strona 268 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- nastepna »
-
~Michal / 2021-07-26 21:55Ocena: 1.00 / 5
Nie dostałem żadnego powiadomienia że przesyłka została umieszczona w Paczkomacie i oczywiście wróciła do nadawcy. Dlaczego nie można odbierać paczek w punkcie???? -
-
~Rafal / 2021-07-26 21:10Ocena: 2.00 / 5
Dostaje SMS że kurier nie był w stanie dostarczyć przesyłki ponieważ nie zastał nikogo w domu ,co jest nie prawdą!!.
Nastepna informacja że przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego .
Przyjeżdża kurier,pytam czy to on dostarczał przesyłkę wczesniej i czy zeczywiscie nikogo nie zastał w domu, on sprawdza i mówi że przesyłka wogule nie wyjechała z punktu odbioru poprzedniego dnia.
Dlaczego? Po prostu zapomnieli zapakować ???? .
Krętacze
-
~ADAM / 2021-07-24 22:44Ocena: 1.00 / 5
Dostawa w weekendy to chyba jakiś chwyt reklama bo moja przesyłka była w głównym punkcie już od 4.30 w sobotę i od tej pory nic się nie dzieje czyli nikomu nie wydano by dostarczył paczkę do paczkomatu. WadyOszustwo -
~dk.omboy / 2021-07-24 16:51Ocena: 2.67 / 5
Mam wielkie zastrzeżenia do kuriera (pan P... z okolic Żywca) który robi łachą że dostarcza, że dzwoni z pod adresu a nie z trasy a na moją uwagę że jestem poza domem mówi że w takim wypadku robi zwrot. Może są gorsze firmu kurierskie ale z tych które zna ta jest najgorsza. -
~Maria / 2021-07-24 13:42Ocena: 1.00 / 5
Paczka z zagranicy nie doręczona, nie umieszczona w paczkomacie. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Otrzymałam jedynie wiadomość że jest w oddziale a następnie została zwrócona do nadawcy. ZaletyBrak, nie dostałam żadnej porady na infolinii jak rozwiązać problem. Jedynie mogę złożyć reklamację i dostać po miesiącu odpowiedź nie wiadomo jaką.WadyBrak kontaktu
Brak informacji -
~Marek / 2021-07-24 09:10Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza złodziejska firma. Od trzech miesięcy nie chcą zwrócić pieniądze za przesyłkę która została opłacona dwukrotnie z ich winy. Raz gotówką dla kuriera gdyż ich terminal pokazywał cały czas błędny pin a jestem pewny że był dobry. Drugi raz pobrane z banku w wyniku operacji której nie można niby wykonać bo zły pin. Korespondencja pomiędzy mną a działem reklamacji opiera się na rządaniu od nich abym przedstawił coraz więcej dziwnych potwierdzeń z banku. Nie łatwiej było by poinformowanie mnie że pieniądze wpłynęły tylko raz? Co nie jest prawdą. To są złodzieje a gostek co prowadzi tą sprawę wie co robić aby nie oddano skradzionych pieniędzy. ZaletyBrakWadySame wady -
~Już nie klient / 2021-07-24 08:25Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam.Po 48 godz. jeśli nie odbierze się paczki z paczkomatu to ona wraca do nadawcy.Nie ma żadnej możliwości później odbioru. ZaletyBrakWadyBrak odebrania paczki po upływie 48 godz. -
~Zenon / 2021-07-23 17:03Ocena: 2.33 / 5
Totalna żenada!!! Termin odbioru paczki minął 23.07.21 o 14.22..Byłem moment po terminie był już kurier i wypakowywał paczki z paczkomatu pytam się czy te spóżnione już wyciągnął powiedział że jeszcze nie miał słuchawki w uszach trudno się rozmawiało..Sprawdzam czy przesyłka jest w paczkomacie i omyłkowo wykasowałem z aplikacji InPost informację o przesyłce ( jestem niepełnosprawny ).Pytam się kuriera co mam zrobić Kazał mi zadzwonić na infolinię.. Powiedziałem że zadzwonię żeby poczekał chwilę... Musiałem gdzieś usiąść na ławce źle się poczułem.Znalazlem ławkę po drugiej stronie ulicy zadzwoniłem ale wszystkie linie zajęte.. Przypomniałem sobie że wysłałem synowi SMS z kodem odbioru ( był wczoraj ale nie poradził sobie z obsługą) Podchodzę do paczkomatu kurier olał sprawę i pojechał .. Wpisuję kod odbioru a tam informacja że paczka przed chwilą została zabrana bo upłynął termin odbioru... Panie kurierze w słuchawkach i całe InPost tak się nie robi Mimo że przyszedłem chwilę po czasie!!! W domu zadzwoniłem na infolinię ale niestety nie otrzymałem skutecznej pomocy..Pani na infolinii poinformowała mnie że mogę tylko zadzwonić do nadawcy i tyle.Przesyłka i tak wróci do nadawcy.. Panie kurierze!!! Dosłownie nie było mnie 3-4 minuty Nic by się nie stało gdyby pan poczekał! Szkoda że z paczkomatami nie ma podobnej konkurencyjnej firmy bo po tym wszystkim z chęcią bym zrezygnował z waszych usług! ZaletyMonitorowanie przesyłkiWadyObsługa i reklamacje -
-
~Olaf / 2021-07-23 15:49Ocena: 2.33 / 5
Zamówiłem paczke przez inpost i wysztko szlo dobrze ale kurier nie przyjechal adwonilem na infolinie i powiedziano mi ze kurier nie zastal nikogo na wzkazanym miejscu chocaiaz bylem calyczas w domu ZaletyMozliwosc sledzenia paczkiWadyHamscy kurierzy -
~Elemele / 2021-07-23 15:43Ocena: 1.67 / 5
Bardzo nie polecam paczka z Shein,zapłacona z góry kurier nawet się nie pojawił,na stronie paczki pisało że paczka została odrzucona przez odbiorce chociaż nawet nie pojawił się. ZaletyBrakWadyPrzedłużająca się dostawa
Nikt nie ponosi odpowiedzialności za paczkę zwłaszcza firma
Każą wypełnić reklamację i czekać -
~Tesa / 2021-07-22 17:51Ocena: 1.33 / 5
Kurier nie powiadamia o przesyłce z wyprzedzeniem czasowym, dopiero pod drzwiami dzwoni, czekałam pół dnia, wyszłam na chwilę po chleb i po kurierze. Jakość obsługi klienta fatalna za to cena wysoka. ZaletyŻadnych zaletWadySame wady. Taki dostawca przesyłek uziemia człowieka nawet na 2-3 dni -
~brak / 2021-07-22 17:44Ocena: 1.00 / 5
pracownicy z reklamacji przywlaszczaja dla siebie rzeczy,,, uwaga ZaletybraWadybrak -
~Robert Dragunowski / 2021-07-22 15:53Ocena: 1.00 / 5
Kurier Ukrainiec, niemówiący po polsku przywiózł paczkę w rozdartym opakowaniu, towar wewnątrz brudny jakby nim starto podłogę. Odmówił spisania reklamacji, starając się wytłumaczyć, że on nie jest od tego i nic nie będzie spisywał, odwrócił się i poszedł. Moja reklamacja została odrzucona, odwołanie odrzucone, po czym dostałem kolejnego maila, że osoba prowadząca sprawę wyjechała na urlop. To, co się dzieję z tą firmą, zakrawa na kpinę. To już moje kolejne smutne doświadczenie z InPost, Wcześniej, także ukraiński kurier zostawił paczkę u sąsiada, bez informowania mnie o tym, sąsiad wyjechał, a paczkę otrzymałem po 2 tygodniach. Następnym razem ten sam kurier zostawił paczkę na wycieraczce, pomimo, że byłem w domu. Katastrofa, co dzieje się w tej firmie. -
~Barbara / 2021-07-22 12:06Ocena: 1.00 / 5
Na pewno nigdy więcej nie skorzystam z kuriera. Nie działa opcja zmiany adresu na adres sąsiada- efekt jest taki, że moja paczka właśnie wraca do nadawcy.
Pracownicy infolinii nie mają dostępu do podstawowych informacji, a co za tym idzie nie są w stanie pomóc.Najczęstszy komunikat na infolinii: nie mam takiej informacji.
nawet przyjęcie interwencji nie jest widoczne dla innego konsultanta i nic nie wnosi.
ZaletyDo paczkomatów nie mam uwag.Wadynie działa opcja - przekieruj do sąsiada
nie dostarczono przesyłki
interwencja poprze infolinię nic nie wnosi
infolinia nie przyjmuje reklamacji -
~Agnieszka / 2021-07-22 08:24Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka z Shein została wysłana do mnie tym kurierem. Tragedia. Kontakt z klientem tragiczny, brak możliwości odebrania paczki we własnym zakresie. Nie dostałam numeru do kuriera ani informacji o pierwszje próbie doręczenia, kontaktują się ze mną już po drugiej próbie doręczenia, ustalam z nimi, żeby doręczyli do sąsiadki na kolejny dzień roboczy, zamiast to zwracają do nadawcy... Wg tego kuriera mam chyba wziąć urlop w pracy na cały tydzień, żeby czekać na przesyłkę, nie pozwalają odebrać paczki z punktu. Nie polecam, unikajcie portali, na których oferują wysyłkę tym kurierem. ZaletybrakWadyjak w opisie -
~Marlena Lewandowska / 2021-07-21 14:56Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem skąd biorą pracowników ale przekonałam się ze robia wszystko byle by zrobić. Niekompetentny pracownik tak włożył moja paczkę ze zablokowal cala skrzynkę... pani ktora ja nadawała potrafila włożyć ja tak ze paczka przyszła daleka drogę do mnie za to pracownik inpost zrobil to tak ze skrzynka została tak zablokowana ze jak zaczela sie otwierać to nie otworzyła się cala w dodatku nie szlo jej nawet spowrotem zamknac ... brak słów czekam jak los az wreszcie ktos przyjedzie i przełoży moja paczkę do innej skrzynki. Gdybym wiedziała że tak będzie to wyglądało wybrała bym wysyłkę kuriera DPD dostala bym paczkę później ale trafila by w moje ręce nie musiala bym 20kg nieść w rękach i czekac az ktos sie zlituje i paczkę przełoży ZaletyZero zalet totalne dnoWadyInfolinia brak słów pracownicy przesyłek tak samo -
-
~Oszukana / 2021-07-21 13:56Ocena: 1.67 / 5
Pierwszy raz spotkałam się z fałszowaniem protokołu szkody przez kuriera. Zaświadczył nieprawdę wiec reklamacja nie została uznana .. In post - aż z chęcią wrócę nawet na pocztę zeby nie korzystać z Was. ZaletyDużo paczkomatówWadyCiagle braki miejsca, ciagle problemy z niedziałająca aplikacja, zero pomocy od infolinii, kurier fałszujący protokół .. -
~Niezadowolona klientka ! / 2021-07-20 20:28Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jedna wielka TRAGEDIA!
Nadałam dwie paczki (kurierem) z czego jedna została "zdublowana" cokolwiek to znaczy... pierwsza miała być odebrana w piątek (w formularzu na stronie przy nadawaniu paczki napisałam komentarz, że paczka do odbioru od 16:00). Oczywiście kurier dzwoni do mnie o 14:00, że on już jest i chce odebrać paczkę. Ze zdziwieniem stwierdza, że nie dostał informacji, że paczka jest do odbioru od 16... Pani z którą w piątek rozmawiałam bezczelnie stwierdziła, że przecież mogłam nadać paczkę gdzie indziej, a nie w INPOST - RĘCE OPADAJĄ. Finalnie paczka do dnia dzisiejszego nie została odebrana. Pierwsze i ostatnie nadanie paczki za pośrednictwem tej firmy. Omijajcie to badziewie z daleka.ZaletyJedynie odbiór paczek w paczkomacie.WadyZa dużo aby pisać. -
~MB / 2021-07-20 15:42Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam korzystanie z usługi nadawania w paczkomacie. Polecam dla świętego spokoju skorzystanie z jakiejś profesjonalnej firmy typu dpd lub dhl.
Moja paczka po nadaniu w paczkomacie, przez niekompetencje pracownika inpostu, trafiła w bliżej nie określone miejsce. Po 3 miesiącach, kilku telefonach, kilkudziesięciu mailach, kilku pismach, przedstawieniu całego materiału dowodowego, że w paczce został nadany należący do mnie głośnik jbl, oczywiście brak jest jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony inpostu, i otrzymuje jedynie zapewnienia, że inpost podjął wszelkie kroki w celu wyjaśnienia sprawy. A fakty są takie, że oprócz zbywania mnie drogą mailową nie podjęto kroków żadnych. Firma krzak. Zero odpowiedzialności -
~misiek / 2021-07-20 13:48Ocena: 1.00 / 5
Dno i muł. Jestem w stanie zrozumieć i pogratulować popularności. Jestem w stanie zrozumieć braki miejsc w paczkomatach z powodu popularności. Ale nie rozumiem tego, że na zastępczy paczkomat wybiera się ten odległy o prawie dwa kilometry, kiedy w okolicy są odległe o kilkaset metrów. I to po raz kolejny, pomimo próśb i obietnic, że sprawa zostanie "przepracowana". Na uwagę, że szlag mnie trafia Seba z info poucza mnie, żebym zachował kulturę, bo ranię jego uszy. Jestem po COVIDZIE, ledwo chodzę i musze leźć po paczkę 2 km i dźwigać coś, co ledwie uniosę. Inaczej muszę czekać dwie doby, bo sprzedawca jest taki sam mądry i wysyła paczkę zamówioną we wtorek w piątek o 17.00. In post, informuje, że działa też w soboty, co jest chyba kłamstwem. Dno i muł. Piszę z Krakowa. Mam propozycję dla In Post. Niech mi zostawia paczki w Białej Podlaskiej. Dla nich nie ma problemu. ZaletyBywają poważni. Bywają.WadyNawalanki. Koszmarny dobór paczkomatów zastępczych. Bezmyślność. puste obietnice. Dobór tępych pracowników infolinii.
strona 268 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- nastepna »
