WadyNie przyjemna obsługa przynajmniej w moim regionie, chamstwo i buractwo
strona 263 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- nastepna »
-
~Wągrowiec / 2021-07-06 13:12
Nie przyjemna obsługa przynajmniej w moim regionie, chamstwo i buractwo -
-
~xxxxxx / 2021-07-05 22:57
jestem bardzo nie zadowolony z uslug firmy impost slaby kontakt z kurierem i klopoty z reklamacja przesylki ktora ulegla uszkodzeniu podczas transportu zlweaja ludzi zeby nie zaplacic za uszkodzony towar i zniechecic klieta o ubieganie sie odszkodowania ZaletybrakWadyniedbalosc o przesylki -
~Michał / 2021-07-05 21:58
Tragedia.. firmowa polityka zwalnia z zostawiania aviza czy telefonowania , za mało im płacą dlatego tacy leniwi nowi pracownicy Wady.niskie zarobki -
~Paulina / 2021-07-05 21:05
Przez dłuższy czas korzystałam tylko z Paczkomatow, ponieważ było to najwygodniejsza forma dostawy. Jednak od jakiegoś czasu dużo zmieniło się na gorsze. Zamawiam paczkę do Paczkomatow czynnych 24 godziny, za moje paczki ciągle są odsyłane do punktu czynnego od 10 do 18. Pracuje w takich godzinach że nie jestem w stanie w godzinach otwarcia punktu paczki odebrać. Po to zamawiam do paczkomatu zeby móc odebrać w dowolnym momencie. Dzisiaj jednak czara się przelała gdy dostałam wiadomość, że moja paczka została zwrócona do nadawcy, pomimo tego, że nie otrzymałam żadnej wiadomości, że paczka jest już w paczkomacie. Nigdy więcej nie skorzystam z usług inpost. -
~Klientka / 2021-07-05 19:35
Najgorsza firma kurierska w Polsce.Paczki giną,opóźnienia w dostawach i słabi kurierzy -
~wdr / 2021-07-05 16:59
Porażka, wysyłam 800 paczek miesięcznie, olewka totalna klienta, opiekun miły do podpisanie umowy później olewka, rzecznik prasowy (dzwoniłem o 16,15 odebrał tel. i poinformował mnie, że nie będzie ze mną rozmawiał bo jest z rodziną, nie oddzwonił następnego dnia) mają klienta w d.... -
~Anna / 2021-07-05 14:26
katastrofa,kurier wymyslił sobie ze nie chce paczki,nie przyjechal drugi raz,zawsze jakis problem,brak kultury ani dzien dobry a nie dowidzenia.nigdy wiecej Wadykurier katastrofa ,zero kuluty i podejscia do czlowieka -
~Across / 2021-07-05 13:33
Po fatalnej przygodzie z UPS, zdecydowałem się na InPost i jestem zadowolony.
Paczka w dniu, w którym miała być.
Kurier zadzwonił i poinformował, kiedy będzie. Był również miły.
Zapłaciłem, mam przesyłkę i mogę wystawić dobrą opinię.ZaletySzybka dostawa, profesjonalizm oraz wysoka kultura kuriera.WadyW moim przypadku - brak. -
-
~Klaudia / 2021-07-03 22:21
7 dni w tygodniu? Chyba żart ????
Pracują od poniedziałku do piątku, weekend to ściema ????♀️
Nigdy jeszcze nie dostałam pączki w sobotę lub w niedzielę, choć nie raz miałam -
~Monika / 2021-07-03 15:14
Kurier Kamil bardzo niemiły, dał nadzieję po czym olał, ZaletyBardzo przystojny kurier, wysoki blondyn, tatuaże po prostu kozakWadyDał kosza -
~Jebać inpost / 2021-07-03 11:00
paczka u kuriera 5H i jakoś nie potrafi dotrzeć do paczkomatu wręcz zakrawa to o skandal. Paczka miała trafić do mnie do 10. Fatalna obsługa niech popracują nad kurierami, bo szlag trafia człowieka Zaletybrak same minusyWadywszystko niech popracują nad czasem dostawy -
~Elka / 2021-07-02 17:02
Paczka zamówiona za granicą. Za pierwszym razem zamawiałam przez Pocztę Polską - paczka przyszła w zapowiadanym czasie, dostałam smsa, że paczka oczekuje w punkcie, jednym słowem wszystko tak jak się spodziewałam, choć miałam duże obawy.
Za drugim razem zamawiając z tego samego miejsca, ucieszył mnie fakt, że In Postem, gdyż spodziewałam się mniej komplikacji związanych z chodzeniem do punktu. Byłam w dużym błędzie - nie otrzymałam żadnej informacji dotyczącej paczki. Planowany czas doręczenia był 10-14.05. Okazało się, że 6.05 paczka była już z powrotem u nadawcy ! Moja reklamacja IPR11317785 nie została uwzględniona, rozpatrujący reklamację napisał, że były podjęte 2 próby doręczenia paczki, o czym nic mi nie wiadomo - powiem, że w sytuacji pandemicznej w domu cały czas ktoś był. I mamy psa, któy drze się w niebogłosy gdy ktoś puka do drzwi. Ponadto jak były sytuacje, że nie było nikogo w domu wszyscy kurierzy (zakładam, że do tej pory nie zamawiałam In Postem, bo system zawsze działał) zostawiali paczki w salonie obok pod tym samym adresem. I nawet dzwonili, lub dostawałam informację smsem. Szok i niedowierzanie. Nawet Poczta Polska!
Dodatkowo po złożeniu reklamacji nie dostałam żadnej informacji o jej statusie, więc po upływie czasu (1 miesiąc) na rozpatrzenie reklamacji postanowiłam zadzwonić (reklamację składałam telefonicznie, zakładam, że jest nagrana). Pani na infolinii powiedziała mi, że dostałam maila z informacją, przez infolinię nie mogę uzyskać danych dotyczących jak została rozpatrzona. Więc tłumaczę, że nie dostałam maila. Poprosiłam o dane mailowe na które została wysłana - to nie był mój mail. Sprawdziłam - mail od podany nadawcy jest prawidłowy i tego samego maila podałam przez infolinię). Dostałam maila do osoby rozpatrującej reklamację. I tak sobie piszemy. Ja, że byłam w domu, on że nie, ja że poproszę o jakiś dowód, że zostałam poinformowana, że przesyłka oczekuje, on że kurier był, ale dowodu nie ma. I tak sobie piszemy od maja. Dziś 2.07 nadal piszę z Panem, nadal nie mam przesyłki, paczka została wysłana ponownie, znowu niestety In Postem.Zaletyw tym momencie nie widzę -
~Sssss / 2021-07-02 16:04
Kolejne paczki „zgubione”, brawo inpost! Nie ma drugiego tak ********* przewoźnika jak wy! Zawsze myślisz - włożę do skrytki ale czy ktokolwiek później tą przesyłkę zobaczy? Odradzam inpost każdemu! Kolejne reklamacje w toku. Jeśli nie chcesz nerwowych sytuacji ODPUŚĆ INPOST i wysyłaj/odbieraj normalnym kurierem lub pocztą! ZaletyZEROWadySame wady!!! -
~Kama / 2021-07-02 15:43
Jak wszsytko działa, to jest ok, chociaz 48h na odbiór przesylki, to zdecydowanie za mało. Natomiast, mialam przypadek, ze nie dzialal paczkomat, zgloszenie usterk bylo podobno rozpatrywane od 2 dni. Nic z tym nie zrobili. Zglosilam to,ze nie mogę odebrac przesyłki, teraz od paru dni oddzial podobno to analizuje. Nie mam zadnej informacji na jakim etapie jest ta weryfikacja, ani czy otrzymam i czy w ogole swoja przesyłkę. Oddzial co innego, infolinia co innego, a aplikacja jeszcze inaczej WadyObsluga jakiegokolwiek zgloszenia o problemie -
~Karolina / 2021-07-02 12:37
Zamówiłam z pracy kuriera, żeby odebrał 2 paczki (6 kg każda) i wysłał do klienta. Zadzwonił, powiedział, że jest, to powiedziałam, że już idę na magazyn wydać mu paczki. Widziałam, że siedzi w samochodzie, ale nie przychodzi (stał z 50 metrów od bramy). Odczekałam 5 minut, bo myślałam, że coś wypełnia., ale w końcu podeszłam i widzę, że siedzi w telefonie. Pytam czy to on do mnie dzwonił, "tak, ja". To pytam czy pomoże mi z paczkami, bo są ciężkie (powiedziałam mu ile ważą) i sama nie przyniosę dwóch na raz. To mi powiedział, że powinnam iść na siłownie skoro nie jestem w stanie przynieść mu tych paczek. Powiedziałam, że to chyba nie ja powinnam te paczki nosić, to zdziwiony zapytał "a kto?". Odpowiedziałam, że to ja zamówiłam kuriera po obiór, które je zabierze, a nie będzie czekać aż mu się je przyniesie i właduje do samochodu. Stwierdził, że zamówiłam kuriera, a nie magazyniera i on nie jest od noszenia. Cham, prostak i burak. Pierwszy raz się spotkałam z takim zachowaniem ze strony kuriera. -
~adam / 2021-07-02 12:15
Najgorsza firma kurierska w polsce.Brak kontaktu,nieuprzejmi kurierzy.Tragedia.Niepolecam -
-
~Bogdan / 2021-07-02 11:25
Zgubili moją paczkę i nie dostałem odszkodowanie bo w ciągu 7 dni nie napisałem reklamacji.. Oni zgubili a ja mam pisać cokolwiek?!?!? DRAMAT -
~kamila / 2021-07-02 11:15
Kurier to kawał hama twierdzi ze był z paczka i ze nikogo nie było w domu i wysyła smsa co jest bzdura bo byłam cały czas w domu a zadnego kuriera nie było. Jak sie jezdzi aby tylko pojezdzic autem to trzeba zmienic prace bo tu niestety trzeba paczki dostarczac a nie pisac smsy ze nie było nikogo w domu ZaletybrakWadycały inpost to jedna wielka wada -
~Wiśnia / 2021-07-02 11:04
Nie wysyłajcie nic wartościowego!
Przedmiot dotarł do paczkomatu uszkodzony. Złożyłem reklamację z DOWODAMI zdjęciowymi - fotografię przedmiotu przed wysyłką i po odebraniu paczki. Złożyłem reklamację, na którą odpowiedzią było pismo z szablonu, mówiące że Inpost nie stwierdził własnych zaniedbań. Fajnie, co? "Nie mamy Pańskiego płaszcza. I co nam Pan zrobi?" -
~Evi / 2021-07-02 10:56
Żenujaca obsługa. Paczki przychodzą rozwalone a i tak nie przypisują sobie winy.
Obsługa klienta ponizej krytyki - nic nie wiedzą nic nie mogą zrobić, a Klient ma płacic i czekać czekać czekać....
Korzystam tylko dlatego że niektórzy moi Klienci sobie życzą, ale jakość spadła baaaardzo nisko
strona 263 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- nastepna »