WadyFatalna jakość usług
strona 245 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- nastepna »
-
~Mateusz / 2021-11-05 10:17Ocena: 2.00 / 5
Paczka przyjechała jak psu z du*y wyciągnięta, dziura w kartonie, etykieta przerwana w połowie - tak jakby ktoś próbował ją otworzyć. Dzwonisz do dz**ek na infolinie, żeby się tłumaczyły za kolegów co odj***li z paczką to jeszcze mądrują wielce p*zdy bez szkoły. Pozostało pojechać sz**cie przez telefon i życzyć raka -
-
~Justyna / 2021-11-05 10:05Ocena: 1.00 / 5
W ciągu miesiąca dwukrotne problemy z doręczeniem paczek. Infolinia zupełnie niepomocna. Porażka na całej linii. -
~ben / 2021-11-05 06:36Ocena: 1.00 / 5
W ciągu jednego miesiąca dwie paczki uszkodzone, reklamacja odrzucona. Banda oszustów -
~Damian / 2021-11-04 20:35Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam dosłownie przed chwilą dzwoniłem do obsługi klienta mają za nic kurier dWonil A go nie było paczka wróciła do nadawcy a pani z obsługi powiedziała że nie może cofnąć paczki pozdrawiam tych nie kompetentnych ludi ZaletyŻadnychWadyNajgorsze przesyłki -
~asfgj / 2021-11-04 20:34Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie zdążył doręczyć paczki, więc przekazał ją jakiemuś 85-letniemu znajomemu, ukraińcowi, który ledow co mówi po polsku. Pan Ukrainiec Dzwoni o godz 19 żeby zejść na dół po paczkę, bo on niestety nie da rady wejść na 5. piętro i mam mu przekazać pieniądze (pobranie). Niestety potwierdzenia odebrania paczki nie posiada. Ale za to posiada dane osobowe, dokładny adres, numer telefonu etc. Porażka. -
~dar. / 2021-11-04 19:50Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy. Termin doręczenia ustalony telefonicznie - przesyłki nie doręczono. Podany nr tel. do kuriera - telefonowałem kilkukrotnie i za każdym razem zgłasza się poczta głosowa. Kontaktowałem się i reklamacją - obiecano kontakt i pomoc. Nikt się nie skontaktował, zero pomocy. Firma nieprofesjonalna, nie można tak funkcjonować w obecnych czasach. ZaletyZeroWadySame wady -
~H / 2021-11-04 16:29Ocena: 1.00 / 5
Jestem strasznie zawiedziony. Przesyłka powinna dotrzeć wczoraj o 15.30.
Kurier przyjechał wcześniej po czym zaznaczyl że nikogo nie zastał w domu.
Po kontakcie tel. stwierdził że dostarczył paczkę do punktu którego adresu nie może podać. A na drodze przesyłki zaznaczył że podjął druga próbę doręczenia i ponownie nikogo nie zastał pomimo tego że o tej porze wszyscy domownicy byli w domu. Pani na infolini bardzo niemiła jakby za karę odbierała tel. Gdyby to ode mnie zależało nigdy nie skorzystałbym z usług inpost.ZaletyBrakWadyNiekompetentni, niemili pracownicy,
Nieuczciwi,zawsze w innych godzinach niż podają. -
~koko / 2021-11-04 10:19Ocena: 3.33 / 5
Do tej pory byłem bardzo zadowolony,jednak przez literówke w MAILU pani na infolinii powidziała mi,że nie da się skorzystać ze zwrotu wpłaconych środków i trzeba nadać nową paczkę,także uważnie czytajcie co wpisujecie,bo wg inpostu nie wolno popełnić błędu -
-
~Kg / 2021-11-04 09:51Ocena: 2.00 / 5
Jestem bardzo zawiedziona usługami InPost . Już jakiś czas korzystam z usług i ostatnio pojawił się problem , mój paczkomaty był zajęty i paczka oczekiwała w paczkomacie tymczasowym jednocześnie zostałam poinformowana kiedy paczka znajdzie się we właściwym paczkomacie.Termin mi odpowiadał ,ale niestety paczki nie było! W paczkomacie tymczasowy tez nie. Zadzwoniłam ale niestety mój problem nie został rozwiązany .paczka dotarła po czasie na który była mi potrzebna. Dodatkowo kilka dni temu pomyliłam się i włożyłam zła zawartość do paczkomatu,niezwłocznie podjęłam odpowiednie kroki. Niestety do dzisiejszego dnia nikt nie zareagował i paczka dotarła tam gdzie nie powinna. -
~Inpost / 2021-11-04 09:48Ocena: 1.00 / 5
Dni i jeszcze raz dno!!! Kurier miał dwie paczki dla mnie jedna przywiózł po jakimś czasie dzwonię do tego kuriera i pytam gdzie druga paczka za ile będzie ,a on odpowiedział że nie zauważył drugiej paczki i nie przywiezie mi jej bo skończył pracę. Zadzwoniłam złożyć skargę złożona skarga poszła do biura InPost , na drugi dzień przyjeżdża ten sam kurier i śmieje mi się w twarz że całe biuro się że mnie śmiało że złożyłam skargę ... Debile pracują tam i tyle żadnych zasad -
~Mon / 2021-11-04 09:00Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. zdezcydowanie nie polecam. Nie otrzymałam sms o dostarczeniu paczki do paczkomatu, tylko email, że minoł czas odbioru. Mimo licznych telefonów i rozmów z konsultanetm nie chciano mi wydac paczki, mimo iż znajdowała się ona w miejscu mojego zamieszkania. Totalny brak profesjonalizmu. Zdecydownaie nie polecam!!!! Zaletybrak -
~Wiesia / 2021-11-04 08:40Ocena: 1.00 / 5
Dramat !!!kurier podaję w systemie że byla 2 krotna próba doręczenia, niestety jest to nieprawda , przesyłka wraca do nadawcy ???????????? Zalety0 zaletWadyNaciąganie klienta na koszta -
~Joanna / 2021-11-03 20:23Ocena: 1.00 / 5
Jeśli mogła bym dać zero to było by zero dno. Od wczoraj czekam na paczkę dzwonię na infolinię tam zapewnienia ze paczka będzie i co zwrot do nadawcy fikcyjne dwie próby doręczenia. -
~Laila / 2021-11-03 19:16Ocena: 1.00 / 5
Cały dzień w domu, a wiadomość od kuriera "ponowne dostarczenie jutro". Kuriera nie było zadzwoniłam do biura obsługi niby zgłoszone, ale zero reakcji. Wcześniejsze dwie paczki. Jedna - kurier zgubił drogę, a drugiemu się nie chciało. Całkowite olanie klienta. WadyNie dostarczenie paczki. -
~Leszek / 2021-11-03 17:35Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kurierzy dno . Przesyłki docierają z opóźnieniem!1 ZaletyZadnychWadyWszystkie -
~Natalia / 2021-11-03 15:17Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, kurierzy nie przyjeżdżają na czas i nie można sie z nimi w ogóle dogadać. -
-
~Mateusz / 2021-11-03 10:06Ocena: 1.00 / 5
Paczka z zawartością wartą 9000 zł doszła uszkodzona. Proces reklamacyjny to horror trwający 3 miesiące po którym i tak w 99% odmawiają. Teraz kieruję sprawę do UOKIK, ostatecznie sprawa trafi do sądu. -
~Ryszard / 2021-11-03 08:41Ocena: 4.00 / 5
Zalecam dodanie do ikony aplikacji kółka na rogu informującego o gotowości odbioru przesył, ewentualnie ilości przesyłek gotowych do odbioru. -
~amor_2004 / 2021-11-03 00:16Ocena: 3.67 / 5
w przypadku zlecenia odbioru przesyłek z domu, zero reakcji. Infolinia tylko podaje nr rzekomego kuriere, który nie odbiera telefonu, skarga ze strony internetowej również zero pomocy. Kiedyś w okolicach swięt BN nikt nie odebrał przesyłek przez 3 dni, ponad 15 paczek trzebabyło przeetykietować, większość była w Smart, nigdy nie otrzymałam zwrotu wszystkich środków, pracy i nerwów mnie to kosztowało masę, tak więc nie polecam jak mieszkacie na wsi. Zaletyzwroty z allegro docieraja bez problemuWadyzwroty sa podrzucane pod drzwi bez pytania -
~Magdalena / 2021-11-02 22:03Ocena: 1.00 / 5
Porażka .Paczka opłacona z góry ,kurier bez powiadomienia zostawił paczkę na podwórku,po otrzymaniu eimala,że paczka została doręczona został od razu wykonany telefon z reklamacja ponieważ paczki nie było!Reklamacja odrzucona ponieważ ktoś się za mnie podpisał !Nigdy więcej inpost
strona 245 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- nastepna »
