Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8215 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mario / 2021-07-30 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!!!!!!!BRAK SŁÓW!!!!Przesyłka w wielopaku - jedna dotarła do oddziału docelowego, druga krąży po kraju (ZOSTAŁA WYSŁANA DO INNEGO MIASTA), ze śledzenia przesyłki można się dowiedzieć, że kilka razy była już przyjęta przez oddział InPost. Telefonicznie można się dowiedzieć całe NIC!!!Kiedy druga przesyłka dotrze i gdzie jest obecnie - nikt nie wie. To już nawet nie jest zabawne, ta firma to jedna WIELKA PORAŻKA.
  • ~Darek / 2021-07-30 07:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Zakupiony towar został wysłany 27, wydany do doręczenia 28.... trafia z powrotem do oddziału inpostu, gdzie leży dwa dni. Dzisiaj mamy 30, przesyłka w doręczeniu. Ciekawe kto będzie odbiorcą. Może znowu oddział inpostu? I tak wkoło Macieju. Lepiej było dołożyć i wybrać normalnego kuriera. Już nie wspomnę, jak niektórzy kurierzy traktują paczki. Na własne oczy widziałem jak kurierka rzuciła kilka paczek na chodnik. No przecież są ubezpieczone.... A jazda z piskiem opon i rajdowanie, to normalka.
    ZaletyCzasami paczki przychodzą ekspresowo
    Wadykultura traktowania paczek
  • ~Jola / 2021-07-30 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat pobrano pieniądze blik i nie wydano mi specjalistyvxj karmy dla chorego psa.
    Oszukują matacza kłamią i nie potrafią oddać ani karmy ani pieniędzy.
    Przyłączam się do życzeń dla inpost od Pana oleksa.
    WadyJedna wielka wads6
  • ~Oleksandr / 2021-07-29 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wrzucają packę do paczkomatu w sobotę, i jak nie jest odebrana do poniedziałku 07:00 to paczka wraca nadawcę …. Jak robię zamówienie osoba fizyczna, to pół biedy, a jak firma pracująca od poniedziałku do piątku , to powoduje totalnie zamieszanie .
    Poniosłem wielki straty! Przez brak packi pracownicy nie dostali but ochronnych i nie mogą rozpocząć prace.
    Przeklinam właściciela InPost i jego dzieci ! Wydacie w 100000000 raz więcej na lek od raka!
    WadyNiekompetentność i brak współpracy !
  • ~MALGORZATA / 2021-07-29 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost tragedia kurierzy bezużyteczni. Pan dzwoni we wtorek że ma przesyłkę mówię że jestem na urlopie będę w czwartek kurier ok. Po czym wpisuje wtorek nie odebrana I w środę przychodzi z powrotem wiedząc że nie ma nikogo w domu bo druga próba następnego dnia roboczego gdzie tu logika. Masakra!!!!!!
  • ~Kinga / 2021-07-29 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z paczkomatu została skradziona, bo otworzyło się kilka skrytek. Czas na zgranie pół godziny nagrania to 14 dni. Kompletnie brak profesjonalizmu. Brawo InPost :/
  • ~Aga / 2021-07-29 16:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Już po raz kolejny mam jakieś problemy z inpostem… denerwujące jest to, że nie wiesz o której godzinie paczka dojdzie, brak kontaktu z kurierem. Dzis np.moja paczka od rana utknela w oddziale w mieacie w ktorym mieszkam i kurier jej nie wzial do doreczenia… nie wiem na jakiej podatawie istnieje selekcja paczek, ta akurat jest dla mnie bardzo priorytetowa. Ale dzwonilam na infolinie to mi pan powiedzial, ze mimo iz jest juz w miescie to kurier ja doreczy jutro… Inpost zawsze mi sie dobrze kojarzyl z rzetwlnoscia i szybkoscia doreczenia… ostatnio nieatety zmieniam o nich zdanie :(
    Zalety- duza i latwa dostepnosc
    Wady- szybkośc doreczania paczek
    - brak kontaktu z kurierem
  • ~Dawid / 2021-07-28 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji. O doręczeniu. Paczki. Biuro. Obsługi. Katastrofa. Jedna. Wielka. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyNie. Kompetentne osoby pracujące w inpost
  • ~anna / 2021-07-28 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam podeptaną paczkę i zawartość zniszczona oceniam INPOST na -100 a panowie kurierzy bardzo nie mili trochę szkoleń z kultury,:-(
  • ~Piotr / 2021-07-28 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostarczają na chybił trafił, a jak nie trafi za drugim razem, przesyłka wraca się do nadawcy, bo „Kurier nie ma obowiązku kontaktu w sprawie dostawy”. Więc tego nie robi, chociaż ma nr telefonu odbiorcy. Tym czasem człowiek za własne pieniądze, ponieważ to nie jest usługa bezpłatna, musi siedzieć jak przywiązany przez cały dzień (co nie jest realne), z tego powodu, że nie wiadomo kiedy tamten się zjawi i czy zrobi to w ogóle tego dnia. Nie poleciłbym prowadzenia interesów z tak bezczelnie nieodpowiedzialną firmą, jaką jest InPost.
    WadyPodałem w opinii
  • ~WK / 2021-07-28 09:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka poszła w złe miejsce, zbieżność miejscowości niedopatrzenie kodu pocztowego. Po telefonie w trybie interwencyjnym następnego dnia z Podlasia paczka wyładowała w Bieszczadach z dostawą do schroniska !!!! Brawo InPost pomylić się może każdy ale tak naprawia się błędy.
  • ~Piotr / 2021-07-27 18:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nie ma w zwyczaju dzwonić na telefon jak nikogo nie ma w domu,paczka wróciła do sortowni bo musiałem wyjść na chwile a nikt nie będzie czekał 12h pod domofonem aż się kurier zjawi
    ZaletyCena
    WadyKomunikacja a w zasadzie jej brak
  • ~Roksana / 2021-07-27 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Oddział w Kowarach to jakaś kpina. Kurier przesyłki dostarcza najczęściej po godzinie 17.00. Gdzie są te gwarantowane godziny dostarczenia? Od jakiegoś czasu usługa jest wyjątkowo utrudniona, ponieważ odbiór z paczkomatu to jakaś loteria. Może o 12.00 a może o 19.00. Szok. Wcześniej nie było powodu do narzekań a teraz zastanawiam się nad zmianą firmy kurierskiej.
    WadyCzas dostawy do paczkomatu, loteria, po czasie
  • ~Magdalena / 2021-07-27 17:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Składam skargę na pracownika.Kobieta,która podjechała za mną do paczkomatu zrobiła mi awanturę,że śmiałam zatrzymać się na kila sekund aby odebrać paczkę.Zajechala mi drogę iprzetrzymala ok 10 minut.Szkoda,że tak dobra firma ma takich hamskich pracowników.
  • ~inka / 2021-07-27 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam firmy InPost!! Moja paczka uzyskała status odebranej, chociaż do mnie nie dotarła. Nadawca opłaconej przeze mnie paczki potwierdza właściwy adres dostawy, a firma InPost twierdzi, że w adresie jest błąd. Jaki, tego nie mogę się dowiedzieć, ponieważ jest ochrona danych osobowych. Po opłaceniu przesyłki, to ja jestem jej właścicielem, ale według InPost nie mam do niej żadnych praw! To naprawdę zakrawa na jakiś absurd i kpinę z klienta. W przyszłości wolę dopłacić do przesyłki, niż korzystać z usług tej firmy !!!
  • ~Monika / 2021-07-27 16:32
    Ocena: 1.33 / 5
    In Post potrzebuje prawie tygodnia żeby przewieźć paczkę z Wrocławia do Legnicy dzwonię pytam słyszę że może jutro będzie mowie ze jutro wyjeżdżam że nie mam jak odebrać że mogę podjechać do oddziały osobiście bo już podobno jest w Legnicy słyszę że to niemożliwe bo przez pandemie się pizamykali i nie wpuszczają pozamykac się potrafią ale przesyłkę przekazać na czas to już nie bardzo a paniusie z biura cwaniary tak się boją wirusa ale po marketach biegają jak pociosane nieudolni przewoznicy
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Michał. / 2021-07-27 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dostarczona zniszczona. Kurier pozostawił paczkę i uciekł. Musieliśmy gonić i wołać kuriera. Aby otworzyć paczkę kazał narysować znaczek na swoim padzie. Po złożeniu podpisu kurier ponownie próbował uciec twierdząc ze właśnie pokwitowałem odbiór. Dopiero groźbą wezwania policji skłoniła go do pozostania podczas otwarcia przesyłki. Większość zawartości została zniszczona. Ani kurier ani koordynator nie wyraził zgody na odebranie tak uszkodzonej zawartości twierdząc że pokitowalem odbiór i odesłał mnie do wypełniania formularzy reklamacyjnych. Porażka nie polecam.
  • ~PMicho / 2021-07-27 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    W dobie komputeryzacji ciężko jest wydrukować na etykiecie zwrotnej powód zwrotu paczki do nadawcy. Wyjaśnienie tego w centrali od ręki jest niemożliwe bo nikt nic nie wiem, trzeba pisać reklamację i czekać, czekać, czekać ...
  • ~Jacek / 2021-07-27 07:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Poziom obsługi klienta i obsługi reklamacji sięgnął dna. Pracownicy infolinii używają wyuczonych na szkoleniach regułek, które powtarzają. Nie mam nic do Ukraińców, ale często nie znają języka i mylą podstawowe słowa. Na infolinii podają numer telefonu do kuriera, który jest wyłączony i to jedyna pomoc. Kiedy informuje, że telefon jest wyłączony to mówią, że mam dzwonić dalej. W dodatku stosują kłamstwa. W różnych przypadkach wymyślają np., że zlecenie zdublowane lub że kurier próbował odebrać towar. Wszystko to nieprawda. Nie polecam współpracy z Inpost.
    ZaletyNiska cena - niestety adekwatna do niskiej jakości
    WadyInfolinia, obsługa reklamacji, opóźnienia w odbiorze towaru
  • ~Marius / 2021-07-26 21:58
    Ocena: 2.67 / 5
    No cóż,nieuczciwy kurier, bez honoru!Paczka była pobraniowa,zaplaciłem,kurier nie miał reszty,obiecał że za pól godziny będzie wracał i odda resztę.Minęły dwa tygodnie,kuriera nie ma !Nigdy więcej inpostu !
    ZaletyBrak!
    WadyJak wyżej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12790
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8215
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7803
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4159
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169