strona 276 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- nastepna »
-
~K / 2021-06-21 18:43Ocena: 2.00 / 5
Paczka nadana z firmy do firmy dokładnie opisana zawartość o wymiarach 11x11x13 nagle w in post urosła do wymiarów 11x 81 x 44. Doliczono i natychmiast pobrano mi z konta ponad 25 zł, tytułem rzekomej weryfikacji wielkości paczki. Absolutnie nie polecam! Reklamacja oczywiście odrzucona. Żenada i draństwo -
-
~JarKo / 2021-06-21 11:40Ocena: 2.33 / 5
Ogolnie wszystko jest swietne. Odbierasz kiedy chcesz. Aplikacja dziala. Dopiero kiedy paczkomat nie dziala zaczynajasie problemy.
Na infolini 0 pomocy. Paczkomat nie dzialal i nie moglem odebrac paczki w niedziele. W poniedzialek paczka do odbioru do 12:40 ja w pracy do 16. Dzwonie na infolinie, ktora w niedziele pracuje do 18:00 ja dzwonilem do nich w niedziele o 18:20, a oni nie moga nic zrobic. Kaza wyslac sms o przedluzenie paczki na kolejne 48h za 12zl. Chore ja chcialem odebrac paczke w terminie. Sprawdzalem z innymi paczkami tez nie dalo sie otworzyc paczkomatu. Nie moja wina, a mam ponosic koszt dodatkowy.ZaletySzybko i ogolnie dobrze dziala. Brak Kurierow, ktorzy nie wiadomo kiedy przyjadaWadyZla infrastruktura na infolini -
~Kamil / 2021-06-21 10:10Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego szajsu nie poinformowali mnie o przesylce i poszla z powrotem do nadawcy czyste zlodziejstwo kosztów przesyłki -
~Patrycja / 2021-06-21 09:43Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam przesyłkę , wartość 300 zł. Czekam już 10 dni roboczych (obiecywane było 3dni robocze). O przesyłce ani widu ani słuchu. Kurier zawalił totalnie robotę, gdzie odpowiedzialność?! Jestem zażenowana i każdemu polecam uważać na ta firmę !! -
~Mm Store / 2021-06-19 22:05Ocena: 1.00 / 5
Usługa weekend to jakas kpina. Dwa weekendy z rzędu, nadaje paczki w obecnosci kuriera, ktory ich nie zabiera, paczki leża do poniedzialku!!! Infolinia zapewnia, ze zabiorą przesyłki, a potem przepraszają i uwaga- obiecują, że to sie nie powtorzy, a za tydzien jest to samo. Inpost to najwyrazniej zaden partner w biznesie, bo kolejny raz tlumacze sie swoim klientom za ich błędy! I nie zwracaja obiecanych srodkow, za oplacenie niewykonanych usług weekendowych. ZaletyŚciemniarstwo i niekonpetencja godna podziwu.WadyWprowadzanie klientow w blad, naciagarstwo, niekompetentna infolinia, oferowanie usług, ktorych nikt nie wykonuje. -
~Użytkownik z umową ! / 2021-06-19 09:43Ocena: 1.00 / 5
Wysłana paczka nie została dostarczona , również nie zwrócona do nadawcy (brak informacji), reklamacja nie uwzględniona.
STRATA PACZKI I BRAK INFORMACJI - wg INPOST wina Klienta bo nie czeka na kuriera 24/24 365 dni w roku w domu bo kurier nie ma obowiązku informowania kiedy będzie - jak widać z mojego przypadku INPOST również.
Na stronie INPOST od 02.06.2021 informacja, że paczka zwrócona do nadawcy i jest w drodze !!! - WG INPOST kurier był po dwa razy u Klienta i u mnie, ale nie ma obowiązku zostawić informacji, ani zadzwonić, ani wysłać powiadomienia.
OMIJAĆ szerokim łukiem i nie brać dostaw INPOST, ponieważ trzeba się zwolnić z pracy i czekać bo może kiedyś nadjedzie kurier z INPOST
Obsługa tragiczna - na zasadzie - Klient Twój wróg !!!ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~Ann / 2021-06-18 19:17Ocena: 1.33 / 5
Moja paczka miła dojść w środę (16.06.2021r.) dziś jest piątek (18.06.2021r.) a paczki dalej nie ma. Po kontakcie z pracownikami inpost okazało się, że przesyłka jest w magazynie przesyłek niedoręczalnych, a pracownicy tej firmy nie podjęli żadnych starań aby naprawić swój błąd. Po telefonicznym kontakcie musiałam wysłać dane na pocztę aby nadali mi przesyłkę. Obecnie czekam i nie mam pojęcia czy się doczekam. Podsumowując niekompetencja, zero profesjonalizmu, okropna obsługa, nie powiadamianie klienta o stanie paczki i wiele wad. ZaletyBrakWadyNiekompetencja pracowników, brak szacunku do klienta, brak chęci naprawienia swojego błędu. NIE POLECAM! -
~Folie / 2021-06-18 17:22Ocena: 3.00 / 5
Firma inpost to średnia filma czas dostawy średnia bo raz zamòwiłem głośnik miał kilka rys a głośni był nowy z slepu i rozczarowałam się obsługą a kujerzy są czasami nie uprzemi dla klientów indywidualnych i stałych .tyle powiem że ta filma jest kiepska strasznie odradzam ta filma do widzenia ZaletyNie maWadyTak mam -
-
~Barbara / 2021-06-18 16:15Ocena: 2.67 / 5
Paczkomat w Radomsku,przy Carrefourze na ul. Piastowskiej. Juz drugi raz w tym tygodniu skrytka paczkomatu nie otwiera się po wpisaniu kodu cyfrowego. Jestem schorowana starsza osobą i muszę schodzić z 4 piętra po tym upale. Przez dluzszy czas korzystałam z uslug paczkomatu bez zadnych problemów, ale teraz powinnam ich zaskarżyć o spiwodowanie uszczerbku na zdrowiu gdyz nie słyszę i nie mogę skorzystać z infolini. ZaletyBliskość od miejsca zamieszkania i umiejscowienie przy czesto odwiedzanym sklepie.WadyOstatnio kpiny sobie robią z klientów. -
~Mika / 2021-06-18 14:29Ocena: 1.00 / 5
DO tej pory było w miarę dobrze. Jednak przy ostatnim zamówieniu moja opinia o In Post się zmieniła. Przesyłka miała przyjść na następny dzień, a ja już czekam drugi dzień i kto wie może będę dłużej czekać. Zgłosiłam problem, Pani z infolinii zgłosiła moją paczkę do natychmiastowego doręczenia i nic się nie wydarzyło.... To są jakieś kpiny... ZaletybrakWadybrak -
~Ewa / 2021-06-18 14:29Ocena: 2.33 / 5
Jestem bardzo niezadowolona z usług inpost jak byk podchodząc do inpost jest nadaj paczkę czyli ręcznie zawsze paczki szły a dzwoniąc wczoraj pani tłumaczy z inpost ze ręcznie tylko wysyłki mobilne a w reklamie co innego jedynie tylko jedna pani jest tam kumata i przez przypadek mam jej numer jak dzwoniła z inpost czy to moja paczka wyjaśniłam jej sytuacje i powiedziała ze jak są nadane numery na paczce to kurier musi ja zabrać mi to lata czy zarobi inpost czy poczta skoro im się na skaner nie chce wklepać numerów przesyłki ZaletyZadnwWadyDużo -
~Alicja / 2021-06-18 13:05Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj 3 razy byłam pod paczkomatem na ul. Zielonej w Rybniku. Paczkomat nie działał a na infolinii usłyszałam tylko przepraszam i zero informacji kiedy będę mogła odebrac swoją paczkę. Nie polecam bo oferują szybka dostawę a teraz ta paczka jest mi już zbędna bo musiałam rzeczy zakupić w sklepie stacjonarnym. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji ze strony pracowników. Długi czas naprawy paczkomatów. Brak możliwości odebrania swojej przesyłki. -
~Xxx / 2021-06-18 12:04Ocena: 1.00 / 5
Paczka szła do mnie z Chin miesiąc czasu, przez ten czas wyprowadziłam się z adresu dostawy. Dzwonię do kuriera z prośbą o przyjazd z nią na adres pracy, po czym na drugi dzień, czyli dzisiaj dowiaduje się że zwrócili ją do Chin!!!!!!Zatrudniają niekompetentnych kierowców z Ukrainy, którzy nie potrafią rozmawiać po polsku! Niekompetentnych pracowników obsługi klienta! Jedna granda! Szczerze będę omijać od dzisiaj tych przewoźników z daleka i wszystkim odradzam. Dodam tylko, że to nie pierwsza wtopa tego przewoźnika, długo by tu opowiadać!!! WadySame wady. Niekompetencja i nieprofesjonalizm, bałagan. -
~Paweł / 2021-06-18 11:36Ocena: 2.00 / 5
Nie wiem czy to normalne u was,ale w mojej okolicy kurierzy zawyżają cenę dostaw. Nie polecam najgorsze dziadostwo -
~yellow_pan / 2021-06-18 10:39Ocena: 3.00 / 5
Przesyłki nie są dostarczane do paczkomatów, które zostały wskazane. Każda jedna wędruje do paczkomatu tymczasowego (sąsiednia dzielnica, paczkomat oddalony o kilka kilometrów od wskazanego) skąd po dwóch dniach idzie do docelowego. -
~Alicja / 2021-06-18 09:32Ocena: 5.00 / 5
Ostatnio jestem bardzo zadowolona. Przesyłki przychodzą błyskawicznie, cała polska w jedną dobę to jest coś. O ile wcześniej narzekałam tak teraz coś się zmieniło na duży plus. Brawo -
-
~Marian / 2021-06-18 09:20Ocena: 2.33 / 5
Pierwszy raz sie trafia tak ze brk informacji o przesylce ale to oddzial Zamosc tam trzeba wymienic osoby odpowiedzialne za psucie renomy firmy ZaletyDobra firmaWadyOdzial Zamosc lipa kazdy narzeka na z tamtych okolic na sledzenie oczekiwanych przesylel terminowych -
~Marcin / 2021-06-17 15:02Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie dotarła ludzie którzy tam pracują nic nie wiedzą porażka zero pomocy dla klientów masakra ZaletyŻadnychWadyNiekompetencja -
~Marta / 2021-06-17 11:26Ocena: 1.67 / 5
Reklamacje niemozliwe, przywlaszczaja pieniadz klientow. Joanna Mironiuk i wojciech Zawiślan nieudolnie wykonują swoją pracę kłamią i wstyd dla importu że mają takich pracownikow ZaletyZadnychWadyReklamacja, obsługa klienta -
~Ad / 2021-06-17 11:07Ocena: 3.33 / 5
Reklamacje są niemożliwe do uzyskania. Przez błąd aplikacji nie mogłam zareklamować uszkodzonej przesyłki przy paczkomavir. Pan z infolinii podal mi instrukcje jak zareklamowac przesyłkę po 30 dniach otrzymałam odpowiedz ze reklamacja nie została uwzględniona z powodu nie uzupełnienia jednego z formularzy o którym pracownik infolinii inpost mnie nie poinformował . Nieuczciwe traktowanie. ZaletySzybko dostawa , wygodaWadyReklamacje- absolutny brak pomocy, odpowiedz po maksymalnym czasie,
Pomoc na infolinii - różnie, pracownicy niedoinformowani
strona 276 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- nastepna »
