Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8071 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arek / 2021-05-07 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską jaką miałem doświadczenie. Kierowcy aroganccy, nie są w stanie dostarczyć przesyłki pod podany adres. Kłamią, kurier twierdził że kontaktował się, a nie dzwonił ani razu, do tego jak jak zadzwoniłem o godz. 15 w dzień roboczy to oznajmił że jest już po pracy.
    ZaletyZadnych
    WadyWyłącznie
  • ~Justyna / 2021-05-07 13:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Czas dostawy bardzo długi, przesyłka nadana i utknęła na magazynie, nie wiadomo co się z nią dzieje. Nie pierwszy raz taka sytuacja. cena porównywalna do innych firm kurierskich.
    NIE POLECAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by opisać
  • ~Dzoan / 2021-05-07 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    To co wyprawia ta firmą to jakiś dramat! Zero informacji o statusie paczki z zagranicy, gdyby nie aplikacja to o istnieniu jej bym nie widziała,błąd adresowy, owszem kontaktują się ale jak nie zdąży się odebrać to koniec, pozamiatane. Odsyłają paczkę w podskokach do nadawcy. Próbowałam wielokrotnie oddzwonić, od razu po tym jego telefonie ale oczywiście nie odbiera kurier. Dramat. Dramat i porażka
  • ~Ktoś / 2021-05-07 10:47
    Ocena: 1.67 / 5
    No niestety, rzucenie paczki pod drzwi bez dzwonka jest karygodne. Pan kurier chyba się boi korony, która może na niego czyhać na tym zagrażającym jego życiu dzwonku. Paczka siedziała od 7 rano przy drzwiach kiedy padało, bo nikt nawet nie wiedział ze był kurier. Rzeczy typu ubraniu jeszcze przetrwają, a co gdyby to była elektronika ?
  • ~Hanna / 2021-05-07 10:41
    Ocena: 3.33 / 5
    Widzę,że nie jestem sama ta rozczarowana.Bylam do tej pory częstym klientem tej firmy,ale od tego roku są z przesyłkami ciągle problemy.Brak informacji ( sledzenia) długi czas dostarczania.Chaos komunikacyjny.Zmieniam dostawce
    ZaletyDo roku 2020 max solidna dostawa,rzetelna informacja
    WadyJ/w
  • ~Bożena / 2021-05-07 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    No cóż,inPost to już chyba dno!!! Paczkę miałam nadaną 5 mają która dotarła 6 maja do oddziału inPost i na tym koniec, żadnego sms z ich strony że będzie doręczona w innym terminie itp...
    Skandal!!! firmy konkurencyjne napewno nie mogą sobie pozwolić na takie coś. Więcej z usług tych państwa nie skorzystam
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~JP / 2021-05-07 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem 1 tydzień temu i do teraz nie ma zgubili w magazynie moją paczkę za 3 tysiące
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klientów
  • ~Olo / 2021-05-07 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś odebrał paczkę 600km od mojego miejsca zamieszknia. Na infolini stwierdzili że to ja. Do dnia dzisiejszego nikt nie odpowiedział na dwie reklamacje. Pomimo zapewnień, iż nikomu nie udostepniałem danych do otwarcia skrzynki dalej trzymają się swojego stanowiska. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyNie odpowoadają na reklamacje. Nie przyznają się do błędów
  • ~Olo / 2021-05-07 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakis czas temu kurier rzucil przez płot paczkę. Urządzenie niestety się uszkodziło. Po dwóch miesiącach reklamacji stwierdzili, sprzedawca iż adresat źle zabezpieczył paczke. Nie wysyłają odpowiedzi na wiadomości reklamacyjne. Na infolinii twierdzą iż wszystko zostało wysłane na podany adres email. Porażka. Mam nadzieje iż konkurencja się jakaś pojawi.
    ZaletyBrak
    WadyNie odpowiadają na wiadomości. Nie zwracają środków za uszkodzenie przesyłek pomimo ich ubezpieczenia.
  • ~Olo / 2021-05-07 09:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Otrzymałem trzy paczki od jednego sprzedawcy. Wszystko byloby super gdybym mogl je odebrac w tym samym paczkomacie. Dwie były do odebrania w jakims tymczasowym paczkomacie. Porazka. Zawsze moze byc gorzej bo mogli paczki umiescic w trzech roznych paczkomatach.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klienta to porazka.
  • ~Andrzej / 2021-05-06 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczke wyslano wczoraj. Czekalem dzis caly dzien na jaka kolwiek informacje. Dostalem o 19 smsa ze moge odebrac paczke w sklepie ktory jest czynny do 18. Czyli musialbym sie cofnac w czasie. Na infolini automat podal mi te same informacje co w smsie. A jak dodzwonilem sie do konsultanta. To kazano mi czekac po czym dostalem te same informacje co dal mi automat. Jedyna roznica to glos kobiety byl juz tak zdolowany ze nie mialem serca jej dluzej meczyc. DDDDNO I DWA METRY MULU TA FIRMA
    ZaletyJajco. Nie ma zalet
    WadySame wady
  • ~Szymon / 2021-05-06 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, kolejny raz dostaję wiadomość że paczkomat przepełniony i że paczka jest tymczasowo, gdzieś indziej, guzik mnie to obchodzi, ja nie będę nie wiadomo gdzie po tą paczkę jeździł. Albo dostawcie paczkomat albo skrócić trzeba czas odbioru przesyłki i jak zwykle wszystko trzeba rozumieć otóż nie, nie trzeba...
    ZaletyBrak
    WadyMagazynowanie tymczasowo paczek w innym paczkomacie...
  • ~P / 2021-05-06 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero szacunku dla przesyłek, paczki rzucane jak kawał mięsa, żenada.
  • ~Szymon / 2021-05-06 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne Dnooo firma która dostarcza rzekomo paczki w kolejnym dniu robi klienta w bambuko a za nie dostarczoną przesyłkę w dniu dostawy bardzo przepraszają gdzie nieustannie problem się pojawia za każdym razem ! Mało tego przesyłki które trafiają do paczkomatu są dostarczane w godzinach wieczornych gdzie konkurencja dostarcza przesyłki w godzinach porannych !!!!
    ZaletyŻadnych zalet wole dopłacić 4 zł do wysyłki i mieć paczkę rano a nie czekać 48h
    WadyDramat
  • ~Kat / 2021-05-06 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, nic więcej ta firma sobą nie reprezentuje. Klientów robią w balona
    ZaletyZero zalet
    WadyJw
  • ~Maniek / 2021-05-06 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska to masakra zero kontaktu z kurierem .Nie polecam wysyłania za pośrednictwem kuriera
  • ~Asia / 2021-05-05 22:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Dzis dostalam przesyłkę której przewoźnikiem byla firma inpost. Nie dość że nie dostałam żadnego maila z informacją o przesyłce to jeszcze kurier przywiózł postawił na schodach i odjechał. W przesyłce byla lampka nocna, paczka byla lekka a na dworze bardzo wiało gdyby spadła paczka mogłoby to uszkodzić przesyłkę.
    Dostawa szybką bo wczoraj od sklepu dostałam wiadomość o wyslaniu dzus rano juz byla przesyłka ale jak wspomniałam wcześniej od firmy kurierskiej żadnej informacji o tym fakcie + nieodpowiedzialne zachowanie kuriera.
  • ~Janek / 2021-05-05 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Dla zainteresowanych, inpost może jest firma Polska ale to raczej nie długo potrwa, W 2017 prawie ogłosili upadłość , uratował ich jakimś cudem inwestor. Nie oceniam tutaj kuriera, chwalić się i prężyć muskuły ze nawet tego samego dnia dostarcza paczkę a już czekam 2 dzień. I nie, to nie sprzedający dał ciała tylko inpost.
    Zalety Brak
    WadyMnóstwo
  • ~Grzegorz / 2021-05-05 16:50
    Ocena: 5.00 / 5
    No dzis przesadzili paczkomat przepełniony a na przeciwko drugi stoi a oni wysłali dosłownie na drugi koniec miasta No pogięło
  • ~chardo87 / 2021-05-05 15:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta nie istnieje. Nie potrafią rozwiązać żadnego problemu, klienta traktują jak debila. Co do kurierów, to jest różnie. Ten co dostarcza do domu pracuje bez zarzutu, ale ten, co "umieszcza" paczki w paczkomacie nie dostarcza ich pod wskazany paczkomat, tłumacząc się tym, że ten jest przepełniony. Paczkomat, z którego od miesiąca regularnie nadaję przesyłki, często kilka tego samego dnia jest od jakiegoś roku przepełniony przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu, co jest po prostu niemożliwe, bo jak inaczej mogłabym z niego nadać paczki? Dodatkowo nieraz widziałam, jak kurier gadał sobie ze znajomym przez telefon, stojąc przy samochodzie, zamiast pracować albo skanuje paczki, po czym na nowo je wrzuca do samochodu i jedzie w siną dal do innego paczkomatu oddalonego o kilka kilometrów. Nawet jak ma się dowody na nieprzestrzeganie obowiązków przez kuriera w postaci zdjęć czy nagrania, konsultant na infolinii i tak twierdzi, że to nie jest wina kuriera tylko klienta! Ale przecież to kurier ma obowiązek dostarczania przesyłek do wybranego paczkomatu lub pod wskazany adres! Nawet jak masz dowody, złożysz zażalenie, to ona na 99% zostanie przez InPost zlane. Nie dotrzymują terminów dostawy. Pensje biorą, a nie wykonują swoich obowiązków. Wolę dopłacić i skorzystać z usług DHL lub DPD.
    ZaletyKurier, który dostarcza do domów, jest miły i zawsze doręcza paczki.
    WadyCena, która jest coraz wyższa. Brak dostarczania przesyłek do właściwych paczkomatów z lenistwa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12672
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8071
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7718
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2434
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064