strona 278 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- nastepna »
-
~borowik2 / 2021-05-09 10:28
Bardzo mi zalezalo by otrzymać orzesylke w sobotę. I taka infirmacja o dostawie widniała na stronie sprzedawcy. Pomimo tego że przedyka była nadana zgodnie z planem i dotarła do oddziału w piatek to niestety kurier nie dostarczył przesyłki w deklarwanym terminie. Szkoda bo zawsze byłem zadowolony tym razem inpost bardzo mnnie zawiódł... -
-
~Joanna / 2021-05-08 18:31
Pobrano kwotę za wysłanie paczki, jednak paczkomat się nie otworzył ponieważ był przepełniony. Kwota pobrana, paczka nie wysłana.
Pani z infolinii po odczekaniu swojego czasu poinformowała że zwrócą automatycznie w ciągu paru dni.
Po paru dniach znowu dzwonię na infolinię i tam cudowna Pani informuje że mają czas do 30dni na odesłanie pieniędzy. Po tym czasie znowu dzwonię to pani mówi że skoro automatycznie nie odesłali pieniędzy to muszę złożyć reklamacje w formularzu i znowu czekać 30 dni. Pod koniec tego czasu InPost nagle odpisuje że muszę im udowodnić że pobrali pieniądze za nic! Skandal -
~Darek / 2021-05-08 16:57
DRAMAT!!! czekam na przesyłkę 5 dni a Pan na infolinii mówi mi że jest sobota i żebym zadzwonił w poniedziałek albo oni do mnie oddzwonią jeżeli podam swoje dane Wady5 dni czekam a Pan an infolinii mnie przeprasza i każe czekać jeszcze 2 dni -
~Kris / 2021-05-08 07:11
Nigdy nie jest dostarczona do wyznaczonego paczkomatu towar na 14 puszek karmy do psa 10 pogiętych że nie można nawet puszki otworzyć -
~Grzegorz / 2021-05-08 02:13
Kłamstwo że paczka nadana jednego dnia trafia do adresata drugiego -
~Jeden raz tutaj / 2021-05-07 23:31
Właśnie wyjechałem na weekend. Jest piątek godz. 23.02 otrzymuję info, mam 48h na odebranie paczek. Albo wracam w niedzielę albo dopłacam 11 zł za każdą paczkę za przedłużenie terminu odbioru. Mam ich 8 sztuk, bo tak podzielił zamówienie in post, kupiłem ziemię do kwiatków. To jakiś bezsens. Nigdy więcej. -
~Ttttt / 2021-05-07 21:58
To jest najgorsza firma , deklarują doręczenie w następnym dniu roboczym a w praktyce to mają 30 dni!!!!???? ZaletyZasneWadyWszytko co z inpostem jest zwiazane -
~Tina / 2021-05-07 18:57
Paczka adresowana do paczkomatu miała być " wyjątkowo " w samochodzie u kuriera - a na parkingu pod paczkomatem nie ma ani samochodu ani kuriera. dalej w SMS-ie jest prośba o pilny odbiór paczki od kuriera w środku budynku . A infolinia podaje informację , że ta paczka została wydana kurierowi w celu umieszczenia w paczkomacie. W środku budynku Przed punktem e-paka z małym pojedynczym okienkiem kolejka zdenerwowanych ludzi z telefonami w ręku. Ogromna strata czasu , kompletny brak organizacji i logistyki. Totalna dezinformacja . Punkt e-paka w Krakowie na Mackiewicza 17 nie jest przystosowany do obsługi aż 11 firm kurierskich.
Zamiast odebrać przesyłkę z paczkomatu w 30 sekund straciłam godzinę czasu - tak nie powinno być !!!WadyBrak możliwości szybkiego odbioru w paczkomacie -
-
~Kom / 2021-05-07 17:45
Nie polecam.... przewidywany czas dostawy 13-14. Po skontaktowaniu się z kurierem przesyłka będzie o godz. 15:30. Kolejny telefon o godz.17:00 Pani która nie ogarnia swojej pracy stwierdziła że, przesyłki rozwozi do godz.21 bo ma ich tak dużo. -
~janunas / 2021-05-07 16:57
Stanowczo NE POLECAM tej firmy! Przesylka z Lidla z prawidłowym adresem NIE została doręczona odbiorcy. Została natomiast podrzucona na próg domu dwa numery dalej. Ludzie, unikajcie InPostu! -
~Queen_Anaa / 2021-05-07 15:51
Planowany czas dostawy był na dzisiaj. Od wczoraj paczka się nie ruszyła z miejsca cały czas kurier niby ją przewozi ???? Zaletyaniapinkbook@gmail.comWadyDługi czas dostawy -
~Marta / 2021-05-07 15:39
Mimo że dodałam dobry kod pocztowy inpost zgubiło moją paczkę i wysłało do złego województwa -
~Arek / 2021-05-07 15:12
Najgorsza firma kurierską jaką miałem doświadczenie. Kierowcy aroganccy, nie są w stanie dostarczyć przesyłki pod podany adres. Kłamią, kurier twierdził że kontaktował się, a nie dzwonił ani razu, do tego jak jak zadzwoniłem o godz. 15 w dzień roboczy to oznajmił że jest już po pracy. ZaletyZadnychWadyWyłącznie -
~Justyna / 2021-05-07 13:02
Czas dostawy bardzo długi, przesyłka nadana i utknęła na magazynie, nie wiadomo co się z nią dzieje. Nie pierwszy raz taka sytuacja. cena porównywalna do innych firm kurierskich.
NIE POLECAM!!!ZaletybrakWadyza dużo by opisać -
~Dzoan / 2021-05-07 11:37
To co wyprawia ta firmą to jakiś dramat! Zero informacji o statusie paczki z zagranicy, gdyby nie aplikacja to o istnieniu jej bym nie widziała,błąd adresowy, owszem kontaktują się ale jak nie zdąży się odebrać to koniec, pozamiatane. Odsyłają paczkę w podskokach do nadawcy. Próbowałam wielokrotnie oddzwonić, od razu po tym jego telefonie ale oczywiście nie odbiera kurier. Dramat. Dramat i porażka -
~Ktoś / 2021-05-07 10:47
No niestety, rzucenie paczki pod drzwi bez dzwonka jest karygodne. Pan kurier chyba się boi korony, która może na niego czyhać na tym zagrażającym jego życiu dzwonku. Paczka siedziała od 7 rano przy drzwiach kiedy padało, bo nikt nawet nie wiedział ze był kurier. Rzeczy typu ubraniu jeszcze przetrwają, a co gdyby to była elektronika ? -
-
~Hanna / 2021-05-07 10:41
Widzę,że nie jestem sama ta rozczarowana.Bylam do tej pory częstym klientem tej firmy,ale od tego roku są z przesyłkami ciągle problemy.Brak informacji ( sledzenia) długi czas dostarczania.Chaos komunikacyjny.Zmieniam dostawce ZaletyDo roku 2020 max solidna dostawa,rzetelna informacjaWadyJ/w -
~Bożena / 2021-05-07 09:58
No cóż,inPost to już chyba dno!!! Paczkę miałam nadaną 5 mają która dotarła 6 maja do oddziału inPost i na tym koniec, żadnego sms z ich strony że będzie doręczona w innym terminie itp...
Skandal!!! firmy konkurencyjne napewno nie mogą sobie pozwolić na takie coś. Więcej z usług tych państwa nie skorzystamZaletyBrakWadyBrak -
~JP / 2021-05-07 09:58
Zamówiłem 1 tydzień temu i do teraz nie ma zgubili w magazynie moją paczkę za 3 tysiące ZaletyBrakWadyObsługa klientów -
~Olo / 2021-05-07 09:55
Ktoś odebrał paczkę 600km od mojego miejsca zamieszknia. Na infolini stwierdzili że to ja. Do dnia dzisiejszego nikt nie odpowiedział na dwie reklamacje. Pomimo zapewnień, iż nikomu nie udostepniałem danych do otwarcia skrzynki dalej trzymają się swojego stanowiska. Porażka ZaletyBrakWadyNie odpowoadają na reklamacje. Nie przyznają się do błędów
strona 278 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- nastepna »