Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8013 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maniek / 2023-12-12 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka idzie już dwa tygodnie. Ciągle status, że odebrana od nadawcy. Już trzy razy dzwonili z pytaniem, czy odebrałem paczkę. I tak dwa tygodnie szukali paczki i teraz jeszcze 30 dni mają na rozpatrzenie reklamacji. A czego mogę się spodziewać to nie wiem. Dno. Żadne przepraszamy, raczej chyba podejrzenie że to moja wina.
    ZaletyBrak
    WadyGdyby paczka miała nogi to do tej pory doszła by pieszo. Łaskę robią żeby w cywilizowany sposób rozwiązać sprawę zagubienia paczki.
  • ~Zrobiona_W_Balona / 2023-12-12 11:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Na paczkę czekam już prawie tydzień... Adres dostawy podałam do pracy (aby być na miejscu i móc odebrać), bo kurier miał przyjechać do godziny 17:00. Kiedy mijały kolejne dni i nikt się nie pojawiał, zadzwoniłam i zapytałam co z moją paczką. Kurier poinformował mnie, że przyjedzie o... 21.. Odpowiedziałam, że aż tak długo w biurze to ja nie planuję siedzieć i usiłowałam umówić się na następny dzień (poinformowałam do której godziny będę). Niestety kurier uznał, że to dla niego zbyt "ciężka" praca... i oddał moją paczkę do oddziału (w domyśle "może ktoś inny się tym zajmie"). Tak więc czekam już kolejny dzień, a paczka sobie leży to w jednym oddziale, to w drugim... Po tym doświadczeniu firmę InPost zamierzam omijać szerokim łukiem. Poziom obsługi na poziomie co do którego nie ma skali, bo tak niski...
    ZaletyZero
    WadyUsługi kurierskie tej firmy to jedna wielka pomyłka
  • ~Anna / 2023-12-11 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to jest najgorsza firma dostarczająca ,o zmianach terminu dostarczenia nie informują ,operatorzy w obsłudze klienta nic nie wiedzą ,dział reklamacji ni dzaiala,czekam na paczkę już 5 dni i powiedzieli że muszę czekać jeszcze trzy dni.Masakra..
  • ~unhappy_customer / 2023-12-11 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Fajnie jak się uda bez problemów przesłać paczkę, ale jeśli jest już jakiś problem to załatwienie czzegoś jest po prostu niemożliwe. Nikt nic nie wie i zasłania się "systemem", któego ty nie widzisz więc tak na prawdę mogą ci wcisnąć wszystko. Infolinia to jakaś pomyłka, nie chcą pomóc, tylko odbijają piłeczkę, i albo się nie da, albo wmawiają ci rzeczy, któe nie mają miejsca. Najgorsza jest ta bezsilność maluczkiego klienta webec nadętego korpo - molocha, który ma na ciebie wywalone.
    Wadyobsługa klienta poniżej krytyki
  • ~J.m / 2023-12-11 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic jest Zero cygany nie bylo go a napisal ze nikogo w domu nie bylo jak mozna Tak za to sie placi lenie nabijane nie ma okreslenia to jest firma ???????????????? chodzi o wisle 43-460 dnia 8 .12 godzina 11.30
  • ~Efka / 2023-12-11 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Inpost to jakaś pomyłka. Kolejny raz mam problem z paczką,która została odesłana z uwagi na moją podobno nieobecność w domu. Kurierzy nie dzwonią bo podobno nie mają obowiązku. Firma,której zadaniem jest dostarczanie przesyłek tego nie robi. Rozmowa z pracownikiem działu reklamacji też nic nie daje. Pracownik nie przedstawił się i zakończył rozmowę rozłączając się. Nie polecam tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Góralka / 2023-12-11 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszej firmy kurierskiej na polskim rynku nie ma. Dziwi mnie. że jeszcze istnieje. Przesyłki nie są dostarczane do odbiorców, kurierzy nie odbierają telefonów - co nie zdarzyło mi się u ich konkurentów, przesyłają głupie sms z informacją, że nikogo pod wskazanym adresem nie zastali (na paczce mi bardzo zależało i czekałam z wzrokiem wlepionym w kamery). Dwa dni tak się zabawiali, w biurze bardzo miła obsługa, informacje od czapy i jakby zupełnie im na nikim nie zależało. Nie polecam nikomu, ja już z ich usług korzystać nie zamierzam!
    Zaletypewnie są, ale ukryte
    Wadyw mojej ocenie - same wady
  • ~Ika / 2023-12-11 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podjeżdża pod dom i odjeżdża, nie zostawia paczki, nie odbiera telefonu , macie najgorszych pracowników!!!!!
  • ~Polak / 2023-12-10 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam gdzieś InPost lepiej wybierajcie innych dostawców aby się nie denerwować czy otrzymacie paczkę bo ja nie otrzymałem przez firmę nygus dobrze że nadawca zwrócił mi koszty. Drogi właścicielu InPost weź się za swoich pracowników bo ludzie z was zrezygnują bo to co robicie czytając komentarze to masakra.
    ZaletyPo co komuś paczka lepiej jej nie dostarczyć.
    WadyBrak odpowiedzialności pracowników InPost którzy nie dostarczają paczek.
  • ~Kuba / 2023-12-10 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiając upominek na Mikołaja 05.12 o godzinie 9.28 dostałem informację o tym że mam już do odebrania paczkę i jest umieszczona w paczkomacie, następnie po 10 minutach tj. o godzinie 9.38 dostałem informację że czas odbioru paczki upłynął. Zadzwoniłem na infolinię szanownego inpostu i po rozmowie z panią ze wschodnim akcentem totalnie nie zainteresowaną rozwiązaniem ich ewidentnej pomyłki zaczęła zwalać winę na nic nie winnego nadawcę byle nie przyznać się że ich kurier popełnił błąd. Klasyka spychologii. Kolejno po kilku godzinach gdy kolejna Pani tym razem Polka zrozumiała pomyłkę powiedziała że rozumie tą sytuację i że to wyjaśnią i będę mógł odebrać przesyłkę w tym samym dniu. Jednak było to kolejne kłamstwo.
    WadyNiekompetencja, spychologia
  • ~Marcin / 2023-12-09 19:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma inpost miała dostarczyć do paczkomatu 2 towary. niestety paczkomat pełny i te dwie paczki które były tego samego dnia dostarczono do magazynowania w dwóch różnych paczkomatach tymczasowych. niby info ze za dzień trafia do pierwotnego paczkomatu ... mija 3 dzień i dalej tam tkwią w tymczasowych magazynach. ostatni raz brałem ta usługę
    Zaletynigdy wiecej
    Wadybrak możliwości reklamacji, telefony kontaktowe nie działają, a są dwa podane.
  • ~Anna / 2023-12-09 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej miejscowości tj. Frysztak i okolice, kurier firmy InPost o nr tel. 797031914 nie dostarczył paczki z powodu śniegu. To skandal! Czas Waszego prosperity na rynku Polskim wkrótce się skończy. Jest takie przysłowie: " Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie". Jest kolejne: "Jaki pan, taki kram". Zarówno szefostwo, pracownicy biura, jak też kurierzy to ludzie, którzy chcieliby abyśmy płacili za dostawę i dostarczali sobie sami.
    Jesteście najgorszą firmą na rynku, a z wieloma miałam do czynienia.
    W Skandynawii kurierzy zapylają na małych saneczkach ciągnąc do góry paczkę od zaparkowanego na dole samochodu. Zawsze są mili, uśmiechnięci i miło witają klienta. Nie stać Was na to. Nigdy.
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury kurierów, nieterminowe dostawy, brak dostaw, brak nadzoru ze strony szefów, pracownicy BOK nie potrafiący czytać ze zrozumieniem etc.
  • ~Anna / 2023-12-09 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadal brak mojej przesyłki. Dostawa miała być w piątek 8-go grudnia, później w sobotę, a niedawno otrzymałam info, że ma być w poniedziałek. Kto ma tyle czasu? Kurierzy totalnie olewają klientów za przyzwoleniem szefostwa.
    Biuro Obsługi Klienta opowiada bzdury, zero profesjonalizmu i wiedzy. Nie czytają ze zrozumieniem co do nich piszeszecie. Kurier nie doręcza paczki w piątek tłumacząc się śniegiem.Zenada.
    Mam nadzieje, że niedługo znikniecie z rynku. Właśnie straciliście klienta, albo wielu innych moich znajomych. Pozdro dla BOK i szefostwa. Plajta to dobra nazwa dla Was.
    ZaletyŻadnych
    WadyLenistwo kurierów, brak profesjonalizmu pracowników biurowych, zero kultury, a przede wszystkim ignorowanie klienta przez szefostwo InPost
  • ~Boryss / 2023-12-09 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczki nadane 04.12 do 09.12 nie dotarły do paczkomatów w Rawie Mazowieckiej.
    WadyTermin dostawy
  • ~Bożena / 2023-12-09 11:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem że Śląska i w moim rejonie to najlepsza firma kurierska, szybkie dostawy, mili kurierzy i nawet w soboty dostarczają przesyłki. Nie to co TNT i pocztex co przez tydzień nie potrafią dostarczyć przesyłki. Polecam InPost
  • ~Anna / 2023-12-09 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo planowanej dostawy na 8 grudnia kurier nie przyjeżdża. W rozmowie telefonicznej informuje mnie, że był śnieg. Może następnym razem będzie deszcz, mróz, błoto lub zbyt mocne słońce.
    Firma w żaden sposób nie wyciąga konsekwencji służbowych z takich zabaw i proceder trwa nadal.
    Nagminną praktyką kurierów firmy InPost jest wpisywanie w formularzu, że nie zastano klienta w domu albo przesuwanie terminu dostawy na dzień następny bez uzgodnienia. Ma to najczęściej miejsce z piątku na sobotę. A nuż uda się, że dostarczy kolega,a ja nie będę musiał wysiadać z samochodu. Tak, tak to typowe dla młodych osób pracujących w tej firmie. Czy podczas chodzenia po wypłatę też nogi bolą, nie sądzę.
    Rezygnuję z usług powyższej firmy z uwagi na liczne, nieprzyjemne z nimi związane sytuacje. Jeśli chcemy mieć udany dzień zamówmy zakupy przy pomocy konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyLenistwo kurierów, nieterminowość dostaw,niesolidność, brak kultury
  • ~roki / 2023-12-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart, przyszedł sms z terminem dostawy nic człowiek czeka, kurier nie odbiera telefonu, później odrzuca połączenie. Gdy zadzwonisz na infolinię twierdzą że kurier ma czas do 17.00. Kpina tłumaczysz że masz otwarty sklep w danych godzinach ich to nie interesuje nie odbierzesz paczki po wystawieniu elektronicznego awizo paczka zostaje cofnięta do nadawcy......
  • ~victorgr4nt / 2023-12-08 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    1,5 dnia na odbior to jakis zart. Po zainstalowaniu ich gownianej apki nie przychodza juz zadne inne powiadomienia
  • ~Anna / 2023-12-08 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z CCC. Infolinia informuje,że przesyłka będzie w ciągu 2 dni roboczych i tak od trzech dni

    ZaletyWszystkie inne paczki były dostarczone na 5
  • ~Bogumił / 2023-12-08 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy In Post mają ciekawą praktykę.
    Wpisują, że w danym dniu nie zastali odbiorcy w domu. A ty odbiorco sobie czekaj. bo on tylko po wypłatę chodzi.
    Lub powie, że nie przyjedzie bo śnieg jest.
    Tak jest we Frysztaku.
    Powiedział, że był na Gliniku ale nie dostarczył bo śnieg jest. Nie powinni pracować zimą. Odradzam usługi firmy In Post. To nagminne działanie. Nie wiem jakie pastwo mają doświadczenia z tą firmą.

    Dwóch innych dostawców dało wcześniej radę z innych firm kurierskich.
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie klienta przez kuriera
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976