strona 286 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- nastepna »
-
~Roman / 2021-04-10 06:36
Od dwóch dni dzwonię na infolinię w celu wyjasnienia gdzie znajduje się paczka. Na stronie śledzenia paczki widnieje info że gotowa do odbioru. Jednak status nadal że wydana do doręczenia. Ale konsultant jest mądrzejszy i twierdzi że na pewno dotrze do paczkomatu. W końcu dostaję info ze kończy się czas na odbiór a infolinia nieczynna. Zamknijcie tą info linię, bo to linia dezinformacyjna. Paczka wróci do nadawcy bo jesteście ignorantami. -
-
~Karolciaa Kg / 2021-04-09 16:11
Nie polecam nagorszy paczkomat jaki jest 4 dni temu miala paczka przyjsc do mnie a co nie doszla do tej pory a tym lepsze ze kurier ani nie zadzwoni anj nic i jeszcze do to zaznacza ze Odmowa przyjecia nie polecam inspotu lepszy jest juz dhl Wadyuszkodzone paczki kurier nje dzwoni do odbiorcy itp -
~brak słów / 2021-04-09 11:14
Tragedia, kurier Inpost nie doręzca dużej paczki ale zaznacza w systemie że doręczono, po interwencji na infolinii dzwoni do mnie twierdząc, ze zostawił paczkę pod innym numerem przez pomyłke i że tego samego dnia ja odbierze i mi dostarczy, oczywiście cisza i zero kontaktu zarówno z centrali jak i od kuriera. Nastepnego dnia ten sam kurier dostarczał list mojej córce, zapytany o poprzednią paczke i kiedy ją odda stwierdził pokrzykując agresywnie, że nic nie dostarczy i że widocznie sie pomylił a paczki mojej nie ma i statusu doręczenia nie zmienia, w systemie paczka jest doręczona! Telefony do sortowni przez kilka dni- nieodebrana ani razu. Kontaktu z inpostu w sprawie reklamacji- żadnego. Więcej chyba pisac nie muszę. -
~Agnieszka / 2021-04-08 21:37
Niestety negatywna opinia dotyczy kultury osobistej mości pana kuriera. Po otrzymaniu informacji o planowanym doręczeniu paczki zadzwoniłam pod wskazany telefon kuriera, żeby zapytać w jakich godzinach (od do, mniej więcej mogę się spodziewać doręczenia). Kurier powiedział między 14.00-15.00. Zaplanowałam dzień żeby być w tym czasie w domu. 14.05 spacerowałam z synem koło domu, kiedy otrzymałam telefon od pokrzykującego na mnie człowieka, który tonem nieznoszącym sprzeciwu, pełnym irytacji, prawie żądał żebym się wytłumaczyła dlaczego on stoi pod moją furtką, a ja nie otwieram? Nie rozumiem czemu ten Pan w ogóle myśli, że ja mam mu cos tłumaczyć, skoro to ja płacę tzn. że Pan ma podjechać, jeśli nie odbiorę, moja strata, ale ton Pana kuriera ewidentnie uzmysławiał mi, że ten człowiek kompletnie tego nie rozumie, i czuje się zirytowany jak na randce, umówił się, a tu klops. Chciałam odebrać paczkę wiec postanowiłam puścić mimochodem wstęp do rozmowy i mówię, że już idę zaraz będę, a Pan do mnie, że on nie poczeka i ja mam go gonić po mieście. Rozłączył się bezczelnie, wyraźnie zadowolony, że ma taką władzę. Nie odbierał ode mnie telefonów. Zgłosiłam reklamacje na centralę IN POst, pani przyjmująca tonem zupełnie beznamiętnie, obojętnym, wypytała mnie o przydługawy nr paczki, coś popisała w klawiaturę i zapytała nadal olewczym tonem, czy jeszcze w czymś dzisiaj może mi pomóc? Tak jakby w czymś mi w ogóle pomogła. Nawet przepraszam nie usłyszałam, nic co byłoby choćby wyuczoną regułką grzecznościową. I już Po reklamacji. Nic nie otrzymałam. Żadnego potwierdzenia przyjęcia, informacji. Cyrk kiepski, małpy mało śmieszne. Nigdy więcej. Zaletyzalety?WadyJak wyżej -
~Krysia / 2021-04-08 21:05
Witam
Chciałam wystawić negatywną opinie firmie Inpost nadalam paczke z paczkomatu PUL03M do paczkomatu WAW87A a paczka nie dotarła cała . Zostałam poinformowana o zbiciu słoika gdy odbiorca odebrał paczkę zawartość byla niepełna myślę że Panu kurierowi zupa ogórkowa się udała a sok malinowy przydał się do zimnego piwa .Nie polecamWadyPrzy zniszczonej paczce kurier wziął sobie część zawartości -
~Adam / 2021-04-08 20:47
Niszczą paczki i odrzucają reklamacje powołując się na jakiś śmieszny regulamin więc po co ubezpieczenia paczek? Dno i robienie klientów w balona! ZaletyCenyWadyNiszczą przesylki -
~Tomasz / 2021-04-08 18:59
Paczka odebrana 5:15 z oddziału Inpost, a umieszczona 18:20. I tak jest codziennie gdyz zamawiam dużo paczek i jest tak za każdym razem lub nawet zawozi je z powrotem na baze po czym na drugi dzien odbiera i znowu sobie z panem kurierem jezdzi caly dzien aby wieczorem wyladowac znowu na bazie. Po 3 dniach trafia do paczkomatu. Masakra. ZaletybrakWadyczas oczekiwania -
~ANKA / 2021-04-08 14:34
Kurier inpost bardzo nie miło odnosi się do klienta i to już taka sytuacja nie pierwszy raz z nerwami podchodzi bo on nie ma czasu nigdy. -
-
~Waldemar / 2021-04-08 14:18
Impost pomimo adresu i numeru telefonu nie podjął próby dostarczenia paczki ani nawet próby kontaktu z osobą zawierającą odesłał paczkę do nadawcy. Pączka była opłacona.
Nikomu nie polecam.ZaletyBrakWadyNie rzetelna firma. -
~gigi / 2021-04-08 12:54
Inpost to prawdziwy dramat. Paczki giną non stop. Podejrzewam że połowa pracowników to zwykłe złodzieje a do tego robia same problemy ze zwrotem pieniedzy. Nikomu nie polecam tej firmy jako partnera. Dramat !!! -
~Martyna / 2021-04-08 12:34
zamówiłam paczkę byłam cały czas w domu i nie przedł a na emailu dał niby że był i paczka zwrucona a wcale tak nie był inne numery do kurira podają straszne nie polecam -
~M... chal / 2021-04-08 11:31
Specjalnie wybrałem miejsce odbioru(paczkomat) po to żeby móc odebrać przesyłkę kiedy bede mógł. A te głąby zostawiają w sklepie z firankami, nie pierwszy raz. Mam nadzieję że paczkomaty z allegro beda lepsze. ZaletyNiema żadnychWadydno -
~Gonzi / 2021-04-07 17:32
Nie polecam tej firmy kurierskiej. Przesyłka nie dotarła, została zwrócona do nadawcy. Scierwo i tyle ZaletyNie maWadyRzetelność, punktualność, profesjonalizm -
~Agaa / 2021-04-07 17:00
Nikt tak profesjonalnie nie gubi paczek jak InPost. Regularnie to robią. Nie reagują na skargi. 2 miesiące temu powinnam dostać opłaconą paczkę i nadal czekam.. Na infolinii też tragedia. Nie polecam tej firmy. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Stracony czas, pieniądze, przesyłki. Żadnych plusów. Nic tylko wyrzucić ich wszystkich na śmietnik. ZaletyŻadnych zalet nie mogę znaleźć, sory.WadyNotorycznie gubią paczki. Nie reagują na jakiekolwiek skargi. Jeszcze nie słyszałam, żeby kiedykolwiek znaleźli zgubioną przez nich paczkę. Ludzie pracujący na infolinii w ogóle się nie znają na swojej robocie i są mega nie profesjonalni. -
~Karo / 2021-04-07 16:54
Czas oceniam na bardzo szybko, ale obsługa fatalna kurier rozerwał paczkę i wyżarł z niej krówki -
~Artur / 2021-04-07 14:27
Zamówiłem 2 paczki od różnych sprzedawców.
Kurier notorycznie wsadza paczkę do innego paczkomatu bo nie ma w moim miejsca. Druga paczkę wsadza do paczkomatu do którego zamówiłem. Nie działa multiskrzynka. Teraz muszę jeździć po mieście do dwóch paczkomatów.ZaletySzybkośćWadySame -
-
~Aleksander / 2021-04-07 11:36
Infolinia i obsługa klienta to kompletne dziadostwo.
Raz- siedzą tam bezmózgi. Jakieś panienki nadające się max do urzędu ( czyli bezmózgi)gadające skryptami.
Nieważne co się mówi, one mają skrypt.
Z rzadka trafia się facet, wtedy rozmowa jest konkretniejsza,ale wtedy wychodzi kolejny problem.
Obsługa klienta i infolinia nic nie mogą zmieniać.Znowu skrypt
Nieważne co piszą w mailu reklamacyjnym, nieważne co się odpisuje. Niczego to nie zmienia. Skrypt.
Próba zawrócenia paczki kończy się na kilku bezużytecznych mailach, około godziny wysłuchiwania skryptu i w sumie nie wiadomo gdzie paczka jest, co z nią będziei kiedy ewentualnie do kogoś będzie dostarczona.
Reasumując jeden wielki bałagan i partanina.
Przerzucam się na kurierów.ZaletypaczkomatyWadycała reszta -
~Lil / 2021-04-07 10:13
Witam,
nie polecam.Ja zwracałam towar nie małej wartości. Po włożeniu do skrytki nie otrzymałam potwierdzenia. Po chwili przedzwoniłam na infolinię z prośbą o sprawdzenie monitoringu. Jeżeli takowy dział to łatwo można sprawdzić kto po mnie do tej skrytki zaglądał. Pani na infolinii mnie uspokoiła, że wszystko sprawdzą. Więc czekałam. Po paru dniach znowu telefon i Pani znowu każe łaskawie czekać. Złożyłam reklamację i 30 dni czekania. Odpowiedź negatywna. Złożyłam odwołanie i znowu 30 dni czekania. Niestety negatywna. Uważam że te kamery nie działają. Przecież można od razu było sprawdzić a nie tyle czekać . Wstyd i opieszałość. Mają przecież ubezpieczenie paczek.Mój mąż miał podobną sytuację. Wysyłał towar . Otwiera skrytkę a tam w środku paczka. Przedzwonił od razu na infolinię i zgłosił, że w środku oprócz Jego paczki znajduje się inna. Naprawdę trzeba być uczciwym. Nie życzę nikomu takiej sytuacji.ZaletyBRAKWadydługi czas rozpatrywania reklamacji -
~JUSTYNA / 2021-04-06 10:56
Paczka idzie juz ponad tydzień, po po telefonach tam twierdzą że jest na magazynie i że powinna dojść lada dzień...już złożylam reklamacje, cóż z tego jak rozpatrzenie 30 dni! -
~Mateusz Król / 2021-04-05 17:32
Została zgubiona moja paczka w żelechowie, powiat Garwolin. Paczka bardzo, bardzo droga. Od 3 tygodnii in post sobie nic nie robi z tego, oprócz tego ze rozpatrują reklamacje. Zero odzewu. Ta firma to jedna wielka tragedia. Czuje sie tak oszukany, jak jeszcze nie byłem przez nikogo. Też nie mam faktury na dokładną kwotę wartości, a gdy chce udowodnić wartość paczki co jest bardzo proste, każą mi czekać. Jeżeli chcesz otrzymać paczkę, nie korzystaj z in post. Wiecej szczegółów niedługo.
strona 286 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- nastepna »