Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8044 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ela / 2021-04-11 21:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firm kurierska jaka istnieje
    Wykupiłam pakiet paczka w weekend i od piątku do poniedziałku paczka leżała w magazynie mimo ze powinna być w weekend, dopiero w poniedziałek rano dostarczona do paczkomatu
    ZaletyBrak
    WadyBrak punktualności , w czterech literach maja klientów,
  • ~fisher / 2021-04-11 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak jest możliwości zmiany gabarytu paczki po wydrukowaniu ankiety. Strona nie informuje o tym. sama strona jest bardzo mała czytelna. Główne opcje (opłać) są małe i na dole strony). Układ strony kompletnie nie intuicyjny.
    Zaletyszybkość dostawy i cena
    Wadyjak wyżej
  • ~Sfrustrowany / 2021-04-11 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze tak nierzetelnej firmy nie widziałam. Zamówiłam paczka w weekend żeby odebrać na spokojnie i szybciej niż czekać na dni robocze. Okazuje się że paczka cały czas jest w oddziale. Od wczoraj. Kontakt niewiele daje informacja że zrobią wszystko co w ich mocy. I moja paczka trafia uwaga PRAWDOPODOBNIE !!! W najbliższym dniu roboczym. Dodam że zamawiany towar nie należy do najtańszych. Firma której w ogóle nie zależy na klientach. Po prostu dno.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelna i niesolidna firma. Nastawiona tylko na zysk. Nie obchodzą jej w ogóle klienci.
  • ~Sylwek / 2021-04-10 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalne dno. Paczki nie odebrałem w 48 h więc InPost niby zaznaczam "NIBY" odesłał do nadawcy. Paczka do nadawcy nie dotarła więc ja zwrotu pieniędzy też nie otrzymałem..... Numeru paczki nie che InPost mi udostępnić... Banda oszustów.... Mam nadzieję że to badziewie upadnie czego tym złodziejom osobiście życzę....
  • ~Aniaaa / 2021-04-10 19:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli ktoś źle podał numer telefonù do odbioru paczki to nie ma co liczyć że uda się załatwić sprawę dzwoniąc na infolinię. Tam odsyłaja do nadawcy aby przesłał im wiadomość z prawidłowym numerem telefonu a oni jak odczytają z wielką łaską to Ci wyślą ten cholerny kod. I tak mija 48h i paczka wraca do nadawcy. Oczywiście na meila dostałam informację że paczka jest do odbioru ale bez kodu bo umieścili dwie przesyłki w jednej skrytce, a ich regulamin w takim przypadku zabrania podania kodu w meilu.
    WadyBrak pomocy jak ma się problem
  • ~Janusz / 2021-04-10 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Impost-przerost formy nad treścią Lenistwo pracowników począwszy od sortowni a kończywszy na kurierze,najlepiej aby adresat odebrał przesyłkę w sortowni.Pomimo podania nr.tel.odbiorcy kod odbioru wysyłają nadawcy,a po 48H odsyłają paczki do nadawcy twierdząc że odbiorca nie odebrał,to pytam jak ma odebrać skoro nie ma kodu odbioru.Na początku powstania Impost się starał aby pozyskać klientów,teraz co to kilku lub kilkunastu niezadowolonych w stosunku do milionowych obrotów i takiego przerobu .Do tej pory miałem nawet dobrą opinię ale teraz kiedy kilka paczek wróciło do nadawcy bo się komuś nie chciało wysłać kodu odbioru do odbiorcy to moja opinia spadła do zera Myślę że osoby odpowiedzialne wezmą to sobie do serca a jeżeli oleją temat to będzie coraz gorzej.Pozdrawiam ale tylko tych solidnych pracowników Impost.Leniom mówimy NIE
  • ~Grzegoz / 2021-04-10 10:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnie rewelacja. Nawet w sobotę paczka dostarczona do paczkomatu. Oby tak dalej.
  • ~Roman / 2021-04-10 06:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch dni dzwonię na infolinię w celu wyjasnienia gdzie znajduje się paczka. Na stronie śledzenia paczki widnieje info że gotowa do odbioru. Jednak status nadal że wydana do doręczenia. Ale konsultant jest mądrzejszy i twierdzi że na pewno dotrze do paczkomatu. W końcu dostaję info ze kończy się czas na odbiór a infolinia nieczynna. Zamknijcie tą info linię, bo to linia dezinformacyjna. Paczka wróci do nadawcy bo jesteście ignorantami.
  • ~Karolciaa Kg / 2021-04-09 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nagorszy paczkomat jaki jest 4 dni temu miala paczka przyjsc do mnie a co nie doszla do tej pory a tym lepsze ze kurier ani nie zadzwoni anj nic i jeszcze do to zaznacza ze Odmowa przyjecia nie polecam inspotu lepszy jest juz dhl
    Wadyuszkodzone paczki kurier nje dzwoni do odbiorcy itp
  • ~brak słów / 2021-04-09 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurier Inpost nie doręzca dużej paczki ale zaznacza w systemie że doręczono, po interwencji na infolinii dzwoni do mnie twierdząc, ze zostawił paczkę pod innym numerem przez pomyłke i że tego samego dnia ja odbierze i mi dostarczy, oczywiście cisza i zero kontaktu zarówno z centrali jak i od kuriera. Nastepnego dnia ten sam kurier dostarczał list mojej córce, zapytany o poprzednią paczke i kiedy ją odda stwierdził pokrzykując agresywnie, że nic nie dostarczy i że widocznie sie pomylił a paczki mojej nie ma i statusu doręczenia nie zmienia, w systemie paczka jest doręczona! Telefony do sortowni przez kilka dni- nieodebrana ani razu. Kontaktu z inpostu w sprawie reklamacji- żadnego. Więcej chyba pisac nie muszę.
  • ~Agnieszka / 2021-04-08 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety negatywna opinia dotyczy kultury osobistej mości pana kuriera. Po otrzymaniu informacji o planowanym doręczeniu paczki zadzwoniłam pod wskazany telefon kuriera, żeby zapytać w jakich godzinach (od do, mniej więcej mogę się spodziewać doręczenia). Kurier powiedział między 14.00-15.00. Zaplanowałam dzień żeby być w tym czasie w domu. 14.05 spacerowałam z synem koło domu, kiedy otrzymałam telefon od pokrzykującego na mnie człowieka, który tonem nieznoszącym sprzeciwu, pełnym irytacji, prawie żądał żebym się wytłumaczyła dlaczego on stoi pod moją furtką, a ja nie otwieram? Nie rozumiem czemu ten Pan w ogóle myśli, że ja mam mu cos tłumaczyć, skoro to ja płacę tzn. że Pan ma podjechać, jeśli nie odbiorę, moja strata, ale ton Pana kuriera ewidentnie uzmysławiał mi, że ten człowiek kompletnie tego nie rozumie, i czuje się zirytowany jak na randce, umówił się, a tu klops. Chciałam odebrać paczkę wiec postanowiłam puścić mimochodem wstęp do rozmowy i mówię, że już idę zaraz będę, a Pan do mnie, że on nie poczeka i ja mam go gonić po mieście. Rozłączył się bezczelnie, wyraźnie zadowolony, że ma taką władzę. Nie odbierał ode mnie telefonów. Zgłosiłam reklamacje na centralę IN POst, pani przyjmująca tonem zupełnie beznamiętnie, obojętnym, wypytała mnie o przydługawy nr paczki, coś popisała w klawiaturę i zapytała nadal olewczym tonem, czy jeszcze w czymś dzisiaj może mi pomóc? Tak jakby w czymś mi w ogóle pomogła. Nawet przepraszam nie usłyszałam, nic co byłoby choćby wyuczoną regułką grzecznościową. I już Po reklamacji. Nic nie otrzymałam. Żadnego potwierdzenia przyjęcia, informacji. Cyrk kiepski, małpy mało śmieszne. Nigdy więcej.
    Zaletyzalety?
    WadyJak wyżej
  • ~Krysia / 2021-04-08 21:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Chciałam wystawić negatywną opinie firmie Inpost nadalam paczke z paczkomatu PUL03M do paczkomatu WAW87A a paczka nie dotarła cała . Zostałam poinformowana o zbiciu słoika gdy odbiorca odebrał paczkę zawartość byla niepełna myślę że Panu kurierowi zupa ogórkowa się udała a sok malinowy przydał się do zimnego piwa .Nie polecam
    WadyPrzy zniszczonej paczce kurier wziął sobie część zawartości
  • ~Adam / 2021-04-08 20:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Niszczą paczki i odrzucają reklamacje powołując się na jakiś śmieszny regulamin więc po co ubezpieczenia paczek? Dno i robienie klientów w balona!
    ZaletyCeny
    WadyNiszczą przesylki
  • ~Tomasz / 2021-04-08 18:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka odebrana 5:15 z oddziału Inpost, a umieszczona 18:20. I tak jest codziennie gdyz zamawiam dużo paczek i jest tak za każdym razem lub nawet zawozi je z powrotem na baze po czym na drugi dzien odbiera i znowu sobie z panem kurierem jezdzi caly dzien aby wieczorem wyladowac znowu na bazie. Po 3 dniach trafia do paczkomatu. Masakra.
    Zaletybrak
    Wadyczas oczekiwania
  • ~ANKA / 2021-04-08 14:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier inpost bardzo nie miło odnosi się do klienta i to już taka sytuacja nie pierwszy raz z nerwami podchodzi bo on nie ma czasu nigdy.
  • ~Waldemar / 2021-04-08 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Impost pomimo adresu i numeru telefonu nie podjął próby dostarczenia paczki ani nawet próby kontaktu z osobą zawierającą odesłał paczkę do nadawcy. Pączka była opłacona.
    Nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNie rzetelna firma.
  • ~gigi / 2021-04-08 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to prawdziwy dramat. Paczki giną non stop. Podejrzewam że połowa pracowników to zwykłe złodzieje a do tego robia same problemy ze zwrotem pieniedzy. Nikomu nie polecam tej firmy jako partnera. Dramat !!!
  • ~Martyna / 2021-04-08 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłam paczkę byłam cały czas w domu i nie przedł a na emailu dał niby że był i paczka zwrucona a wcale tak nie był inne numery do kurira podają straszne nie polecam
  • ~M... chal / 2021-04-08 11:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Specjalnie wybrałem miejsce odbioru(paczkomat) po to żeby móc odebrać przesyłkę kiedy bede mógł. A te głąby zostawiają w sklepie z firankami, nie pierwszy raz. Mam nadzieję że paczkomaty z allegro beda lepsze.
    ZaletyNiema żadnych
    Wadydno
  • ~Gonzi / 2021-04-07 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej. Przesyłka nie dotarła, została zwrócona do nadawcy. Scierwo i tyle
    ZaletyNie ma
    WadyRzetelność, punktualność, profesjonalizm
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8044
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016