Kurier nawet nie potrafi znaleźć adresu a gdy znajdzie dzwoni i mówi że czeka przed blokiem z paczką i nie wejdzie po schodach i wpisuje odmowa przyjęcia i naciąga na kolejne koszta związane z zwrotem i ponownemu wysłaniu firma InPost zero pomocy tragedia NIE POLECAM !!!!!
ZaletyZadnych
WadyUpośledzeni kurierzy
~Asiulka221 / 2021-10-12 19:01
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo często korzystam z usług InPost, kiedys aplikacja działała rewelacyjnie. Teraz prawie przy każdej przesyłce jest problem. Zwykle kończy się nerwami i wydzwanianiem do dz. obsługi klienta lub rozmowy z chatbotem. Statusy przesyłek stoją w miejscu, zdalne otwieranie od jakiegoś czasu"ups wystąpił błąd", przesyłka dawno w paczkomacie a nie widnieje w aplikacji, w mailu informacja że dla bezpieczeństwa podają kod odbioru tylko w apce,cyrk. Wygląda na to, że padliście ofiarą własnego sukcesu????
~Agnieszka / 2021-10-12 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem złpdzieje, do tej pory nie odzyskała pieniędzy
ZaletyŻadnych
WadyOszuści
~Edyta / 2021-10-12 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jaka może być już nie pierwszy raz się zawiodłam .Nie polecam zdecydowanie.
~ziutek / 2021-10-12 15:40
Ocena: 3.00 / 5
Ostatnio kiedy zamówiłem paczkę za pobraniem kurier nie umiał chyba klikać w dzwonek, a przecież dzwonek działa, po czym nie chciał wrócić na 5 minut i donieść paczkę
ZaletyNIC
WadyKurier nie umie klikać w dzwonek
~Angelika / 2021-10-12 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii nie potrafią udzielić konkretnej informacji, paczka od 2 tygodni wisi pod statusem "wysłana z oddziału", ponieść kosztów paczki i dostawy tez nie chcą. Nie miałam nigdy problemów z InPostem aż do tej sytuacji i myślałam, że wszystko pójdzie sprawnie, załatwione będzie raz dwa, ale oczywiście się myliłam, nigdy więcej nie zamówię paczki za pobraniem - strata pieniędzy, których nikt nie chce oddać.
ZaletyBRAK
WadyObsługa na infolinii
Zero poczucia winy
Nikt nie wie o co chodzi
Niejasność
~ccmmnnw / 2021-10-12 13:07
Ocena: 1.00 / 5
współpraca z tą firmą to jedno wielkie nie porozumienie nie polecam
Zaletybrak
~Andrzej / 2021-10-12 11:55
Ocena: 3.33 / 5
Firma schodzi na psy. Jakiś miesiąc temu oczekiwałem na 5 przesyłek. Cztery odebrałem a przy piątej cały czas informacja "w doręczeniu". Dnia następnego dzwoni do mnie pani (z mojego miasta) informując mnie, że spodziewała się dwóch paczek, a jej mąż przyniósł z paczkomatu 3. Zadzwoniła pod numer widniejący na trzeciej paczce i w ten sposób odzyskałem przesyłkę. Co ciekawe, za dwa dni przy tejże przesyłce, w aplikacji, pojawił się komunikat "Gotowa do odbioru". Z ciekawo0ści poszedłem "odebrać". Oczywiście skrytka była pusta.
Teraz pewnie pojawi się problem z następną. Jedna z nadanych wczoraj przesyłek utknęła w sortowni. Pozostałe są do odbioru, a przy tej status się nie zmienia.
Zaczyna się to robić gówniana firma.
~Wiktoria / 2021-10-12 09:36
Ocena: 2.67 / 5
Kiedy chce wysłać kubek, czy coś na czym mi bardzo zależy, zamawiam DHL. Zawsze starannie podchodzą do sprawy. Nigdy przenigdy nie zniszczyli mi przesyłki.
Natomiast, kilka razy z winy InPost przesyłki do mnie dotarły zniszczone i zmasakrowane, dodatkowo InPost odrzucił moje reklamacje, niby produkt był źle zapakowany, chociaż to była nie prawda i tak nie uważam...
ZaletyIstnienie paczkomatu
WadyReklamacja, stracony czas i nerwy.
~Mimi / 2021-10-11 14:10
Ocena: 1.00 / 5
InPost nie polecam! Kurier kłamie, że próbował dostarczyć paczkę. A ja przez cały dzień byłam w domu i się nie pojawił. Wymyślił bajeczkę o błędnym adresie. Nie zadzwonił, nie dostałam też żadnej wiadomości, że doszło do nieudanej próby doręczenia przesyłki. Po południu zostałam przez infolinię przekierowana do kuriera, który ściemniał, że ma moją przesyłkę, ale dostał ją od poprzedniego kuriera, który próbował ją dostarczyć, ale mnie nie było w domu. Pan kurier najwyraźniej miał ochotę wcześniej urwać się w piątek z pracy. Kontakt z infolinią polega na tym, że każda z 9! osób mówi coś innego. Złożyłam interwencję w piątek i dowiedziałam się, że InPost ma 24h na weryfikację. W sobotę dowiedziałam się, że weekend się nie liczy. Od kolejnej osoby z infolinii dowiedziałam się, że interweniują PO 24h. Ponieważ nic się nie zadziało w poniedziałek złożyłam kolejną interwencję i zaczęli liczyć 24h od mojej poniedziałkowej interwencji, nie piątkowej. Ha ha! Słowo WERYFIKACJA na infolinii słyszałam 500 razy. Kto kogo weryfikuje?? Za każdym razem słyszałam co innego. A wystarczyło, żeby kurier, który nie dostarczył paczki w piątek, dostał ją ponownie z magazynu w poniedziałek rano i ją przywiózł do adresata. Teraz nikt nie wie, gdzie jest moja paczka! Pozytywne komentarze, które znajduję w internecie ewidentnie pisane na zamówienie. InPost zero profesjonalizmu!
ZaletyZero
Wadykurier kłamie, że nikogo nie było w domu
każda osoba na infolinii przekazuje inne informacje
nikomu nie zależy, żeby szybko rozwiązać problem, zbywają człowieka
~Joanna / 2021-10-11 11:17
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam. Przesylka nadana 3.10.21. Piątego zagineła, szóstego okazało się, że trafiła kogoś innego w całkiem innej miejscowości (a była to przesyłka paczkomatowa). Po wielu moich telefonach dowiedziałam się, że siódmego zostanie odebrana od złego odbiorcy i dostarczona do mojego paczkomatu 11-tego. Dziś czekałam cierpliwie na informacje o odbiorze przesylki, w koncu zadzwonilam i co sie okazalo? Że kurier mial dzis duzo paczek i mojej nie zabral.... Ja rozumiem, ze przesylka moze sie zagubic ale tego jakim cudem trafila do paczkomatu w innej miejscowosci i w dodatku zostala tam odebrana, to tego pojac nie moge. Najgorszy jest jednak lekcewazacy stosunek do klienta, bo skoro paczka jest juz o tyle opozniona i w dodatku otworzona przez inna osobe, to w interesie firmy powinno byc aby dotarla jak najszybciej do wlasciwego adresata.
~Gosia / 2021-10-11 11:10
Ocena: 1.33 / 5
Przez ignorancję kuriera nie podpisałam umowy o konto z bankiem. Dałam kurierowi 2 dodatkowe terminy dostawy ,a ten się obraża. Reklamacja złożona, ale ja z usług kuriera InPost już nie skorzystam
Wadyjakoś obsługi, kurier ignorant
~Justyna / 2021-10-11 10:03
Ocena: 1.00 / 5
Brak mi słów... podobnie jak poniżej. Kurier nie dostarczył przesyłki a w statusie widnieje jako dostarczona. Wyjaśnianie trwa już 6 dni. Oddział Bydgoszcz twierdzi, że dzwoni do odbiorcy a on nie odbiera (oczywiście nie było żadnego telefonu).
Jestem bardzo zawiedziona!
Zaletybrak
Wadyobsługa, dlaczego nie można ustalić co kurier zrobił z paczką...!!
~Art / 2021-10-11 09:36
Ocena: 1.33 / 5
Opryskliwość, chamstwo kurierów brak kompetencji to chyba standard w InPost. Do tego doliczaja bezpodstawnie za wysyłkę po czasie. Nigdy nie odbierają przesyłek na czas opóźnienia sięgały do 3 dni. Jednym słowem co tanio to drogo. Nie polecam!!!
ZaletyTanio
WadyObsługa, reklamacja, jakość usług, czas odbioru przesylki
~Beza / 2021-10-11 08:29
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja. Kurier nie dostarczył przesyłki a status widnieje jako dostarczona. Wyjaśnianie sytuacji trwa już 4 dzień. Dla mnie to zwykle złodziejstwo i tyle w temacie.
ZaletyBrak
WadyZero pomocy ze strony firmy. Na wszystko tylko jedno - proszę czekać. Czy to tak trudno ustalić kto dostarczał przesyłkę i co z nią zrobił.
~sc71 / 2021-10-10 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Niestety jestem obecnie klientem firmy Impost i nie mogę odebrać swojej przesyłki ze względu , że moją paczkę przywozi pan który nie jest zatrudniony w Impost ale jest kolegą pana kuriera , który przekazuje mu paczki , bo kurier się nie wyrabia , dlatego pan po skończonej swojej pracy rozwozi za kuriera paczki.Nie ma możliwości zapłacenia kartą tylko gotówka.Swoje uwagi i skargę zgłaszam na infolinii od 3.10.2021 , zapewniają mnie że sprawa będzie wyjaśniana i na pewno w dniu następnym będzie dostarczona przesyłka kuriera i nie będę musiała płacić gotówką .Niestety tak się nie stało w dni kolejne przyjechał ten sam kolega kuriera ,od którego usłyszałam "gotówka albo spadam" więc moje uwagi na infolinii nie przyniosły żadnego skutku .Dla mnie nie zrozumiała sytuacja, moje dane osobowe są przekazywane osobie która nie jest zatrudniona w Impost.
~nick / 2021-10-09 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Dlugo jeszcze tej firmie zajmie dotarcie do europejskiego poziomu. Szkoda w ogole komentowac sposobu dzialania i stylu komunikacji z klientem. Dno :)
~Tomii / 2021-10-09 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia dostawa na sobotę o 7.15 dana do realizacji a o 16.30 jeszcze jej w pacxkomacie nie ma...tragedia
ZaletyBrsk
WadyZa duzo
~Grzegorz / 2021-10-08 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Czekałem na paczkę, nie było mnie w domu. Kurier nie dzwonił i nie pytał o adres. Mimo, że sąsiad może odebrać. Po dwóch dniach, sprawdzając samodzielnie, musiałem JA to zrobić, okazuje się, że przesyłka wraca do nadawcy. Dzwonię, mówię, do pani, że punkt odbioru paczek (paczkopunkt) mam pod firmą i mogę odebrać. Nie bo już wróciła od nadawcy i mam dzwonić do nich. Oni mają problemy umysłowe i to ostre.
~Andrzej / 2021-10-08 17:58
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam, w przypadku reklamacji strata 70 zł ze względu na brak możliwości śledzenia przesyłki przez brak Internetu w telefonie. Nie polecam