Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2021-07-27 16:32
    Ocena: 1.33 / 5
    In Post potrzebuje prawie tygodnia żeby przewieźć paczkę z Wrocławia do Legnicy dzwonię pytam słyszę że może jutro będzie mowie ze jutro wyjeżdżam że nie mam jak odebrać że mogę podjechać do oddziały osobiście bo już podobno jest w Legnicy słyszę że to niemożliwe bo przez pandemie się pizamykali i nie wpuszczają pozamykac się potrafią ale przesyłkę przekazać na czas to już nie bardzo a paniusie z biura cwaniary tak się boją wirusa ale po marketach biegają jak pociosane nieudolni przewoznicy
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Michał. / 2021-07-27 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dostarczona zniszczona. Kurier pozostawił paczkę i uciekł. Musieliśmy gonić i wołać kuriera. Aby otworzyć paczkę kazał narysować znaczek na swoim padzie. Po złożeniu podpisu kurier ponownie próbował uciec twierdząc ze właśnie pokwitowałem odbiór. Dopiero groźbą wezwania policji skłoniła go do pozostania podczas otwarcia przesyłki. Większość zawartości została zniszczona. Ani kurier ani koordynator nie wyraził zgody na odebranie tak uszkodzonej zawartości twierdząc że pokitowalem odbiór i odesłał mnie do wypełniania formularzy reklamacyjnych. Porażka nie polecam.
  • ~PMicho / 2021-07-27 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    W dobie komputeryzacji ciężko jest wydrukować na etykiecie zwrotnej powód zwrotu paczki do nadawcy. Wyjaśnienie tego w centrali od ręki jest niemożliwe bo nikt nic nie wiem, trzeba pisać reklamację i czekać, czekać, czekać ...
  • ~Jacek / 2021-07-27 07:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Poziom obsługi klienta i obsługi reklamacji sięgnął dna. Pracownicy infolinii używają wyuczonych na szkoleniach regułek, które powtarzają. Nie mam nic do Ukraińców, ale często nie znają języka i mylą podstawowe słowa. Na infolinii podają numer telefonu do kuriera, który jest wyłączony i to jedyna pomoc. Kiedy informuje, że telefon jest wyłączony to mówią, że mam dzwonić dalej. W dodatku stosują kłamstwa. W różnych przypadkach wymyślają np., że zlecenie zdublowane lub że kurier próbował odebrać towar. Wszystko to nieprawda. Nie polecam współpracy z Inpost.
    ZaletyNiska cena - niestety adekwatna do niskiej jakości
    WadyInfolinia, obsługa reklamacji, opóźnienia w odbiorze towaru
  • ~Marius / 2021-07-26 21:58
    Ocena: 2.67 / 5
    No cóż,nieuczciwy kurier, bez honoru!Paczka była pobraniowa,zaplaciłem,kurier nie miał reszty,obiecał że za pól godziny będzie wracał i odda resztę.Minęły dwa tygodnie,kuriera nie ma !Nigdy więcej inpostu !
    ZaletyBrak!
    WadyJak wyżej.
  • ~Michal / 2021-07-26 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostałem żadnego powiadomienia że przesyłka została umieszczona w Paczkomacie i oczywiście wróciła do nadawcy. Dlaczego nie można odbierać paczek w punkcie????
  • ~Rafal / 2021-07-26 21:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostaje SMS że kurier nie był w stanie dostarczyć przesyłki ponieważ nie zastał nikogo w domu ,co jest nie prawdą!!.
    Nastepna informacja że przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego .
    Przyjeżdża kurier,pytam czy to on dostarczał przesyłkę wczesniej i czy zeczywiscie nikogo nie zastał w domu, on sprawdza i mówi że przesyłka wogule nie wyjechała z punktu odbioru poprzedniego dnia.
    Dlaczego? Po prostu zapomnieli zapakować ???? .
    Krętacze
  • ~ADAM / 2021-07-24 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa w weekendy to chyba jakiś chwyt reklama bo moja przesyłka była w głównym punkcie już od 4.30 w sobotę i od tej pory nic się nie dzieje czyli nikomu nie wydano by dostarczył paczkę do paczkomatu.
    WadyOszustwo
  • ~dk.omboy / 2021-07-24 16:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam wielkie zastrzeżenia do kuriera (pan P... z okolic Żywca) który robi łachą że dostarcza, że dzwoni z pod adresu a nie z trasy a na moją uwagę że jestem poza domem mówi że w takim wypadku robi zwrot. Może są gorsze firmu kurierskie ale z tych które zna ta jest najgorsza.
  • ~Maria / 2021-07-24 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z zagranicy nie doręczona, nie umieszczona w paczkomacie. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Otrzymałam jedynie wiadomość że jest w oddziale a następnie została zwrócona do nadawcy.
    ZaletyBrak, nie dostałam żadnej porady na infolinii jak rozwiązać problem. Jedynie mogę złożyć reklamację i dostać po miesiącu odpowiedź nie wiadomo jaką.
    WadyBrak kontaktu
    Brak informacji
  • ~Marek / 2021-07-24 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza złodziejska firma. Od trzech miesięcy nie chcą zwrócić pieniądze za przesyłkę która została opłacona dwukrotnie z ich winy. Raz gotówką dla kuriera gdyż ich terminal pokazywał cały czas błędny pin a jestem pewny że był dobry. Drugi raz pobrane z banku w wyniku operacji której nie można niby wykonać bo zły pin. Korespondencja pomiędzy mną a działem reklamacji opiera się na rządaniu od nich abym przedstawił coraz więcej dziwnych potwierdzeń z banku. Nie łatwiej było by poinformowanie mnie że pieniądze wpłynęły tylko raz? Co nie jest prawdą. To są złodzieje a gostek co prowadzi tą sprawę wie co robić aby nie oddano skradzionych pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Już nie klient / 2021-07-24 08:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam.Po 48 godz. jeśli nie odbierze się paczki z paczkomatu to ona wraca do nadawcy.Nie ma żadnej możliwości później odbioru.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odebrania paczki po upływie 48 godz.
  • ~Zenon / 2021-07-23 17:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalna żenada!!! Termin odbioru paczki minął 23.07.21 o 14.22..Byłem moment po terminie był już kurier i wypakowywał paczki z paczkomatu pytam się czy te spóżnione już wyciągnął powiedział że jeszcze nie miał słuchawki w uszach trudno się rozmawiało..Sprawdzam czy przesyłka jest w paczkomacie i omyłkowo wykasowałem z aplikacji InPost informację o przesyłce ( jestem niepełnosprawny ).Pytam się kuriera co mam zrobić Kazał mi zadzwonić na infolinię.. Powiedziałem że zadzwonię żeby poczekał chwilę... Musiałem gdzieś usiąść na ławce źle się poczułem.Znalazlem ławkę po drugiej stronie ulicy zadzwoniłem ale wszystkie linie zajęte.. Przypomniałem sobie że wysłałem synowi SMS z kodem odbioru ( był wczoraj ale nie poradził sobie z obsługą) Podchodzę do paczkomatu kurier olał sprawę i pojechał .. Wpisuję kod odbioru a tam informacja że paczka przed chwilą została zabrana bo upłynął termin odbioru... Panie kurierze w słuchawkach i całe InPost tak się nie robi Mimo że przyszedłem chwilę po czasie!!! W domu zadzwoniłem na infolinię ale niestety nie otrzymałem skutecznej pomocy..Pani na infolinii poinformowała mnie że mogę tylko zadzwonić do nadawcy i tyle.Przesyłka i tak wróci do nadawcy.. Panie kurierze!!! Dosłownie nie było mnie 3-4 minuty Nic by się nie stało gdyby pan poczekał! Szkoda że z paczkomatami nie ma podobnej konkurencyjnej firmy bo po tym wszystkim z chęcią bym zrezygnował z waszych usług!
    ZaletyMonitorowanie przesyłki
    WadyObsługa i reklamacje
  • ~Olaf / 2021-07-23 15:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłem paczke przez inpost i wysztko szlo dobrze ale kurier nie przyjechal adwonilem na infolinie i powiedziano mi ze kurier nie zastal nikogo na wzkazanym miejscu chocaiaz bylem calyczas w domu
    ZaletyMozliwosc sledzenia paczki
    WadyHamscy kurierzy
  • ~Elemele / 2021-07-23 15:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie polecam paczka z Shein,zapłacona z góry kurier nawet się nie pojawił,na stronie paczki pisało że paczka została odrzucona przez odbiorce chociaż nawet nie pojawił się.
    ZaletyBrak
    WadyPrzedłużająca się dostawa
    Nikt nie ponosi odpowiedzialności za paczkę zwłaszcza firma
    Każą wypełnić reklamację i czekać
  • ~Tesa / 2021-07-22 17:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie powiadamia o przesyłce z wyprzedzeniem czasowym, dopiero pod drzwiami dzwoni, czekałam pół dnia, wyszłam na chwilę po chleb i po kurierze. Jakość obsługi klienta fatalna za to cena wysoka.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady. Taki dostawca przesyłek uziemia człowieka nawet na 2-3 dni
  • ~brak / 2021-07-22 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    pracownicy z reklamacji przywlaszczaja dla siebie rzeczy,,, uwaga
    Zaletybra
    Wadybrak
  • ~Robert Dragunowski / 2021-07-22 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier Ukrainiec, niemówiący po polsku przywiózł paczkę w rozdartym opakowaniu, towar wewnątrz brudny jakby nim starto podłogę. Odmówił spisania reklamacji, starając się wytłumaczyć, że on nie jest od tego i nic nie będzie spisywał, odwrócił się i poszedł. Moja reklamacja została odrzucona, odwołanie odrzucone, po czym dostałem kolejnego maila, że osoba prowadząca sprawę wyjechała na urlop. To, co się dzieję z tą firmą, zakrawa na kpinę. To już moje kolejne smutne doświadczenie z InPost, Wcześniej, także ukraiński kurier zostawił paczkę u sąsiada, bez informowania mnie o tym, sąsiad wyjechał, a paczkę otrzymałem po 2 tygodniach. Następnym razem ten sam kurier zostawił paczkę na wycieraczce, pomimo, że byłem w domu. Katastrofa, co dzieje się w tej firmie.
  • ~Barbara / 2021-07-22 12:06
    Ocena: 1.00 / 5

    Na pewno nigdy więcej nie skorzystam z kuriera. Nie działa opcja zmiany adresu na adres sąsiada- efekt jest taki, że moja paczka właśnie wraca do nadawcy.
    Pracownicy infolinii nie mają dostępu do podstawowych informacji, a co za tym idzie nie są w stanie pomóc.Najczęstszy komunikat na infolinii: nie mam takiej informacji.
    nawet przyjęcie interwencji nie jest widoczne dla innego konsultanta i nic nie wnosi.

    ZaletyDo paczkomatów nie mam uwag.
    Wadynie działa opcja - przekieruj do sąsiada
    nie dostarczono przesyłki
    interwencja poprze infolinię nic nie wnosi
    infolinia nie przyjmuje reklamacji
  • ~Agnieszka / 2021-07-22 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z Shein została wysłana do mnie tym kurierem. Tragedia. Kontakt z klientem tragiczny, brak możliwości odebrania paczki we własnym zakresie. Nie dostałam numeru do kuriera ani informacji o pierwszje próbie doręczenia, kontaktują się ze mną już po drugiej próbie doręczenia, ustalam z nimi, żeby doręczyli do sąsiadki na kolejny dzień roboczy, zamiast to zwracają do nadawcy... Wg tego kuriera mam chyba wziąć urlop w pracy na cały tydzień, żeby czekać na przesyłkę, nie pozwalają odebrać paczki z punktu. Nie polecam, unikajcie portali, na których oferują wysyłkę tym kurierem.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981