Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dana / 2021-09-17 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!Oszuści jakich mało zrobiłam przelew 2x przez omyłkę i pisałam na reklamację że tak się stało wszystkie dokumenty dostarczyłam i odrzucili reklamację to są złodzieje!
  • ~Beata / 2021-09-17 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier 5x nie dostarczył przesyłek i zgłaszał że odmawiam przyjęcia ich,a ja nie wychodzę z domu bo jestem osobą niepełnosprawną ruchowo. Nikt przez 11dni nic nie zrobił. To jest barbarzyństwo.
    ZaletyBrak
    WadyKołtuństwo
  • ~Brak szacunku do takich ludzi / 2021-09-16 21:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzisiaj żonka dostała smsska o doręczeniu przesyłki pobraniowej... nie ma nie ma i nikt nie łaskaw zadzwonić. Skontaktowała się z kurierem i kurier z pretensja ze kolega dostarczy... nikogo nie widać jie słychać. Także jakich Wy macie pracowników...szkoda ze ja z nim nie rozmawiałem....gościu jak się jie wyrabiasz nie masz pojęcia znajdz inną pracę i nie denerwuj innych. Nie polecam !!!! Stanowczo. !!! Paczkomat oki ale pobraniowa zawsze jakiś problem... !!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie
  • ~Direk / 2021-09-16 20:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Przyszła mi dzisiaj paczka. Szklana lampka. Nie dosyć, że ktoś ją sobie otworzył to jeszcze była rozbita. Temu gościowi, który to zrobił życzę beznadziejnego dnia w pracy i żeby za każdym razem jak sam coś zamówi to dostawał łagodnie mówiąc zepsute. Nie szanujecie ani czyjejś pracy ani swojej i czyjejś rzeczy. Nie pozdrawiam
  • ~Roksana / 2021-09-16 16:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Rzucają paczkami, kartony są wgniecione porwane na szczęście zawartość się nie zepsuła
    ZaletyBrak
    WadyWSZYSTKIE JAKIE ISTNIEJĄ
  • ~Sylwia / 2021-09-16 15:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Ludzie zatrudnieni w Inposcie do 'rozwiazywania' problemów są mocno odklejeni od rzeczywistości
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Klaudia / 2021-09-16 10:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka miała dotrzeć we wtorek, dotarła po wielu interwencjach, skargach i reklamacji składanych na infolinię i do sklepu z którego zamawiany był sprzęt kilka dni później. Jak się okazało winy nie ponosił kurier - nikt nie przekazał mu ważnych informacji kontaktowych, mi również nie chcieli podać numeru. Towar dotarł cały, kurier rzetelny, firma kompletnie nieodpowiedzialna i niekompetentna.
    ZaletyRzetelny kurier
    WadyBrak informacji, brak chęci do rozwiązania problemu, obarczenie winą kuriera w przypadku całkowitej ignorancji problemu przez pracowników infolinii, konieczność interwencji zewnętrznej firmy mającej umowę z tym przewoźnikiem
  • ~Forumowic / 2021-09-16 09:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa kuriera to masakra przeklinają wyzywają klijentów którzy mają odebrać paczkę,1minutę nie chce mu się poczekać aż dojdzie się po odbiór a jak przesyłka jest opłacona to wrzucają przesyłkę za płot na posesje
    ZaletyWmiarę szybka dostawa
    WadyNiemiła obsługa chamy zero kultury
  • ~anguiiish / 2021-09-15 18:48
    Ocena: 4.33 / 5
    więc nie jestem zbyt zadowolony jedynie z tego iż czekam 40 minut na połącznie z kodem a szanowny support zrezygnował z komunikacji ze mną.
    Wadysupport
  • ~Wojtek TC / 2021-09-15 17:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Zero kontaktu ze strony kuriera, a po 2 próbach dostarczenia szybciutki powrót do nadawcy. Gdzie możliwość odbioru w regionalnych paczkowniach?! I nie tłumaczcie się pandemią. To zwykłe trzepanie kasy.
  • ~Marlena / 2021-09-15 16:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie kompetentne biuro obsługi oraz fachowcy od aplikacji ponieważ 5 dni rozwiązywali mój problem z odbiorem opłaconej paczki także dziękuję za szybką dostawę w 24h... lecz za to Pan kurier który jeździ po Sławie w woj.lubuskim bardzo przyjemny i miły .
    ZaletySuper kurier
  • ~Marzena / 2021-09-15 15:12
    Ocena: 4.67 / 5
    Dzień dobry chciałam wyrazić swoją opinię o pracownikach firmy InPost Włocławek.Ja mam bardzo dobre zdanie na temat kurierów tej firmy chodzi o kurierów obsługujących osiedle Zawiśle mieliśmy młodego Pana kuriera bardzo miły ambitny człowiek ale nie pracuje już w tej firmie lecz jestem bardzo miłe zaskoczona teraz mamy Panią jak dobrze pamiętam o imieniu Asia przesympatyczna bardzo miła i ambitna kobieta jestem bardzo zadowolona z dostaw moich paczek przez tę Panią oby więcej takich osób.
  • ~Diabolo / 2021-09-15 12:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Dwa tygodnie czekania na pieniądze za przesyłkę pobraniowa to zdecydowanie za długo, to nie te czasy gdy pieniądze dylizans woził
  • ~zła / 2021-09-15 10:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Przelało się. W wakacje została zgubiona przesyłka - zwrot. Gdybym nie sprawdziła, to żadnej informacji o zaistniałej sytuacji zapewne bym nie otrzymała. Koszt spory, właściwie podwojony, bo zwrot nie doszedł do Sprzedającego, musiałam ponownie zakupić, w sumie to ok. 250 złotych. Reklamację, po mojej interwencji przyjęto, otrzymałam informację, że mam 4 dni na dosłanie dokumentów potwierdzających zakup i płatność. Okres wakacji i braku możliwości dopełnienia tych formalności - przepadło!
    Drugie podejście, wysyłam dokumenty z dostarczeniem przez kuriera i co się dzieje? Przesyłka 36 godzin nie została odebrana, "0" informacji, po interwencji Pani mnie informuje, że jest adnotacja u niej w systemie, że kurier po 19 godzinach od nadania, chciał odebrać przesyłkę, ale nie mógł, więc krótko "awaria". Przez kolejne 17 godzin nic się nie dzieje, żadnej informacji do mnie i żadnego ruchu INPOSTU, aby przesyłkę dostarczyć w zadeklarowanym terminie. Dokumenty do firmy... wiadomo jak będzie to odebrane przez Kontrahenta. NIE POLECAM JAKO SPRAWDZONĄ FIRMĘ PRZESYŁKOWĄ. Rozrastają się i zaczyna się dziać to samo co zawsze - brak refleksji i olewanie.
  • ~Kiki / 2021-09-15 09:03
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa reklamacji praktycznie sprowadza się do udzielenia odpowiedzi o jej odrzuceniu. InPost obwarował się zapisami i regulaminem, który praktycznie czyni pozytywne rozpatrzenie reklamacji wydarzeniem niemożliwym. Jednym słowem należy przedłożyć dokumenty i zaświadczenia a gdy już to zrobimy to musimy dołączyć zeznania świadków i najlepiej złożone w kancelarii prawnej pod przysięgą. Należy być ostrożnym z wartościowymi przesyłkami, ponieważ gdy coś wydarzy się to jesteśmy zresetowani przez specjalistów obsługi reklamacyjnej. Może o to właśnie chodzi.
    Zaletysprawne i szybka obsługa wysyłek, dogodne formy dostaw, przyjazna i sprawna obsługa informacyjna wysyłek i odbioru, solidna praca kurierów.
    Wadyw przypadku reklamacji zostajemy odrzuceni z problemem
  • ~Ewa / 2021-09-15 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie. Zgubili paczke i teraz zrzekają się odpowiedzialności. 30dni czas trwania reklamacji. Nikt nie potrafi powiedzieć co stało się z paczka-zero informacji.Żenada!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Pawełek32 / 2021-09-15 06:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Zdecydowanie polecam. Często korzystam z ich usług i nigdy się nie zawiodłem. Paczki dostarczone w jeden dzień.
    WadyBrak
  • ~Nicka / 2021-09-14 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Inpost to jest jakieś nieporozumienie. Dzisiaj właśnie odebrałam kolejna paczkę która jest uszkodzona przez to jak obchodzono się z nią w transporcie. Mimo iż paczka miała oznakowanie "uwaga szkło" kurier nic sobie z tego nie zrobił a w konsekwencji coś co miało być na prezent zostało doszczętnie zbite. Paczka została umieszczona na siłę, miałam problem żeby ją w ogóle wydostać z paczkomatu. To był mój ostatni wybór tej firmy. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i na pewno nikomu ich nie polecę. Niestety firma Inpost ma wszędzie zablokowane wystawianie opinii widać boją się że byłoby zbyt dużo negatywnych opinii.
  • ~Agnieszka / 2021-09-14 14:23
    Ocena: 3.67 / 5
    Chcialam tylko napisać ze mam same niemile doświadczenia z kurierami inpost. Starszy pan nie dzwoni nawet na dzwonku i już twierdzi że nikogo nie ma w domu po czym „niby” dzwoni na numer i mówi ze odsyła przesyłkę bo nie będzie czekać wieczność na zewnątrz. Jeszcze ma czelność prosić o 2 zł na piwo bo sie zdenerwował. Drugi pan dostał omyłkowo 220 zł za przesyłkę która kosztowała 120 zł. Nie upomniał się, że jest za dużo i prawie odjechał zadowolony, dobrze ze sama sie domyśliłam i wróciłam po 100 zł. Na dodatek wypierał się, że wcale tak nie było! NIE POLECAM
  • ~K / 2021-09-13 18:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Fatalne doświadczenie z obsługą klienta. Po zgłoszeniu zagubionej przesyłki ani razu nie odezwali się do mnie sami z siebie, chociaż w rozmowach telefonicznych czy w mailach często pojawiało się hasło "jak już została pani poinformowana...". NIE, nie zostałam poinformowana o niczym.

    Ja rozumiem że różne sytuacje się zdarzają, ale czuję się kompletnie zbywana i jedynie dopytując się otrzymywałam informację że rzeczywiście, szanse na to że paczka się odnajdzie są małe. Nie mam żadnego dowodu na to, że jakiekolwiek działania zostały w tym kierunku podjęte.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12549
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981