Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kat / 2021-05-06 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, nic więcej ta firma sobą nie reprezentuje. Klientów robią w balona
    ZaletyZero zalet
    WadyJw
  • ~Maniek / 2021-05-06 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska to masakra zero kontaktu z kurierem .Nie polecam wysyłania za pośrednictwem kuriera
  • ~Asia / 2021-05-05 22:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Dzis dostalam przesyłkę której przewoźnikiem byla firma inpost. Nie dość że nie dostałam żadnego maila z informacją o przesyłce to jeszcze kurier przywiózł postawił na schodach i odjechał. W przesyłce byla lampka nocna, paczka byla lekka a na dworze bardzo wiało gdyby spadła paczka mogłoby to uszkodzić przesyłkę.
    Dostawa szybką bo wczoraj od sklepu dostałam wiadomość o wyslaniu dzus rano juz byla przesyłka ale jak wspomniałam wcześniej od firmy kurierskiej żadnej informacji o tym fakcie + nieodpowiedzialne zachowanie kuriera.
  • ~Janek / 2021-05-05 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Dla zainteresowanych, inpost może jest firma Polska ale to raczej nie długo potrwa, W 2017 prawie ogłosili upadłość , uratował ich jakimś cudem inwestor. Nie oceniam tutaj kuriera, chwalić się i prężyć muskuły ze nawet tego samego dnia dostarcza paczkę a już czekam 2 dzień. I nie, to nie sprzedający dał ciała tylko inpost.
    Zalety Brak
    WadyMnóstwo
  • ~Grzegorz / 2021-05-05 16:50
    Ocena: 5.00 / 5
    No dzis przesadzili paczkomat przepełniony a na przeciwko drugi stoi a oni wysłali dosłownie na drugi koniec miasta No pogięło
  • ~chardo87 / 2021-05-05 15:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta nie istnieje. Nie potrafią rozwiązać żadnego problemu, klienta traktują jak debila. Co do kurierów, to jest różnie. Ten co dostarcza do domu pracuje bez zarzutu, ale ten, co "umieszcza" paczki w paczkomacie nie dostarcza ich pod wskazany paczkomat, tłumacząc się tym, że ten jest przepełniony. Paczkomat, z którego od miesiąca regularnie nadaję przesyłki, często kilka tego samego dnia jest od jakiegoś roku przepełniony przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu, co jest po prostu niemożliwe, bo jak inaczej mogłabym z niego nadać paczki? Dodatkowo nieraz widziałam, jak kurier gadał sobie ze znajomym przez telefon, stojąc przy samochodzie, zamiast pracować albo skanuje paczki, po czym na nowo je wrzuca do samochodu i jedzie w siną dal do innego paczkomatu oddalonego o kilka kilometrów. Nawet jak ma się dowody na nieprzestrzeganie obowiązków przez kuriera w postaci zdjęć czy nagrania, konsultant na infolinii i tak twierdzi, że to nie jest wina kuriera tylko klienta! Ale przecież to kurier ma obowiązek dostarczania przesyłek do wybranego paczkomatu lub pod wskazany adres! Nawet jak masz dowody, złożysz zażalenie, to ona na 99% zostanie przez InPost zlane. Nie dotrzymują terminów dostawy. Pensje biorą, a nie wykonują swoich obowiązków. Wolę dopłacić i skorzystać z usług DHL lub DPD.
    ZaletyKurier, który dostarcza do domów, jest miły i zawsze doręcza paczki.
    WadyCena, która jest coraz wyższa. Brak dostarczania przesyłek do właściwych paczkomatów z lenistwa
  • ~Sprawiedliwy / 2021-05-05 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia Do tej pory zawsze chwaliłem InPost bo przesyłki docierały na czas i bez problemu Na chwilę obecną gdzie Poczta Polska była lata świetlne za InPost teraz to nawet ona już dogoniła tą firmę Zwykle do mojej miejscowości przesyłki czy to do domu czy to do paczkomatu przychodziły maks do powiedzmy 12.00 Teraz czeka się nawet do 20.00- 21.00 bo podobno kurier się zmienił i jakiś pan nikt w życiu prywatnym a już że znaczkiem kierownik oddziału tak podobno zadecydował Poczta Polska na chwilę obecną jeśli informuje że dzisiaj przesyłka będzie dostarczona to tak jest A InPost od dwóch dni robi że mnie wała Kłamią na żywca że przesyłka jest u kuriera , mija drugi dzień i co Cisza Pani konsultantka która nie ma nawet śladowego pojęcia co powinna robić przytacza jakieś bzdurne formułki bo regulamin mówi to bo jeśli chcę mogę napisać zażalenia którym na sto procent ktoś sobie tyłek tym wytrze itp.itd InPost zaczyna się staczać w dół Np z DHL czy DPD nigdy nie było takich problemów wręcz powiedziałbym że jest coraz lepiej A tu czuć brak poszanowania i szacunku dla klienta
    ZaletyZaletą jest to że jest to Polska firma
    WadyZero szacunku dla klienta i zero pomocy ze strony biura obsługi
  • ~Luja / 2021-05-05 14:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier powinien pracować ale w chlewni z prosiakami
    ZaletyZero
    WadyNie miły kurier
  • ~Elastyna / 2021-05-05 11:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakość obsługi można poznać, gdy pojawią się problemy z przesyłką. InPost reklamuje, że można nadawać bez drukowania etykiety. Oczywiście można, ale można też się spodziewać, że przesyłka nie dojdzie, albo dojdzie coś innego, czyli przesyłka innej osoby. W sytuacji zagubienie przesyłki InPost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie nie ma żadnego kontaktu. Trzeba cierpliwie czekać, aż łaskawie ktoś znajdzie, a może nie znajdzie. NIE WYSYŁAJCIE BEZ ETYKIET. LEPIEJ SKORZYSTAĆ Z INNEJ FIRMY KURIERSKIEJ.
  • ~Katarzyna / 2021-05-05 09:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Zawsze twierdzą że nie mają drobnych czy to rano czy południe nigdy nie mają i w ten sposób się bogacą na ludziach
  • ~Marcin / 2021-05-04 08:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze szybko i bezpiecznie. Odbieram kiedy chcę i mam czas. Moim zdaniem lepszy sposób dostawy niż tradycyjny kurier.
  • ~Krzysztof / 2021-05-02 11:26
    Ocena: 4.67 / 5
    Wszystko sprawnie i na czas już kolejny raz . Tulko rozmowa z kierowca przebiegła w sposub podobny do rozmowy z osobą upośledzoną ale najważniejsze że paczki docieraja na czas
    ZaletyŁatwo ,szybko sprawnie .
    Wady.............
  • ~Życzliwy Samarytanin / 2021-05-01 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja na smsa: przesyłka jest magazynowana w paczkomacie tymczasowym, potem ma trafić do pierwotnie wybranego przeze mnie paczkoamtu. Czekam na kolejnego smsa, emaila z potwierdzeniem, nic nie dostaję. Sprawdzam po numurze paczki co się dzieje, okazuje się, że przesyłka jedzie już sobie z powrotem do Chin. Czekam łaskawie na odpowiedź ze strony mojej "ulubionej" firmy. Prawdopodobnie wina jest (zresztą znowu) kurierów którzy, wkładją paczki (często ukraińcy) nieraz można było zobaczyć ich "w akcji" horror. Zresztą cała ta firma jest na bardzo niskim poziomie, oby tak dalej. Dobrze, że już coraz rzadziej muszę zamawiać ich usługi, wymieniam ich na lepszy model.
    Zaletybrak
    Wadywkładanie przesyłek do paczkomatów przez kurierów nie do przyjęcia, tragiczna obsługa klienta, brak jakiejkolwiek pomocy
  • ~Guto / 2021-04-30 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczesniej bylo ok, ale ostatnia paczka to dno. Nie sa w stanie dostarczyc na czas. Firma jest nierzetelna, dlatego zarowno prywatne, jak i firmowe przesylki będą realizowane, przez inne wiarygodne i punktualne firmy.
    WadySpadek jakości
  • ~Antonio / 2021-04-30 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili paczkę a dział reklamacyjny olewa klientów
    Żenada
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Lukasz / 2021-04-30 16:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez MOJE gapiostwo zrobiłem zakupy z allegro ze starym numerem telefonu. Paczki przyszły jednego dnia i zostały włożone do jednej skrytki. W związku z tym nie otrzymałem maila z kodem odbioru. Mimo, że postąpiłem jak powiedzieli w BOKu i każdy ze sprzedawców napisał maila z nowym numerem telefonu to InPost nic z tym nie zrobiło i paczki wróciły do nadawców co spowodowało duże opóźnienia w dostawie oraz kolejne koszty wysyłki. Tym, razem już kurierem i pocztą polską.
    ZaletyBRAK
    WadySłaby kontakt, wolna reakcja, niezałatwienie sprawy
  • ~Edyta / 2021-04-30 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczki się gubią, od pracowników znacznie czuć alkohol i widać po nich że są pod wpływem. Czas oczekiwania jest dość długi.
  • ~:) / 2021-04-30 12:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka nie dotarła :((((. JESTEM NIE ZADOWOLONY!!! kontakt beznadziejny pan cały czas powtarzał to samo w ogóle nie na temat
  • ~Piotrek / 2021-04-30 10:06
    Ocena: 3.00 / 5
    obsługa jakichkolwiek zdarzeń to zasłanianie się procedurami, paragrafami itp. Wystarczyłoby czasem odrobinę zainteresowania i część tematów dało by się rozwiązać...
    Jeszcze nigdy jako nadawcy nie udało mi się nic z nimi załatwić, mimo że wysyłam naprawdę sporo. Czekam na konkurencję, która obiecuje podobne rozwiązania, mam nadzieję, że wtedy stracą swoją pozycję i nauczą się dbać o klienta...
    Wadybeznadziejna obsługa
  • ~Użytkownik / 2021-04-30 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero pomocy ze strony obsługi klienta. Podałam przez pomyłkę błędny numer telefonu. Nie dostalam przy tym kodu odbioru na maila. Dział obsługi nie chce wysłać kodu odbioru mimo, że znam numery paczek i podaje prawidłowy numer a mail do którego została przypisana paczka był poprawny.
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979