Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~FIRMA / 2021-06-09 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno dno kurier dostarczając paczkę notorycznie zostawia gdzie popadnie w firmach obok bez kontaktu bez zapytania kto odbiera ostatnia sytuacja laptop za 3000 tysiące złoty
    W aplikacji odebrano zero kontaktu kurier zostawił w firmie obok dzwonienie na infolinie pan odpowiedział ze kurier nie ma obowiązku dzwonić gdzie i komu zostawia nie ma obowiązku poprosić o podpis cokolwiek od osoby która odbiera dno dno dno korzystałem z paczkomatów bardzo dużo od dziś koniec traktowanie klienta dno zapytałem konsultanta a jakby panie z firmy obok zabrały ta paczkę w której był laptop za 3000 zł co wtedy pan stwierdził reklamacje przez internet ponieważ pandemia maja 30 dni na rozpatrzenie jakiś absurd od dziś dpd wole doliczyć klientowi 2 zł i mieć święty spokój jak można było by ocenić na - dałbym -10
    ZaletyDno
    WadyDno
  • ~Weronika / 2021-06-09 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki z bardzo dużym opóźnieniem. Nie dojeżdżają na czas do klienta.
  • ~Kuba / 2021-06-09 13:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier zapukał do drzwi minuty nie zajęło mi otworzenie ich. Po otworzeniu drzwi nie zastałem żadnego kuriera a paczkę położoną pod drzwiami na klatce. Gdyby jednak nie było mnie w domu to paczkę mógłby ktoś sobie przywłaszczyć.
  • ~Kuba / 2021-06-09 13:11
    Ocena: 3.67 / 5
    Ja to bardziej wyrażę swoją opinie na temat usługi kurierskiej.
    Podejście totalnie zerojedynkowe.
    Paczka z zagranicy o której się dowiedziałem w momencie jak zadzwonił kurier(żadnego maila czy smsa z powiadomieniem), niestety nie było mnie.
    Przekierować do paczkomatu który jest 500m dalej- nie da się
    Przekierować na inny adres - nie da się
    Odebrać z terminala/punktu, gdziekolwiek - nie da się.
    Wóz albo wal się na ryj, zero innych opcji. Na infolinii potrafią tylko powiedzieć, żeby się skontaktować z nadawca.
    postawienie odbiorcy w takiej sytuacji to dno i metr mułu.
    Zaletypaczkomaty
    Wadykurierka
  • ~ja / 2021-06-09 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamskie i lekceważące zachowanie kuriera. Nie kompetentny u udzielaniu odpowiedzi, ludzi mają w d....p. Pan Kurier straszny człowiek zero zrozumienia że nie tylko on pracuje ale również inni ma się za pępek świata, nie wiem jak tacy ludzie mogą pracować.
  • ~Justyna / 2021-06-08 23:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Niewyobrażalna bezczelność kuriera (a właściwie "kurierki", ponieważ sprawa dotyczy kobiety pracującej jako kurier).
    Sprawę zgłosiłam na infolinię. Konsultantka spisała moją skargę, poprosiła o WSZYSTKIE MOJE DANE - imię, nazwisko, nr telefonu, adres mailowy i NIKT się ze mną NIE SKONTAKTOWAŁ!!! Minęły prawie 2 tygodnie od złożenia mojej skargi i NIC!!! Nie dziwi mnie teraz, że w InPoście pracują tacy kurierzy skoro sama firma ma klienta w "głębokim poważaniu".
    Na szczęście są paczkomaty (chociaż obiecywana ostrożność z przesyłkami jest mocno przesadzona), ograniczające kontakty z chamskimi kurierami i inne firmy, których kurierzy traktują klientów z szacunkiem.
    Zaletypaczkomaty
    Wadychamscy kurierzy, brak reakcji firmy na skargi klientów
  • ~Agnieszka / 2021-06-08 21:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety ale korzystanie z paczkomatów wygląda coraz gorzej. W ciągu ostatnich 3 miesięcy miałam trzy sytuację kwalifikujące się do reklamacji. Najpoważniejsza paczka po ok 6 godzinach została zabrana z psczkomatu z ingirmavhs6iz upłynął termin odbioru. Po zapytaniu otrzymałam trzy odpowiedź (wyslaksm niepotrzebnie 3 razy zapytanie, myślałam że nie orzesxlk] trzy zupełnie różne odpowiedzi.
    Dziś otrzymałam polecenie wypełnienia przekierowania paczki bo jest zbyt duża. Dokument nieedytowalby. Serio mam szukać drukarki?
    Wrzucanie ciężkich paczek do najwyższych dkrytek też nie jest zbyt fajne.
  • ~Bosmanmat / 2021-06-08 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Stanowczo!!! Kurier nie pojawił się na czas, a przecież napisali, że w dogodnym dla mnie czasie (panie właściciel- też tak traktujesz innych ). Przez telefon żądają danych wrażliwych (nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu- a przecież mają je z numeru zlecenia, który podałem. Panie właścicielu dobierz odpowiednich ludzi i wdroż właściwe procedury. Ręce opadają.
  • ~Dramat / 2021-06-08 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ósma rano dostaje SMS, że paczka będzie dziś dostarczona, około dziewiątej, dzwonie do kuriera, by z pełną kulturą spytać, o której ma w planie być w moich okolicach z paczką przeznaczoną dla mnie. Dostaje odpowiedź przesiąkniętą jadem "wszyscy chcą tylko spytać za ile będzie, a ja się nie rozdwoje". Cóż, może facet ma zły dzień, jestem to w stanie zrozumieć.
    Dodam, że zależy mi na otrzymaniu tej paczki dziś, gdyż to prezent na jutrzejszą uroczystość. Godzina dwunasta dzwobie raz jeszcze i raz jeszcze pytam, czy będzie po 14stej, przed 16stą, bo muszę wyjść do sklepu i podpisać jeden dokument w pracy, a że mieszkam sam nikt za mnie tej paczki nie odbierze. Kurier mnie kojarzy i przeprasza za wybuchowość przy pierwszym telefonie deklarując się, że będzie między 15, a 16 godziną, więc śmiało mogę załatwić swoje sprawy, czywiście nie zloszcze się, szanuje i życzę szerokiej drogi oraz miłego dnia.
    Aktualnie jest godzina 17;14, a ja jeszcze nie dostałem choćby SMS czy telefonu, co się dzieje z moją paczką. Dramat. Śmieszne jest to, że cokolwiek bym nie zamawiał czy to płyta z preorderu, gra, jakieś urządzenie nigdy nic nie dotarło do mnie jeszcze w porę. Nie piszę tego złośliwie, po prostu szlag może człowieka trafić, że coś takiego ma miejsce nagminnie, bez przerwy. NIE POLECAM
    WadyWszystko
  • ~Jf / 2021-06-08 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili paczkę, kazali pisać reklamację. Reklamacja złożona miesiąc temu, zero odzewu z ich strony.
  • ~Kuba / 2021-06-08 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    10 maja złożona reklamacja .Do 8 czerwca nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.chociaż pan twierdzi,że taką odpowiedź wysłał.Zwrotu gotówki też nie otrzymałam .Nie polecam tej firmy- olewają klienta żadnej pomocy z ich strony!!!!
  • ~Klara / 2021-06-08 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji o paczce, tydzień czekania po czym informacja ze została zwrócona do nadawcy. Nie polecam serdecznie współpracy z ta „firma”
  • ~Monika / 2021-06-08 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Karygodne zachowanie kuriera! Nie chciało mu się zadzwonić na dzwonek (mieszkanie w bloku -wieżowcu) to zostawił przesyłkę pod drzwiami?!!! Dzwonek dzwoni głośna nawet zbyt głośno a kurier kłamie bezczelnie,że dzwonił?! Poprzednim razem ten sam "kurier" nie potrafił oobsłużyć swojego terminala, żuł gumę cały czas w czasie "rozmowy" z klientem?! Najgorsza firma przesyłkowa to InPost! P złożonej skardze ,dzwoni pani mówiąc,że ona musi skonfrontowNie ać skargę??? Tzn. klient dla sportu składa skargi? Z nudów! Nigdy więcej InPost-u!
    ZaletyBRAK!
    WadyWszystko!
  • ~Kriswit70 / 2021-06-08 10:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier mimo że żona była w domu zostawia awizo.Widac nie można korzystać z toalety w domu czekając na kuriera. Gdyby zadzwonił i powiedział że o tej czy innej godzinie będzie ale oni przecież nie mają obowiązku dzwonić. Tylko po cholerę zbierają te wszystkie dane? Maile,numery telefonów itd.Szlag mnie trafia jak widzę działanie firm kurierskich a już Inpost szczególnie.
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyOpisane w komentarzu
  • ~Oliwia / 2021-06-08 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Karygodne jest to że kurier przychodzi sobie kiedy chce. Czas odbioru byl podany od pewnego dnia a on przychodzi sobie wczesniej. Nie informuje kiedy trzeba odebrac , nie ma nikogo w domu a tu nagle okazuje sie ze paczka jest zwrocona do nadawcy. Na dodatek po polaczeniu sie na infolinie dowiadujemy sie ze oni NIE MAJA POTRZEBY dzwonic lub pisac kiedy paczka jest do odebrania. Moim zdaniem firmy ktore wysylaja rzeczy typu np. Shein, nie powinny wspolpracowac z inpostem.
    ZaletyŻadnych
    WadyNie dostarczanie przesyłek
  • ~Julia / 2021-06-08 10:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Negatywna opinia głównie przez zachowanie kuriera. Był nieprzyjemny, opryskliwy. Odmówił dostarczenia paczki na inny adres w skutek czego trafiła ponownie do nadawcy. Sytuacja powtarzająca się. Jeśli będzie taka możliwość z pewnością będę unikała owej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyKarygodne podejście do klienta.
  • ~Tomasz / 2021-06-07 22:24
    Ocena: 2.00 / 5
    InPost udaje firmę kurierską, ale wg regulaminu gwarantuje dostawę paczki w ciągu (uwaga!) 14 dni roboczych. To chyba na pieszo można szybciej. Niestety, dowiedziałem się o tym ostatnio, kiedy paczka doszła zamiast w ciągu 1-2 dni, dopiero po czterech dniach od odebrania jej przez kuriera. Oczywiście napisałem reklamację, ale InPost mi radośnie odpowiedział, że reklamacja odrzucona, bo oni się w terminie wyrobili (wg tego zapisu o 14 dniach roboczych). Po takich wyjaśnieniach nie wysyłam już InPostem, bo to nie ma sensu. Paczka może iść 14 dni roboczych, a i tak nic im nie zrobicie.
    Nie jest oczywiście tak, że InPost wszystkie paczki dostarcza z opóźnieniem. Ale jak się to zdarzy, nie macie żadnych szans na skuteczną reklamację. Ja wysłałem paczkę specjalnie 2 dni wcześniej, dając InPostowi dodatkowy dzień. A i tak nawalili, a paczka była bardzo ważna.
    ZaletyCena niewygórowana, ale pamiętajmy o tym, że paczka standardowo jest ubezpieczona tylko na 200 zł. Po zaznaczeniu ubezpieczenia cena paczki bardzo wzrasta.
    WadyBrak możliwości jakiejkolwiek reklamacji w przypadku wydłużenia terminu dostawy. Termin deklarowany dostawy (1-2 dni) ma się nijak do terminu gwarantowanego (14 dni roboczych). Bardzo niskie podstawowe ubezpieczenie paczki - tylko 200 zł.
  • ~Mila / 2021-06-07 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dłuższego czasu mam problem z kurierami pracującymi w InPOST. Mieszkam w Bydgoszczy przy głównej ulicy a Panowie zawsze mają ten sam problem dzwoniąc jaki jest mój dokładny adres bo mają problem ze znalezieniem albo dzwoni do mnie Pan i pyta czy mogłabym podejść bo on ma przesyłkę dla mnie,kiedy odmówiłam i poprosiłam żeby przyszedł do mnie bo jestem w domu obrażony wręczył mi przesyłkę.Jednak to co spotkało mnie dzisiaj,przerosło moje najśmielsze oczekiwania.
    Jeśli składam zamówienie,staram się wybrać taki dzień w którym jestem w domu. Dzisiaj otrzymałam informację,że moja przesyłka zostanie do mnie w dniu dzisiejszym doręczona.Czekałam zadowolona,z okna widzę czy samochód wjeżdża w moją ulicę,ponieważ niedaleko mnie jest punkt,w którym odbierają zwroty. Po dłuższej chwili samochód wyjechał,ja paczki nie dostałam a na stronie InPost pojawiła się adnotacja...KURIER NIE ZASTAŁ ODBIORCY W DOMU...zagotowało się we mnie. Zadzwoniłam do Krakowa bardzo miła Pani obiecała,że ktoś z Oddziału w Bydgoszczy się ze mną skontaktuje,niestety do tej pory to nie nastąpiło.
    Jedno jest pewne ja rezygnuję z usług INPOST-u
    ZaletyNie znajduję
    WadyZa wiele,żeby wypisać. Same wady
  • ~Martyna / 2021-06-06 20:21
    Ocena: 2.33 / 5
    InPost prędzej czy później padnie, wszak zachowują się jak jakaś komunistyczna firma czyli pracujemy od poniedziałku do piątku najlepiej w godz. 6-15, stąd taka opinia. No ludzie, paczka nadana przez sprzedawcę w paczkomacie w piatek o godz.16 czeka do poniedziałku aż kurier raczy tam podjechać? To jest śmiech na sali, takie firmy powinny pracować 24/24/7 na trzy zmiany a nie lipę robić! Kiedy wreszcie przesyłki będą dostarczane w weekendy? Precież to można ogarnąć, prawda? Dla mnie to jest chore i szczerze mówiąc, dno! Niczym to się od poczty nie różni. Za każdym razem kiedy widzę w panelu np. CZWARTEK, 14:02, PRZYGOTOWANA PRZEZ SPRZEDAWCĘ a potem widzę PIĄTEK, 13:10 ODEBRANA OD SPRZEDAWCY a potem gdy widzę PIĄTEK 18:10 DOSTARCZONA DO PIERWSZEGO PUNKU POŚREDNIEGO a potem gdy widzę PONIEDZIAŁEK, 6:10, HURAAAA RUSZYŁA W DROGĘ I NIE OGLĄDA SIĘ ZA SIEBIE ... to mnie wujjj strzela! Dlaczego DeutschePost działa 24/24/7? Wysyłam w piatek paczkę z Hamburga i rano jest w Monachium, kufafaf!
    WadyiNpost nie działa w weekendy
  • ~Mrok / 2021-06-06 14:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczkomaty są ok, obsługa kurierska określenie BEZNADZIEJNA, to delikatnie powiedziane.

    =======
    MASAKRA
    =======

    W ciągu roku otrzymałem ok. 150 przesyłek od całej masy przewoźników (DPD, DHL itd.). Każdy z nich miał punkty pickup (Żabka, księgarnie itd.), gdzie można było spokojnie odebrać. Inpost takich punktów NIE MA.

    Ostatni przykład. Paczka wysłana Inpost. Informacja zwrotna, że nie mieści się w skrzynce (jak więc została nadana?!). Ale to nic. Pozostaje więc kurier. Kobieta prosi, żeby podał adres dostawy. Tłumaczę jej JAK PROSTEMU ROLNIKOWI ŻE PRACUJĘ I NIE SIEDZĘ W DOMU CZEKAJĄC NA ZBAWCĘ KURIERA. Poprosiłem więc, żeby paczkę ZOSTAWIONO w sklepie znajomego na przeciwko mojego domu. Pani ZMIENIŁA ADRESATA na SKLEP. Gość paczki nie przyjął (CO JEST DO CHOLERY LOGICZNE, BO JEJ NIE ZAMAWIAŁ). Pani poinformowała mnie, że paczki nie dostarczono. Wysyłam do mniej mejla z pytaniem gdzie jest paczka. Dostaję informację, że paczka jest w lokalnej centrali. Pytam gdzi i kiedy mogę paczkę odebrać, a krynica mądrości informuje mnie że paczkę odesłano do nadawcy.

    IDŹCIE ZBIERAĆ ZIEMNIAKI NA POLU.
    WadyPracownicy NIE myślą.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12547
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979