Obsługa klienta nie istnieje. Nie potrafią rozwiązać żadnego problemu, klienta traktują jak debila. Co do kurierów, to jest różnie. Ten co dostarcza do domu pracuje bez zarzutu, ale ten, co "umieszcza" paczki w paczkomacie nie dostarcza ich pod wskazany paczkomat, tłumacząc się tym, że ten jest przepełniony. Paczkomat, z którego od miesiąca regularnie nadaję przesyłki, często kilka tego samego dnia jest od jakiegoś roku przepełniony przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu, co jest po prostu niemożliwe, bo jak inaczej mogłabym z niego nadać paczki? Dodatkowo nieraz widziałam, jak kurier gadał sobie ze znajomym przez telefon, stojąc przy samochodzie, zamiast pracować albo skanuje paczki, po czym na nowo je wrzuca do samochodu i jedzie w siną dal do innego paczkomatu oddalonego o kilka kilometrów. Nawet jak ma się dowody na nieprzestrzeganie obowiązków przez kuriera w postaci zdjęć czy nagrania, konsultant na infolinii i tak twierdzi, że to nie jest wina kuriera tylko klienta! Ale przecież to kurier ma obowiązek dostarczania przesyłek do wybranego paczkomatu lub pod wskazany adres! Nawet jak masz dowody, złożysz zażalenie, to ona na 99% zostanie przez InPost zlane. Nie dotrzymują terminów dostawy. Pensje biorą, a nie wykonują swoich obowiązków. Wolę dopłacić i skorzystać z usług DHL lub DPD.ZaletyKurier, który dostarcza do domów, jest miły i zawsze doręcza paczki.
WadyCena, która jest coraz wyższa. Brak dostarczania przesyłek do właściwych paczkomatów z lenistwa