strona 260 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- nastepna »
-
~Mła / 2021-09-02 13:31Ocena: 1.00 / 5
Żenada, kurier robi łaskę.Zero kontaktu o której będzie!!!!
Pani na infolinii z łaski pracuję, nie polecam!!!!! -
-
~Zażenowana / 2021-09-02 13:18Ocena: 1.00 / 5
Bałagan, chaos, zdezorganizowanie! W centrali nie potrafią dobrze nadać paczki, kurierzy nie odbierają, nie dostarczają, a klienta nikt nie informuje. Na infolinii niekreatywne osoby, klepiące formułki, odwróceni tyłem do klienta.
Żenada!
Jeśli w jakiś miejscu będziecie jedynym wyborem, to zrezygnuje z zakupu.ZaletyKurier chcący choć trochę poprawić sytuacjęWadyWszystko! -
~Lekarka / 2021-09-02 13:16Ocena: 1.00 / 5
Moja paczka zaginęła. Odsyłają do nadawcy paczki, sprzeczne informacje z infolinii.To już drugi raz mam takie szczęście. Powoli schodzą na psy. Idą na ilość. ZaletyBrakWadyDuże, ciężkie paczki wpychają na siłę w górne boksy, nie dość że ciężkie to nie można wyrwać z boksu. Dwie paczki zaginęła. -
~Paczka / 2021-09-02 12:34Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja. Po 24 godzinach od nadania paczki w Krakowie paczka trafiła do sortowni w Krakowie :( Na infolinii pan o głosie i zaangażowaniu robota powtarza jak mantrę "deklarowany czas przesyłki jeszcze nie minął". Zero konkretnych informacji. Nie polecam -
~Rozczarowany / 2021-09-01 23:07Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Dzwonię do kuriera "Będę za pół godziny u Pana" Czekam trzy godziny,dzwonię na infolinię InPosta i powiedzieli że napewno przesyłka dzisiaj do mnie dotrze, także przestałem w to wierzyć i miałem rację. Najgorzej jest czekać na towar który pilnie potrzebujesz. Ostatni raz korzystam z firmy InPost ZaletyNie maWadyObietnice -
~Enikar / 2021-09-01 21:39Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam InPost Kurier
Rano dostaję wiadomość,że przesyłka gotową do doręczenia. Czekam cały dzień w domu a wieczorem czytam na InPost Mobile,że przesyłka zwrócona do nadawcy przyczyną? Odmowa odbioru. Dziwne bo nie było kuriera. Dzwonię na infolinię InPostu i dowiaduję się , że przesyłka już jest wysłana do nadawcy. Nie wiem kto zatrudnia tak nierzetelnych kurierów. Moim zdaniem tacy pracownicy powinni być zatrudniani do zamiatania ulic choć i tego bał bym się im powierzyć. -
~Eea / 2021-09-01 17:36Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka o nr 604247857153137111024458 miała zostać dostarczona fo paczkomatu na wiśniowej 3 we Wrocławiu. Kurier wsadził ją na Kamiennej koło UE. Żadnej informacji,że na Wiśniowej zapełniony paczkomatu. Myślę sobie ... No tak sprzedawca pomylił. Ale gdzie tam, wszystko e jak najlepszym porządku. Czyli... kurier miał w dupie wrzucił gdzie mu się podobało i tyle. A może... hmmm nie umie czytać po polskiemu, bo to przecie trudny język... -
~Prawie były klient / 2021-09-01 16:22Ocena: 3.00 / 5
Tak jak od kilku lat byłam za Inpostem, a zamawiam ta droga naprawdę sporo, tak teraz to jakaś tragedia. Niewiem czy się kurier zmienił czy jak, ale paczki dochodzą w opłakanym stanie, pogniecione i pootwierane
Tragedia dosłownieZaletyOstatnio brakWadyBardzo uszkodzone opakowania -
-
~Norbert / 2021-09-01 16:16Ocena: 1.00 / 5
23.08.2021 godz.12.59 odebrana od nadawcy.24.08.2021 w aplikacji informacja " odmowa przyjęcia" godz. 14.13., mimo że nikt nie odmawiał, żaden kod odbioru nie przyszedł , pewnie paczka nawet docelowego paczkomatu nie widziała.
27.08.2021 godz.05.07 w aplikacji" zwrot do nadawcy " .Prawdopodobnie uszkodzona w transporcie.
Na infolinii mówią , że zwrot do nadawcy. Dziś 01.09.2021 godz 16.13. cisza . Nie wiadomo gdzie paczka, albo to co z niej zostało. Każdy pieniadze klienta wziął i teraz umywa ręce. -
~Radek / 2021-09-01 14:00Ocena: 1.67 / 5
Poraża na całego, przesyłka nadana w paczkomacie rano, wyjęta przez kuriera następnego dnia po 15, przyjęta w oddziale o 6.30 rano w mieście docelowym i sobie leży tam 24 godziny, nigdy więcej inpost, nie polecam. ZaletyŻadneWadyCzas oczekiwania, -
~zibi / 2021-08-31 11:49Ocena: 1.00 / 5
Co za ludzi zatrudniacie, nie dbają o przesyłki, połamane opakowanie. Może ludzi zmienić na normalnych (wschód nie nadaje się do takiej pracy). Wadyo huj potłuc wasze usługi, jeden wielki SYTF -
~Wuja / 2021-08-31 08:44Ocena: 1.00 / 5
Gubią paczki nikt się do tego nie poczuwa nie chcą mi podać nr do mojego oddziału na infolinii mydła oczy ogółem porażka ZaletyNiemaWadyZgubiona paczka , nie chcą podać numeru do oddziału , mimo zgłoszenia tego nic z tym nie robią , dzwonię po tygodniu co z paczką mówią że nie było miejsca w paczkomacie żeby ją umieścić mimo tego że jej nie mają bo ja zgubili -
~Daro / 2021-08-30 16:21Ocena: 1.00 / 5
Dziady blokują odbiór paczki po 48 godzinach. Mimo że kurier nie zabrał paczki z Paczkomatu. -
~Pat / 2021-08-30 15:22Ocena: 2.67 / 5
woj. Podkarpackie, m. Łańcut - kurierzy bardzo bezczelni i aroganccy. -
~Arek / 2021-08-30 13:05Ocena: 1.00 / 5
Porażka!!!! Nierzetelni kurierzy, reklamacje nic nie wnoszące! -
~ZBIMAJ / 2021-08-29 13:30Ocena: 3.00 / 5
JESTEM NA NIE TAKIM WYSYŁKOM!!!Nie każdy posiada drukarkę WadyNie każdy posiada drukarkę, dlatego uważam że ta usługa nie jest dla każdego dostępna. Powinno być tak z nadaniem jak z odbiorem paczki, dostaję kod do paczkomatu tam wkładam przesyłkę (zaadresowaną ręcznie), a naklejka to już wasz problem - jestem NA NIE!!!!!! -
-
~Romek / 2021-08-29 12:44Ocena: 5.00 / 5
Szybka i rzetelna firma, ups dpd i dhl nie są godni nawet nóg im umyć, przesyłki zawsze na miejsce i o czasie, zero jakichkolwiek problemów, a gdy muszę coś zamówić za pośrednictwem ups dpd czy dhl to tylko się zastanawiam jaką tym razem odwalą za kichę... ZaletySame zaletyWadyBrak -
~Tomasz / 2021-08-29 11:29Ocena: 1.67 / 5
Skandal paczka nadana w sobotę trybem standart nie jest odbierana z paczkomatu. A nadana trybem innym już tak. To chore powinni odbierać wszystkie paczki. Co za różnica jaką paczkę odbierze kurier. To jak w filmie Miś( nie mamy pana płaszcza i co nam pan zriobi) -
~Katarzyna J / 2021-08-27 15:41Ocena: 1.67 / 5
Paczka nie została odebrana na czas z paczkomatu i wróciła do oddziału.
Niestety moim zdaniem możliwa jest sytuacja w której Inpost stworzył sobie, wspaniały powód do realizowania dodatkowych przesyłek, gdyż nie można jej już odebrać z oddziału. Ani odbiorca ani nadawca nie ma prawa odzyskać swojej własności, własność klienta jest przetrzymywana bez możliwości odbioru. Podczas 30-minutowej rozmowy z przedstawicielem Inpost wielokrotnie udzielił mi nieprawdziwych informacji z których po chwili się wycofywał, wprowadzał mnie w błąd i przepraszał albo tłumaczył słowem "nie wiem".
Procedury mimo wielu miesięcy pandemii są zupełnie niedopracowane, i w mojej opinii mogą być zwyczajnie wygodne i intratne dla firmy przewozowej, zapewniając kolejne zlecenia i pozbywając się wizyt klientów w oddziałach. Nie można uzyskać informacji o terminie oddania paczki ani adresów zwrotu. Klient nie wie gdzie teraz trafi, ani kiedy to nastąpi. Kosmos -
~Katarzyna / 2021-08-27 13:14Ocena: 1.00 / 5
Przesyłki nadane do wybranego przeze mnie paczkomatu zostały przekierowane do innego bez mojej wiedzy i zgody. Po zgłoszeniu sprawy na infolinię dostałam informację paczki zostaną przekierowane do paczkomatu docelowego lub bliższego. Po czym dwa kolejne telefony, które otrzymałam mówiły coś innego. W końcu Pani z lokalnego i postu powiedziała że moje paczki zostaną przekierowane, a po dwóch dniach dostaje sms że jeśli nie odbiorę to paczki wrócą do Nadawcy. Po kolejnych zgłoszeniach i telefonach Pani mi powiedziała że mogą przekierować mi przesyłki za dopłatą 15 zł od każdej przesyłki. Ludzie tam pracujący są niedoinformowani i niekompetentni, powinni popracować nad spójnością wypowiedzi ZaletyBrakWadyBrak spójności wypowiedzi,
Bledne informacje,
Wprowadzenie klientów w blad,
Nie reagowanie na zgłoszenia,
Brak kompetencji
strona 260 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- nastepna »
