Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ZBIMAJ / 2021-08-29 13:30
    Ocena: 3.00 / 5
    JESTEM NA NIE TAKIM WYSYŁKOM!!!Nie każdy posiada drukarkę
    WadyNie każdy posiada drukarkę, dlatego uważam że ta usługa nie jest dla każdego dostępna. Powinno być tak z nadaniem jak z odbiorem paczki, dostaję kod do paczkomatu tam wkładam przesyłkę (zaadresowaną ręcznie), a naklejka to już wasz problem - jestem NA NIE!!!!!!
  • ~Romek / 2021-08-29 12:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka i rzetelna firma, ups dpd i dhl nie są godni nawet nóg im umyć, przesyłki zawsze na miejsce i o czasie, zero jakichkolwiek problemów, a gdy muszę coś zamówić za pośrednictwem ups dpd czy dhl to tylko się zastanawiam jaką tym razem odwalą za kichę...
    ZaletySame zalety
    WadyBrak
  • ~Tomasz / 2021-08-29 11:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Skandal paczka nadana w sobotę trybem standart nie jest odbierana z paczkomatu. A nadana trybem innym już tak. To chore powinni odbierać wszystkie paczki. Co za różnica jaką paczkę odbierze kurier. To jak w filmie Miś( nie mamy pana płaszcza i co nam pan zriobi)
  • ~Katarzyna J / 2021-08-27 15:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka nie została odebrana na czas z paczkomatu i wróciła do oddziału.
    Niestety moim zdaniem możliwa jest sytuacja w której Inpost stworzył sobie, wspaniały powód do realizowania dodatkowych przesyłek, gdyż nie można jej już odebrać z oddziału. Ani odbiorca ani nadawca nie ma prawa odzyskać swojej własności, własność klienta jest przetrzymywana bez możliwości odbioru. Podczas 30-minutowej rozmowy z przedstawicielem Inpost wielokrotnie udzielił mi nieprawdziwych informacji z których po chwili się wycofywał, wprowadzał mnie w błąd i przepraszał albo tłumaczył słowem "nie wiem".
    Procedury mimo wielu miesięcy pandemii są zupełnie niedopracowane, i w mojej opinii mogą być zwyczajnie wygodne i intratne dla firmy przewozowej, zapewniając kolejne zlecenia i pozbywając się wizyt klientów w oddziałach. Nie można uzyskać informacji o terminie oddania paczki ani adresów zwrotu. Klient nie wie gdzie teraz trafi, ani kiedy to nastąpi. Kosmos
  • ~Katarzyna / 2021-08-27 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki nadane do wybranego przeze mnie paczkomatu zostały przekierowane do innego bez mojej wiedzy i zgody. Po zgłoszeniu sprawy na infolinię dostałam informację paczki zostaną przekierowane do paczkomatu docelowego lub bliższego. Po czym dwa kolejne telefony, które otrzymałam mówiły coś innego. W końcu Pani z lokalnego i postu powiedziała że moje paczki zostaną przekierowane, a po dwóch dniach dostaje sms że jeśli nie odbiorę to paczki wrócą do Nadawcy. Po kolejnych zgłoszeniach i telefonach Pani mi powiedziała że mogą przekierować mi przesyłki za dopłatą 15 zł od każdej przesyłki. Ludzie tam pracujący są niedoinformowani i niekompetentni, powinni popracować nad spójnością wypowiedzi
    ZaletyBrak
    WadyBrak spójności wypowiedzi,
    Bledne informacje,
    Wprowadzenie klientów w blad,
    Nie reagowanie na zgłoszenia,
    Brak kompetencji
  • ~Katarzyna / 2021-08-27 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma InPost to dla mnie dno. Dzwoniłam na infolinię, gdy był problem z dostawą przesyłek do wybranego punktu, udzielono mi informacji, po czym dzwonili do mnie z in post lokalnego i mówili zupełnie co innego. Ludzie tam pracujący są niedoinformowani, niekompetentni, każdy mówi co innego.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja,
    Brak dotrzymania słowa,
    Błędność odpowiedzi,
    Wprowadzanie klienta w błąd,
  • ~Małgorzata / 2021-08-27 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem biznesowym,mam podpisaną umowę abonamentową.W mojej opinii jest to firma dno pod każdym względem,gdyby na rynku pojawiła się inna firma paczkomatowa z miejsca podpisałabym umowę.Jako ich klient nie mogę dodzwonić się do nikogo poza infoliną na której nikt nic nie wie,nie ma telefonu dla klientów biznesowych,każą pisać na pocztę,gdzie slrzynka jest przeładowana,z reguły nie odpowiadają na postawione pytania,albo stosują technikę kopiuj/wklej schematy odpowiedzi i albo pasujesz do nich albo spadaj i radż sobie sam.W zakładce moje dane chciałam zmienić numer telefonu w żaden sposób nie można wykasować starego i wpisać nowy,za to nr konta jak najbardziej,moja 3 krotna interwencja i monity nic nie dały.Firma straszna zarówno od strony klienta biznesowego jak i zwykłego.Gorąco nie polecam,
    Zaletybrak zalet
  • ~Leszczyniak / 2021-08-26 23:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Po wielu próbach odebrania pieniędzy z przelewu przez stronę In Post byłem zmuszony odmówić klientowi sprzedaży przedmiotu.

    In Post jest dobry tylko i wyłącznie w dostarczaniu paczek metodą tradycyjną-to znaczy oddaj paczkę w ich punkcie, opłać, odbierz swoją paczkę od kuriera lub z paczkomatu.
    A przelewy najlepiej wykonywać bezpośrednio na konto, a nie przez ich „In Post order”.

    Nie polecam!
  • ~Mariusz / 2021-08-26 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od trzech dni leży na magazynie i nitk nie spieszy się jej doręczyć. Po interwencji na infolinii dowiedziałam się że, poinformowali o tej sytuacji magazyn nie pozostało mi nic innego jak czekać a nóż może ktoś ją weźmie.
    ZaletyXdddd
    WadyOjej, sporo
  • ~Łukasz / 2021-08-26 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka krąży od 25.08.2021r bo Pan kurier stwierdził , że adres nie istnieje , a każdego dnia przejeżdża tą drogą z paczkami do paczkomatu . Interwencja przez infolinię nic nie dała . Paczki z tej firmy docierają tylko do paczkomatów. Brak kontaktu telefonicznego jak to ma miejsce z kierierem DHL lub Poczty Polskiej. Po prostu dno .
  • ~Paweł / 2021-08-26 13:40
    Ocena: 3.33 / 5
    Spużnia się jeden dzień i nadal czekam i kujer nie odpowiada
    ZaletyPosługa fajna
    WadySpużnia się
  • ~Dominika / 2021-08-25 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam mieć dostarczoną przesyłkę w terminie od 24. 08 do 26.08 kurier 23.08 wysłał mi wiadomość "Tu kurier nieudana próba dostarczenia przesyłki" bez informacji jaka firma kurierska czy numeru przesyłki. Po kliku nieudanych próbach skontaktowania się z kurierem napisalam mu wiadomość że proszę o zostawienie w skrzynce lub pod drzwiami, a jeśli nie jest to możliwe to o informację gdzie znajduje się paczka. Oczywiście zero jakiego kolwiek odzewu. Na drugi dzień czyli 24.08 po raz kolejny podjęłam próbę kontaktu z kurierem ponieważ miała być ponowiona próbach dostarczenia przesyłki. Zero odzewu, skontaktowałam się z infolinią, na której obiecano mi pomóc w postaci zgłoszenia do kuriera o prośbę pilnego kontaktu ze mną dodatkowo zostql podany drugi numer kontaktowy aby kurier w razie braku kontaktu z jednym miał możliwość skontaktowania się z drugim. Ja uznałam że ponownie napisze wiadomość do kuriera i poproszę o pozostawienie przesyłki pod drzwiami. No, ale niestety okazało się że jechanie windą na 3 piętro i pozostawienie przesyłki pod drzwiami jest dla pracownika inpost zbyt trudne. Tego samego dnia po raz drugi skontaktowałam się z infolinią i po raz kolejny zostało wysłane zgłoszenie o pilny kontakt i informacja ze paczka ma zostać zostawiona pod drzwiami. Nadal zero kontaktu i oczywiście paczka niedostarczona. Po raz kolejny zadzwoniłam na infolinię i tym razem dowiedziałam się ze kurier może mieć mnie w du*ie, nie musi mi zostawiać paczki pod drzwiami i się ze mną kontaktować. Ze strony infolini żadnej pomocy jedynie czekanie i liczenie że wydarzy się cud i król paczek, szanowny Pan kurier łaskawie się że mna skontaktuje. Zero dbałości o klienta, pracownicy robią co im si podoba i to na co mają ochotę. Życzę powodzenia firmie bo z tak niekompetentnymi pracownikami długo nie wytrzyma. Na takie traktowanie klienta przydało by się wiele epitetów, ale nie będę zniżać się do tak niskiego poziomu jaki reprezentują pracownicy firmy inpost.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele aby wymieniać
  • ~Pietrus / 2021-08-25 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Podałem adres bloku, chochlik spowodował, że nie było nr mieszkania. To przerosło Inpost. Kurier nawet nie próbował się skontaktować, Przekazałem poprawne dane prze infolinię - zostały przekazane błędnie. Infolinia gładkimi formułkami po prostu mnie okłamała - zapewnili, że interwencja została uznana i że paczka zostanie dziś dostarczona. Widzę status - wraca do nadawcy. Nie ma używać agresywnego języka, więc kończę. Po co toto istnieje?
    WadyBardzo zła komunikacja, niekompetentna infolinia, wielopoziomowa weryfikacja oczywistych danych, kurier nie próbuje się kontaktować.
  • ~Patrick Slomian / 2021-08-25 14:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzwoni do mnie kurier z informacją, że nikogo na adresie nie ma, na co ja mu tłumaczę, że na stronie napisałem, ze w godzinach od 9-17 nikogo nie ma. Niestety brak umiejętności przyswajania jakiejkolwiek wiedzy skutkowało tym iż bylo to za wiele informacji dla biednego kuriera i chamsko sie do mnie odezwał. Prosta praca jak widać nie dla każdego, moze taka rada na przyszłość do kierownictwa, jeżeli ktoś nie potrafi złożyć zdania poprawnie i zawiązać butów to może nie powinien takiego stanowiska reprezentować.
    ZaletyKonunikaty sms
    WadyGlupi kierowca potrafi opinie calej firmie zepsuć.
  • ~Zawiedziony klient / 2021-08-25 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam dziś Otrzymać paczkę kurier nie dotarł żadnego połączenia z jego strony na dodatek w statusie napisał odmowa przyjęcia jakim cudem mogła być odmowa przyjęcia skoro kuriera na oczy nie widziałam.najgorsza firma kurierska jaka może być
  • ~Monika / 2021-08-25 12:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczoraj odebrałam paczkę z paczkomatu i doznałam szoku... Wyglądała jakbym ja wyciągnęła z kałuży. Cała przemoczona... Dobrze że towar z niej był odpowiednio zabezpieczony.. innym razem kurier upchnął tak paczkę że nie byłam w stanie sama jej wyciągnąć...
  • ~Przemek / 2021-08-25 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierownictwo w oddziale w Ciechanowie nie nadaje się do rządzenia.
    Pajace. Mistrzowie manipulacji.
    Płatności są tylko na czas ????( żart)
    ZaletyNie ma
    WadyDużo by pisać.
  • ~rozczarowany użytkownik / 2021-08-24 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy inpostu to debile, za głupi żeby przesyłkę z powodu pełnego paczkomatu zostawić w najbliższym sąsiednim punkcie. Wywożą ją kretyni w odległe o kilka kilometrów miejsce co czasami uniemożliwia odbiór.
    Miał być prezent i dzięki jakiemuś pajacowi, który w Poznaniu nie potrafił oszacować odległości misternie zaplanowana akcja wylądowała w czarnej .....
    Zaletynie stwierdziłem
    Wadyza dużo żeby wypisywać
  • ~iza / 2021-08-24 15:26
    Ocena: 4.00 / 5
    otwarte paczki (możliwe że rzucają paczkami) miałam tylko raz sytuacje ze moja paczka była otwarta ale tak to okej często wybieram inpost opcje do paczkomatu
    Zaletyspoko cena do pazkomatu dość szybka dostawa
    Wadyrzucają paczkami
  • ~Xxxxxxx / 2021-08-24 15:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Długi czas dostawy paczki jie raz są otwarte zamoknięte i zniszczone

Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981