Tak jak od kilku lat byłam za Inpostem, a zamawiam ta droga naprawdę sporo, tak teraz to jakaś tragedia. Niewiem czy się kurier zmienił czy jak, ale paczki dochodzą w opłakanym stanie, pogniecione i pootwierane
Tragedia dosłownie
ZaletyOstatnio brak
WadyBardzo uszkodzone opakowania
~Norbert / 2021-09-01 16:16
Ocena: 1.00 / 5
23.08.2021 godz.12.59 odebrana od nadawcy.24.08.2021 w aplikacji informacja " odmowa przyjęcia" godz. 14.13., mimo że nikt nie odmawiał, żaden kod odbioru nie przyszedł , pewnie paczka nawet docelowego paczkomatu nie widziała.
27.08.2021 godz.05.07 w aplikacji" zwrot do nadawcy " .Prawdopodobnie uszkodzona w transporcie.
Na infolinii mówią , że zwrot do nadawcy. Dziś 01.09.2021 godz 16.13. cisza . Nie wiadomo gdzie paczka, albo to co z niej zostało. Każdy pieniadze klienta wziął i teraz umywa ręce.
~Radek / 2021-09-01 14:00
Ocena: 1.67 / 5
Poraża na całego, przesyłka nadana w paczkomacie rano, wyjęta przez kuriera następnego dnia po 15, przyjęta w oddziale o 6.30 rano w mieście docelowym i sobie leży tam 24 godziny, nigdy więcej inpost, nie polecam.
ZaletyŻadne
WadyCzas oczekiwania,
~zibi / 2021-08-31 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Co za ludzi zatrudniacie, nie dbają o przesyłki, połamane opakowanie. Może ludzi zmienić na normalnych (wschód nie nadaje się do takiej pracy).
Wadyo huj potłuc wasze usługi, jeden wielki SYTF
~Wuja / 2021-08-31 08:44
Ocena: 1.00 / 5
Gubią paczki nikt się do tego nie poczuwa nie chcą mi podać nr do mojego oddziału na infolinii mydła oczy ogółem porażka
ZaletyNiema
WadyZgubiona paczka , nie chcą podać numeru do oddziału , mimo zgłoszenia tego nic z tym nie robią , dzwonię po tygodniu co z paczką mówią że nie było miejsca w paczkomacie żeby ją umieścić mimo tego że jej nie mają bo ja zgubili
~Daro / 2021-08-30 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Dziady blokują odbiór paczki po 48 godzinach. Mimo że kurier nie zabrał paczki z Paczkomatu.
~Pat / 2021-08-30 15:22
Ocena: 2.67 / 5
woj. Podkarpackie, m. Łańcut - kurierzy bardzo bezczelni i aroganccy.
~Arek / 2021-08-30 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Porażka!!!! Nierzetelni kurierzy, reklamacje nic nie wnoszące!
~ZBIMAJ / 2021-08-29 13:30
Ocena: 3.00 / 5
JESTEM NA NIE TAKIM WYSYŁKOM!!!Nie każdy posiada drukarkę
WadyNie każdy posiada drukarkę, dlatego uważam że ta usługa nie jest dla każdego dostępna. Powinno być tak z nadaniem jak z odbiorem paczki, dostaję kod do paczkomatu tam wkładam przesyłkę (zaadresowaną ręcznie), a naklejka to już wasz problem - jestem NA NIE!!!!!!
~Romek / 2021-08-29 12:44
Ocena: 5.00 / 5
Szybka i rzetelna firma, ups dpd i dhl nie są godni nawet nóg im umyć, przesyłki zawsze na miejsce i o czasie, zero jakichkolwiek problemów, a gdy muszę coś zamówić za pośrednictwem ups dpd czy dhl to tylko się zastanawiam jaką tym razem odwalą za kichę...
ZaletySame zalety
WadyBrak
~Tomasz / 2021-08-29 11:29
Ocena: 1.67 / 5
Skandal paczka nadana w sobotę trybem standart nie jest odbierana z paczkomatu. A nadana trybem innym już tak. To chore powinni odbierać wszystkie paczki. Co za różnica jaką paczkę odbierze kurier. To jak w filmie Miś( nie mamy pana płaszcza i co nam pan zriobi)
~Katarzyna J / 2021-08-27 15:41
Ocena: 1.67 / 5
Paczka nie została odebrana na czas z paczkomatu i wróciła do oddziału.
Niestety moim zdaniem możliwa jest sytuacja w której Inpost stworzył sobie, wspaniały powód do realizowania dodatkowych przesyłek, gdyż nie można jej już odebrać z oddziału. Ani odbiorca ani nadawca nie ma prawa odzyskać swojej własności, własność klienta jest przetrzymywana bez możliwości odbioru. Podczas 30-minutowej rozmowy z przedstawicielem Inpost wielokrotnie udzielił mi nieprawdziwych informacji z których po chwili się wycofywał, wprowadzał mnie w błąd i przepraszał albo tłumaczył słowem "nie wiem".
Procedury mimo wielu miesięcy pandemii są zupełnie niedopracowane, i w mojej opinii mogą być zwyczajnie wygodne i intratne dla firmy przewozowej, zapewniając kolejne zlecenia i pozbywając się wizyt klientów w oddziałach. Nie można uzyskać informacji o terminie oddania paczki ani adresów zwrotu. Klient nie wie gdzie teraz trafi, ani kiedy to nastąpi. Kosmos
~Katarzyna / 2021-08-27 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłki nadane do wybranego przeze mnie paczkomatu zostały przekierowane do innego bez mojej wiedzy i zgody. Po zgłoszeniu sprawy na infolinię dostałam informację paczki zostaną przekierowane do paczkomatu docelowego lub bliższego. Po czym dwa kolejne telefony, które otrzymałam mówiły coś innego. W końcu Pani z lokalnego i postu powiedziała że moje paczki zostaną przekierowane, a po dwóch dniach dostaje sms że jeśli nie odbiorę to paczki wrócą do Nadawcy. Po kolejnych zgłoszeniach i telefonach Pani mi powiedziała że mogą przekierować mi przesyłki za dopłatą 15 zł od każdej przesyłki. Ludzie tam pracujący są niedoinformowani i niekompetentni, powinni popracować nad spójnością wypowiedzi
ZaletyBrak
WadyBrak spójności wypowiedzi,
Bledne informacje,
Wprowadzenie klientów w blad,
Nie reagowanie na zgłoszenia,
Brak kompetencji
~Katarzyna / 2021-08-27 12:57
Ocena: 1.00 / 5
Firma InPost to dla mnie dno. Dzwoniłam na infolinię, gdy był problem z dostawą przesyłek do wybranego punktu, udzielono mi informacji, po czym dzwonili do mnie z in post lokalnego i mówili zupełnie co innego. Ludzie tam pracujący są niedoinformowani, niekompetentni, każdy mówi co innego.
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja,
Brak dotrzymania słowa,
Błędność odpowiedzi,
Wprowadzanie klienta w błąd,
~Małgorzata / 2021-08-27 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem biznesowym,mam podpisaną umowę abonamentową.W mojej opinii jest to firma dno pod każdym względem,gdyby na rynku pojawiła się inna firma paczkomatowa z miejsca podpisałabym umowę.Jako ich klient nie mogę dodzwonić się do nikogo poza infoliną na której nikt nic nie wie,nie ma telefonu dla klientów biznesowych,każą pisać na pocztę,gdzie slrzynka jest przeładowana,z reguły nie odpowiadają na postawione pytania,albo stosują technikę kopiuj/wklej schematy odpowiedzi i albo pasujesz do nich albo spadaj i radż sobie sam.W zakładce moje dane chciałam zmienić numer telefonu w żaden sposób nie można wykasować starego i wpisać nowy,za to nr konta jak najbardziej,moja 3 krotna interwencja i monity nic nie dały.Firma straszna zarówno od strony klienta biznesowego jak i zwykłego.Gorąco nie polecam,
Zaletybrak zalet
~Leszczyniak / 2021-08-26 23:55
Ocena: 1.33 / 5
Po wielu próbach odebrania pieniędzy z przelewu przez stronę In Post byłem zmuszony odmówić klientowi sprzedaży przedmiotu.
In Post jest dobry tylko i wyłącznie w dostarczaniu paczek metodą tradycyjną-to znaczy oddaj paczkę w ich punkcie, opłać, odbierz swoją paczkę od kuriera lub z paczkomatu.
A przelewy najlepiej wykonywać bezpośrednio na konto, a nie przez ich „In Post order”.
Nie polecam!
~Mariusz / 2021-08-26 16:25
Ocena: 1.00 / 5
Paczka od trzech dni leży na magazynie i nitk nie spieszy się jej doręczyć. Po interwencji na infolinii dowiedziałam się że, poinformowali o tej sytuacji magazyn nie pozostało mi nic innego jak czekać a nóż może ktoś ją weźmie.
ZaletyXdddd
WadyOjej, sporo
~Łukasz / 2021-08-26 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Paczka krąży od 25.08.2021r bo Pan kurier stwierdził , że adres nie istnieje , a każdego dnia przejeżdża tą drogą z paczkami do paczkomatu . Interwencja przez infolinię nic nie dała . Paczki z tej firmy docierają tylko do paczkomatów. Brak kontaktu telefonicznego jak to ma miejsce z kierierem DHL lub Poczty Polskiej. Po prostu dno .
~Paweł / 2021-08-26 13:40
Ocena: 3.33 / 5
Spużnia się jeden dzień i nadal czekam i kujer nie odpowiada
ZaletyPosługa fajna
WadySpużnia się
~Dominika / 2021-08-25 23:14
Ocena: 1.00 / 5
Miałam mieć dostarczoną przesyłkę w terminie od 24. 08 do 26.08 kurier 23.08 wysłał mi wiadomość "Tu kurier nieudana próba dostarczenia przesyłki" bez informacji jaka firma kurierska czy numeru przesyłki. Po kliku nieudanych próbach skontaktowania się z kurierem napisalam mu wiadomość że proszę o zostawienie w skrzynce lub pod drzwiami, a jeśli nie jest to możliwe to o informację gdzie znajduje się paczka. Oczywiście zero jakiego kolwiek odzewu. Na drugi dzień czyli 24.08 po raz kolejny podjęłam próbę kontaktu z kurierem ponieważ miała być ponowiona próbach dostarczenia przesyłki. Zero odzewu, skontaktowałam się z infolinią, na której obiecano mi pomóc w postaci zgłoszenia do kuriera o prośbę pilnego kontaktu ze mną dodatkowo zostql podany drugi numer kontaktowy aby kurier w razie braku kontaktu z jednym miał możliwość skontaktowania się z drugim. Ja uznałam że ponownie napisze wiadomość do kuriera i poproszę o pozostawienie przesyłki pod drzwiami. No, ale niestety okazało się że jechanie windą na 3 piętro i pozostawienie przesyłki pod drzwiami jest dla pracownika inpost zbyt trudne. Tego samego dnia po raz drugi skontaktowałam się z infolinią i po raz kolejny zostało wysłane zgłoszenie o pilny kontakt i informacja ze paczka ma zostać zostawiona pod drzwiami. Nadal zero kontaktu i oczywiście paczka niedostarczona. Po raz kolejny zadzwoniłam na infolinię i tym razem dowiedziałam się ze kurier może mieć mnie w du*ie, nie musi mi zostawiać paczki pod drzwiami i się ze mną kontaktować. Ze strony infolini żadnej pomocy jedynie czekanie i liczenie że wydarzy się cud i król paczek, szanowny Pan kurier łaskawie się że mna skontaktuje. Zero dbałości o klienta, pracownicy robią co im si podoba i to na co mają ochotę. Życzę powodzenia firmie bo z tak niekompetentnymi pracownikami długo nie wytrzyma. Na takie traktowanie klienta przydało by się wiele epitetów, ale nie będę zniżać się do tak niskiego poziomu jaki reprezentują pracownicy firmy inpost.