Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8018 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2021-04-27 23:17
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystam z paczkomatu na obrzeżach Trójmiasta. Tylko raz miałam problem z paczuszką, ale sprawa została mi bezdyskusyjnie przedstawiona przez kontakt w oddziale Pruszcz Gdański. Przez moja nieuwagę, przesyłka opóźniła się w doręczenie z tego względu, że oddział kontaktował się ze mna parokrotnie mailowo jak i telefonicznie w sprawie przesyłki która okazała się ponadgabarytowa z zapytaniem o inny adres dostawy ponieważ kurier nie umieści paczki w paczkomacie. Sama zadzwoniłam na infolinie żeby złożyć interwencje, dlaczego paczka jest caly czas u nich w oddziale. Okazało się ze oddział się ze mna kontaktował a ja z reguły nie czytam maili. Mój błąd... Paczkę otrzymała jeszcze w ten sam dzień na adres. Bardzo odpowiedzialne Panie, miłe, bez trudności udzielają informacji jak i służą pomocą.
    ZaletySzybka dostawa, można liczyć na konkretne udzielenie informacji kontaktując się z oddziałem.
    WadyNa razie brak
  • ~Magda / 2021-04-27 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem paczka ląduje w innym paczkomacie, nawet nie pytają, czy mogą przekierować. Rozumiem jakby wrzucali to jeszcze do jakiegoś pobliskiego paczkomatu, ale paczka ląduje parę kilometrów dalej!
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania na paczkę, gdyż paczka ląduje w innym paczkomacie.
  • ~WWW / 2021-04-27 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria bankomatu - przyjęto paczkę zwrotną do Allegro ,nie otrzymałam potwierdzenia nadania. Telefon na infolinię nie pomógł. Maile i reklamacja również. Nie znaleziono mojej paczki. Nadałam 25,03,202 r do tej pory nie potrafią wyjaśnić co się stało z moim zwrotem. Róbcie zdjęcia jak nadajecie zwrot. Ja pieniędzy już pewnie nie odzyskam ale może komuś moja sytuacja pomoże.
    ZaletyBRAK
    WadyZŁODZIEJE
  • ~Klaudia / 2021-04-27 20:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostałam paczkę która była już wcześniej otwarta.
    W środku całe zamówienie pływało w jakimś tłustym płynie. Moja bluza która miała być biała była w żółtych plamach. Kiedy po chwili wybiegłam przed dom żeby złapać kuriera jego już nie było pod domem. Dodam jeszcze ze bardzo jest ciężko się dodzwonić do punktu InPost
    Jestem bardzo nie zadowolona i z całego serca nie polecam !
    ZaletyW miarę szybka dostawa
    WadyUszkodzenie towaru
  • ~Fab4 / 2021-04-27 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Do firmy, w które pracuję przyszedł kurier, zostawił paczkę i wyszedł zanim ktokolwiek się zorientował. Okazało się, że paczka była adresowana do osoby nieznanej, podany był błędny adres. Zadzwoniłem na infolinię, opisałem sytuację i poprosiłem o poinformowanie kuriera, żeby odebrał paczkę (wartość 5000 zł). W odpowiedzi usłyszałem, że to nie ich sprawa, gdyż paczka została doręczona, a że takiej osoby nie ma pod tym adresem to nie ich nie obchodzi. Teraz mogę sobie sam poszukać tej osoby. Pierwszy raz spotkałem się z taką reakcja firmy kurierskiej. Inne firmy nie robią problemów, kurier odbiera źle zaadresowane przesyłki i odsyła do nadawcy. Całkowity brak odpowiedzialności za powierzone przesyłki. Nikogo nie interesuje czy paczka została dobrze dostarczona.
    ZaletyKurier jest tak szybki, że nikt w firmie nie zdążył sprawdzić adresata paczki ;) zanim wyszedł z biura.
    WadyInfolinia jest, a jakoby jej nie było, całkowite zlanie informacji o źle doręczonej przesyłce.
  • ~Mike / 2021-04-27 19:44
    Ocena: 3.67 / 5
    Przez wiele lat korzystam z usług InPostu. Przy drobnych uchybieniach przymykałem oko. Pomyślałem, ciężka robota, ok zdarza się, ale kiedy po raz kolejny otrzymuję paczkę z wyraźnymi oznakami dosłownie rzucania nią. Pomyślałem, dość! Pomimo, że jeszcze nie składałem reklamacji, ale jeżeli sytuacja się powtórzy, że otrzymam paczkę z uszkodzonymi produktami, to niezwłocznie zrobię zdjęcia, złożę reklamację i będę żądał zadość uczynienia w postaci zapłaty za zamówione produkty. A jeżeli to nie da skutku, powołam się na Federację Konsumentów i Sąd. Także OSTZREGAM WAS DRODZY PRACOWNICY INPOSTU!!!
    ZaletyTerminowość
    WadyNie dbanie o przesyłki (wyglądają jakby ktoś nimi rzucał)!
  • ~Fab4 / 2021-04-27 19:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka została rozerwana w czasie transportu i wsadzona uszkodzona do paczkomatu. Z paczki wysypał się piasek dla kota. Zrobiłem zdjęcia w paczkomacie i zgłosiłem reklamację przez stronę internetową. Po 10 dniach dostałem WEZWANIE, żeby uzupełnić dane również przez stronę, co oczywiście zrobiłem. Kolejnego dnia dostałem następne WEZWANIE, że brakuje innych dokumentów i bez tego reklamacja nie będzie uznana. Do tej pory w żadnej wiadomości inpost nie przeprosił mnie za zniszczenie przesyłki. Forma tematu wiadomości "WEZWANIE DO USUNIĘCIA BRAKÓW FORMALNYCH" - (pisownia kopiuj-wklej) sugeruje, że to zgłaszający nie dopełnił formalności i inpost wzywa z "krzykiem wielkimi literami" do uzupełnienia braków. Niestety, wcześniej nie było mowy o dokumentach, o które wzywa inpost w kolejnych postach. Sytuacja wygląda tak, jakby inpost grał na czas i zmęczenie przeciwnika. Może w końcu nie będzie mu się chciało odpowiedzieć na kolejną wiadomość i da nam święty spokój. Ogólnie na odebranych kilkadziesiąt paczek było dobrze, czasami karton był rozerwany, albo zgnieciony, ala zawartość dochodziła cała. Przy pierwszej reklamacji cały wizerunek firmy legł w gruzach.
    ZaletyNajczęściej jest dobrze, ale w razie kłopotów zaczynają się schody.
    WadyReklamacja przeciąga się w nieskończoność, dostaję kolejne wiadomości z informacją, żeby dosłać nowe dokumenty, o których nie było mowy we wcześniejszych wiadomościach.
  • ~no7imit / 2021-04-27 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    chamska obsługa klienta. Kurier jeździ sobie jak chce mimo że zadeklarowane było włożenie paczki do paczkomatu do godziny 17. Jeżeli ktoś sobie chce zaoszczędzić czasu i nerwów - niech lepiej dopłaci do kuriera
    Zaletyzdarzy im się "szybko (xd)" przywieźć paczkę
    Wadywszystko.
  • ~Ostatni_Smok / 2021-04-27 17:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Tylko raz skorzystałam z usług tego kuriera wysyłając przesyłkę firmową, poniekąd będąc do tego zmuszona terminem realizacji usługi. Niestety nasza przesyłka została zgubiona przez kuriera. Dostaliśmy informację na maila że nie mogą odnaleźć owej przesyłki (oczywiście zapłaciliśmy za usługę przelewem, a usługa nie wykonana). Za to osoba obsługująca reklamację próbowała nam wmówić że naklejka z adresem była źle naklejona i odkleiła się ( czyli to nasza wina), ale pech chciał że kartkę z adresem włożyliśmy do samoklejącej przezroczystej folii naklejanej na paczkę z czego wynika że samoistne odklejenie jest fizycznie na naszej planecie niemożliwe, no chyba że nie wiem o jakichś prawach fizyki najnowszych :-/ Obsługa i próby wymigania się od odpowiedzialności żenujące. Zazwyczaj korzystamy z usług innego przewoźnika i przez wiele lat się nie zawiedliśmy.
  • ~Adi Koryto / 2021-04-27 15:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze gdy tylko mogę wybieram InPost - wszystko szybko, sprawnie i bezproblemowo. Dominacja logistyczna.
    ZaletyZAJEBISTE
  • ~Andrzej / 2021-04-27 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    firma nie dba o powierzony sprzed oddając laptopa firmie został poruszony i niema winnego
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie mogą być
  • ~Jacek / 2021-04-26 22:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Zgłoszenie szkody czy reklamacja w InPost to klasyczna FIKCJA! Nikt nie reaguje na otwierane opakowania paczek w paczkomatach, jedynie wysyłają mailem nic nie znaczące, ogólnikowe (kopiuj-wklej) pisemko, żeby było zgodnie z prawem. Jeśli kurier po takich "wstępnych oględzinach" jednak postanowi zwinąć ci paczkę to przyjmą na dziale zaginięcie i czekaj dalej tatka latka na kolejne podobne pisemka. W ciągu tygodnia moje trzy różne przesyłki były "weryfikowane" w ten sposób i kierownictwo InPost nadal nie ma pojęcia co z tym zrobić! Wiadomo, przecież potrzebuje pracowników, więc nawet złodziei nie będzie zwalniać czy wyciągać jakiekolwiek wobec nich konsekwencje (dolnośląskie, Chojnów). W końcu zagląda on do przesyłek pewnie tak "dla zabawy". Jeśli masz więc cenną przesyłkę lepiej odpuść sobie tą firmę, bo jedyną gwarancją dostarczenia jej do ciebie jest wówczas >chybił trafił szczęścia<. Jeśli kurierowy złodziej ma wolne to dojdzie, jeśli akurat pracuje to trudno, masz pecha...
    Zaletyszybkość dostawy
    WadyTowar odpakowany, a jeśli będzie wartościowy to znika.
    Fikcyjne procedury reklamacyjne i sztampowe pisemka w odpowiedziach.
    Zgoda firmy na bezkarność kurierów.
    Duża niepewność dostawy wartościowych przedmiotów.
  • ~radek / 2021-04-26 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wbija do systemu, że nie zastał nikogo w domu, mimo tego, że go nie było. Dział obsługi niekumaty, jeden mówi tak, drugi inaczej i finalnie nie wiadomo, kto ma rację. Do tego zdarza się, że się rozłączają. Paczka najprawdopodobniej zgubiona i próbują grać na czas, licząc, że się gdzieś odnajdzie. Nie wiem, jak przesyłki paczkomatowe, natomiast te z dostarczeniem do domu są na tragicznym poziomie, nie polecam.
  • ~3R / 2021-04-26 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    kurierowi nawet nie chce sie dupy ruszyć z fotela i podejść do drzwi tylko dzwoni, żeby podejść i poda przez okno
    Zaletyw inposice? tutaj nie ma zalet
    Wadya wad jest za dużo by wymieniać
  • ~Darek / 2021-04-25 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyniósł paczkę w domu było tylko moje dziecko 11 lat córka zapytała czy może paczkę położyć dwa metry dalej żeby było wejście do łazienki.To cham odpowiedział że tego nie zrobi Masakra jakich oni mają chamskich dostawcow nie poleceń tej firmy katastrofa
    ZaletyŻadne
    WadyBrak wyciągania konsekwencji od pracowników
    Klienta traktują jak powietrze
  • ~Ewa / 2021-04-25 13:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier to cham i gbur, ludzie jak macie pracować "za karę" to ktoś i inny chętnie wskoczy na wasze miejsce..
  • ~Aannddrrw / 2021-04-24 23:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Opóźnienie o 2 dni. Uszkodzenie opakowanie. Okropny kontakt telefoniczny. Formalne tozpatrzenie reklamacji.
    Porażka.
  • ~Tomek / 2021-04-24 19:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem przesyłkę, adresat podał źle dane numeru telefonu i email. Nie otrzymałem smsa z kodem. Adresat dzwoniąc z reklamacja o to by wysłali na mój poprawny numer kod aby otworzyć paczkomat trzeba czekać do 36 h. Porażka nie polecan
    Zalety.. brak
    Wady... j.w
  • ~Czarna / 2021-04-24 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią dostarczyć paczki. Paczka została nadana do mnie 22 kwietnia i do dziś nie doszła do paczkomatu. Pani powiedziała mi że jeżeli chce paczkę dziś to mam sobie po nią przyjechać do oddziału odebrać albo mam czekać do poniedziałku. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Olek / 2021-04-24 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna olewka: zero kontaktu kuriera z klientem, przesyłanie wiadomości które nic nie znaczą, infolinia która nie chce pomóc i szuka wymówek.
    WadyIgnorowanie klienta, niekompetencja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12563
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7661
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2419
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4615
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990