Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8095 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mona / 2021-04-23 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Dopóki jest dobrze, to jest dobrze. Gdy coś pójdzie nie tak, zgłosicie reklamację - nagle Wy jesteście winni błędów pracowników. Standardy i szkolenia w firmy powinno być jednomyslne, a każdy mówi to co chce (choć potem okazuje się, że nie pokrywa się to z żadnym standardem i protokołem), odpowiedzialność zerowa.
    ZaletyWiele punktów
    WadyCeny coraz wyższe
    Olewanie klienta
    Nieprofesjonalna infolinia
  • ~Rob / 2021-04-23 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z biurem obsługi to porażka. Pani konsultantka nie umiejąc odpowiedzieć na moje pytanie się rozłączyła. Ludzie tam zatrudnieni są chyba z łapanki.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt z biurem
  • ~Grażyna / 2021-04-23 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam paczka nie jest dostarczona na czas. Klijeci są olewani.
  • ~Marta / 2021-04-23 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kontakt z inpostem utrudniony wręcz niemożliwy, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka, nie potrafią pomóc w żadnej kwestii
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z inpostem, pomimo wielu prób, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka
  • ~Marta / 2021-04-23 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kontakt z inpostem utrudniony wręcz niemożliwy, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka, nie potrafią pomóc w żadnej kwestii
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z inpostem, pomimo wielu prób, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka
  • ~Jarosław / 2021-04-23 09:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma nie godna zaufania olewa klienta brak chęci wyjaśnienia sprawy
    ZaletyBrak
    WadyZ podejście do klięta
  • ~Mariola / 2021-04-22 22:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mam żadnych negatywnych doświadczeń z In Postem.
    Przesyłki szybkie, tanie i dostępne o każdej porze poprzez paczkomaty.
  • ~Magda / 2021-04-22 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy kurier przywiózł mi przesyłkę gdzie było szkło, chciałam otworzyć przesyłkę przy nim, żeby w razie czego zrobić reklamację. Kurier powiedział, że to już nie jego sprawa i pojechał, otworzyłam paczkę i rzeczywiście samo rozbite szkło, więc od razu zadzwoniłam do niego, a on że to nie jego sprawa. Chamskie zachowanie. Później przy innej przesyłce, przy moich zastrzeżeniach, sugeruje mi żebym korzystała z usług np. DPD
  • ~Magda / 2021-04-22 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurierzy wulgarni i chamscy, jakby pracowali za karę.Nigdy w życiu nie czułam się tak poniżona po rozmowie z jednym z nich. Jeden jedyny od niedawna chyba przyjęty, naprawę w porządku
  • ~Anita / 2021-04-22 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli nie ma cie w domu kurier pomimo że posiada twój telefon, nie poinformuje cie ze stoi przed twoimi drzwiami. Po jednej próbie niedoręczenia, zwracają do nadawcy NIE POLECAM
  • ~Gud / 2021-04-22 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na firmę InPost która oszukuje. Zostałam oszukana przez kuriera. Wmówił mi że przesyłkę muszę odebrać ponieważ została opłacona. Oczywiście firma uwierzyła kurierowi i reklamację odrzucili. Może sąd ich nauczy jak dodatkowo dostaną karę. Nikt nie ma prawa nikogo do niczego zmuszać.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość.
  • ~Dars / 2021-04-22 10:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka nadana w paczkomacie znalazła się w innym mieście tyko nr.telbyl zmieniony(jedna cyfra)inne dane (e -mail,nazwisko odbiorcy nr paczkomatu ok.In Post twierdzi że wszystko się zgadza,paczka nie została odebranai idzie z powrotem.Odbiorca nie dostał żadnej wiadomości,ale w innym mieście owszem.I to ma być Ok?WIEKA FIRMA....A może WIELKA LIPA?
  • ~xedon / 2021-04-22 05:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zobacz szeroko opisany na blogu przypadek próby wyłudzenia przez brokera Furgonetka do spółki z InPost kurier
    https://forum-konsumenta.pl/blog-inpost-furgonetka-oszukuje
    Może i wszystko już widziałeś, ale opis procederu przerasta wszelkie granice etyki, prawa i zuchwalstwa. Czytaj i bierz przykład jak walczyć. Nie jesteś sam !
  • ~Moniak / 2021-04-21 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam przed świętami wielkanocnymi 3 paczki do paczkomatu. Okazało się, że wszystkie trzy paczki znajdują się uszkodzonych skrytkach. Przez 5 dni prosiłam o naprawę skrytek, gdyż były tam prezenty na święta dla trojga dzieci - nikt nie podjechał naprawić. Co więcej po świętach dzwonię na infolinię gdyż paczki wróciły z powrotem do siedziby i proszę aby ponownie zostały umieszczone w paczkomacie - za każdym razem zapewniano mnie, że kurier włoży ponownie do sprawnej skrytki ale tak się nie stało. Mimo, iż dwukrotnie dzwoniłam tego dnia nikt z tym nic nie zrobił - paczki wróciły do nadawcy a ja muszę ponosić dodatkowe koszty. Co wiecej in post nie zwrócił mi kosztów za przesyłkę odpisując na reklamacje "przepraszam". Straciłam mnóstwo pieniędzy i na telefony i na przeyłki a o nerwach nie wspomnę a dla dzieci musiałam na szybko coś kupić by nie zostały bez niczego. NIGDY WIĘCEJ NIE ZAMÓWIĘ Z IN POST
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni ludzie, uszkodzone paczkomaty i skrytki, zero kontaktu z klientem-odsyłanie do innej osoby
  • ~Kami / 2021-04-21 19:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo zawiedziona jestem z usług tej firmy... Dużo zamawiałam, zamawiam i będę zamawiać. Od pewnego czasu jakość usług bardzo mocno spadła. W moim odczuciu przesyłki nie są "szanowane" kurierzy zwalają wszystko na przepisy, że do nich nie należy to tamto, oni nie odpowiadają. Jednakże przesyłki przychodzą często bardzo często uszkodzone. Są to uszkodzenia gołym okiem widać, spowodowane transportem, kolokwialnie mówiąc "rzucaniem paczki z auta na auto".
    Niektórzy zachowują się tak, gdyby pracowali tam za kare.. ???? więcej kultury dla niektórych
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy
  • ~Maglenne / 2021-04-21 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Oszuści, paczka nadana do wysłania nie dotarła doodbiorcy, po 10 dniach Pani z infolinii mówi, że mogę złożyć reklamację i czekać kolejne 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Żenada
    WadyCzas i rozwiązywanie problemów
  • ~Tina / 2021-04-21 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie miałam tak złych doświadczeń z porodem. Moja paczka miała dotrzeć w ciągu 2 dni. Minęło 8 dni, nie mówią mi, gdzie to jest, co się z nim stało. To jest naprawdę bardzo złe
  • ~...... / 2021-04-20 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier który dowozi paczki na okolice Mydłowa jest nie Miły, chamski oraz nie kulturalny, nie wydaje reszty, przyjmuje same banknoty papierkowe, do takiego to aż brak chęci wychodzi nie polecam.
    WadyBrak zachowania do klienta, nie kulturalny, chamski
  • ~Agnieszka / 2021-04-20 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia, niesolidna, nieterminowa, brak kontaktu z kurierem, paczka z Krakowa do Morąga niedaleko Ostródy szła ponad miesiąc (przez Australię czy Amerykę chyba), ciągle przekładany był termin dostawy, pomylono nadawcę z odbiorcą i paczka wróciła do punktu wyjścia, miała być dostarczona na adres domowy a trafiła do paczkomatu, stamtąd znowu ruszyła w trasę po Polsce i mijały kolejne dni. Kontakt telefoniczny z centralą był kiepski a jak już ktoś odebrał, to ciągle wymyślał nowe wymówki i podawał nowe terminy realizacji. Dwie poprzednie przesyłki zostały uszkodzone, chociaż powinny mieć etykietę , aby postępować z nimi ostrożnie, jednak dziwnym trafem albo etykieta odpadła albo zapomniano ją nakleić. Reasumując, firma beznadziejna, nierzetelna, nie godna polecenia, wręcz przeciwnie, należy przed nią ostrzegać potencjalnych klientów. Gorąco polecam omijać InPost szerokim łukiem, wszystkie inne firmy lepsze niż ta.
    ZaletyNie ma żadnych
    Wadynieterminowość, nierzetelność, brak kontaktu z centralą i kurierem, niedbałość o powierzony towar
  • ~Anonim / 2021-04-20 16:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier, który dowozi towar w okolicach Krosna jest bardzo niekulturalny, nie ma szacunku do klienta, chamsko odpowiada na pytania, oraz często nie wydaje reszty. Często zapomina wydać dość dużej kwoty. Gdy klient upomina się o kwotę, on udaje, że wydał pieniądze, po czym na końcu pracy dzwoni do klienta, informując, że nie otrzymał pieniędzy za paczkę. Oczywiście gdy przyjeżdża drugi raz nie oddaje reszty pieniędzy dla klienta.
    WadySzacunek
    Odpowiedzialność
    Kultura
    Niekompetentność pracownika
    Brak orientacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7737
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4762
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087