Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8045 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daro / 2021-10-30 08:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Trzy metry mułu i wodorosty, właściciel powinien wstydzić się za swoją firmę a nie na salony wchodzić. Sposób i czas dostarczenia przesyłki dno. Od trzech dni nie potrafią dostarczyć przesyłki wstyd. Czekam dalej masakra.
  • ~Kubuś / 2021-10-29 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na info lini pracują jakies betony.
    Odpisują na e-maile wszyscy i co ciekawe, każdy bredzi co innego.
    INPOST chyba ogłosił konkurs, kto bedzie bardziej debilny w stosunku do klienta by on nie dochodził swoich praw.
    Przez tych darmozjadów zostalem obciażony przez mojego klienta.
    Niepolecam i przestrzegam.
    ZaletyKonkurencja ma ubaw
    WadySame betony tam pracują
  • ~szpila / 2021-10-29 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    kuriej nie ma obowiązku kontaktu z klientem czyli podjeżdza pod dom i jak nikogo nie ma jedzie dalej, kontakt z nim nie możliwy ,uzyskanie tel do kuriera nie możliwe, odebranie paczki w punkcie nie możliwe... średniowiecze,,, nie polecam tej firmy,, żenada do potegi..
    Wadybrak kontaktu z kurierem i kuriera z klientem
  • ~mariusz / 2021-10-29 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana w paczkomacie nie może być dostarczona do odbioru w innym poczkomacie. Całkowity brak informacji co dalej i całkowity brak możliwości skontaktowania się z lokalnym oddziałem w celu odbioru przesyłki. Paczka ginie w czeluściach systemu i nikt nie udzieli informacji gdzie jest i jak ją można odebrać. Pseudo-kurier.
    Zaletybrak
    WadyCałkowity brak odpowiedzialności za terminowość dostarczenia przesyłki. Brak możliwości kontaktu z kurierem czy lokalnym oddziałem. Niekompetentna infolinia.
  • ~Slawi / 2021-10-29 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .paczkę mi zagubili. Od 2 miesięcy proszą o jakieś dokumenty paragony i mimo że wysyłam to nadal proszą o to samo . Podejrzewam że celowo zeby zrezygnować z upominania się o swoje.dodatkowo nie ma kontaktu telefonicznego a na maile nie reagują. POLECAM WYBIERAX INNA FIRME KURIERSKA
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~lola / 2021-10-29 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka trafiła do złego oddziału i gdybym nie odkryła tego sama to nikogo by to nie zainteresowało. Ciekawe kiedy dojdzie i czy w ogóle dojdzie. To już kolejny problem z Inpostem. Porażka
  • ~Goga / 2021-10-29 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam już od miesiąca na rozpatrzenie reklamacji i ciągle czegoś im brakuje wysyłam 2 razy te same papiery i dalej czegoś brakuje koszmar z ich winy paczka zaginęła a wychodzi na to jakby to był mój problem a nie ich paczki są ponoć ubezpieczone a oni wszystko robią żeby tylko nie przyznać się do winy,ja muszę świecić oczami przed klientką która u mnie zamówiła i ja ponoszę stratę bo nie mam ani paczki ani pieniędzy podejście do klienta w tak ogromnej firmie to 0!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość ocena 1
  • ~Automatic service / 2021-10-29 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat , to paczkomat ale obsługa kurierska to tragedia.
    Już minęło kilka dni i przesylka nie odebrana przez kuriera. Wiec zlozylem reklamacje. Jak się okazało, muszę 3x opłacić przesyłkę. 30zł, 8 zł i 6zł. System web działa wyłudzając pieniadze. Strona jest nie czytela ale najważniejsze żeby kluknąć "akceptuje regulamin" Potem robią z tobą co chcą.
    List wydrukowany, informacja że przesylka bedzie odebrana nastepnego roboczego dnia i tyle. Po złożeniu reklamacji, okazuje się żeby wyslac paczke, trzeba jeszcze raz adresować. Co za beton zrobil tę stronę ?? Żeby zaplacic, to trzeba przelać srodki na strone inpost. Ale jak cos zostanie lub przesylka nie wyjdzie, to środków nie zwracają.Są juz wlasnoscią inpost. Odradzam i przestrzegam
    ZaletyA są ?
    WadyOprócz zużywania tlenu, są niepoważni i nieuczciwi
  • ~Jerzy / 2021-10-28 16:22
    Ocena: 3.67 / 5
    zbyt długi czas oczekiwania na konkretna odpowiedz w sprawie zaginionej przesyłki w czasie trwania rozmowy telefonicznej
  • ~XYZ / 2021-10-28 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W zamówieniach wybralam dany paczkomat, od inpostu dostalam wiadomosc ze paczka jest do odbioru w zupełnie innym miejscu bez wcześniejszego uprzedzenia. Pączki były porozrzucane po różnych paczkomatach a wydaje mi się ze powinna byc możliwość ustalenia dogodnego miejsca odbioru. Niestety inpost nie informuje o takich zmianach i umieszcza paczki gdzie popadnie.
  • ~Julita / 2021-10-28 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylili paczki . Znajoma dostała cudzą paczkę, jej paczki nie potrafią znaleźć, rzucają paczkami często rzeczy uszkodzone przychodzą
  • ~Ktosnapewno / 2021-10-27 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 1 ci kurierzy to tak traktują delikatnie te paczki że nimi rzucają po 2 na vinted czekam już na paczkę tydzień a miałam czekać max 2 dni i nie dostanę za to jakiegoś odszkodowania tak samo sprzedająca osoba ile można czekać?! Jeszcze mają problemy jak ktoś etykiety nie wydrukuje tylko napisze kod ręcznie i wszystko nie dlatego że paczki się gubią tylko dlatego że im się tego wbijać nie chce a od tego oni są chyba
    ZaletyNie ma
    WadyJuż napisalam
  • ~zaku / 2021-10-27 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne jaja, zero profesjonalizmu jeśli chodzi o dostawę za pobraniem, kurier nawet nie pofatygował sie wejść na piętro i zadzwonić ,oczekując na paczkę widzę w aplikacji że paczka niedoręczona , co to ma być w ogole. nigdy więcej pobraniem inpostem !!
    Zaletybrak
  • ~Marek / 2021-10-27 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dziadostwo a nie firma kurierska,paczki wywożą sobie gdzie im pasuje tłumacząc się że nie mają miejsca w wybranym paczkomacie jak by to kogoś interesowało. Reklamacji nie uznają bo to ty jesteś zależny od nich a nie oni od ciebie.Jak takie jest podejście w tej firmie to dokładam kolejnego negatywa widocznie lubią kolekcjonować negatywy.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Beata / 2021-10-27 16:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier rzuca paczkami do górnych półek, przez co jest problem z dostaniem się do nich. To jakies żarty, że nawet małe paczki są umieszczane w dużych skrytkach na górze i żeby się do nich dostać trzeba pożyczać drabinę z oddalonego sklepu.
  • ~syk / 2021-10-27 16:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożenie reklamacji i tej firmy to prawdziwy koszmar. Po co macie na stronie formularz jak po jego wypełenieniu prosicie o przesłanie tych samych danych w formie ksera papierka? Moja firma rozwiązuje z wami współpracę. Wolę koniem wysyłać.
    Wadyzniechęcenie klienta do składania reklamacji
  • ~Pawciu / 2021-10-27 14:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Reklamacje to dramat,dwa miesiące i kasy nie widzę xd
  • ~Zdenerwowana / 2021-10-27 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak uprzejmości od strony kuriera. Paczka przyszła otwarta ( tak jak by ktoś ją otwierał) Po sprawdzeniu brakowało kilku rzeczy.
    ZaletyBrak
    WadyNieprzyjemna obsługa
  • ~Zbulwersowana / 2021-10-27 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo przykre doświadczenia z tą firmą. Czuję się oszukana przez InPost, właściwie,vto nadal mnie cały czas oszukują. 18 października kurier miał mi dostarczyć paczkę, dzisiaj jest 27 października, nadal nie mam paczki, pieniędzy też nie mam. Paczka jest w jakimś ich oddziale. Codziennie dzwonię na ich infolinię dzisiaj dwa razy już dzwoniłam, każdy pracownik infolinii mówi coś innego, aplikacja InPost mówi jeszcze coś innego. Efekt jest taki, że przetrzymują moją paczkę i moje pieniądze. Nadawca dwa tygodnie temu nadał paczkę dla mnie, a ja do dzisiaj nie mam paczki. Na infolinii ciągle mnie przepraszają tylko i proszą o cierpliwość. Ile można mieć cierpliwości??? To jest niepoważne traktowanie klientów. Czuję się podwójnie oszukana, raz , że do dzisiaj nie otrzymałam paczki, dwa , że pracownicy infolinii wprowadzają w błąd, przekazują nieprawdziwe informacje, żeby się tylko klienta pozbyć. Powiedzieli też, że jak raz przyjęli reklamację to już drugi raz nie mogą przyjąć, nawet jeśli reklamacja będzie innej treści, ale dotyczy tej samej przesyłki.
    WadyBrak kontaktu z kurierem, wprowadzanie ludzi w błąd, brak rzeczowych informacji , przetrzymywanie opłaconej paczki. Ignorancja ludzi na infolinii InPost. Dwa tygodnie mijają i nadal nie dostarczono mi paczki, która jest opłacona i podobno jest w Oddziale InPost.
    Co oni weryfikują??? Ciągle mi tak mówią na infolinii, że weryfikują sprawę.
    Czuję się już bezsilna.
    Nie jest to mała kwota bo chyba bym juz odpuściła gdyby nie kwota wartości paczki.
  • ~Anna / 2021-10-27 08:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy .. Nie polecam za pobraniem , chyba nie chce im się wchodzić na czwarte piętro ,blok bez windy ,starsza osoba z chorym kolanem ,kazano mi zejść po paczkę na dół ,drugie podejście zaznaczono że nie było nikogo w domu ..Interweniowano na infolinię, bez skutku .Czwarty dzień i przesyłki nie doręczono ????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8045
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4668
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017