
Tylko tak mogę opisać sytuacje bo przesyłki nie ma i informacji zwrotnej na ten temat nie ma, nie ma nic.
Usłyszałem jedynie " pierwszy raz coś takiego..." Mają monitoring każdego paczkomatu. Ale niestety działa wybiórczo, mam pecha , ale smród inpostowy zostanie jak po nieumytych rano zębach, odczuwalnych w komunikacji miejskiej albo podpaszkowy kwaśny smrodek w cieplejsze dni z tym się nie da nic zrobić z tym się żyjeZaletyNie zauważyłemWadyNie ma zalet -
~Wkuriony klient / 2021-03-18 20:19
Nie dostarczenie paczki w ustalonym terminie i umywanie rąk od problemu twierdzenie kurier był pod wskazanym adresem na infolinii każdy mów co innego i tylko ładnie się reklamują Telewizi na czas paczki prawda jest całkiem inny nie polacam ZaletybrakWadynie profesjonalna obsługa kiesy chce się przedstawić przyrywają rozmowe -
~Katarzyna / 2021-03-18 18:41
Po wpisaniu danych do paczkomatu (nr tel., kod), paczkomat mnie informuje, że paczka jest w innym paczkomacie i podaje adres paczkomatu przed którym stoję. Pierwszy kontakt z Inpostem z biura, każą mi jechać drugi raz bo tylko kiedy stoi się przed paczkomatem oni mogą pomóc. Kiedy jestem drugi raz, tak samo reaguje paczkomat, dzwonię i dowiaduję się, że nie pomogą mi bo nie mają łączności z paczkomatem i mam:
1. zadzwonić jak będzie mniej niż 12 godzin do upływu czasu w którym mogę odebrać paczkę i wówczas mi czas przedłużą,
2. pojechać trzeci raz jak paczkomat będzie naprawiony.
Niestety nie wiedzą kiedy będzie naprawiony. Ponieważ nie ma żadnej mojej winy proszę aby Pan przedłużył od razu pobyt mojej paczki bez konieczności dzwonienia kolejny raz. Pan powtarza mi jakieś 20 razy, że tego nie może zrobić. Muszę zadzwonić przed upływem 12 godzin i dopiero wówczas mi przedłuży czas a potem kolejny raz pojechać tylko i tak nie powie mi kiedy paczkomat będzie naprawiony bo tego nie wie.
Nigdy nie zastanawiałam się jakie opinie ma Inpost, po dzisiejszej sprawie wiem, że fatalne. Dokładam swoją choć wiem, że nic nie wskóram. Bezsilność wobec ignorancji obsługi. No nic, czas zmienić sposób odbioru paczek, na szczęście dzisiaj jest już wiele innych możliwości.ZaletybrakWadysame a największa to ignorancja obsługi -
~Zbigniew / 2021-03-18 14:23
Firma rzetelna, na czas przesyłki, firma na super ceny za dostarczane przesyłki zamawiane. ZaletySuper cena i obsługaWadyNie ma -
~Mariusz / 2021-03-18 12:31
Nie polecam tej firmy oszusci i zlodzieje. Wysylalem dosyc dawno temu paczke ktora zaginela w ktoryms odziale po zlozeniu reklamacji stwierdzili ze nie widza nieprawidlowosci po kolejnej potyczce oddali 1/4 ceny przesylki twierdzac ze tyle bylo ustalone dzie wszystko mieli czarne na bialym teraz po odwolaniu dalej twierdza ze mi nie nalezy sie zwrot a ze nie wspomne o stracie materialnej. Ich polityka chyba jest taka ze krasc krasc i jeszcze raz krasc co tylko sie da zeby zarobic. Nie polecam ZaletyBrakWadyOszusci i zlodzeje -
~Kiki / 2021-03-18 11:25
Panowie nie mają jak wydać reszty, choć wyraźnie pisze że za paczkę można płacić gotówką WadyBrak wydania reszty -
~Beata / 2021-03-17 19:23
Kurier Bydgoszcz, Osiedle Leśne. Pojawia się nic nie mówi i znika, a paczka razem z nim zwrot do nadawcy. Szok. Drugi z tej firmy dzwoni wieczorem i umawia się na jutro, a potem i tak zwracają paczkę do nadawcy. Nie polecam tej firmy.
Infolinia-szkoda gadać, nakręcona jak automat powtarza to samo.ZaletyBrakWadybrak komunikacji z klientem, brak chęci doręczenia paczki ( pracują bo my zamawiamy) lekceważenie ludzi -
-
~Anonim / 2021-03-17 18:18
Dziś miała dojść przesyłka od firmy Carpatree za 219zl i jak zwykle przychodzi wiadomość że dostarczy mi kurier paczkę a że miałam do pracy na dzisiaj to dzwonię i pytam no to pani nie wie kiedy będzie ona nie ma czas mam nie dzwonić. Okey pytam tylko czy można by było jakoś po drodze dostarczyć paczkę to powiedziała że daje mi 30 sekund na dojście 2 km do miejsca paczkomatow gdzie to jest k... nie mozliwe jeszcze z dzieckiem w dodatku. I ja wychodzę gnam na to miejsce a ta baba dzwoni na domofon dzwoni do mnie gdzie ja szłam w stronę tam miała być gdzie jej wcale nie było i mówi się pani co jak pani nie ma w domu to ja nie będę czekać. A ja mówię no miałam iść do pani to dlaczego pani dzwoniła na mój domofon? A ona bo nie mam czasu na stanie w miejscu i mam lepsze rzeczy d roboty niż czekanie na takie powolne osoby jak pani. Następnym razem panią obciaze kosztami za zbędne czekanie. Mówię Osz ty s*ko pożałujesz tego... Chciałam złożyć skargę przez nr tel do kierownictwa ale tam jak zadzwonisz to mają już uformowane pytania i odpowiedzi gdzie mnie można się dodzwonić do nikogo... Wcześniej u nas była fajna pani z InPostu zawsze dostarczała na czas nigdy nie było takich sytuacji jak z tą nową lalą co nie ma czasu na stanie. I wiecie co najlepsze? Specjalnie wzięłam wolne by przejść się dziś obok paczkomatow i widzę że stoi ta sama baba co miała mi dać paczkę. Podbiegam do niej a ona co robi? Wsiada szybko do samochodu i odjeżdża w pi**u... No tak robi kurier? To za co ona ma płacone za uciekanie przed klientem z paczkami??? ZaletyŻadneWadyKurier nie nadaje się do pracy. Jest tym kurierem kobieta o blond kręconych włosach na terenie Dobrego Miasta. Ten kto jeszcze na nią nie trafił to nie życzę nikomu. -
~Hanna / 2021-03-17 17:56
kurier nie dostarczył paczki (oglądane przez kamery wideo). Brak możliwości znalezienia numeru telefonu kuriera. -
~Katarzyna / 2021-03-17 13:05
Najgorsi kurierzy. Oszukuja, mówią ze przyjadą drugi raz, paczki za ogromne kwoty wracają do nadawcy, a ja zostaje obciążona kosztami przesyłki. InPost zatrudnia kurierów z ulicy, sama patologie. Pozdrawiam buraczanego kuriera inpost ze szczecina!!! ZaletyBRAKWadyNIE PRZYJEŻDZAJĄ DRUGI RAZ, CHOĆ W REGULAMINIE JEST ZE POWINIEN BYĆ DWA RAZY KURIERZY PATOLOGIA -
~Monia / 2021-03-17 13:04
Nie polecam nikomu, kurier przyjechał raz nie zastał nikomu w domu i od razu nadał paczkę do nadawcy, nie racząc przyjechać na drugi dzień, kłamczuch i leń. Reklamacja nie uwzględniona ponieważ kurier powiedział, że to nie prawda.
strona 291 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- nastepna »