Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sfrustrowana / 2021-08-24 15:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Wszystko jest niby ok, ale ci kurierzy z Brodnicy to chyba śpią, już któryś raz paczka czeka na doręczenie od 6,ja wiem, że jest dużo paczek itd, ale rzecz zamawiana przed poniedziałkiem, a podobno inpost tak się szczyci szybkością obsługi. Następnym razem zamówię na pocztę.
    WadyCzas oczekiwania
  • ~Tatiana / 2021-08-24 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wolałabym nie realizować zamówień przez tą firmę zupełnie, kurier dostarczający na Mokotów w Warszawie paczki jest chyba najbardziej chamskim kurierem którego widziałam kiedy kol-wiek.
  • ~Realia / 2021-08-24 12:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier z którym miałam do czynienia ostatnio chamstwo poziom wysoki, czas kiedy ma być paczka a kiedy jest, dwa różne światy. Kiedy dzwonisz i pytasz kiedy będzie bo jest godzina 12 paczka ma być dziś a np załatwienia urzędowe też masz kurier odpowiada zepsuł się samochód to tekst każdego z którym rozmawiałam. nawet, dzwoni i będzie za 15 minut a mija 2h zanim jest i co? Bo samochód się zepsuł, pozdrawiam
  • ~smutny żuraw / 2021-08-24 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczyli mi moich żurawi, a rano dzwonili, że dostarczom.
    Serce płacze, ale najbardziej boli nie strata, a nieakceptowalne kłamstwo.
  • ~Sandra / 2021-08-24 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kurier był chamski
    Paczka była zniszczona
    Kurier dał to paczke w wielką łaska
    ZaletyInpost nie mam zalet
    WadyKurier był chamski to raz dał tą paczę jak by to jakiś problem był
  • ~grzesiu / 2021-08-24 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Gubią przesyłki z chin lub je nabywają,wiadomo jaką drogą,obsługa i reklamacje to jakaś kpina,nie potrafią powiedzieć co się dzieje z przesyłką i zganiają winę na nadawcę.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Shadow / 2021-08-23 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakiś jaskiniowiec który został przypadkowo kurierem nie potrafił do mnie zadzwonić mimo że było w opisie żeby dzwonić pod mój telefon z powoduu awarii domofona a teraz paczka wraca do nadawcy niepolecam ich
  • ~123 / 2021-08-23 15:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Jakiś troglodyta jaskiniowiec, który przypadkowo został kurierem InPost złamał baterię do laptopa i nie jest to wina firmy InPost. Żenada, kończę współpracę z tą dziadowską firmą.
    ZaletyBrak
    WadyZatrudnianie ludzi, którzy powinni przerzucać obornik, a nie rozwozić przesyłki.
  • ~Addda / 2021-08-23 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, brak informacji na temat paczki przez kilka dni, dopiero po mojej rozmowie z konsultantem z infolini dostałam telefon od pana z magazynu, okazało się że paczka jest cała rozwalona oraz ubrudzona jakąś smołą, gdyby nie moja interwencja na infolinii w ogóle nie dostałabym informacji na temat paczki. Pan z działu magazynowego 0 kultury, wyśmiał mój telefon oraz informacje że zamierzam złożyć reklamację, bardzo lekceważące podejście do klienta
  • ~Alex / 2021-08-23 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka pomyłka. brak telefony kuriera w celu odebrania paczki przez odbiorcę. wg sledzenia wuj 2 x "odwiedzł adres odbiorcy" gdzie nie zostawił zadnej informacji. Pominę ze paczka trafiła do magazynu paczek niedoręczonych. bez zadnej informacji do odbiorcy. Obsługa BOK to też porazka brak podania podtawowej informacji o paczce. na telefonie czekałem 10 min aż odpowiedzą gdzie jest paczaka.
    ZaletyZalety były w pierwszych latach fun kcjonowania
    Wadywady cała firma szczególnie BOK jak i Warszawscy "kurierzy
  • ~anna / 2021-08-23 08:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dostałam informacji, ze paczka jest już w paczkomacie przez co właśnie wraca do nadawcy, kontakt z obsługa klienta to jedynie „dziękuje za oczekiwanie przepraszam za wyniki” i jak to pięknie ujmują „paczka jest w procesie nie możemy nic zrobić” ogółem zlewające podejście do klienta i wyuczone teksty niczym politycy, mówić ale nic nie przekazać. Zapytałam czy można sprawdzić czy SMS z inf o doręczonej przesyłce zostal wysłany „tak już sprawdzam...(chwila ciszy) niestety nie mogę udzielić tej informacji” poje**lo się bo myślą ze są jedyni na rynku.
    Zaletybrak
    Wadyzlewające podejście do sprawy, brak pomocy w obsłudze klienta, kobieta mówi jak katarynka byleby szybko zakończyć rozmowę,
  • ~. / 2021-08-22 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka umieszczona w paczkomacie. I teraz hit. Paczki w paczkomacie nie ma. Skandal!
  • ~Kriszan / 2021-08-21 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Paczka która miała dojść w piątek do paczkomatu w Wielkopolsce okazuje się że w piątek wieczorem jest w Koszalinie. Bajzel na sortowniach, za który nikt nie ponosi odpowiedzialności. Po telefonie na infolinię za 1 razem baba twierdzi, że wg nr paczka będzie w paczkomacie. Przy 2 telefonie okazuje się, że przesyłka pojechała na drugi koniec polski przez pomyłkę. Nigdy więcej tą firmą paczki już nie zamówię.
  • ~Asza / 2021-08-20 18:54
    Ocena: 2.33 / 5
    In post poinformował o umieszczeniu dwóch paczek w skrytce zbiorczej. Po otwarciu okazało się,że jest tylko jedna paczka. Fakt ten został niezwłocznie zgłoszony, złożona reklamacja. In post nie widzi jednak nieprawidłowości, ponieważ kod został użyty, co równa się z otrzymaniem przesyłki, której realnie w skrytce nie było.
    Wstyd dla firmy za takie rozpatrzenie reklamacji, zwłaszcza że kwota nie była wysoka (60zł).
    Nie polecam! Firma nie godna zaufania, a pracownicy biura obsługi nie odnoszą się do problemu zagubienia paczki, tylko zasłaniają się zużyciem kodu odbioru ( pomimo rzekomego sprawdzenia monitoringu).

  • ~Sandra / 2021-08-20 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Lecą w chu.ja kompletnie. Caly dzien siedzialam na dupie i czekalam na przesylke, okazalo sie ze kurier „był ale nikogo nie zastał” dostalam tez awizo mailowo, ktorego nie dostalam. A no i oczywiscie kurier do mnie dzwonil i probowal sie skontaktowac, co oczywiscie nigdy sie nie wydarzylo. Dramat
  • ~Ania / 2021-08-20 12:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Klient nie jest informowany o serwisie paczkomatu. Potrzebuje odebrać przesyłkę , która jest mi niezbędna do pracy na już a serwisant mi mówi ze mam przyjść za 1.5 h.
    WadyBrak informacji o serwisie
  • ~bemand / 2021-08-19 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym po prawie tygodniu paczka dotarła ale do nadawcy z informacją odmowa przyjęcia.
    Pan kurier pracuje od godziny 8.00 do 12.00 gdy wszyscy Polacy są w pracy ten udaje że podjął próbę dostarczenia paczki.
    Efekt jest taki że nie każdy ma w domu babcie która tylko czeka na jego łaskawość kuriera i w rezultacie jak zawsze
    klient Wasz dobroczyńca, płatnik Waszych pensji został olany.
    To szczyt chamstwa a wręcz wyłudzenie pieniędzy za nie wykonaną usługę.
    Wszystkie pochlebne opinie na temat Waszych usług wydaje się ktoś pisze tylko po to by przyciągnąć kolejnych naiwnych,
    by wybielić InPost.
    Pozdrawiam poszkodowanych a tak wątpliwemu usługodawcy życzę jak najmniej klientów.
  • ~Teresa / 2021-08-19 20:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam super obsługa przez moją pomyłkę nie odebrałam że skrytki swych paczek tylko jedna bo synowa podała kod bo jest na urlopie i odebrałam paczkę okazało się że została druga po zareklamowania przez synowa pani przekazała żeby podjechać pod paczkomat i zadzwonić i to uczyniłam bardzo miła obsługa bardzo rzetelna pomoc pani prowadziła procedurę otwarcia paczkomatu wszystko się udało odebrałam drugą przesyłkę poleć a zarazem dziękuję za pomoc
    ZaletyWszystko na plus 6
    WadyNie ma
  • ~niezadowolona / 2021-08-19 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie paczki zamówione z aplikacji vinted dotarły w szybkim czasie, jednak nie uzyskałam do nich kodu dostępu, po zadzwonieniu na infolinię, otrzymałam informację, że nadawca ma przesłać im na email moje dane, żebym mogła uzyskać kod. Kiedy poinformowałam panią z infolinii, że przecież nadawca nie posiada moich danych, gdyż transakcja została dokonana, przy pomocy aplikacji pozwalającej zachować anonimowość, nie otrzymałam odpowiedzi tylko powtórzenie po raz drugi tej samej formułki o nadawcy. Podczas drugiego telefonu (kiedy napisałam też do działu obsługi vinted, a oni przesłali moje dane inpost) otrzymałam informację, że mam czekać na rozpatrzenie emaila. Wszystko byłoby okey, ale kiedy zapytałam, czy w takim razie zostanie przedłużony czas oczekiwania moich paczek w skrytce, to otrzymałam odpowiedź negatywną. W skrócie zmarnowałam swój czas, inpost zyskało pieniądze, a najcenniejszą poradą było: jeśli pani paczki zostaną odesłane, polecamy je kupić ponownie od nadawcy. Za te ostatnie słowa Panu z infolinii podziękowałam za najbardziej niepomocną rozmowę, jaką odbyłam w życiu. I tak, ostatecznie paczki zostały odesłane.
    Zaletybrak
    Wadywszelkie sprawy są rozpatrywane na rzecz inpost i nie szanuje się klienta oraz wydanych przez niego pieniędzy
  • ~Jan Pizdokleszcz / 2021-08-19 15:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Zajebiste..................................................................... Jd.....................
    WadyNima
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981