strona 282 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- nastepna »
-
~Aannddrrw / 2021-04-24 23:20
Opóźnienie o 2 dni. Uszkodzenie opakowanie. Okropny kontakt telefoniczny. Formalne tozpatrzenie reklamacji.
Porażka. -
-
~Tomek / 2021-04-24 19:31
Zamówiłem przesyłkę, adresat podał źle dane numeru telefonu i email. Nie otrzymałem smsa z kodem. Adresat dzwoniąc z reklamacja o to by wysłali na mój poprawny numer kod aby otworzyć paczkomat trzeba czekać do 36 h. Porażka nie polecan Zalety.. brakWady... j.w -
~Czarna / 2021-04-24 12:12
Nie potrafią dostarczyć paczki. Paczka została nadana do mnie 22 kwietnia i do dziś nie doszła do paczkomatu. Pani powiedziała mi że jeżeli chce paczkę dziś to mam sobie po nią przyjechać do oddziału odebrać albo mam czekać do poniedziałku. Porażka ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
~Olek / 2021-04-24 10:33
Totalna olewka: zero kontaktu kuriera z klientem, przesyłanie wiadomości które nic nie znaczą, infolinia która nie chce pomóc i szuka wymówek. WadyIgnorowanie klienta, niekompetencja -
~G_00 / 2021-04-24 09:09
Ludzie z reklamacji, to totalna porażka, dostają wszelakie dowody na uszkodzenie paczki, a na siłę chcą udowodnić, że to nie ich wina, ciągle "brak dowód do reklamacji" Mam nadzieję, że się udławią, tym co pracownicy zabrali z paczki ???? ZaletySzybka dostawaWadyCena
Pracownicy reklamacji -
~Jane Doe / 2021-04-23 21:04
Przesylka na pczkomat 15.04 o godz 17:20 odebrana laskawie przez Pana kuriera 18.04 z paczkomatu, dostarczona 19 , i kolejny raz ta sama historia 23.04 przesylka w paczkomacie czeka od godz 8:14 rano do tej pory nie odebrana przez kuriera do dalszego przekazania, na infolinii pani laskawie udzielila informacji ze kurier „ moze „ laskawie odbierze ja w poniedzialek t.j za 3 dni - kpina drugi raz z rzedu czekam na przesylke ponad 5 dni , tradycyjna poczta polska dorecza w 2-3 dni do samego domu z izgodnieniem telefonicznym odbioru . Dpd za ganice dostarcza w 4/5 dni , inpost na terenie kraju nie potrafi ... NIE POLECAM, ODRADZAM ZaletybrakWadycena, czas dostawy -
~Mav / 2021-04-23 20:46
Dziadowska firma, bagno i szambo. Zniszczyli mi przesyłke, wysłałem 2 emaile ze zdjęciami ale nawet nikt nie raczył coś napisać. Dziwne że tam pracują ludzie którzy (niby) mają wykształcenie. Omijać z daleka. ZaletyBrak -
~Joanna / 2021-04-23 19:00
Ostatnio notorycznie przesyłki są bez uprzedzenia kierowane do innego paczkomatu, jest to na prawdę bardzo irytujące. Całe szczęście że jeszcze na terenie tego samego miasta a nie 100km dalej... -
-
~Zdziwiony / 2021-04-23 18:29
Abonament 300 zł. Opiekun wprowadza w błąd. po sprzedazy brak kontaktu od kilku miesięcy. Kurier raz przyjedzie raz nie. Wydzwania się na infolinię po to żeby sie dowiedzieć, że będąc w domu wcale cię tam nie ma a kurier cierpliwie czekał i pukał do drzwi.. Totalny absurd ZaletyBrak -
~Mona / 2021-04-23 17:18
Nie polecam. Dopóki jest dobrze, to jest dobrze. Gdy coś pójdzie nie tak, zgłosicie reklamację - nagle Wy jesteście winni błędów pracowników. Standardy i szkolenia w firmy powinno być jednomyslne, a każdy mówi to co chce (choć potem okazuje się, że nie pokrywa się to z żadnym standardem i protokołem), odpowiedzialność zerowa. ZaletyWiele punktówWadyCeny coraz wyższe
Olewanie klienta
Nieprofesjonalna infolinia -
~Rob / 2021-04-23 16:14
Kontakt z biurem obsługi to porażka. Pani konsultantka nie umiejąc odpowiedzieć na moje pytanie się rozłączyła. Ludzie tam zatrudnieni są chyba z łapanki. ZaletyBrakWadyKontakt z biurem -
~Grażyna / 2021-04-23 15:29
Nie polecam paczka nie jest dostarczona na czas. Klijeci są olewani. -
~Marta / 2021-04-23 14:10
Tragedia, kontakt z inpostem utrudniony wręcz niemożliwy, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka, nie potrafią pomóc w żadnej kwestii ZaletyBrakWadyZero kontaktu z inpostem, pomimo wielu prób, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka -
~Marta / 2021-04-23 14:10
Tragedia, kontakt z inpostem utrudniony wręcz niemożliwy, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka, nie potrafią pomóc w żadnej kwestii ZaletyBrakWadyZero kontaktu z inpostem, pomimo wielu prób, olewają klientów, infolinia inpostu to porażka -
~Jarosław / 2021-04-23 09:10
Firma nie godna zaufania olewa klienta brak chęci wyjaśnienia sprawy ZaletyBrakWadyZ podejście do klięta -
~Mariola / 2021-04-22 22:25
Nie mam żadnych negatywnych doświadczeń z In Postem.
Przesyłki szybkie, tanie i dostępne o każdej porze poprzez paczkomaty. -
-
~Magda / 2021-04-22 21:26
Kiedy kurier przywiózł mi przesyłkę gdzie było szkło, chciałam otworzyć przesyłkę przy nim, żeby w razie czego zrobić reklamację. Kurier powiedział, że to już nie jego sprawa i pojechał, otworzyłam paczkę i rzeczywiście samo rozbite szkło, więc od razu zadzwoniłam do niego, a on że to nie jego sprawa. Chamskie zachowanie. Później przy innej przesyłce, przy moich zastrzeżeniach, sugeruje mi żebym korzystała z usług np. DPD -
~Magda / 2021-04-22 20:54
Tragedia, kurierzy wulgarni i chamscy, jakby pracowali za karę.Nigdy w życiu nie czułam się tak poniżona po rozmowie z jednym z nich. Jeden jedyny od niedawna chyba przyjęty, naprawę w porządku -
~Anita / 2021-04-22 15:18
Jeśli nie ma cie w domu kurier pomimo że posiada twój telefon, nie poinformuje cie ze stoi przed twoimi drzwiami. Po jednej próbie niedoręczenia, zwracają do nadawcy NIE POLECAM -
~Gud / 2021-04-22 11:21
Uważajcie na firmę InPost która oszukuje. Zostałam oszukana przez kuriera. Wmówił mi że przesyłkę muszę odebrać ponieważ została opłacona. Oczywiście firma uwierzyła kurierowi i reklamację odrzucili. Może sąd ich nauczy jak dodatkowo dostaną karę. Nikt nie ma prawa nikogo do niczego zmuszać. ZaletyBrakWadyNieuczciwość.
strona 282 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- nastepna »