strona 239 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2021-10-26 21:04
Rzucanie paczkami, bez możliwości odbioru o porze innej niż losowo wypadnie kurierowi, dramat! -
-
~Beata / 2021-10-26 17:25
Niestety moja paczka nie dotarła. Po kontakcie z infolinią brak jakiejkolwiek zwrotnej informacji co się stało i gdzie jest przesyłka. Mimo ponagleń i złożonych reklamacji przesyłki nadal nie ma, informacji od inpostu również nie ma. ZaletyBrakWadyBrak informacji, ginące przesyłki -
~Ania / 2021-10-26 13:39
Kurier tej firmy to jakaś kpina. Z kurierami innych firm nie ma problemu. Paczek nie dowozi na miejsce, zostawia w sklepie albo wcale nie przywozi. Jak się dzwoni to rozmowa przebiega bardzo niemiło. Jestem rozgoryczona zachowaniem tego kuriera. Pracują jak za kare. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kakak / 2021-10-26 12:46
Kurier nie miły. Rozwozi te paczki chyba za karę paczki często wyglądają jak by je ktoś rozjechał samochodem. Nie jestem zadowolona z dostaw byc może powodem jest Pan gburowaty kurier burak... Zero podejścia do ludzi ZaletyChyba brak zaletWadyZmieńcie swoich kurierow -
~klient / 2021-10-26 09:25
Niedostarczono przesyłki, po otwarciu paczkomatu okazało się, że jest pusta. Po złożeniu reklamacji telefonicznie, InPost deklarował, że przeszukał cały paczkomat bez rezultatu więc zostałem poproszony o złożenie oficjalnej reklamacji o odszkodowanie. Statusu reklamacji nie mogę sprawdzić bo twierdzą, że nie zgadza się imię i nazwisko rozmówcy!!! co jest totalnie bez sensu. Jednym słowem oszuści, nigdy więcej nie skorzystam z z oszukańczych usług tej firmy. ZaletyBrak zaletWadyprocedury przerzucające koszty nieuczciwości czy błędów pracowników inpostu na klienta -
~Weronika / 2021-10-26 09:22
Nie mają swoich punktów gdzie mogli by zostawić paczkę,nie dadzą znać o której mniej więcej będą,zadzwonić też nie zadzwonią chyba że już będą pod drzwiami i nikt nie odbierze-tak wyglądała rozmowa z kurierem.czyli albo wolne w pracy o oczekiwanie kuriera w domu cały dzień albo powrót paczki do nadawcy ZaletySzybkoWadyCała reszta -
~Darek / 2021-10-25 19:51
48 godzin na dostawę
48 godzin na reklamację
i ani słowa przepraszam.
Chodzi tylko o to żeby przytulić kasę a kiedy dostarczą przesyłkę to nie jest istotne.ZaletybrakWadyNieterminowość, brak choćby minimum empatii, nieznajomość języka ojczystego - słowo "przepraszam" jest dla nich słowem bardzo obcym. -
~smutny inpostowiec / 2021-10-25 17:46
Przesyłka dostarczona do paczkomatu w sobotę (nie oczekiwałem tego). Szukałem jak głupi informacji do kiedy będzie można odebrać, nadaremnie. Wszędzie piszą wyraźnie, że pracują w dni robocze, ale ostatnio chwalą się, że wprowadzili dostawę w sobotę i ma się szansę na takie dostarczenie. SMS przypominający ma datę i nocną godzinę dzień wcześniej, ale dostarczony do mnie dziś około południa (cały czas byłem w zasięgu przy włączonej komórce od rana), czyli po fakcie (pewnie równo z faktem). Przesyłka odesłana do nadawcy. Zatrzymać jej w "stacji przeładunkowej" (duże miasto) nie można, już tylko kontakt z nadawcą. Do paczkomatu mam ok. 10 km (wieś).
Cóż, moim zdaniem można wymagać jeśli się konkretnie określi wymagania. Teoretycznie w SMSie piszą o 48h, ale z kolei na stronie żadnej konkretnej informacji, a jasnym jest, że niedziela należy do dnia wolnego dla wszystkich.
Usługa weekendowa została wprowadzona niedawno i wypadałoby uszczegółowić informację, by nie było żadnych niejasności.
Podsumowując: InPost jest totalnie nieczuły na klienta, a przecież nie wymagam zbyt wiele. Poza tym przy dostarczeniu w sobotę mogłaby przesyłka poczekać do wtorku - proszę zwrócić uwagę, że w weekendy ludzie często gdzieś wyjeżdżają, a odbiorca nie wie kiedy nadawca nada. W mojej sytuacji w praktyce miałem na odbiór poniedziałkowy poranek, 3h. -
-
~klient / 2021-10-25 16:21
Nie ma możliwości ponownego odebrania przesyłki nawet jeżeli jest ma ją fizycznie kurier przy którym spotkamy się przy paczkomacie - nie bo nie Wadyczerpanie wzorców z poczty polskiej -
~Maciej / 2021-10-25 15:31
Dbają o bezpieczeństwo przesyłki.
Miła i cierpliwa obsługa.
Krótka wysyłka.ZaletyJakośćWadyNie znam -
~Klient / 2021-10-25 13:02
Usterka Paczkomatu trwała od czwartku do poniedziałku, do południa.
Na infolinii cały czas ta sama informacja , trwa weryfikacja. Proszę o cierpliwość.
Pomimo nieczynnego Paczkomatu co rusz wiadomości że paczka jest do odbioru.
Porażka i nie dlatego że była awaria bo się zdarza tylko z braku rzetelnej informacji o procedurach stosowanych w takich wypadkach.Proszę czekać ale jak długo???? -
~Nichal / 2021-10-25 09:46
Zapłaciłem za przesylke pobraniowa ktora kosztuje 10 zk wiecej a i tak musialem zapłacić kartą. Genialne rozwiązanie tepych ludzi. Po co mialbym dokładać jak mogłem od razu zapłacić kartą? Dodam, że nie mam polskiej karty i zaden debilny system tej firmy nie jest w stanie jej odczytać.
Moze warto pierw skończyć jakąś szkole zanim sie firme otwrzy? -
~Krzysztof / 2021-10-25 08:42
Paczka dostarczona do paczkomatu o czasie, ale brak informacji tel. o dostawie. W efekcie przesyłka została zwrócona do nadawcy (mam nadzieję). ZaletyJak na razie to czas dostawy.WadyBrak pełnej łączności kurier-odbiorca. -
~Karo / 2021-10-25 00:25
Dostałam potłuczona zawartość paczki oczywiście reklamacja odrzucona ta firma to porazka. Nie polecam -
~Adam / 2021-10-24 22:01
Ziszczyli moją przesyłkę wartą 350 złotych i nie uznali reklamacji. Ponieważ nie jest to pierwszy raz, wygląda na to, że odrzucają reklamację z automatu, -
~Ilona / 2021-10-24 15:12
Porażka- to już trzecia bardzo podobna sytuacja- kurier dzwoni do mnie z pytaniem czy jestem w domu -umówił się ze mną na inną godzina,potem ja dzwonię do niego kilka razy ,ciągle przekłada godziny wizyt lub nie odbiera telefonu ,po dwóch dniach w gorącej linii z kurierem dowiedziałam sie,że paczka zwrócona nadawcy bo próby doręczenia paczki nie przyniosły rezultatu. Oczywiście reklamacji też nie uwzględniono bo kurier podobno był dwa razy u mnie pod domem - może i był u koleżanki na kawie ,ale nie u mnie !!! Wadytotalna ignorancja klienta -
-
~Anna / 2021-10-24 14:51
Katastrofa.Paczka zaginęła,podobno dostarczono komu innemu.Na infolinii opowiadaja przez 2 tygodnie bajki,najpierw ze bedzie w paczkomacie za 2 dni,potem ,ze kurier odbierze od osoby,u której omyłkowo się znalazła, następnie, że paczki nie ma i trzeba złożyć reklamację. Reklamacja złożona,odpowiedź po miesiącu, rezultat ŻADEN.Żądają skanów, oświadczeń etc.,więc dla 60 zlotych szkoda czasu i zdrowia.Brak elementarnego słowa PRZEPRASZAM , dlatego polecam pracownikom i kurierom podstawowy kurs z zakresu poprawnej komunikacji międzyludzkiej ! ZaletyBRAKWadyLEKCEWAŻENIE petenta i brak odpowiedzialności. -
~Nina / 2021-10-24 10:22
Generalnie jestem zadowolona z dostaw InPost poza jednym szczegółem. Za każdym razem gdy zrobiłam zakup z ciężkim towarem zawsze w paczkomacie paczka była umieszczona w najwyżej skrzynce co sprawia jak dla mnie ogromny problem Wiem że to system robi lokalizację towaru ale system powinien jeszcze uwzględnić wagę towaru Byłabym niezmiernie wdzięczna gdyby ten problem był rozwiązany ZaletySzybko i sprawnie -
~Ryszard / 2021-10-23 17:13
Tragedia, kurierzy InPost nie dzwonią nie ma możliwości skontaktowania się z nimi, czeski film nie ma możliwości odbioru w sortowni. Na infolinia InPost poinformowano mnie że po prostu trzeba być w domu i pokornie czekać. Dla porównania DHL czy DPD wysyła smsem numer do kuriera z automatu i zawsze można gdzieś kuriera namierzyć. InPost działa tylko w przypadku paczkomatów, ale nawet nie chce myśleć co by było gdyby na czas nie wyrobić się z odbiorem z paczkomatu. -
~Łukasz / 2021-10-23 12:49
Piątkowe zlecenia idą w zapomnienie, bo to już weekend i Paną z kuriera sie nie chce dowozić paczek tylko wystarczy zaznaczyć, że dostarczona i to wszystko :) I jeszcze odpowiedź na "sms-a" paczka będzie do 18 godziny xd. Po co kłamać?
Wystarczyło napisać zabrakło mi czasu, pisać adres pod który mam podjechać i nie było by problemu, tym bardziej, że ta paczka byla akurat ważna na też weekend.
strona 239 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- nastepna »