strona 237 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- nastepna »
-
~Jerzy / 2021-10-28 16:22
zbyt długi czas oczekiwania na konkretna odpowiedz w sprawie zaginionej przesyłki w czasie trwania rozmowy telefonicznej -
-
~XYZ / 2021-10-28 15:34
W zamówieniach wybralam dany paczkomat, od inpostu dostalam wiadomosc ze paczka jest do odbioru w zupełnie innym miejscu bez wcześniejszego uprzedzenia. Pączki były porozrzucane po różnych paczkomatach a wydaje mi się ze powinna byc możliwość ustalenia dogodnego miejsca odbioru. Niestety inpost nie informuje o takich zmianach i umieszcza paczki gdzie popadnie. -
~Julita / 2021-10-28 07:15
Pomylili paczki . Znajoma dostała cudzą paczkę, jej paczki nie potrafią znaleźć, rzucają paczkami często rzeczy uszkodzone przychodzą -
~Ktosnapewno / 2021-10-27 22:28
Po 1 ci kurierzy to tak traktują delikatnie te paczki że nimi rzucają po 2 na vinted czekam już na paczkę tydzień a miałam czekać max 2 dni i nie dostanę za to jakiegoś odszkodowania tak samo sprzedająca osoba ile można czekać?! Jeszcze mają problemy jak ktoś etykiety nie wydrukuje tylko napisze kod ręcznie i wszystko nie dlatego że paczki się gubią tylko dlatego że im się tego wbijać nie chce a od tego oni są chyba ZaletyNie maWadyJuż napisalam -
~zaku / 2021-10-27 17:34
Kompletne jaja, zero profesjonalizmu jeśli chodzi o dostawę za pobraniem, kurier nawet nie pofatygował sie wejść na piętro i zadzwonić ,oczekując na paczkę widzę w aplikacji że paczka niedoręczona , co to ma być w ogole. nigdy więcej pobraniem inpostem !! Zaletybrak -
~Marek / 2021-10-27 16:27
Totalne dziadostwo a nie firma kurierska,paczki wywożą sobie gdzie im pasuje tłumacząc się że nie mają miejsca w wybranym paczkomacie jak by to kogoś interesowało. Reklamacji nie uznają bo to ty jesteś zależny od nich a nie oni od ciebie.Jak takie jest podejście w tej firmie to dokładam kolejnego negatywa widocznie lubią kolekcjonować negatywy. ZaletyBrakWadyPełno -
~Beata / 2021-10-27 16:14
Kurier rzuca paczkami do górnych półek, przez co jest problem z dostaniem się do nich. To jakies żarty, że nawet małe paczki są umieszczane w dużych skrytkach na górze i żeby się do nich dostać trzeba pożyczać drabinę z oddalonego sklepu. -
~syk / 2021-10-27 16:11
Złożenie reklamacji i tej firmy to prawdziwy koszmar. Po co macie na stronie formularz jak po jego wypełenieniu prosicie o przesłanie tych samych danych w formie ksera papierka? Moja firma rozwiązuje z wami współpracę. Wolę koniem wysyłać. Wadyzniechęcenie klienta do składania reklamacji -
-
~Pawciu / 2021-10-27 14:44
Reklamacje to dramat,dwa miesiące i kasy nie widzę xd -
~Zdenerwowana / 2021-10-27 14:42
Brak uprzejmości od strony kuriera. Paczka przyszła otwarta ( tak jak by ktoś ją otwierał) Po sprawdzeniu brakowało kilku rzeczy. ZaletyBrakWadyNieprzyjemna obsługa -
~Zbulwersowana / 2021-10-27 12:34
Mam bardzo przykre doświadczenia z tą firmą. Czuję się oszukana przez InPost, właściwie,vto nadal mnie cały czas oszukują. 18 października kurier miał mi dostarczyć paczkę, dzisiaj jest 27 października, nadal nie mam paczki, pieniędzy też nie mam. Paczka jest w jakimś ich oddziale. Codziennie dzwonię na ich infolinię dzisiaj dwa razy już dzwoniłam, każdy pracownik infolinii mówi coś innego, aplikacja InPost mówi jeszcze coś innego. Efekt jest taki, że przetrzymują moją paczkę i moje pieniądze. Nadawca dwa tygodnie temu nadał paczkę dla mnie, a ja do dzisiaj nie mam paczki. Na infolinii ciągle mnie przepraszają tylko i proszą o cierpliwość. Ile można mieć cierpliwości??? To jest niepoważne traktowanie klientów. Czuję się podwójnie oszukana, raz , że do dzisiaj nie otrzymałam paczki, dwa , że pracownicy infolinii wprowadzają w błąd, przekazują nieprawdziwe informacje, żeby się tylko klienta pozbyć. Powiedzieli też, że jak raz przyjęli reklamację to już drugi raz nie mogą przyjąć, nawet jeśli reklamacja będzie innej treści, ale dotyczy tej samej przesyłki. WadyBrak kontaktu z kurierem, wprowadzanie ludzi w błąd, brak rzeczowych informacji , przetrzymywanie opłaconej paczki. Ignorancja ludzi na infolinii InPost. Dwa tygodnie mijają i nadal nie dostarczono mi paczki, która jest opłacona i podobno jest w Oddziale InPost.
Co oni weryfikują??? Ciągle mi tak mówią na infolinii, że weryfikują sprawę.
Czuję się już bezsilna.
Nie jest to mała kwota bo chyba bym juz odpuściła gdyby nie kwota wartości paczki. -
~Anna / 2021-10-27 08:08
Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy .. Nie polecam za pobraniem , chyba nie chce im się wchodzić na czwarte piętro ,blok bez windy ,starsza osoba z chorym kolanem ,kazano mi zejść po paczkę na dół ,drugie podejście zaznaczono że nie było nikogo w domu ..Interweniowano na infolinię, bez skutku .Czwarty dzień i przesyłki nie doręczono ???? -
~Agnieszka / 2021-10-26 21:04
Rzucanie paczkami, bez możliwości odbioru o porze innej niż losowo wypadnie kurierowi, dramat! -
~Beata / 2021-10-26 17:25
Niestety moja paczka nie dotarła. Po kontakcie z infolinią brak jakiejkolwiek zwrotnej informacji co się stało i gdzie jest przesyłka. Mimo ponagleń i złożonych reklamacji przesyłki nadal nie ma, informacji od inpostu również nie ma. ZaletyBrakWadyBrak informacji, ginące przesyłki -
~Ania / 2021-10-26 13:39
Kurier tej firmy to jakaś kpina. Z kurierami innych firm nie ma problemu. Paczek nie dowozi na miejsce, zostawia w sklepie albo wcale nie przywozi. Jak się dzwoni to rozmowa przebiega bardzo niemiło. Jestem rozgoryczona zachowaniem tego kuriera. Pracują jak za kare. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kakak / 2021-10-26 12:46
Kurier nie miły. Rozwozi te paczki chyba za karę paczki często wyglądają jak by je ktoś rozjechał samochodem. Nie jestem zadowolona z dostaw byc może powodem jest Pan gburowaty kurier burak... Zero podejścia do ludzi ZaletyChyba brak zaletWadyZmieńcie swoich kurierow -
-
~klient / 2021-10-26 09:25
Niedostarczono przesyłki, po otwarciu paczkomatu okazało się, że jest pusta. Po złożeniu reklamacji telefonicznie, InPost deklarował, że przeszukał cały paczkomat bez rezultatu więc zostałem poproszony o złożenie oficjalnej reklamacji o odszkodowanie. Statusu reklamacji nie mogę sprawdzić bo twierdzą, że nie zgadza się imię i nazwisko rozmówcy!!! co jest totalnie bez sensu. Jednym słowem oszuści, nigdy więcej nie skorzystam z z oszukańczych usług tej firmy. ZaletyBrak zaletWadyprocedury przerzucające koszty nieuczciwości czy błędów pracowników inpostu na klienta -
~Weronika / 2021-10-26 09:22
Nie mają swoich punktów gdzie mogli by zostawić paczkę,nie dadzą znać o której mniej więcej będą,zadzwonić też nie zadzwonią chyba że już będą pod drzwiami i nikt nie odbierze-tak wyglądała rozmowa z kurierem.czyli albo wolne w pracy o oczekiwanie kuriera w domu cały dzień albo powrót paczki do nadawcy ZaletySzybkoWadyCała reszta -
~Darek / 2021-10-25 19:51
48 godzin na dostawę
48 godzin na reklamację
i ani słowa przepraszam.
Chodzi tylko o to żeby przytulić kasę a kiedy dostarczą przesyłkę to nie jest istotne.ZaletybrakWadyNieterminowość, brak choćby minimum empatii, nieznajomość języka ojczystego - słowo "przepraszam" jest dla nich słowem bardzo obcym. -
~smutny inpostowiec / 2021-10-25 17:46
Przesyłka dostarczona do paczkomatu w sobotę (nie oczekiwałem tego). Szukałem jak głupi informacji do kiedy będzie można odebrać, nadaremnie. Wszędzie piszą wyraźnie, że pracują w dni robocze, ale ostatnio chwalą się, że wprowadzili dostawę w sobotę i ma się szansę na takie dostarczenie. SMS przypominający ma datę i nocną godzinę dzień wcześniej, ale dostarczony do mnie dziś około południa (cały czas byłem w zasięgu przy włączonej komórce od rana), czyli po fakcie (pewnie równo z faktem). Przesyłka odesłana do nadawcy. Zatrzymać jej w "stacji przeładunkowej" (duże miasto) nie można, już tylko kontakt z nadawcą. Do paczkomatu mam ok. 10 km (wieś).
Cóż, moim zdaniem można wymagać jeśli się konkretnie określi wymagania. Teoretycznie w SMSie piszą o 48h, ale z kolei na stronie żadnej konkretnej informacji, a jasnym jest, że niedziela należy do dnia wolnego dla wszystkich.
Usługa weekendowa została wprowadzona niedawno i wypadałoby uszczegółowić informację, by nie było żadnych niejasności.
Podsumowując: InPost jest totalnie nieczuły na klienta, a przecież nie wymagam zbyt wiele. Poza tym przy dostarczeniu w sobotę mogłaby przesyłka poczekać do wtorku - proszę zwrócić uwagę, że w weekendy ludzie często gdzieś wyjeżdżają, a odbiorca nie wie kiedy nadawca nada. W mojej sytuacji w praktyce miałem na odbiór poniedziałkowy poranek, 3h.
strona 237 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- nastepna »