Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8043 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aannddrrw / 2021-04-24 23:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Opóźnienie o 2 dni. Uszkodzenie opakowanie. Okropny kontakt telefoniczny. Formalne tozpatrzenie reklamacji.
    Porażka.
  • ~Tomek / 2021-04-24 19:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem przesyłkę, adresat podał źle dane numeru telefonu i email. Nie otrzymałem smsa z kodem. Adresat dzwoniąc z reklamacja o to by wysłali na mój poprawny numer kod aby otworzyć paczkomat trzeba czekać do 36 h. Porażka nie polecan
    Zalety.. brak
    Wady... j.w
  • ~Czarna / 2021-04-24 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią dostarczyć paczki. Paczka została nadana do mnie 22 kwietnia i do dziś nie doszła do paczkomatu. Pani powiedziała mi że jeżeli chce paczkę dziś to mam sobie po nią przyjechać do oddziału odebrać albo mam czekać do poniedziałku. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Olek / 2021-04-24 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna olewka: zero kontaktu kuriera z klientem, przesyłanie wiadomości które nic nie znaczą, infolinia która nie chce pomóc i szuka wymówek.
    WadyIgnorowanie klienta, niekompetencja
  • ~G_00 / 2021-04-24 09:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Ludzie z reklamacji, to totalna porażka, dostają wszelakie dowody na uszkodzenie paczki, a na siłę chcą udowodnić, że to nie ich wina, ciągle "brak dowód do reklamacji" Mam nadzieję, że się udławią, tym co pracownicy zabrali z paczki ????
    ZaletySzybka dostawa
    WadyCena
    Pracownicy reklamacji
  • ~Jane Doe / 2021-04-23 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesylka na pczkomat 15.04 o godz 17:20 odebrana laskawie przez Pana kuriera 18.04 z paczkomatu, dostarczona 19 , i kolejny raz ta sama historia 23.04 przesylka w paczkomacie czeka od godz 8:14 rano do tej pory nie odebrana przez kuriera do dalszego przekazania, na infolinii pani laskawie udzielila informacji ze kurier „ moze „ laskawie odbierze ja w poniedzialek t.j za 3 dni - kpina drugi raz z rzedu czekam na przesylke ponad 5 dni , tradycyjna poczta polska dorecza w 2-3 dni do samego domu z izgodnieniem telefonicznym odbioru . Dpd za ganice dostarcza w 4/5 dni , inpost na terenie kraju nie potrafi ... NIE POLECAM, ODRADZAM
    Zaletybrak
    Wadycena, czas dostawy
  • ~Mav / 2021-04-23 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowska firma, bagno i szambo. Zniszczyli mi przesyłke, wysłałem 2 emaile ze zdjęciami ale nawet nikt nie raczył coś napisać. Dziwne że tam pracują ludzie którzy (niby) mają wykształcenie. Omijać z daleka.
    ZaletyBrak
  • ~Joanna / 2021-04-23 19:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostatnio notorycznie przesyłki są bez uprzedzenia kierowane do innego paczkomatu, jest to na prawdę bardzo irytujące. Całe szczęście że jeszcze na terenie tego samego miasta a nie 100km dalej...
  • ~Zdziwiony / 2021-04-23 18:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Abonament 300 zł. Opiekun wprowadza w błąd. po sprzedazy brak kontaktu od kilku miesięcy. Kurier raz przyjedzie raz nie. Wydzwania się na infolinię po to żeby sie dowiedzieć, że będąc w domu wcale cię tam nie ma a kurier cierpliwie czekał i pukał do drzwi.. Totalny absurd
    ZaletyBrak
  • ~Mona / 2021-04-23 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Dopóki jest dobrze, to jest dobrze. Gdy coś pójdzie nie tak, zgłosicie reklamację - nagle Wy jesteście winni błędów pracowników. Standardy i szkolenia w firmy powinno być jednomyslne, a każdy mówi to co chce (choć potem okazuje się, że nie pokrywa się to z żadnym standardem i protokołem), odpowiedzialność zerowa.
    ZaletyWiele punktów
    WadyCeny coraz wyższe
    Olewanie klienta
    Nieprofesjonalna infolinia
  • ~Rob / 2021-04-23 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z biurem obsługi to porażka. Pani konsultantka nie umiejąc odpowiedzieć na moje pytanie się rozłączyła. Ludzie tam zatrudnieni są chyba z łapanki.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt z biurem
  • ~Grażyna / 2021-04-23 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam paczka nie jest dostarczona na czas. Klijeci są olewani.
  • ~Marta / 2021-04-23 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kontakt z inpostem utrudniony wręcz niemożliwy, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka, nie potrafią pomóc w żadnej kwestii
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z inpostem, pomimo wielu prób, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka
  • ~Marta / 2021-04-23 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kontakt z inpostem utrudniony wręcz niemożliwy, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka, nie potrafią pomóc w żadnej kwestii
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z inpostem, pomimo wielu prób, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka
  • ~Jarosław / 2021-04-23 09:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma nie godna zaufania olewa klienta brak chęci wyjaśnienia sprawy
    ZaletyBrak
    WadyZ podejście do klięta
  • ~Mariola / 2021-04-22 22:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mam żadnych negatywnych doświadczeń z In Postem.
    Przesyłki szybkie, tanie i dostępne o każdej porze poprzez paczkomaty.
  • ~Magda / 2021-04-22 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy kurier przywiózł mi przesyłkę gdzie było szkło, chciałam otworzyć przesyłkę przy nim, żeby w razie czego zrobić reklamację. Kurier powiedział, że to już nie jego sprawa i pojechał, otworzyłam paczkę i rzeczywiście samo rozbite szkło, więc od razu zadzwoniłam do niego, a on że to nie jego sprawa. Chamskie zachowanie. Później przy innej przesyłce, przy moich zastrzeżeniach, sugeruje mi żebym korzystała z usług np. DPD
  • ~Magda / 2021-04-22 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurierzy wulgarni i chamscy, jakby pracowali za karę.Nigdy w życiu nie czułam się tak poniżona po rozmowie z jednym z nich. Jeden jedyny od niedawna chyba przyjęty, naprawę w porządku
  • ~Anita / 2021-04-22 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli nie ma cie w domu kurier pomimo że posiada twój telefon, nie poinformuje cie ze stoi przed twoimi drzwiami. Po jednej próbie niedoręczenia, zwracają do nadawcy NIE POLECAM
  • ~Gud / 2021-04-22 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na firmę InPost która oszukuje. Zostałam oszukana przez kuriera. Wmówił mi że przesyłkę muszę odebrać ponieważ została opłacona. Oczywiście firma uwierzyła kurierowi i reklamację odrzucili. Może sąd ich nauczy jak dodatkowo dostaną karę. Nikt nie ma prawa nikogo do niczego zmuszać.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8043
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016